*Heavenletters™, brengt de aarde dichter bij de Hemel

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Levendige Uitbundige Liefde

Bericht door Liana » 27-08-2011 15:04

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde













Levendige Uitbundige Liefde



God zei :


Van liefde komt liefde, en jij bent, in weerwil van wat je mag denken, liefde. Je bent Mijn eigen liefde. Op jou vertrouw Ik. Aan jou vertrouwde Ik Mijn liefde toe. Al Mijn liefde is precies hier in jouw hart. Zul je een stem aan Mijn liefde geven? Zul je haar door het Universum en daaraan voorbij uitsturen? Zul je Mijn liefde teruggeven, zodat ze weer kan circuleren, en weer, en op deze manier herinnerd worden? Herinner je Mijn liefde, en herinner je Mij, en herinner je dat jij Mijn liefde in jouw hart houdt, zodat je haar mag geven. Het is altijd aan Mij dat je Mijn liefde geeft. Ze mag naar de een of de ander gaan, en toch kunnen ook zij haar niet behouden, en Mijn liefde komt, van waar ze ook maar wordt gegeven, terug naar Mij voor verder geven.

Hoe veerkrachtig is Mijn liefde, van hart tot hart doorgegeven, van generatie op generatie doorgegeven, de eeuwen door doorgegeven en zelfs door landen die niet meer gezien worden. Wat wordt Mijn liefde van het ene hart naar het andere doorgegeven! Wat wordt Mijn liefde ontvangen! Mijn liefde wordt helemaal in het geheugen teruggeroepen. Mijn liefde kaatst van het ene menselijke hart naar het andere. Dit is inderdaad een buitelende handeling van liefde. Alle buitelaars vallen neer in spartelende liefde, en gaan omhoog en vangen liefde opnieuw.

Liefde wordt gevangen en opnieuw gevangen, zodat ze vrijgelaten kan worden. Levendige, uitbundige liefde.

En nu is het jouw beurt om lief te hebben en lief te hebben zonder eraan te denken iets terug te krijgen. Er is geen commanderen van liefde. Er is louter het geven ervan en het ontvangen ervan. Het is natuurlijk om lief te hebben. Er hoeft zelfs niet over nagedacht te worden. Een gedachte is niets naast het geven en ontvangen van liefde.

Laat de trommels van liefde roffelen! Boem, boem, levendige liefde, levendige uitbundige liefde, liefde van het ene hart naar het andere en weer terug. Wat is liefde in het Universum in beweging gekomen, en hoe is liefde altijd op afroep, klaar om lief te hebben en meer lief te hebben.

Dit is Mijn Ode aan Liefde. Ik teken haar met de punt van een naald door de lucht. Ik huur een stevige man in om een vlieger te trekken die liefde aankondigt. En jij bent natuurlijk degene die voortreffelijk liefde uitgeeft. Hoe betoverend gratis-voor-iedereen is liefde. Laat liefde opstijgen. Sta liefde toe de Hemel te bereiken en dan zichzelf om de omtrek van de Aarde te wikkelen, weer en weer en weer tot er geen plaats meer voor liefde is om heen te gaan behalve waar ze is, verpakt, zo opgestapeld dat ze de Hemel bereikt, de hoogste Hemel, de stranden en luchten van de Hemel.

Laat de Hemel op Aarde neerstrijken als een ruimteschip, en alle harten en zielen uitstorten voor de solidariteit van de wereld. Ik zie hart na hart naar de Hemel stijgen en dan zichzelf naar de Aarde terugsturen. Levendige, uitbundige liefde.

Liefde houdt de wereld op koers. Liefde stelt zichzelf schadeloos. Liefde prijst zichzelf gelukkig het brein van de wereld te zijn. Liefde weet wat te doen en waar te gaan. Zelfs als liefde nergens heeft om heen te gaan, reikt ze overal.

Er is geen einde aan liefde. Ze is een draaiende tol die rond het Universum wentelt en bijgevolg alles aanraakt. Ze is een paraplu die de westenwind optilt en ver weg draagt. Ze is een wieg die in een boom schommelt. Ze is de weerspiegeling van licht en gaat sneller dan de snelheid van het licht. Liefde beheert zichzelf. Ze doet zichzelf in flessen om uit te gieten en een niet-voorbereid hart tilt de liefde op, wordt erdoor verwarmd, en dan gaat ze door naar een ander hart. Met liefde is alles mooi. Met liefde is alles liefde.











Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.

Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

In een Mooie Tuin van het Leven op de Top van een Heuvel

Bericht door Elisabeth » 28-08-2011 18:08

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde









In een Mooie Tuin van het Leven op de Top van een Heuvel


God zei :


Hallo, Wereld. Draai je vandaag rond? Ben jij de globe die in de rondte draait en jezelf ontmoet?

En wat ben jij, de wereld, zonder mensen die in verwarring op jou voortbewegen?

Is de wereld de wereld, of is de wereld de mensen erop?

Nu jullie, de mensen in de wereld, zijn jullie aan het liefhebberen? Ben jij een mens die op de wentelende globe van de wereld loopt en jezelf oefent terwijl je steeds rondgaat. Je oefent het leven. En kijk hoe je het doet.

Oefen de spieren van je leven. Groei en groei verder. Stel jezelf open voor nieuwe horizonten en ontdek jezelf.

Je bent een wereld van ontdekkingen. Je ontdekt jezelf opnieuw. Iedere dag doe je dat. Je hebt elke dag overlijdens en geboortes. Cyclus na cyclus doormakend, barst je uit het ei, en daar ben je.

Je bent natuurlijk een pionier. Op de weg die je reist is nooit eerder gereisd. Met pen en papier teken je een excursie van jezelf. Je zet de zon in een hoek van je vel papier en de maan in een andere. Als je een vel gevuld hebt, dan begin je op een ander, en zo wordt jouw dag geboren. Je staat op aandacht. De wekker is jouw trompet. Je staat op en pakt een vel papier om op te schrijven of op te tekenen.

Soms ben je een groot artiest. Soms ben je een cartoonist. Sommige dagen wis je en wis je. Sommige dagen gebruik je potloden en vul je iedere ruimte, waarbij je de hele achtergrond beslaat.

Wat doe je op Aarde? Misschien teken je eenvoudig met een stok in het zand. Van een streep getekend in het zand, groeit er een bloem, en jij bent de bloem die groeit. Zeker, groei je. Zeker, ets je jezelf. Zeker, ben je een beeldhouwer van jezelf.

Het is goed je werk te bewonderen. Er is een dag voorbij en je gaat verder naar nieuw gebied. Neem je rugzak, of neem je vleugels, en kijk waarheen je gaat. Kijk niet om naar waar je geweest bent. Het doet er niet toe. De stap die je nu zet doet er toe. Vandaag is het podium waar je op stapt, en je merkt dat je op een roltrap staat, of dat je misschien op een roltrap voortsjokt. In ieder geval bent je groter aan het worden. Je marcheert nooit op de plaats.

Je kunt het gevoel hebben dat je tijdelijk in het leven vertoeft, en toch reis je. Je reist misschien een kronkelende weg af of op, en een steile heuvel af, of je dwaalt door een bos dat voor de eerste keer een menselijke bezoeker heeft, of je loopt door een woestijn van zand en laat schaduwen van jezelf achter.

Of je duikelt vijf keer op het gras of je maakt een polsstokhoogsprong naar de verste ster. Je gaat altijd ergens heen. Je vult gewoon geen ruimte op waarvan er helemaal niets is. Je brengt niet gewoon de tijd door omdat er geen tijd is om door te brengen.

En dus wat je in feite doet is Mijn hart vullen met de vreugde die Ik jou gegeven heb.

Je hebt echter zoiets als ellende genaamd uitgevonden. Het is maar een uitvinding die op een of andere manier vaste vorm kreeg. Hoe naar ook, ze werd populair. Er werd naar gezocht alsof het een schat was. Door jezelf in de steek gelaten, zocht je haar. Je was door een mijnenveld aan het graven. Kom, geliefde, kom in de bloementuin die Ik voor jou heb aangelegd. Hij wordt Eden genoemd, deze tuin die Ik voor jou heb aangelegd. Je bent er heel dichtbij. Je bent er niet ver vandaan. Nog maar een haarbreedte te gaan. Glinster jouw weg hierheen in het zonlicht of het sterrenlicht of in welk licht je maar wilt, want hier is jouw bestemming, en die ligt precies bij de hand. Het is net voorbij het volgend ogenblik. Het is niet eens op een steenworp afstand. Het is precies hier en precies nu in dit gewezen ogenblik. Je bent nu precies op het hoogste punt van de tuin. Kom, kom bij Mij op de bank zitten. Waarover je ook wilt praten, daar zullen We over praten, knie aan knie, hart aan hart, in een mooie tuin van het leven op de top van een heuvel.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Wat Maakt Jou Blij?

Bericht door Elisabeth » 29-08-2011 16:28

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde












Wat Maakt Jou Blij?



God zei :


Wees trouw aan uw hart. Waar springt jouw hart heen? En waar vandaan valt het neer?

En toch, trek geen voorbarige conclusies voor wat betreft waar jouw geluk ligt. Geef jezelf een adempauze. Vind het niveau van je hart. Waar wil het graag zijn? Als jouw hart een vogel was, in welke boom zou het dan graag zitten? Welke melodie zou het graag zingen?

Dieper dan diep, waar ligt het geluk van jouw hart?

We praten over wat buiten ijsjes en een rijpe sappige perzik ligt. We praten over meer dan wat jij vandaag wilt doen of waarvan je vorige week genoten hebt. We zoeken naar jouw gemene deler.

Soms kun je er komen door te denken aan wat jou blij maakt, maar toch is de richting nemen van wat jou blij maakt een mooiere reis. Waar vandaan vloeit geluk naar jou toe? Wat zou Ik je graag gelukkig zien.

Soms maakt wat jij denkt dat jou blij zal maken jou dat niet. Soms lijkt het dat niets jou blij zal maken. En er zijn tijden dat alles jou blij maakt. Zelfs naar een schilderij kijken maakt jou blij. Of het lezen van Mijn woorden geeft jou blijdschap, of tenminste wat blijdschap.

Wat maakt jou blij? We spreken nu over meer dan woorden. Wat is het echt dat jou blij maakt? We zoeken geen gemeenplaatsen. We kijken niet echt naar antwoorden. We kennen de waarde van liefde en dienen. We zoeken hier nu niet naar woorden. Genoeg woorden.

We zoeken naar het spoor dat naar jouw geluk leidt. We kennen genoeg sporen die dat niet gedaan hebben. Moet geluk zo moeilijk te bereiken zijn?

Laat jouw hart een bloedhond zijn die zijn weg vindt. We zijn bezig uit te vinden waar jouw hart thuishoort.

Ja, het leven leert dat geluk niet buiten ons ligt, en toch kun je jouw geluk lokaliseren. Waar wil jouw hart het liefste zijn? Niet maar op het eerste gezicht. Wat is de onderliggende route naar jouw geluk? Nog eens, het antwoord ligt niet in woorden of dogma\s.

Het ligt niet in carrière of rijkdom. Zij zijn nuttig. Ze zijn echt prachtig en toch zijn ze niet genoeg. Carrière en rijkdom klinken als ego-woorden.

Natuurlijk heb je de theorie gehoord van gelukkig zijn wat je ook doet, en toch is dat niet altijd het geval. Ja, het is in orde en goed om van de bron van het leven te genieten. Het is zeker aan te raden te genieten van de afwas doen en te genieten van wat je maar doet. Ja, dat is ideaal. En toch, waarin ligt jouw geluk?

Ja, jouw geluk ligt in Mij, en toch is dat niet wat Ik zeg. Ik weet dat je van Onze gesprekken geniet. En toch, wat is de loop van de rivier die het geluk dat binnen in jou ligt naar buiten brengt?

Misschien kun je maar eenmaal per dag iets met geluk beginnen. En als je op dit moment geluk hebt, wat een mooi iets. Wat een mooi iets is geluk. Je wordt verondersteld het te hebben in plaats van alle andere bastions van het leven die je gehad hebt. Sluit je vandaag aan bij geluk, en vraag het te blijven. Ja, natuurlijk, je verdient geluk. Waar ligt het diep bij jou?

Wat zul je vandaag doen dat jou blij maakt? Je moet het doen, geliefden. Geef jezelf een dag waarop je jezelf blijdschap geeft. Natuurlijk, wacht je niet op de wereld om jou geluk te komen geven, je rug te schrobben, je een manicure te geven, een massage of een paar schoenen. Er is iets wat je zelf moet doen dat vandaag naar geluk zal leiden, en het is aan jou om te doen. En als het een ijsje is dat jou vandaag blijdschap geeft, neem dan een ijsje en laat Mij trakteren.












Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.[/size]
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Voor Een Ogenblik Eeuwigheid

Bericht door Elisabeth » 30-08-2011 14:26

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde










Voor Een Ogenblik Eeuwigheid



God zei :


Vanuit Mijn intentie, kwam jij tot Zijn. Vanuit Mijn intentie kwam de Schepping. De Schepping vormde Mij tot Schepper, en dus wordt er gezegd dat Ik jou geschapen heb. Samen, als Eén, schiepen Wij jou, een facsimile van de Schepper.

Jij had de bedoeling te zijn. Je wilde zien hoe het zou zijn als je je als een mens van vlees en bloed zou manifesteren. Wat werd de Eén van Ons een diversiteit. Vermenigvuldiging kwam gemakkelijk. Je werd niet precies geproduceerd en toch ontstond je.

Zoals Ik nu deze Heavenletter denk en Hij ontstaat, zo had Ik de gedachte aan jou en voor Mijn eigen ogen werd Ik vermomd en ontstond Ik als jou. Jij (Ik) kwam voort uit het vuur van liefde in Mijn hart. Ik zeg dat Ik deze Heavenletter denk, maar Ik denk hem niet echt zoals jij denken begrijpt. Ik vibreerde hem. Ik neuriede hem. Ik manifesteerde hem, en toen ging het geneuriede door lagen van bestaan tot hij ontvangen werd en naar jou gekanaliseerd. Natuurlijk denk jij dat hij in een tijdsvolgorde kwam, en toch, ondanks wat jouw zintuigen en geest jou zeggen, kwam hij opeens. Hij zal altijd weergalmen. Zoveel Heavenletters, zoveel mensen zelfs als ze allen Eén zijn.

Van nu af aan als Ik jou zeg, zul je begrijpen dat Ik Mijzelf als jou bedoel.

Geen van Ons verzon jouw ingewikkeldheden. De uiterlijke manifestatie van jou is niet wat er toe doet. Wij kennen haar onbelangrijkheid, zelfs al wisten Wij dat ze voor jou belangrijk zou worden, want de wereld is de wereld, en de wereld zelf is extern. Waarden werden op de kop gezet. Geeft niet. Ze zullen zichzelf rechtzetten.

Je werd, mentaal, emotioneel, fysiek. Energie manifesteerde zich. Je werd beweegbare delen. Je werd een Odyssee. Je werd alles, alles verzonnen. Je was de voorloper voor jouw bestaan op Aarde en je werd de Aarde en iedereen en alles erop, en toch had je jouw vorm en je kunstgrepen van de handel, het leven wel te verstaan, en je werd een vreemdeling voor jezelf, de ziel van jezelf, de vertroosting van jezelf.

Ik amuseer Me goed vanmorgen met deze raadselachtige Heavenletter, die voor Mij verschijnt alsof hij al geschreven is, behalve dat Ik hem heb en hem in één klap geef.

Waar zal Ik je nu mee naar toe nemen? Waar was Ik gebleven? Doet het ertoe?

Laten We van voren af aan beginnen.

Als je in een sleur zit, laten We jou er dan uit halen. Natuurlijk is het aan de fysieke, mentale, emotionele jou om dat te doen, want in werkelijkheid, hoewel het fysieke, mentale en emotionele een grote rol in jouw leven op Aarde spelen, bestaan ze net zo min als de Aarde onder jouw voeten bestaat, en toch neem je een stap op het bordspel dat je speelt. Welk bordspel speel je? Waar ga je heen behalve steeds maar rond? Wanneer ga je Ga voorbij en wanneer Ga je Uit dit uitgespeelde bestaan?

Voor één ogenblik van de Eeuwigheid had Ik een droom en Mijn droom was jij. Ik ben Mijn eigen droom die uitkomt, dat is te zeggen voor zover verbeelding gaat. Ik verzon jou. Ik ben echt. De manifestatie van jou is niet echt. Wat jij in de wereld lijkt te zijn is helemaal niet Wie je bent. Jij bent een zo machtig wezen dat je zelfs tegen de draad in kunt gaan. Jij die een Goddelijk Wezen bent, kunt zelfs bloed op Aarde doen vloeien, en het verandert niet wie je bent. Je kunt op Aarde kleinheid zijn en groot in de Hemel. Jij maakt grenzen die oordeel zijn en je begrijpt zelfs niet de omvang van het spel dat je speelt, dat Leven op Aarde genoemd wordt.








Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Het Stijgen van Jezelf

Bericht door Elisabeth » 31-08-2011 15:22

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde









Het Stijgen van Jezelf




God zei :


De draden van jouw leven komen bij elkaar. Jouw hart staat op het spel. Niet langer kun jij jezelf portretteren zoals je jezelf misschien in het verleden geportretteerd hebt. Je komt bij de home-basis. Jij bent aan slag. Je kunt niet wegkomen met wat je eens dacht weg te komen. Nu sla jij en de bal wordt snel naar jou teruggegooid en wordt een hete aardappel.

Je kwam nooit ergens mee weg. Je betaalde jouw prijs. Dat deed je altijd. Het kan een promesse geweest zijn. Jouw promesse werd altijd ergens op een of andere manier opgeraapt.

Anderen kunnen ook een prijs voor jouw wandaden betaald hebben. Ze kunnen onschuldige omstanders geweest zijn die toevallig voor je stonden. Dat is zoals het is. Iemand die krenkt is een omstander. Hoogstwaarschijnlijk krenkte jij jezelf. Jij krenkte jezelf omdat je jezelf te weinig goedkeurt of werkelijk helemaal niet. En dus moet jij ondersteund worden. Hoe durft iemand jou niet genoeg te waarderen om jou je ontkenning van jezelf te helpen vergeten?

Je wilt volslagen goedkeuring van anderen om jouw taxatie van jezelf goed te maken. Jij moet die hebben. Als je hem niet krijgt, dan ben je ontroostbaar. Als je van jezelf hield, zou je nooit aanstoot nemen zoals je nu doet. Als je aanstoot neemt, heb jij die zelf genomen. Je greep hem uit de ether. De uitdrukking is dat je aanstoot nam. Je nam hem zoals iemand een winkeldiefstal zou kunnen plegen. Je neemt aanstoot op jouw eigen bevel.

Je betaalt terug voor het nemen van aanstoot. Je laat jezelf er niet mee wegkomen. Je slaat je eigen hand. Je straft jezelf met boosheid en wrok. Je bent er nog steeds van overtuigd dat iemand iets met jou te maken had. Jij hebt iets met jou te maken. Ik zou zeggen dat je jezelf genoeg gestraft hebt. Natuurlijk bedoel Ik dat jouw zelf opgelegde straf niet nodig is. Het mag jou nodig lijken omdat jouw ego het ego van een ander iets kwalijk neemt.

Alleen op het niveau van het ego neem je aanstoot zoals je gedaan hebt. Nu is de dag van aanstoot nemen ten einde. Het is geen liefde aanstoot te nemen. Het is geen liefde om pijn en boosheid en bitterheid jouw meesters te laten worden. Het is nu dat je leert liefhebben, niet als opoffering maar als de culminatie van jezelf, het stijgen van jezelf, van het ego naar liefde.

Niet langer neem je aanstoot. Het is voor jou niet langer mogelijk om aanstoot te nemen. Dit is niet precies hetzelfde als vergeven. Het is voor-vergeven. Het is zelfs niet dat. Het is de waarheid zien.

Echt, degene voor jou ben jijzelf, en Ik bedoel dat ook op het relatieve niveau. Degene aan wie je aanstoot neemt weerspiegelt jou. De persoon kan een spiegelbeeld van jou zijn. Als de persoon zo hebzuchtig is, dan ben jij hebzuchtig. Als de persoon voor je zo behoeftig is, dan ben jij behoeftig. Als de persoon voor je altijd eerst aan zichzelf denkt, dan is het ook zo bij jou. Als de persoon voor je de eerste in de rij wil zijn ten koste van jou, dan wil jij de eerste in de rij zijn ongeacht wat het een ander kost. Je zult zelfs de prijs betalen van gevaar en pijn en iemand anders er een verwijt voor maken dat die uit jou gehaald zijn.

Ik geef je geen instructies, geliefden. Ik zeg je dat je naar een nieuw niveau stijgt. Dit nieuwe niveau van bewustzijn omhoog brengen laat jou edelmoedig zijn. Niet langer hoef jij de eerste in de rij te zijn. Je wordt er tevreden mee anderen naar voren te leiden en er blij om te zijn. Jij verliest je integriteit niet. Je groeit in liefde en dus geef je gewoon natuurlijk meer liefde. De les kan moeilijk geweest zijn en toch is liefhebben nu gemakkelijk. Het is waar je bent.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

De Wereld Is een Afbeelding van Jou

Bericht door Elisabeth » 01-09-2011 13:59

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde












De Wereld Is een Afbeelding van Jou

God zei :


Beperk je niet langer tot kleine parameters. Dat kun je niet langer. Je bent aan het groeien. Oude kleren passen niet meer. Je bent aan het groeien om het hele Universum binnenin jou te omvatten. Hoe groot ben je gegroeid. Alles is in de bel van jouzelf omsloten. Je bent je eigen glazen bal. Niet alleen is jouw eigen toekomst bij je, de toekomst van de wereld ligt binnenin jou. Ze barst van jou uit. Jij bent de schepper van wat er gebeurt. Door jouw gedachten, door het timbre van jouw gedachten schep je het leven op Aarde. Door het kloppen van jouw hart schep je de stand van zaken.

Jij slaat op de trommel, en die trommel wordt overal gehoord en iedereen en alles danst op het slaan van jouw tamtam.

Je kunt zeggen dat de wereld met jou uit de pas loopt, en toch daalt de wereld naar jouw niveau of ze stijgt ernaar op. Ik zeg je dat je misschien nog geen verantwoordelijkheid genomen hebt. Misschien heb je de voorkeur gegeven aan onverantwoordelijkheid boven verantwoordelijkheid. Misschien heb je verkozen met de vinger te wijzen in plaats van verantwoordelijkheid op te merken.

Geliefden, Ik zeg niet dat de stand van zaken jouw directe werk is. Ik weet dat je het anders doen zou. Ik zeg dat je iets over de toestand van de wereld te zeggen hebt. Dat doe je door jouw gedachten. Door jouw emoties doe je dat. Door iedere gedachte en iedere emotie en actie doe je dat. Zelfs als je in een hoek van je huis zit, draait de wereld om jou. Ik zeg nogmaals dat de wereld binnenin jou ligt.

Net zoals je een huis koopt, kies je de wereld. Koop een huis in een mooie met liefde gevulde buurt. De wereld is een afbeelding van jou die jij getekend hebt. Je zet hier en daar vrede en je zet op veel plaatsen gerommel.

Je zou nooit dichtbij of ver weg oorlog scheppen. En toch heb je oorlog in je hart gehad en je hebt gevechten geleverd. Gelukkig heb je altijd vrede in je hart gehad en ook liefde om weg te geven. Je hebt alle goede geruchten op Aarde geschapen.

Je levert het nieuws.

Pas op dat je geen oorlogshitser bent. Let op je woorden. Overweeg wat je doet en wat je niet doet. Pas op waar je gaat, want anderen zullen in jouw voetstap volgen. Waar jij treedt, daar zal de wereld treden. Word vrede en de wereld zal vrede omarmen. De muziek die jij maakt wordt over de hele wereld geëchood. Hoe ver weg ook, de problemen van de wereld werden gefabriceerd voordat ze de markt op gingen. Problemen van de wereld zijn wereldwijd. Jij bereikt elke plek op Aarde en elke plek op Aarde bereikt jou. Er is geen ver. Alles is dichtbij. Alles is zo dichtbij als jouw hart.

Haal het vreemde uit je hart. Alles behalve liefde is vreemd voor jouw hart. De balsem van de wereld is liefde en vrede in jezelf. Er is geen plaats in iemands hart voor een klachtenafdeling. De dagen van klagen zijn voorbij. Wat zul je nu met jezelf doen, geliefden? Ik denk dat je met jezelf tot overeenstemming moet komen, voor jullie allen, en jullie zijn allen. Jij hebt de wandschildering geweven die aan jouw muur hangt. Je kunt hem veranderen.

Erken dat je een agent van verandering bent. Word wat je wilt dat de wereld wordt en de wereld zal zijn zoals jij bent. Ze is op dit ogenblik zoals jij bent. De wereld is bereid aan elke wens van jou te voldoen. Verwelkom haar en laat haar zien wat ze zijn kan en zijn zal. Ze heeft jou altijd gevolgd. De krankzinnigheid in de wereld is jouw krankzinnigheid. De schoonheid in de wereld is jouw schoonheid en andersom.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Stijgen door het Hele Universum

Bericht door Liana » 03-09-2011 15:10

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde














Stijgen door het Hele Universum



God zei :


Je groeit links en rechts in liefde en wijsheid. En het groeien is niet altijd gemakkelijk. Jouw ego wordt links en rechts geplaagd en dat is hoe je groeit. Het ego wordt gedwongen opzij te stappen, tenminste voor even, en je ziet jezelf naar de zon stijgen. Je verbrandde je niet. Het ego wel.

Het ego gaat niet zonder gevecht in vlammen op. Ik praat over het ego alsof jij er geen verantwoordelijkheid voor hebt. Het maakt niet uit, je leert er zonder te doen of zonder niet zoveel ervan.

Je begint echt te leren dat er geen affront tegenover jou is, alleen tegenover jouw ego. Oh, geliefden, denk aan hoe het zijn zal wanneer het ego jou niet langer plaagt en jou te slim af is en wanneer jij erboven staat. Zie jezelf als rechtop staand, het ego op de vloer beneden, en met je voet op het ego, terwijl je het in bedwang houdt. Nu onderwerpt het ego zich aan jou, in plaats dat jij je aan het ego onderwerpt. Nu ben jij gestegen en je stijgt bewust met Mij door het hele Universum.

Het ego heeft jouw stijl verkrampt. Je begint net te ontdekken wat jouw stijl is, jouw echte stijl, jouw echte manier om van het ego en de behoeften van het ego los te zijn. Als je geen ego hebt, waar heb je dan behoefte aan? Zonder ego heb jij die alles bent, alles wat je nodig hebt. En als er iets zou zijn wat je niet hebt, dan heb je het niet nodig. Je had het heel erg nodig zonder dat commanderende ego zijn, dat irritante zelfzuchtige ego dat jou in de weg zat. Ik zeg dit zoals het is.

We maken geen ode aan het ego, noch blijven we vijandig tegenover het nu gevallen ego. Hoewel het ego een opponent geweest is, had het zijn doel voor jou. Het bracht jou waar je nu bent. Nu ben je een held voor jezelf. Zonder ego kun je jouw God-gegeven zelf werkelijk liefhebben. Het ego was een uitslag, warm en jeukend, en nu ben je niet verhit. Nu ben je kalm en afgekoeld. Je hebt het harige shirt van het ego uitgedaan. Niet langer buig je ervoor. Nu buig je voor de zon en voor de God in jou.

Laten We het ego ervoor bedanken dat het jou en de wereld geholpen heeft te zien hoe het ego er echt uitziet, nauwelijks het beeld dat jij ervan had en het belang dat jij eraan gaf. Nu haal je je voet van het plat liggende ego en laat het weggaan met zijn staart tussen de benen. Het ego was toch maar enkel een illusie. Het bestond nooit behalve als jij er hulde aan betoonde. Het ego had jou om zijn kleine vinger gewonden. Wat was het ego arrogant.

Nu ben je het ego kwijt. Hoewel het jou in zijn macht had, had het geen macht behalve als jij die gaf. Jij voedde het ego van het ego. En nu ben je vrij. Of bijna vrij. Je bent er zeker naar op weg.

Wat is er over het ego te zeggen als het weg is of op weg naar buiten? Het ego had nooit echt iets met jou van doen! Het was jouw ego! In plaats van dat jij dit zwervend ego trainde, liet je het jou trainen! En nu kom je onder het ego vandaan. Je lag steeds plat op de vloer van het leven, en het ego had zijn voet op jou. Je laat het ego gaan. Hou vast, ego, hou vast. Jij liet tenminste jouw greep erop los.

Laten We een feestje houden. Laten We een Thanksgiving dag houden. Hoera, je leeft langer dan het ego en alle beelden van het verleden.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Als er een Pijl in Jouw Hart is Neergekomen

Bericht door Elisabeth » 04-09-2011 13:58

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde











Als er een Pijl in Jouw Hart is Neergekomen


God zei :


Op Aarde is het niet zo dat deze gelijk heeft en die ongelijk. Natuurlijk is dat wat je denkt. Het is vaker zo dat de ander ongelijk heeft en jij gelijk hebt. Jullie hebben allebei gelijk vanuit een onderscheiden oogpunt. En je hebt het allebei verkeerd. Er wordt je niet gevraagd gelijk te hebben. Er wordt je niet gevraagd jouw gelijk te bewijzen of het ongelijk van iemand anders. Jou wordt gevraagd zacht met je broeders en zusters om te gaan. Je bent bedoeld edelmoedig met de familie van de mens op Aarde om te gaan. En allen zijn jouw familie.

Zolang je aanstoot neemt, zolang je aanval in de woorden van een ander leest, is het onwaarschijnlijk dat je edelmoedig en zacht kunt zijn. Je neemt een militaire houding aan. Je hebt het gevoel dat je jouw levensruimte beschermt. Ik sprak er eens over dat je een dame of heer moet zijn in al jouw interacties. Het zijn geen goede manieren als je aanstoot neemt om wat er rondom jou gezegd wordt. Ik vraag je niet goede manieren te veinzen. Ik vraag je van een hogere plaats te komen dan je op het ogenblik doet.

In alle acties en interacties onthullen mensen zichzelf. Ze onthullen jou niet. Als anderen vijandigheid tentoonspreiden, dan richten ze die tegen zichzelf. Uiteindelijk is dit hoe het is. Ze proberen de vijandigheid die ze met zich meedragen kwijt te raken door hem op jou te richten. Evenzo, als je hun zwaard van woede als op jou gericht ziet, zelfs als het duidelijk naar jou wijst, dan onthul ook jij jezelf en jouw eigen gebrek aan eigenliefde. Woorden kwetsen jou. Als de woorden van iemand jou kwetsen, heb je dan niet hun probleem als dat van jou genomen? Ze kunnen het niet echt aan jou doorgeven. Alleen als je het aanneemt en het als dat van jezelf beschouwt, kunnen ze dat.

Als iemand jou als slecht ziet en jij trekt je dat aan, dan heb je enige twijfel over jezelf die een ander heeft geprikkeld en nu bent je witheet op die ander. Jij bent degene die in je hart aanstoot neemt. Wie zei dat je dat moest doen?

Hierin heb je gelijk: Niemand heeft het recht jou te kwetsen, op welk niveau je ook gekwetst wordt. En jij hebt geen recht aanstoot te nemen, zelfs als iemand de bedoeling heeft jou te beledigen. Iemand die gekwetst werd identificeert jou als de oorzaak van zijn pijn. En jij hebt precies hetzelfde gedaan, een ander identificeren als de oorzaak van jouw pijn.

Het is niet zo dat je een dikke huid moet krijgen. Het is zo dat je geen dikke huid moet hebben. Je moet zelfs geen moment de inschatting van jou door anderen geloven.
Je bent bedoeld boven de plaats waar anderen jou neerzetten uit te stijgen. Zelfs als anderen jou willen verslaan, hoef je hun gebrek aan geloof in zichzelf niet te accepteren en het als dat van jou aan te nemen.

Onthoud dat Ik jouw fundament ben. De beeldvorming van anderen is dat niet. Heb je de mening van anderen jouw fundament gemaakt? Heb je anderen jouw stuurrad gemaakt? Ben je niet een vrij mens, vrij om te accepteren wat je wenst te accepteren en vrij niet te worden beheerst door dat waardoor je niet beheerst wilt worden?

Neem wat Ik je zeg aan en niet zozeer wat anderen jou misschien zeggen.

De tijd van pijn en boosheid is voorbij.

Wat een dwaasheid is het dat je jouw hart en geest bezighoudt met pijn en boosheid. Als er een pijl in jouw hart is neergekomen, bedoeld of niet, trek hem er dan uit. Het is jouw hart. En jouw hart is gemaakt voor liefde en niets anders dan liefde. Je kunt het. Je moet het doen. Doe het nu. Trek al die dingen die jouw liefde misschien blokkeren er nu meteen uit.
.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Jij Bent de Zon

Bericht door Elisabeth » 05-09-2011 15:19

Afbeelding

HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde










Jij Bent de Zon



God zei :


Een rups verzet zich er niet tegen in een vlinder getransformeerd te worden, en toch verzet jij je tegen je eigen transformatie. In jouw geval is het niet echt zozeer een transformatie omdat het het verwijderen van oude lagen is die je verborgen hebt gehouden, zelfs van jezelf. En dus verzet jij je ertegen jouw oude vertrouwde badjas en poncho\s en sjaals waarmee je jezelf bedekt hebt, uit te doen. Je kunt jouw helder licht niet voor altijd verbergen. Je hebt het nooit voor Mij verborgen.

Waarom dat wat het mooiste van alles is verbergen? Waarom niet een vlinder zijn?

Jouw dagen van een kruipende rups zijn zijn voorbij. Nu ga je vliegen. Ontdaan van de oude capes, zul je zo licht als lucht zijn, en je gaat de hele wereld verlichten. Denk je in, dat jouw licht over iedereen in de wereld gaat. Je zult iedereen doen ontwaken tot het heldere licht dat zij hebben achtergehouden. Jouw licht is niet flauw. Jouw licht is helder. Alleen heb je het bedekt. Jij bent een heldere kaars, dus laat nu jouw licht gezien worden.

Welke keus hebben jullie, lieverds? Je hebt de keuze de wereld op te vrolijken of er schaduwen op te werpen. Neem een standpunt in. Als je Mij wilt vertegenwoordigen, vertegenwoordig Mij dan. In plaats van schaduwen van twijfel of negativiteit of wat dan ook uit te werpen, gooi oude gedachten die het leven op Aarde versomberen eruit. Spring naar buiten en laat jouw licht gezien worden. Je kunt jouw licht niet voor altijd verbergen. Je werd geboren om koning of koningin te zijn. Verberg jezelf niet langer in de menigte. Nu kom je naar voren en je accepteert je kroon. Ik sla jou nu tot het heldere licht dat je altijd geweest bent. Helder licht, sta op. Kom naar voren en accepteer waarvoor je geboren werd.

Vanaf deze dag zul je jezelf erkennen als helder licht. Je zult onder de dakrand vandaan komen en het licht dat je bent onthullen.

Als je niet weet waar je moet beginnen, dan zal Ik je dat zeggen. Geen oud denken meer. Als er een oude gedachte opkomt, vervang hem dan door een nieuwe gedachte.

Als je voorheen gedacht hebt dat je niet echt veel waard was, zeg dan nu dat je heel veel waard bent.

Als je voorheen dacht dat je niet lief was, zeg dan nu dat je lief bent en hoeveel je van jezelf houdt.

Negatief denken is oud denken. Er is een overwicht van oud denken op Aarde geweest en dat gaat nu veranderen. Jij gaat het veranderen. En je gaat het veranderen door uit het verleden te stappen en een nieuw paar schoenen aan te doen. Het zijn chique nieuwe schoenen en je kunt er alleen maar op dansen, en je kunt alleen maar de waarheid met ze aan spreken. In deze nieuwe schoenen kun je alleen maar schitteren. Je kunt alleen maar uit de oude schaduw van jezelf stappen, want je erkent nu jouw helder licht en verbergt het niet langer.

Je bent een heldere ster uit de Hemel die op Aarde is neergestreken. Waar dacht je anders dat je vandaan kwam als het niet de Hemel was? Je bent nog steeds vanuit de Hemel. Je werd Hemel-gezonden, en nu stijg je naar de Hemel op en je trekt de entourage van de wereld met je mee. Je bent geen leegloper hier op Aarde.

Je bent een pleitbezorger voor de Aarde. Als je op Aarde danst, dan til je de wereld op zoals je de zoom van een baljurk zou doen, en je heft de Aarde op naar de Hemel zodat duisternis verdwijnt en alleen de zon op Aarde schijnt. Jij bent de zon die schijnt. Misleid jezelf niet door te denken dat je een wolk bent. Wolken barsten en jij bent nu uit wolken-bewustzijn in sterrelicht-bewustzijn gebarsten, in maan-bewustzijn, in zon-bewustzijn.

Jij bent de zon.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Een Huldeblijk aan Jou

Bericht door Elisabeth » 06-09-2011 13:26

Afbeelding




HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde














Een Huldeblijk aan Jou


God zei :


Waarvan zingen de vogels en de bomen? Waardoor schijnt de zon? En wat maakt jou wakker, en wat laat jou inslapen?

Je weet dat er iets meer dan jezelf is wat op de Aarde rondloopt. Er is een orkestleider die jou wenkt de dag te beginnen en de dag te sluiten. Er is veel meer dan jou, deze mens die trots stapt, tuimelt, pauzeert, haast maakt enz. op een stuk van de Aarde. Er is meer dan waar jij jouw voeten op dit moment neerzet. Er is meer dan de geest kan zien of zelfs verbeelding kan toveren. Er is groter dan geest en groter dan lichaam.

Er is een heel donderend hart en ziel van jou. Alle engelen klappen voor jou in Mijn opdracht. Ze kunnen het toch niet helpen, omdat als engelen iets moois en wonderlijks zien, ze slechts kunnen klappen. Geliefde, het hele Universum klapt voor jou, juicht jou toe, nodigt je uit in de zonneschijn en wenkt je naar voren.

Dezelfde macht die muziek uit de vogels verklaart tikt jou op de schouder en jouw voeten beginnen te dansen.

Deze Heavenletter is een huldeblijk aan jou, hoewel je de macht die in jou beweegt nog niet herkent. Toch is er niets wat je eraan kunt doen. Macht is binnenin jou en ze is van jou.

Georkestreerd van bovenaf ben jij tegelijkertijd je eigen orkestleider. Hoe kan dat? Jij bent de volger en tegelijk de leider?

Zeker.

Er is een grote wijze gids binnenin jou. Je houdt jezelf in je handpalm. Je gooit jezelf de lucht in, en je vangt jezelf op. Je hebt veelsoortige taken. Je jongleert met veel sinaasappels tegelijk. Je draagt vele hoeden.

En toch ben je tegelijkertijd - tegelijkertijd (wat niet bestaat) - Opperste Eenheid. Je weet niet wat er aan de hand is en toch diep van binnen weet je precies wat er aan de hand is, want je trok het script uit jouw diepten, en je ziet dat het handschrift vertrouwd is. Het script was door jouw hand geschreven.

Je trok jezelf zogezegd uit het vuur. Je begon het vuur en je blies het uit. Je hebt jezelf bestemd. Vreemd als het mag lijken, je schreef de partituur van de muziek en je speelde hem en je keek ernaar en je kon het niet geloven en je geloofde er teveel in.

Jij bent de Bron, en je bent het bewijs. Jij bent het lied en degene die het lied zingt en degene die het lied hoort en degene die erop danst.

Welke immense ster in de galaxieën ben je? Van welke melkweg ben je, als je dat bent. Deze ruw gerande persoon die op Aarde rondrent is zeker niet jou, zeker niet het geheel van jou. Jij bent maar een bezoeker hier op Aarde, en toch ben je de gastheer, en toch dwaal je door een paleis waarvan je gelooft dat je het nooit eerder gezien hebt.

Je weet niets, en je weet alles. Je bent niets, en je bent alles. Alles is van uiterst belang, en niets is belangrijk. Alles verandert iedere seconde, en er verandert nooit iets.

Je vingers bespelen de piano op een tafel zonder toetsen, en toch maak je muziek. En allen komen naar jouw muziek luisteren en Ik luister naar jouw muziek, want Ik ben als een pianist binnenin jou, en Ik hou van de muziek die Ik maak, en Ik hou van de verzonnen speler ervan, en Ik heb lief en Ik heb lief, en jij hebt precies zo lief. Op hoeveel manieren kan Ik het zeggen? Op hoeveel manieren kan Ik zeggen dat er geen jij is? Er is geen Wij. Er is Ik en niets anders dan Ik in het hele Universum.

Er was nooit iets anders dan Ik, maar in de vermomming van jou









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie