*Heavenletters™, brengt de aarde dichter bij de Hemel

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Alle Schoonheid van het Leven op Aarde

Bericht door Liana » 17-08-2011 15:19

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde










Alle Schoonheid van het Leven op Aarde



God zei :


Wat is eenzaamheid, dat ze jou volgt? Eenzaamheid zoekt iets. Als jij je eenzaam voelt, moet het zo zijn dat je naar jezelf zoekt. Je piekert rond op een binnenplaats terwijl je jaagt op jouw Ware Zelf. Jouw Ware Zelf is werkelijk niet in staat eenzaamheid te begrijpen.

Het concept van eenzaamheid bestaat alleen in de wereld. Eenzaamheid bestaat niet werkelijk. Je kunt een expert in eenzaamheid zijn en toch onderzoek je haar. Eenzaamheid bestaat niet in de Hemel. Ze bestaat in een deel van jouw geest. Het is een gedachte. Het is een verlangen naar kennis van je eigen ziel. Jouw ziel bestaat; jouw bewustzijn van de ziel misschien niet of niet genoeg.

En dus kijk je naar anderen om jouw eenzaamheid te stillen. Natuurlijk heb je iets gedaan terwijl je op Aarde bent.

Hoe dient dit concept van eenzaamheid jou? Het moet jou zeggen dichter bij jezelf te komen. Anderen nemen het knagende gevoel van eenzaamheid dat jou achtervolgt niet weg, tenminste niet voor lange tijd.

Het is mogelijk dat eenzaamheid jou iets vertelt dat je dient te weten. Misschien zegt eenzaamheid dat je een vreemde voor jezelf bent. Misschien zegt ze je dat je de maskerade van eenzaamheid alleen maar voor een poosje ingaat, zodat je eruit zult springen de Eenheid in.

Je wilt niet eenzaam zijn en toch sta je afzijdig. Juist dat gevoel van isolement duwt jou naar het gebied van de ziel, Hemel genaamd. Het is geen plaats, begrijp je. De Hemel is een toestand van zijn. Hij is binnenin je en het is binnenin je dat je hem vindt. Je vindt hem en toch lokaliseer je hem niet. Hij kan niet gelokaliseerd worden op de manier waarop je een adres in je stad kunt lokaliseren. En toch kun je de Hemel ontdekken, die altijd binnenin jou geweest is. Hij is een groot deel van jou. Hij is meer dan een deel. Hij is de drijfveer van jou.

Waar ga je heen en waar ben je geweest? Nergens. Overal. Je bent naar de Oneindigheid geweest en terug, en je verliet de Oneindigheid nooit, voor geen moment.

Eenzaamheid is onecht en toch ben je op het spoor van iets waars dat al in jouw bezit is. Wat eenzaamheid zoekt kan niet bezeten worden en toch is het van jou.

Eenheid, Eenheid, Eenheid.

Je staat op een kruispunt. De plaats ligt binnenin je. De twee naden van je zelf worden verbonden. Je bent klaar met Tweeheid. Dualiteit heeft voor jou niet het belang dat het eens had, en toch zul je het leven voller leven. Je bent niet van Eenheid gescheiden. Je scheidt je van dualiteit af.

Het is zogezegd zo, dat je bezit genomen hebt van Onze Eenheid. Je hebt afstand van Tweeheid of Honderdheid gedaan en je hebt samengewerkt met Eenheid.

Je hebt haar herkend als dat van jezelf, als jou toebehorend ofschoon ze nooit bezeten wordt. Het is tamelijk tegengesteld aan bezitten. Je bent een paleis binnengegaan, en je begint dit paleis waarin je je bevindt op te merken. Je begint net de gouden muren op te merken, behalve dat er geen muren zijn. Er is alleen de Onmetelijkheid van Eenheid.

Het is als een zee waarop je vaart. Het is als een hemel waar je naar opkijkt en ontdekt dat je boven in de lucht bent. Je reist door de galaxieën.

Alles is jou geworden of jij bent alles geworden, en toch is er niets. Je drijft op de zon. Je betovert de maan, of de maan betovert jou. Er is geen verschil tussen jou en de maan en alle andere schoonheid van het leven op Aarde.









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.

Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Een Hart Vol van God

Bericht door Elisabeth » 18-08-2011 17:19

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde














Een Hart Vol van God




God zei :


Zeg Mij, geliefden, hoe gaat het vandaag met je? Denk je aan Mij? Heb je Mij vandaag al opgemerkt? Heb je naar Mij gezocht? Wacht je op Mij?

Ik ben hier. Als je slaapt, ben Ik bij je. Als je wakker bent, ben Ik bij je. Tussen elke gedachte van jou, ben Ik bij je. Ik ben nu bij je. Mijn hart klopt in dat van jou en het jouwe in dat van Mij. We zijn samen. Nooit zijn Wij ooit gescheiden geweest.

Jij denkt dat je afscheiding kent. Jouw geest lijkt bovenop afzondering te zitten. Jouw geest heeft behoorlijk goed werk gedaan met speculeren over afscheiding en die op jou gestapeld. Het geeft niet dat afgescheidenheid een onmogelijkheid is. De eigenzinnige geest heeft afgescheidenheid tot thema genomen, haar jouw herkenningsmelodie gemaakt. Soms moet je afstand nemen van jouw waakzame geest en met de vlag van Eenheid zwaaien, zodat je hem ziet of er tenminste naar toe over leunt. Buig ervoor. Hijs hem. Laat de werkelijkheid van Eenheid in jouw hart sijpelen. Weet Wie er bij jou is. Ken Onze Eenheid. Accepteer haar.

Als de gedachten in jouw hoofd het je moeilijk maken, jou neerslachtig maken, op je hart trappen, jou het vertrouwen in jezelf en in Mij doen verliezen, dan moet je jezelf het plezier van een uitwisseling met Mij toestaan. Moet je jouw liefde voor Mij zowel als Mijn liefde voor jou handig betwisten? Wat levert jou dat op? Wat win je door het gevoel te hebben dat je helemaal alleen op een bergtop staat met niemand om zelfs maar naar te roepen?

Waarom zou je Mij uit jouw bewustzijn schudden? Waarom zou je eenzaamheid boven Mijn aanwezigheid accepteren?

Goed dan, wat als Ik ieder moment bij je ben, bij elke draai, bij elke gebeurtenis of niet-gebeurtenis? Wat als Ik altijd bij je ben en We nooit gescheiden zijn. Waarom zou je dat feit niet accepteren als je kunt, in plaats van de versies van een pijnlijk hart waar je jezelf aan onderwerpt?

Is het nu geen tijd dat je begon jezelf aan Mij bekend te maken en Mij aan je repertoire toe te voegen? Ik ben aan jouw zijde. Waarom dat niet weten? Waarom niet rechter op staan en aanspraak op Mij maken en een close-up eisen? God die lang geleden aanspraak op jou maakte, zo lang geleden dat je dat bent vergeten, of ervoor hebt gekozen het te vergeten, ervoor hebt gekozen je ogen te sluiten, ervoor hebt gekozen afstandelijk te zijn, ervoor hebt gekozen aan de zijkant te staan, ervoor hebt gekozen opzij of weg te gaan, ervoor hebt gekozen door de wereld te liften en niet de auto te zien waarin Ik stil houd maar liever een rit in een eenzame wagen accepteert, een wegpiraat die jou meeneemt rond het blok en niet verder.

Ik open de deur voor jou - alsof er een deur was die sluit. Ik heb een open-deur-politiek. Ik sluit niemand buiten. Ik sluit zeker jou niet buiten. Ik verwelkom jou. Je bent nooit niet welkom geweest. Dat is niet mogelijk, want Mijn liefde voor jou is zeker.

Misschien heb je een of andere wrok. Of misschien neem je het thema van Mij nooit echt in overweging. Misschien, misschien.

Steek je duim op en Ik zal langzamer rijden en je kunt in Mijn bescheiden wagen springen. Misschien aarzel je over een limousine. Ik trek op naar de trottoirband waar je nu staat. Je zult nooit willen weggaan. Ik zal jouw hart bezetten en Ik zal je geest vullen en je zult zien dat jouw gedachten overwegend gedachten over Mij worden. Je zult een hart hebben vol van God en ook een hoofd vol.









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Zegen de Aarde

Bericht door Elisabeth » 19-08-2011 17:38

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








Zegen de Aarde



God zei :


Jij bent de kroon die Ik draag. Jouw aanwezigheid zegent Mij. Ik, God, word door jou gezegend. Jij bent Mijn zegen en jij bent de focus van Mijn aandacht. Ik waak over jou. Jij bent de kroon van glorie waarmee Ik Mijzelf bedek. Ik houd Mij met jou bezig. Jij vult Mijn hart, en je vult Mijn gedachten. Jij bent Mijn bezigheid.

Ik waak over jou, hoewel Ik weet dat je helemaal klaar bent. Ik stuur je herinneringen van jouw waarde voor Mij. Ik zie dat je bent vergeten. Ik heb nooit vergeten en dus zegen Ik Mijzelf namens jou met herinneringen aan jou. Ik schrijf naar jou ter gedachtenis aan jouzelf. Als je je Mij herinnert, dan herinner jij jezelf. Klim een sport hoger op de ladder. Klim naar Mij, hoewel je al diep in Mijn hart gestationeerd bent.

Je bent diep in Mijn hart gevestigd. Je kunt er niet uit vallen. Je kunt niet uit Mijn hart verdwijnen. Geen jota van jou kan uit Mijn hart verdwijnen. Jij bent Mijn hart. Jij bent de centrifugale kracht van Mijn hart. Ik zette Mijn hart uit over het land van de Aarde. Jij hebt Mijn hart overgenomen. Ik gaf het jou op dezelfde manier zoals Ik jou de Aarde gaf, zoals Ik jou leven op Aarde gaf, zoals Ik jou de Tuin van Eden gaf, en nu reis je erin rond, en je weet niet waar je rondreist. Je weet het niet. Je werd lang geleden gevonden, alleen heb je een geheugenstoornis. Jouw geheugenstoornis is jouw val uit genade. Je viel nooit. Je vergat.

Je hebt je omgeving nog niet helemaal uitgemaakt. Je hebt jezelf op Aarde geplaatst, geloof je, en je bent als het ware jouw huidige plaats in de Hemel vergeten. Je vergat jouw ware identiteit en je nam een valse aan. Je nam als het ware een alias van jezelf aan. Je nam een vals imago aan. Je deed een masker voor. Je vergat dat het masker jouw vermomming was. Je geloofde jouw eigen propaganda. Je verkocht jezelf een rekening voor waren. Je maakte er bij jezelf reclame voor.

Je dacht dat je een mooi koopje met jezelf gesloten had, terwijl je jezelf dwaasheid verkocht had. Jij bent Mijn ware liefde, en jij hebt jezelf de bijnaam Vergeten Liefde gegeven, maar jij bent het die vergeten bent. Ik ben jou en Mijn liefde voor jou nooit vergeten. Mijn liefde is onuitwisbaar. Ze kan niet aan het wankelen gebracht worden. Ik kan niet anders doen dan jou liefhebben en jou met heel Mijn hart liefhebben. Mijn hart is inderdaad een heleboel liefde. Mijn hart is altijddurende liefde. Het is Eeuwige Oneindige liefde. Het is van jou, begrijp je dat? Jij bent Mijn geliefde. Jij.

Vanaf het ogenblik dat Ik een gedachte over jou had, was je de Mijne. Ik schreef jouw naam over het Universum. Ik plaatste jou voorzichtig op Aarde, en jij had het idee dat je vanuit de Hemel erop gegooid werd. Ik plaatste jou voorzichtig, zodat je Hemel-geplaatst op Aarde zijn zou.

De appel die Eva at was een appel van vergeetachtigheid. De boom waar de appel vandaan kwam was de boom van vergeetachtigheid.

Nu, ter gedachtenis aan Mij en ter gedachtenis van Onze Eenheid vraag Ik jou je te herinneren. Herinner je Mij en herinner jezelf. Herinner je dat je Mijn glorie bent. Slechts een schijn van jou is over de Aarde uitgestrooid. Jouw lichaam is uitgestrooid, maar jij bent niet je lichaam. Jij bent niet je lichaam. Jij bent niet je lichaam.

Jij bent veel meer. Jij bent Mijn lied gezongen vanuit Mijn hart. Jij bewoont de Aarde namens Mij. Jij vervangt Mij. Zegen de Aarde nu in Mijn Naam en in die van jou.











Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Waar Is de Aarde van Gemaakt

Bericht door Liana » 20-08-2011 16:40

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde












Waar Is de Aarde van Gemaakt

God zei :


Jullie zijn de kruisbogen van de Aarde. Jullie zijn de bungeekoorden die de Aarde binden en haar bij elkaar houden. Waarvan denk je dat de Aarde gemaakt was als dat niet jouw bewustzijn was? Jullie die de Aarde bewandelen spreiden haar ook voor je uit. Je ontwerpt de wereld gaandeweg. De wereld is niet zozeer jouw voorgedachte of nagedachte. Ze is nu jouw gedachte. De wereld bestaat zoals jij haar ziet, zoals je voeten haar bedekken, zoals jij je verbeeldt dat de Aarde is. Je bent altijd aan het fantaseren. Jouw gedachten maken nu voetsporen. Je drukt de wereld voor je af. Je maakt er flyers van, vaantjes, advertenties, cartoons. Je maakt de wereld wat dan ook, afhankelijk van - lieve Hemel - afhankelijk van jouw stemming.

Je draagt de wereld in je armen. De wereld is er voor jou om te koesteren. Voed haar. Troost haar. Het is uiteindelijk jouw wereld. Behandel haar goed. Behandel haar uitzonderlijk goed.

Alles wat je echt hebt is liefde. Dat is jouw erfenis. Het is zinvol te houden van datgene wat er voor jou is om van te houden. Alles is er voor jou om van te houden. Tenzij je de Aarde en al haar deelnemers liefhebt, ontken jij jouw liefde. Dat is niet eerlijk van je. Wie zal de wereld liefhebben tenzij jij dat doet? En hoe zul je de wereld liefhebben tenzij jij haar in een gunstig licht ziet? Kijk door ogen van liefde.

Je kunt alles zien wat je verkiest te zien. Dat is wat je steeds gedaan hebt. In plaats van eigengerechtig te zijn, de tekortkomingen aan te wijzen, strooi nu liefde over de vier hoeken van de wereld. Sla niets over. Je bent net zo bekwaam als alle Groten die op Aarde geleefd hebben. Maak de wereld wonderbaar, zul je dat doen?

Het is als werd jou een stukje grond op Aarde gegeven. Het is aan jou te planten wat je wilt. Wat ga je planten? Slecht nieuws? Ontoegankelijkheid voor liefde? Kom op, geef de wereld een kans. Je hebt goede grond. Plant iets wat je graag oogst. Plant nooit meer onkruid van ontevredenheid. Het is geen nieuws voor je dat iedereen onkruid kan verzorgen. Heb je eraan gedacht dat als je onkruid kunt planten, je ook rozen kunt planten? Je kunt een gewas van geluk poten. Je kunt een gewas zaaien van wat je maar wilt. Je kunt nu beginnen. Het gewas dat je plant is niet van het weer of het seizoen afhankelijk. Formuleer het weer, geliefden. Ontwerp de wereld die aan jou gegeven werd om van te houden. Als de wereld op het ogenblik niet is wat je wenst, ontwerp de wereld dan opnieuw. Maak haar de wereld die jij wilt dat ze is. Begin nu. Laat jouw hart de wereld ontwerpen. Vul de wereld met jouw hart. Zegen de wereld met jouw aanwezigheid.

Iedereen kan fouten vinden. Iedereen kan iets vinden. Vind diamanten. Plant bomen. Wees de Aarde waardig. Je bent niet bedoeld een klaploper te zijn. Je bent niet bedoeld de Aarde te schoppen. Je bent bedoeld van haar te houden.

De Aarde is voor nu jouw thuis. Zorg er goed voor. Zegen haar met iedere stap die je neemt en iedere stap die je niet neemt. Zegen de Aarde op elke manier. Zegen dit deel. Zegen dat deel. Ze is helemaal van jou. Er is geen plek op Aarde waarvoor je niet verantwoordelijk bent. Je bent verantwoordelijk voor alles ervan en dit is jouw privilege. Jouw heerschappij reikt ver. Schenk de wereld waarin je leeft jouw zegen. Hou van de Aarde waarop je woont. Word haar partner. Heb haar goed lief. Geen uitzonderingen. Heb gewoon lief, want de Aarde is helemaal van jou, en allen zijn de jouwen. Er is niemand die niet de jouwe is. Heb je naaste lief. Heb je vreemdeling lief. Heb degenen lief die net als jij zijn, en heb degenen lief die niet als jij zijn. Laat liefde bloeien vanuit jouw hart.








Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Kies Gelijkmoedigheid

Bericht door Elisabeth » 21-08-2011 15:13

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde









Kies Gelijkmoedigheid

God zei :


Het is jou niet altijd duidelijk wat luisteren naar je hart is. Er is een verschil tussen doen wat je wilt en naar je hart luisteren. We hebben hier eerder over gesproken. Je zou iedere keer je hart volgen als je er maar zeker van was dat het jouw hart was dat je volgde. Zoals het staat is er vaak een strijd. Je wilt iets doen. Je hebt er een goed gevoel over. En dan komt de wereld erbij en zegt dat het niet een goed iets is om te doen, niet de juiste auto om te kopen, niet de juiste weg om te nemen, niet de juiste keuze. Jouw vertrouwen wordt aan het wankelen gebracht. Luisteren of niet luisteren naar degenen die advies geven, dat is de vraag.

Maar hoe weet je dat?

Je weet al dat omdat je iets wilt dat niet betekent dat het een juiste keuze is. Je hebt dit bij voorbeeld met serieuze romances ervaren.

Soms heb je geen keuze. Soms is het niet aan jou. De beslissing wordt jou uit handen genomen.

Soms wil je iemand of iets en krijg je die en dan heb je spijt.

Laat Me dit zeggen over beslissingen die jij moet maken, maak ze en kijk niet om. Ongeacht hoe belangrijk het maken van een keuze jou lijkt te zijn, het is niet - Ik herhaal - het is niet het einde van de wereld. Het is niet het einde van jouw wereld.

Laten We het niet over fouten hebben. Zelfs een fout is niet noodzakelijkerwijs een fout.

Kritiseer jezelf achteraf niet steeds, alsof er van honderd snoepjes er maar een voor jou is om te proeven. Proef er een. Is het een vergissing dat je dat ene dat je koos geproefd hebt? Zelfs als je het uitspuugt, wat is de fout? Je koos iets en nu kies je iets anders.

Geliefden, kies in het leven gelijkmoedigheid. Zogenaamde juiste keuze, verkeerde keuze, blijf gewoon doorgaan.

Gebaseerd op normen die jij stelt, is het leven in de wereld niet volmaakt. De keuzen die je maakt zijn niet altijd volmaakt. Hoe bedreven je ook bent, hoe ervaren je ook bent, hoe toegewijd je ook bent, beslissingen zijn niet altijd vlekkeloos.

Kun jij je voorstellen dat een van de Groten zou zeggen: "Als ik deze straat genomen had in plaats van die, zou het hele resultaat anders zijn geweest"? De Grote Spirituelen wisten wel beter dan zichzelf verwijten te maken.

Jouw leven bestaat uit keuzen, en keuzen moeten gemaakt worden. Wees blij dat je een keuze maakt. Er zijn oneindig veel keuzen die je zou kunnen maken. Ga ervan uit dat je de juiste keuze maakt.

We komen steeds weer op het punt terug dat resultaten niet altijd de indicatie zijn om op af te gaan. Je kunt niet eerst het resultaat hebben en daarna de beslissing. Er is geen manier voor je om te weten dat wat een onjuiste beslissing lijkt beter kan zijn dan de keuze die je niet maakte. Je kunt het niet weten. Niemand weet het.

Je gaat niet het leven uit beslissingen wringen die aan jou zijn om te maken. Jij draagt bij aan oorzaak en gevolg en toch volgt B niet altijd A. In de wereld komt B na A, het hoeft niet te betekenen dat er een gevolg was. Wat als alles tegelijk gebeurt? Wat als er geen tevoren en erna is?

Wat als je het verleden los zou laten en alle mentale roerselen van het verleden, wat dan, geliefden, wat dan? Het is beter ervan uit te gaan dat het verleden en alle keuzen die je maakt geen grote gevolgen hebben. Jij bent er, en je bent er nu, en je gaat vooruit, niet achteruit. Je gaat niet terug, zelfs in gedachten. Het is altijd de juiste keuze om vooruit te gaan. Dat betekent dat je misschien je schouders moet ophalen en door blijven gaan.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Tik Tak

Bericht door Elisabeth » 22-08-2011 16:44

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








Tik Tak



God zei :


Ik huldig jouw dapperheid. Je nam een taak op je op Aarde. Voor jou is de taak voor de lange termijn. Het is voor jou voor de lange termijn door het concept van tijd. Tijd is maar een concept. Het is toevallig ook het kader waarin je het leven op Aarde ervaart. De wereld maakte perioden van dag en nacht en noemde ze tijd. Je bent onder de schaduw van tijd geweest, en je noemt tijd Vadertje Tijd.

Vanwege je geloof in tijd bied je verzet tegen het leven in de wereld.

Voor tijd doorbrengen in een wereld en je verzetten zoals je doet is moed nodig. Voor het leven zonder het tijdselement zou geen moed nodig zijn en toch huldig Ik jouw moed. Tijd is angstig. En nu, dat gezegd hebbende, moedig Ik je aan verzet tegen tijd en alles wat daarmee samenhangt los te laten. Je houdt er stevig aan vast. Jouw handen worden vuisten en jouw spieren gespannen. Je probeert echt het getijde van tijd tegen te houden.

Er is je eerder gezegd je te ontspannen. Ontspannen betekent verzet loslaten. Ontspannen is uit het concept van tijd komen. Ofschoon tijd niet bestaat, als je je ontspant, ontspan je je met een gevoel dat je alle tijd van de wereld hebt. Alle tijd van de wereld hebben is dichter bij de waarheid van de Oneindigheid. Dus nu, zul je je ontspannen in de hangmat van liefde waarin Ik jou houd? Je kunt weten dat er bij de liefde waarin Ik jou houd geen opkomen of afkomen is.

Alles wat er toe doet, er werkelijk toe doet, is tijdloos. Tijdloos heeft geen beperkingen. Tijd is vol beperkingen. Tik tak.

Liefde is tijdloos. Liefde heeft geen begin en geen einde. Jij ervaart liefde misschien anders. Jij zegt misschien soms dat liefde voorbij is. Dat is een bekrompen standpunt. Liefde is jouw voortdurende toestand. Je omzeilt die waarheid op veel manieren en toch kun je er niet aan ontkomen. Liefde is niet vergankelijk. Liefde heeft haar nest in jouw hart gemaakt. Ze kan niet worden verwijderd.

Je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van liefde die van buiten komt, van vertoon van liefde, van bewijs van liefde, alsof je afhankelijk zou zijn van liefde die ergens anders vandaan komt, van hier, van daar, van deze of van dat. Je hebt liefde getimed. Liefde is geen zaak van tijd. Liefde is geen zaak. Liefde is een toestand en ze is, ondanks opgestapeld bewijs van het tegengestelde, de toestand waarin jij leeft.

Je leeft in een oneindige staat van liefde. Ondertussen denk je dat je in New Jersey of Timboektoe leeft. Je leeft in Mijn hart van liefde. Het kan niet anders. Je hebt jezelf andere verhalen verteld. Ik geef je nu de echte waar. Je bent Mijn geliefde en je leeft in een staat van liefde. Je was nooit staatloos. Ofschoon ruimte ook niet bestaat, bestaat liefde wel, en liefde is onze blijvende toestand.

Ik stuiter nu liefde in jouw hart. Ik schud haar. Ik roer haar met de klok mee, hoewel er geen tijd of ruimte is. Er is liefde. Liefde omvat zichzelf. Liefde speelt. Jouw naam is Liefde, en toch speel je verstoppertje met liefde. Liefde zegt: "Waar ben je, Liefde?". En Liefde lijkt zichzelf te verbergen. En dan komt Liefde te voorschijn en speelt het spel weer. Liefde sluit haar ogen en denkt dat ze verborgen is. Ofschoon tijd niet bestaat, is het nu tijd voor jou om jezelf met de liefde die je bent te verzoenen. Je bent meer dan een overwicht aan liefde. Je bent liefde. Je bent liefde zelf. Accepteer jezelf. Je bent liefde en er is geen ontkomen aan. Ren niet van liefde weg. Kom, grijp haar. Ongeacht wat jij denkt, is liefde de enige constante. Geen kiekeboe meer








Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Onthul God, Onthul Jezelf

Bericht door Liana » 23-08-2011 17:59

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








Onthul God, Onthul Jezelf



God zei :


Wees waarheidlievend. Je wilt Mij, zoekt Mij, zelfs als je Mij niet erkent. Je weet dat iets goed is zelfs als je het niet zien kunt. Er is een weten van iets meer, en je weet het.

Ik ben jou en jij bent het zelf die je zoekt. Je weet dat er iets meer in jou is dan je op het ogenblik erkent, en je zoekt ernaar.

De waarheid over jezelf is als iets wat je hebt neergelegd en je herinnert je niet waar, en dan zoek je hier en daar en je vindt het. Je vindt het. En altijd precies waar je het gelaten hebt.

Soms leg je je sleutels neer en kun je ze niet meer vinden. Je bent er zeker van dat iemand ze genomen heeft, ze verplaatst heeft. Al die tijd ben jij het die ze hebt neergelegd en je gewoon niet herinnert waar.

Je hebt jouw Heelheid terzijde gelegd, afwisselend genoemd God, de Ene, de Heilige, de Schepper, de Handhaver van het Universum. Terwijl, toen je jouw sleutels neerlegde en ze daarna niet kunt vinden, je er tenminste zeker van bent dat je sleutels hebt, terwijl je soms niet zeker bent over jouw Heelheid en de Gever ervan. Je bent er niet zeker van dat Ik besta.

Er zijn bepaalde ogenblikken dat je toegeeft dat Ik moet bestaan. Je weet zeker dat je niet jezelf schiep, behalve als We Eén zijn, dan schiep je jezelf, de wereld en alles. Je schiep zeker jouw waarneming ervan. Je bent als die Russische poppen, de ene in de andere, en wie zul je vandaag zijn? Waar zul je jezelf inpassen en waar zul je Mij vinden, en wanneer zul je weten dat Ik jouw Zelf ben, en dat We samen Eén Liefde zijn?

Dat jij en Ik Eén zijn is geen droom. Al het andere is de droom. En toch kun jij ertoe neigen Mij als verzonnen te zien, een verlangen gemaakt van verlangen. Je verlangt zeker naar Mij. Je wenst Mij zoals Ik jou wens. We verlangen ernaar handen vast te houden en de heuvels samen te beklimmen.

Natuurlijk draag Ik jou de heuvels op, wat wil zeggen dat Ik Mijzelf in de vorm van jou draag. Vorm is vorm. Waarheid is Waarheid. En de waarheid is dat We Eén onloochenbaar Geheel zijn, maar een Geheel dat jij steeds weer ontkend hebt. Ik ben niet concreet. Jij denkt dat je concreet bent. Er is een concrete vorm van jou en dat is zo dicht bij concreet als Ik kan komen. Je neigt ertoe overdreven dicht bij de concrete aspecten te zijn. Feit is dat jij Mij kunt pakken, maar niet in je hand. Ik ben als de vlinder die je niet echt in je hand kunt pakken en toch hoe graag wil je de vlinder grijpen.

Je wilt alles wat mooi is vastgrijpen. Grijp het idee vast dat je mooi bent. Dat is niet vergezocht. Alles wat je doen moet is uit de beperkingen komen die jou door het leven van alle dag zijn opgelegd. Laat het leven van alle dag erkenning van Mij in jou zijn. Durf Mij te kennen. Durf Mij recht in je hart te kennen. Durf Mij te kennen als jou. Als de Waarheid gekend moet worden, zijn de Vader en de Zoon één en hetzelfde. Jij en Ik zijn Eenheid en niets dan Eenheid. Wij reizen samen. Je hoeft dit niet te zien. Niettemin, reizen Wij samen en het is nooit anders geweest.

Je schrijft deze woorden die je hoort neer. Jouw hart echoot het Mijne. Je houdt Mijn pen in je hand. Je schrijft je zelf door het firmament. Je onthult jezelf en je onthult Mij en Wij worden onthuld. Onze Eenheid onthult zichzelf om door allen gezien te worden.









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Zoals de Lenteregen en de Zon

Bericht door Liana » 24-08-2011 15:11

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde












Zoals de Lenteregen en de Zon



God zei :


Ik ben een troubadour van liefde. Het is alsof jij Mijn stagiair bent. Je leert het muziekinstrument genaamd leven te bespelen. Je bent een leverancier van leven. Jij bent het lied dat Ik zing. Ik zing een lied van Mijzelf, en jij houdt de wijs.

Het leven moet meer inhouden dan wat gezien en aangeraakt wordt, want jij hebt een hart dat wordt geraakt. Liefde wordt bewezen, en toch niet gezien. En van liefde, de schoonheid van het hart, is bekend dat zij niet opgemerkt wordt en zogezegd vertrapt wordt. Maar liefde is altijd de winnaar. Liefde komt vanuit de diepten omhoog naar de oppervlakte en is zo vaak verborgen.

Een leverancier van leven is een leverancier van liefde. De viool die je bespeelt is liefde. Je werpt liefde uit als een schip dat klaar is om uit te varen. Jij bent de admiraal. Jij die liefde bewondert wordt de admiraal ervan en de bewonderde. Niets zegt liefde als liefde. Er is geen beter schip om de zeeën mee te bevaren dan het schip van liefde dat op weg gaat vanuit jouw hart.

Bevaar de Hoge Zeeën. Kom naar de Hoogste Hemel. Dat is de enige plaats om in te vertoeven. Wie zou iets anders willen, want al het andere is minder. Wie zou minder willen als je meer kunt hebben en meer geven en meer in vreugde kunt zwemmen en de wereld blij maken in leven te zijn in de zonneschijn van liefde.

Ik verklaar liefde aan alle partijen. Ik verklaar jou liefde en niets dan liefde. En dat zul je zijn. Wend je tot jezelf en spreek jouw liefde uit. Jij bent verloofd met liefde, en dat zal liefde zijn, en dus zul jij liefhebben met heel je hart en heel je ziel. Er is niets anders dan liefde. Liefde klopt in je hart. Mijn liefde klopt in jouw hart. Het leven op Aarde is een roep om liefde. Vraag jouw liefde te voorschijn te komen. Er is niets om je voor te verbergen. Er is alles om lief te hebben.

Wie zou iets minder willen zijn dan de liefde die hij bedoeld was te zijn? Wil je iets anders zijn? Wil je opschudding en verwarring zijn? Liefde is bedoeld een overdracht te zijn en niet een bedenksel. Liefde is het enige ware. Ze wordt niet opgevat. Ze wordt geleefd. De liefhebber heeft lief en liefde wordt gezien. Er is geen verschil tussen liefhebber en de geliefde en de hele hofmakerij.

Maak de liefde in jouw hart het hof en bied haar aan aan al degenen die hongeren naar meer liefde. Bied liefde aan zoals op het altaar van Mijn hart en stuur haar uit de wereld in. De wereld is Mijn altaar. Plaats er liefde op. Verschroei de wereld met liefde. Dat is Mijn Wil. Mijn Wil is nooit veranderd.

Zie liefde en deel haar uit. Zie de liefde van het Universum. In liefde omvat, heeft het Universum lief. Zie de liefde die Ik verklaarde. Liefde is verklaard, en jij bent Mijn embleem van liefde.

Als je ernaar gezocht hebt jouw doel op Aarde te kennen, dan heb je dat nu gevonden. Jij bent een discrete leverancier van liefde. Onderhoud de liefde in je hart. Zet er geen valse goden voor. Maak aan jezelf bekend dat je liefde bent en niets dan liefde en volg het pad van liefde en spreid het uit. Blijf erop. Liefde is hier. Jij bent er de aanschouwer en de gever van.

Zaai de zaden van liefde op ieder veld. De zaden van liefde zaaien cultiveert de grond. Er is geen eerdere stap vereist. De stap en het pad zijn liefde. Ga de liefde voor en volg haar en giet haar uit als lenteregen en de zon die samen een regenboog maken.











Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Zing in een Engelenkoor

Bericht door Elisabeth » 25-08-2011 13:25

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde













Het Universum Opluisteren



God zei :


Je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt. Is dit een nieuw idee? Je hoeft niet alles te zeggen en niemand hoeft alles te horen wat je te zeggen hebt. Stilte helpt nu en dan, of vaker.

Al te vaak denken degenen onder jullie die zoveel praten teveel, denken helemaal niet. Jouw gedachten hebben je meegesleept. Word in plaats daarvan door liefde meegesleept. Liefde is het enige om door te worden meegesleept. Liefde neemt jou verder dan rond het blok. Liefde zal jou naar de Hoogste Hemel transporteren.

Denken draait in kringetjes rond. Je weet dat dit zo is. Soms denk Ik aan jou die ronddraait en ronddraait in gedachten en een wonderlijke conclusie trekt net als de jongen die een pruim plukte en zei: "Wat ben ik een goede jongen".

Probeer een hele dag stil te zijn. Hoe ziet de wereld eruit vanuit het oogpunt van stilte? Zul je je zelfs wel herinneren wat er zo belangrijk voor je was dat je het aan iedereen in het zicht, en dus aan de wereld, moest doorvertellen?

Heb één gedachte en laat die liefde zijn. En als je spreekt, laat het dan zijn in het belang van een ander en niet van jezelf. Je moet verder dan jezelf denken. Tenzij je verder dan jezelf denkt, ben je Narcis aan het meer, die verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld.

Natuurlijk vind je het heerlijk jezelf te horen spreken. Vind het nu heerlijk om te luisteren. Vind het nu heerlijk om te dienen.

Je hoeft je leven niet voor anderen neer te leggen, alleen je woorden. Spreid een tuin voor anderen uit, een echte tuin met echte bloemen, geen kunst. Nee, geen kunst. Vind die tuin in jouw hart die waar is en maak die jouw taal.

Verkondig niet langer wat jou niet bevalt. Waarom ongenoegen zaaien als je liefde kunt geven? Tijd voor verandering. Zeg iets nieuws.

Iedereen kan fouten vinden. Voor fouten vinden is geen talent nodig. Tekortkomingen zijn duidelijk.

Waarom op tekortkomingen hameren als je kunt liefhebben. En, als je geen liefde voelt, kun je naar liefde stijgen.

Heb lief door te zeggen. Heb lief door te waarderen. Heb lief door het Universum met waardering op te luisteren. Wat zegt het als fouten jou meer dan iets anders opvallen? Ook moet je geen fouten in jezelf vinden. Wat is daar goed aan? Wie dient dat? Niet jou, niet Mij.

Waar wijs je naar? Wijs naar dat wat een doel dient. Wat is jouw doel? Kies je ervoor in dit leven een kampioen vitter te worden? Er is niets origineels aan vitten. Er zijn dingen waaraan voorbijgegaan moet worden. Vermijd duisternis en kies licht. Het is niet jouw rol om tekortkomingen te benadrukken.

Kijk naar jezelf. Als je niet van kuilen in de weg houdt, hou dan op erover te klagen. Aanmoediging werkt beter dan aanmerkingen maken.

Als je geen zwerfvuil in het park wilt, raap het dan op. Wees een voorbeeld voor anderen. Wees een bewonderenswaardig voorbeeld voor anderen. Wees een schitterend voorbeeld voor anderen.

Verlicht de wereld.

Je hebt je onvrede genoeg beschreven. Kom van dat paard af. Vind een ander om te berijden. Zeg gedag tegen ontevredenheid. Omarm tevredenheid. Als je goede gezondheid wilt, zou je geen ziekte omarmen.

Als je voldoening in het leven wilt, hou dan alsjeblieft op met ontevredenheid te omarmen. Stem op dat waar je van houdt. Genoeg over dat waar je niet van houdt. Ik heb jou nooit ingehuurd om aanmerkingen te maken. Vind tevredenheid.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Veel Meer dan de Wereld Zien Kan

Bericht door Elisabeth » 26-08-2011 16:04

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde











Veel Meer dan de Wereld Zien Kan


God zei :


Boven alles, open je hart. Het is waarschijnlijk gemakkelijker voor je het concept om je hart te openen te verteren dan het grootse concept van liefhebben. Wie ben jij om lief te hebben kun je jezelf afvragen. Alles wat je nodig hebt is een open hart en je zult liefhebben zoals liefde bedoeld is te zijn.

Open je hart voor liefde. Iedereen die op de deur van jouw hart klopt zal liefde ontmoeten. En iedereen die niet klopt zal liefde ontmoeten.

Liefde is verlangend jou te ontmoeten. Open je hart voor iedereen en open je hart voor jezelf. Heb Mij lief, en je hebt jezelf lief. Breng de twee samen en je hebt het geheim van het leven. Alleen, het is geen geheim. Dat jij en Ik Eén ondeelbaar Geheel zijn wordt gekend maar niet begrepen. Dat Wij Eén zijn is een heel epos op zichzelf.

Je hebt in zoveel anders geloofd. Je hebt in afleiding geloofd. Je hebt geloofd in ongeloof. Je hebt geloofd in hulpeloosheid en hopeloosheid. Je hebt niet in Waarheid geloofd. Je hebt niet geloofd in jezelf. Je hebt misschien of misschien niet in Mij geloofd, en toch heb je Onze intieme geschiedenis niet bepaald verwerkt.

Je bent niet helemaal van de wereld. Je bent helemaal van Mij. Dit ontgaat jou. Je kunt je hier geen denkbeeld van vormen. Zeker kun je erkennen dat je veel meer bent dan de wereld zien kan. Jij bent veel meer dan jij gezien hebt. Je hebt groot geloof aan de wereld gehecht en minder aan dat wat de wereld laat doorgaan, waarvan jij verstoffelijkte, wat jouw betekenis is, hoe ver je in de wereld gaan kunt, waarvoor je er eigenlijk bent.

Ik zal jou iets zeggen. De kans bestaat dat hoe meer je denkt dat je weet, hoe minder je echt weet. Hoe meer antwoorden je hebt, hoe minder open je bent. Laat jouw hart en geest open zijn in plaats van gesloten. Jouw leven is niet een open en gesloten zaak. Jouw leven is niet van te voren uitgestippeld. Jouw leven is een open boek. Het eindigt niet. Jij kunt net zo min gedefinieerd worden als Ik gedefinieerd kan worden. En toch is het binnen het ongedefinieerde dat Wij als Eén bestaan. Wij zijn onbegrensd. Ongedefinieerd betekent van zijn natuur uit onbegrensd. Gedefinieerd betekent begrensd.

Het begrensde is complex. Het onbegrensde is eenvoudig. Definities zijn beperkingen. Het grenzeloze kan door zijn eigen natuur niet gedefinieerd worden. Je kunt het niet schetsen. Je kunt het niet tekenen. Het grenzeloze breidt door zijn eigen natuur uit. Er is geen einde aan. Het uitgebreide breidt uit.

Grenzeloos ben jij, en grenzeloos ben Ik. Wij zijn dezelfde grenzeloosheid en toch zie jij jezelf als minder, veel minder. Begin jezelf nu te zien als veel meer dan je gezien hebt, want jij bent veel meer dan beperkte overtuigingen toestaan.

Ook jij kunt Alwetend zijn. Als Wij Eén zijn, en Ik zeg onweerlegbaar dat We dat zijn, dan ben jij Alwetend. We zouden kunnen zeggen dat jij in Mijn zak zit. Het is net zo waar om te zeggen dat Ik in die van jou zit, maar, natuurlijk hebben Wij (Ik, jij, de Ik van Mij) geen zakken. We worden niet aangenaaid en We worden niet opgenaaid. Dat is juist het punt. Wij zijn Onmetelijkheid zelf. Wat Ik ben, ben jij, en Ik ben de Onmetelijkste van het Onmetelijke, en jij bent dat ook. Jij kocht beperkingen en je accepteerde ze zoals je bij een prijskaartje zou doen. Je betaalt een prijs.

Ik zeg je niet met het leven te marchanderen. Ik zeg je dat je een te hoge prijs betaald voor onwetendheid. Onwetendheid is niet hetzelfde als onschuld. Onschuld is open. Onwetendheid is gesloten. Wees onschuldig bij Mij. Laten We samen onschuldig zijn in Onze Eenheid.








Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie