*Heavenletters™, brengt de aarde dichter bij de Hemel

Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Zoals Je Geschapen Werd

Bericht door Elisabeth » 27-07-2011 18:33

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde









Zoals Je Geschapen Werd



God zei :


Laten We terugkomen op eenvoud. Oh, om toch weer eenvoudig te zijn. Eenvoudig is zonder ego. Er is geen optocht, geen fanfarekorps, geen praal. Eenvoud is als een pasgeboren lam en gras en lucht en een boerderij.

Wat lijkt het leven vaak gecompliceerd. Wat ingewikkeld.

Je hoeft niet naar het grote woord te zoeken. Een eenvoudig woord is genoeg. Een eenvoudig woord is beter.

Eenheid wordt tot eenvoud gereduceerd. Ik zou willen zeggen dat Eenheid tot eenvoud wordt vergroot. Eenvoud is bedrieglijk simpel.

Zul je vandaag de bedoeling hebben eenvoudig te zijn? Ja, om eenvoudig van geest te zijn. Probeer niet uit te vinden. Wandel gewoon door het leven. Sta open voor wat er ook mag komen. Als het regent, geniet dan van de regen. Als de zon schijnt, geniet dan van de zon. Hou je met eenvoudige rekenkunde bezig als je wilt, maar niet met problemen.

Stel je voor dat dit jouw eerste dag op Aarde was, en het de dag was waarop de Aarde zelf geboren werd. Ik denk dat je handstandjes en buitelingen zou maken. Je zou in het gras rollen. Je zou de bomen omhelzen. Je zou over beekjes springen. Jouw hart zou de hemel bereiken. Wat zou de Aarde bevatten waarvan jij niet verrukt zou zijn het te zien?

En als je andere mensen zag, zou je opgetogen naar hen toe rennen.

Denk je in dat als je geen taal zou kennen, hoe eerlijk het leven zou zijn. Je zou wijzen en aanraken en je ogen zouden wijd opengaan, en je zou communiceren. Jouw communicatie zou onbelemmerd zijn. Ze zou natuurlijk zijn. Je zou nog niet teveel geleerd hebben. Je zou eenvoudig zijn. Er zouden geen conventies zijn die je moest volgen of bereiken. Je zou jezelf bereiken zonder inspanning. Je zou onschuldig zijn in plaats van goed geïnformeerd.

Wanneer kwam het idee op dat ingewikkeld beter was dan simpel? Hoe kwam dit idee op? Geef het terug. Geef het idee terug. Kies altijd en overal voor simpel.

Wat als er geen wet- en regelgeving was? Wat als daar nog niet aan gedacht zou zijn en niemand verplicht was iets anders te zijn dan zoals Ik hen geschapen had? Er zouden geen verspilde discussies zijn of tijd die niet mooi was.

Harten zouden elkaar dicht en persoonlijk ontmoeten. Jouw ogen zouden in de ogen van iedereen kijken en je zou die van Mij zien. Je zou een hand over Mijn hart plaatsen en je zou het kloppen van Mijn hart voelen. Je zou jouw hand over jouw hart plaatsen en je zou hetzelfde kloppen van Mijn hart voelen. Harten zouden harten zijn. Ze zouden niet te onderscheiden zijn.

Je zou geen regels te leren hebben.

Je zou geen hoffelijkheid en manieren te leren hebben. Je zou eenvoudig hoffelijk en goed gemanierd zijn.

Je zou de weg wijzen door anderen voor te laten gaan.

Je zou delen. Je zou liefde delen op de manier waarop de zon zichzelf deelt.

Je zou niet van hindernissen weten. Ze zouden zich niet aan je voordoen.

Iedereen zou je zuster of je broeder zijn en jij zou die van hen zijn.

Je zou niet op ceremonie staan. Iedere actie en daad van jou zou zijn als poëzie. Je zou op metafoor staan en het zou helemaal waar zijn. Als alles waar zou zijn, zou niets onwaar kunnen zijn. Je zou trouw zijn aan jezelf. Er zou nooit de gedachte aan anderszins of de mogelijkheid daartoe geweest zijn.

Gras zou groen zijn en harten zouden trouw zijn. Iedereen zou goedaardig zijn.

Je zou dankbaar zijn voor ieder beetje leven. Je zou voor iedereen dankbaar zijn. Je zou dankbaar zijn voor jezelf. Je zou dankbaar zijn.

Waarover op Aarde zou je klagen? Wat op Aarde zou je analyseren? Wat op Aarde zou er zijn om te analyseren of over te klagen? Klagen zou niet zijn uitgevonden.

Je zou natuurlijk zijn. Het is tegen de natuur om te klagen, alsof jou iets verschuldigd zou zijn. In plaats daarvan zou je meer gevend zijn. Spreek niet langer over dit niet begrijpen of dat niet begrijpen. Wordt er iemand verondersteld jou begrip van het Universum aan te reiken? Wordt er iemand verondersteld liefde in jouw hand te doen, of moet jij liefde geven zoals je geschapen werd om te doen?










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.

Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Kleur de Wereld Mooi

Bericht door Liana » 28-07-2011 13:48

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








Kleur de Wereld Mooi


God zei :


Luister, je hebt verantwoordelijkheid. Je hebt de verantwoordelijkheid de wereld hoger te tillen. Het is niet aan jou om met je voeten omhoog te zitten en er op te wachten. Ik vraag je om niet één keer meer te mopperen. Ik vraag je om te herinneren. Je Mij te herinneren en je te herinneren dat je een hoge vibratie kunt afgeven. En waarom zou je dat niet? Waarom zou je niet de wereld willen verheffen?

Je kunt beter doen dan klagen. Wie ben jij om te klagen? Laat er niet op jouw grafsteen geschreven worden: "Hij was een mopperaar. Hij klaagde goed."

Denk aan wat je aan het doen bent. Het is niet slim om te vitten. Het is niet slim om de Prinses op de Erwt te zijn. Het is slim om verheugd te zijn. Het is niet moeilijk om te vitten. Je hebt dat je hele leven gedaan. Er is geen talent voor nodig om ontevreden te zijn. Als dat zo was, dan zou je briljant zijn.

Het is niet bijzonder om die essentie te vinden om ontevreden over te zijn. Het is gewoon. Het is vervelend. Kom, vind een andere manier om naar dingen te kijken. Vind een manier om jezelf gelukkig te maken.

Je wilt dat Ik of iemand anders jou gelukkig maakt. Dat is jullie taak, geliefden. Begin ermee jezelf gelukkig te maken door een moment te stoppen en je terrein te verhogen. Kijk hoger. Er is een zon en een maan en er zijn sterren en er zijn regenbogen. Iedereen kan doen wat jij gedaan hebt. Kijk naar wat je doet. Je hebt naar molshopen gekeken.

Het kan gemakkelijk voor je zijn om aanmerkingen te hebben en toch kan het nodig zijn dat je van de klachtensofa opstaat waarop je gelegen hebt. Is dit echt het beste gebruik van jouw tijd? Is dit echt het beste wat je doen kunt? Genoeg kreunen en kermen en proberen existentieel te zijn. Heb je genoeg gehad? Genoeg ervan de perfecte expert te zijn van hoe de wereld voor jou zou moeten draaien?

Hou op de wereld doelloos met je linkerpink te laten ronddraaien. Sta op en hou de wereld met je twee handen vast. Geef de wereld een chiropraktische aanpassing. Doe alles behalve klagen. Je hebt beslist iets beters te doen.

Waarom is het zo belangrijk voor je over dit of dat te mopperen? De eieren werden niet goed gekookt. De toast is koud. De verkeerde persoon werd gekozen. De wereld gaat naar de knoppen.

Goed, sta op. Zoek een ander hobby. Klagen mag jou schikken, maar het staat je niet.

Wijd je er nu aan een vinder van vreugde te zijn, een gever van vreugde, een fan van vreugde en een verspreider ervan. Laat geen klacht over je lippen komen. Niemand houdt van een klager.

Kom, wees nu een geest. Laat je gedachten met vleugels vliegen en zijn voor de verbetering van de wereld waarin je leeft.

Als je in een appartement zou wonen waar je niet van hield, zou je of verhuizen of het opnieuw schilderen. Waarheen ga je verhuizen? Waarheen kun je verhuizen? Het is beter die kwasten te voorschijn te halen en te beginnen de wereld te schilderen. Kleur de wereld mooi. Ga er tegen aan. Maak de wereld beter.

Leg een tuin aan. Was je auto. Veeg het trottoir. Loop opgewekt. Leer jezelf te glimlachen. Geen sip gedoe meer. Niet meer de wereld naar beneden halen. Klagen is niet slim. Dacht je echt dat het dat was?

Hou nu op zoveel over jezelf na te denken en wees de inspirator waartoe je geboren werd. Verhef de wereld. Om dat te doen moet je jezelf verheffen. Sta jezelf niet langer toe de bagage te zijn die gedragen moet worden. Begin jezelf te dragen en verlicht de sterren, zodat allen vanuit een hogere frequentie kunnen zien. Zend nu een hogere frequentie uit. Je kunt het. Zoek geen uitvluchten.








Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Hoe Laat Je Jouw Tuin Groeien en Bloeien?

Bericht door Elisabeth » 29-07-2011 16:22

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde







Hoe Laat Je Jouw Tuin Groeien en Bloeien?



God zei :


Ja, het onkruid dat je aanwijst in de tuin van een ander is dat van jezelf. Geef aandacht aan je eigen tuin. In dit geval, verwijst onkruid naar fouten.

Als je het onkruid dat je aanwijst niet had, zou je het in andere tuinen niet zo erg opmerken als je nu doet. Je zou het zeker niet met een hooghartige houding opmerken.

Aanmerkingen maken is de tegenzin van nederigheid. Sereniteit is meer als deemoed. Waardering is meer als deemoed. Hoe meer waarderend je bent, hoe meer je vanuit een hogere plaats komt, en deze heel hoge plaats draagt de naam nederigheid. Er is geen vernedering in deemoed. Er is vernedering in het maken van aanmerkingen. Doe dat niet meer.

Hoe duidelijker er een fout in een ander is, hoe meer jij die bezit. Waarom herhaaldelijk op fouten terugkomen? Ik stel voor dat je daar bovenuit stijgt. De splinter zit in je eigen oog.

De schoonheid ligt ook hier binnenin jou. Zoek naar schoonheid en zie af van fouten. Wees er klaar mee. Help Mij de wereld te verheffen. Je helpt de wereld niet door haar te bekritiseren.

Groei in de richting waarin je wilt dat de wereld groeit.

Het enige wat je doen kunt is een voorbeeld voor de wereld zijn. Wees het voorbeeld dat jij voor je zou willen hebben. Zou het dan niet fijn en gemakkelijk zijn als waar je keek, je zag wat je zou willen dat je zelf was? Wees het nu dan. Wees de inspirator.

Dit is God Die tot jou spreekt op de manier zoals het leven tot jou spreekt. Het leven onderwijst jou. Zonder het ego zou je luisteren.

Streef het hoogste na. Klagen behoort niet tot het hoogste. Klaag niet langer. Klaag zelfs niet een keer meer over ook maar iets.

Reageer op wat een ander zegt en niet op jouw mening erover. Zul je dit als je motto nemen? Zweer vanaf nu kritiek af. Zweer klagen af. Zweer misnoegen af. Omarm verheffing. Omarm.

Het is waar, klagen is besmettelijk. Er is een vaccin voor. Ik zou het vaccin verheffing noemen. Verhef liever de wereld in plaats van haar te dragen. Bevrijd jezelf van je ketenen.

Wat je gisteren ook dacht, denk vandaag op een nieuwe manier. Wat je gisteren ook vond om op te vitten, laat het vandaag los. Wat je gisteren ook beter gedaan zou kunnen hebben, doe het vandaag. Wees een inspirator van het Universum. Wees een inspirator van waardering.

Waardeer iedereen voor hun dapperheid. Ze zijn dapper om voor jou te verschijnen. Zij lopen het risico om afgesnauwd te worden, is dat niet zo? Wees dankbaar voor iedereen die voor jou durft te verschijnen en jouw kritiek durft te riskeren, want je hebt de neiging te denken dat je het beter weet, en dus geef je commentaar op het onkruid in de tuin van een ander.

Schoffel eerst je eigen tuin en ga dan je buurman helpen. Wat denk je van af en toe niets zeggen? Wie zei jou dat je elke gedachte in je hoofd moest uitspreken? Spreek als je iets verheffends te zeggen hebt. Inspireer of wees stil. Inspireer, of verbijt je. Druk je Hogere Zelf uit. Al het andere is gezegd en meer dan eens gezegd. Denk aan iets nieuws om te zeggen.

Denk aan harten. Hoe dorstig ze zijn. Geef ze te drinken.

Geef de bloemen in de tuin van een ander water. Deel verheffing. Deel inspiratie. Wees voorzichtig als je in de tuin van een ander loopt.

Schoffel je eigen tuin en nodig er dan anderen uit. Wees de mooie tuin waarvan je zou willen dat anderen die zijn. Jouw zaak is het niet anderen te verbeteren. Jouw zaak is het jezelf te inspireren. Dan zullen er velen naar jouw tuin komen en jou vragen hoe je het doet. "Hoe laat jij je tuin groeien en bloeien?", zullen ze vragen.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Het Rijk van Zijn

Bericht door Elisabeth » 30-07-2011 14:46

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








Het Rijk van Zijn



God zei :


Omdat er in de Hemel geen tijd is, is er geen tempo. Er is geen haast maken en geen langzamer gaan. Alles bestaat tezelfder tijd, liever, niet-tijd. In de Hemel is er ook geen ruimte. Er is ruimteloosheid. Er is geen kilometer of centimeter. Er is geen geografie. Zelfs geen ruimte daar buiten.

Tijdloosheid en ruimteloosheid gaan hand in hand. Of beter, aangezien ze niet bestaan, gaan ze zelfs niet hand in hand. Ze zijn gewoon niet-bestaand.

De schoonheid van het leven op Aarde is dat er de illusie van tijd en ruimte is. Je houdt van het beeld van ruimte dat je ziet, en je houdt van het verloop van tijd en de seizoenen. Dit alles is mooi. Wat niet zo mooi is, is jouw volslagen vertrouwen in tijd en ruimte alsof ze het hart van het bestaan zouden zijn.

Intussen weet je dat Zijn het hart van het bestaan is. Zijn is ongeacht ruimteloosheid en tijdloosheid. Zijn is de onderlaag, zullen We zeggen? Zijn is beslist de onderlaag. Als er geen Zijn zou zijn, zou de illusie van tijd en ruimte er niet zijn. Als er geen Zijn zou zijn, zouden de illusoire veranderlijke kenmerken van het fysieke leven op Aarde er niet zijn. Jouw lichaam gedraagt zich volgens de tijdelijke fysieke wetten. Ten gevolge van het Zijn, volgen de fysieke wetten een continuïteit die zeker lijkt te bestaan en toch niet bestaat. Op een niveau lijkt het bewijsbaar. Een niveau is een niveau. In een minuut waarin geloofd wordt, bestaat het lichaam. In een andere minuut waarin geloofd wordt, valt het lichaam weg, want het Ware Zijn heeft het lichaam verlaten, dat toch maar tijdelijk onder de wetten van de wereld was.

De fysieke wereld fopt jou. De fysieke wereld moet echter niet genegeerd worden. Het is de speelplaats waar je voor een poosje heen gaat. Geniet van het spel en herinner je de Werkelijkheid. Herinner je Mij. Herinner jezelf eraan dat er een ander leven van Zijn op de achtergrond doorgaat en een dat jou nooit of te nimmer verlaat. Noch heb jij het ooit verlaten.

Praktisch gesproken heb je een verantwoordelijkheid tegenover beide werelden, alhoewel er een voorgesteld wordt alsof hij echt zou zijn. In het alsof speelt iedereen zijn rol goed. Iedereen speelt verstoppertje. Iedereen reist op dezelfde weg in een of andere vermomming. Blijf in de wereld en laat de vermomming achter.

Geen verstoppen meer. Nu alleen zoeken. Je zoekt ernaar de Aarde naar het niveau van de Hemel de te verheffen. Dit is beslist mogelijk. Het is niet alleen mogelijk, het gebeurt. Jij bent in de zoekende fase van het leven. Er is gezegd: ""Zoekt en gij zult vinden". Het is toevallig zo, dat je zult vinden of je bewust zoekt of niet. Het is de moeite waard de bedoeling te hebben, maar je hebt steeds gevonden en nu ontwaak je tot het feit dat je bezig geweest bent jezelf te vinden.

We kunnen dat verder nemen. Je bent aan het zoeken geweest om uit te vinden waar je nu bent. Je bent altijd in deze niet-plaats die je gezocht hebt geweest. Je hebt de haven nooit verlaten. Je was op een ingebeelde reis, geliefden. Je was op een reis van een droom en nu ontwaak je tot het feit dat het schip nooit de kust van de Hemel verliet.

Je had een langdurige droom gecreëerd in de illusie van tijd en ruimte. Er was veel aan de droom om van te houden. Jouw Zijnheid ging mee in tijd en ruimte. Tijd en ruimte waren onbetrouwbaar. Niettemin ging jij erin mee. Geen wonder dat je angst had.

Nu ga je het rijk van Zijn binnen waar niets gebeuren kan, dat wil zeggen, niets behalve liefde in volle mate. Wie had dat ooit gedacht?









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Jij Bent een Gedachte van God

Bericht door Elisabeth » 31-07-2011 14:30

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde






Jij Bent een Gedachte van God



God zei :


Je bent op je gelukkigst als je onverwachte vooruitgang maakt. Schijnbaar is hetzelfde blijven een rem. Ga voorwaarts met de volle bedoeling op hoger te stappen.

Je wilt nooit op dezelfde sport van de ladder blijven.

Klimmend ben je gelukkig.

Dus beweeg je je altijd vooruit. Een mens is een wezen dat vooruit gaat. Een mens is niet bedoeld in een veilige kuil te kruipen en daar te blijven. Nee, mensen zijn altijd bedoeld aan het stijgen te zijn.

Je moet niets jou van verder groeien laten afhouden. Niets. Als je moet kruipen, ga je vooruit. Als je jouw trots moet inslikken, ga je vooruit. Als je je in een zorgelijke situatie bevindt en niet weet wat te doen, ga dan vooruit. Ga uit de situatie waarin je je bevindt. Wat er ook voor nodig is, stijg er boven uit.

Kijk, het weer verandert. Alles verandert. Minuut na minuut is er in de relatieve wereld verandering na verandering. Jij bent ook deel van de relatieve wereld en het is aan jou met de minuut te groeien.

Je moet bloeien. Je bent Mijn roos in bloei, denk alleen nooit aan jezelf als verwelkend. Je blijft bloeien in Mijn hart.

Als Ik wensen zou doen, zou Ik vandaag wensen dat je de gave van wie je bent zou accepteren. Je bent potentieel en toch ben je veel meer dan potentieel.

Natuurlijk wens Ik niet. Ik heb geen behoefte aan wensen, want Ik heb kennis, en Ik weet, Ik weet zo goed als Ik jouw handpalm ken, dat jij een wezen van liefde bent, van overvloedige liefde. Ik weet dat je meer dan belofte bent. Ik weet dat je de verwerkelijking van al Mijn dromen bent, en natuurlijk denk Ik groot maar Ik droom niet, of kunnen We zeggen, dat geen van Mijn dromen verspild wordt. Ik droom niet. Ik weet. Ik weet hoe machtig Mijn gedachten zijn. Jij mag dan nog niet accepteren hoe machtig jouw gedachten zijn, maar je kunt zeker de deugdelijkheid van Mijn gedachten erkennen. Jij bent Mijn gedachte en jij manifesteerde. Zoals de zon opkomt om de dageraad te ontmoeten, ben jij Mijn gedachte lopend op Aarde.

Jij bent de geboren heerlijkheid. Jij bent Hemel-geboren en Hemel-gebonden. Je gaat van Hemel naar Hemel. De Aarde is een stap op de weg. Ze is een eiland waar je heen gaat. Maar niet alleen voor een verandering van omgeving. Niet maar om een kleurtje te krijgen, maar om te groeien en te bloeien. Dit is wat ontplooien betekent. Op het eiland Aarde, als je een berg beklimt, zet je een stap na de andere. Dit is hoe je de bergtop beklimt van waaruit je het hele patroon van het leven ziet en erkent waar je bent en hoe overvloedig IK BEN. En hoe overvloedig ben jij dan. Jij bent overal.

Je bent geen zwerver. Het lijkt jou zo omdat je niet altijd ziet waar je heen gaat. Je gaat altijd van hier naar daar. Je leert altijd gitaar te spelen van zulke klank en schoonheid dat je het nauwelijks kunt geloven.

Jij bespeelt het instrument van het leven om Mijnentwil. Je ging naar de Aarde voor Mij. Je zult groeien en zegevieren, maar je bent niet op Aarde geland voor jou. Er is geen jou, weet je nog? Er is Ik, en jij bent Mij. Er is Eén Ik. Dit is geen wonder. Dit is zoals het altijd geweest is, en toch ga je steeds weer aan Eenheid voorbij. Waarom is dat? Waarom kun je niet in jezelf geloven als een Heilig Wezen van God dat hier is om de wereld om Mijnentwil te verlichten.









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Een Gouden Ster Wordt Gouden Licht

Bericht door Elisabeth » 01-08-2011 23:33

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde










Een Gouden Ster Wordt Gouden Licht


God zei :


Hoe blijf je nederig en ben je in de wolken? Wen eraan in de wolken te zijn. Als je eraan went in de wolken te zijn, zullen hoogten en nederigheid in evenwicht komen. Als je in de Hemel bent, ben je nederig. Alle liefde en schoonheid maakt je nederig.

Een andere manier om nederig te zeggen is te zeggen dat je ontzag voelt. Ja, ontzag voelen is hetzelfde als nederig zijn. Je bent bedoeld je buitengewoon licht om het hart te voelen. Je bent bedoeld hoog te vliegen. Je bent bedoeld te stijgen. Je bent bedoeld gezegend te zijn en weer gezegend en alleen zegening te kennen. Wat anders is er echt om te kennen? Een zegen is liefde die in jouw richting is geblazen, en jij trok hem naar je toe en nu is de zegen van jou. Zegen staat jou net zo goed als blossen op je wangen.

Zoals je gezegend wordt, is het onvermijdelijk dat je zegent. Het is natuurlijk. Het is natuurlijk dat je een zegen wordt. Je werd op Aarde geboren als een zegen van God. ik installeerde jou op Aarde. Ik installeerde jou precies zoals Ik de sterren aan de nachthemel installeerde. De sterren zijn lichten die ik in de Hemel heb aangedaan, en jij bent een licht dat Ik op Aarde heb aangedaan. Nooit is dit licht uit. Het is altijd aan. Dit is de Waarheid. Ik weet dat je het moeilijk kunt begrijpen, maar zo is het. Jij bent helder licht dat Ik met Mijn hand uitwerp. Jij bent Eeuwig Licht door God gemaakt.

Geloof het of niet, je bent een gouden ster op Aarde. Je hebt moed. Je bent moedig. Je bent een gouden ster, die gouden licht wordt en jouw licht schijnt machtig. Wat dacht je dat je was? Geef geen antwoord. Je hebt genoeg oud denken gehad.

Laten We er op een andere manier naar kijken.

Elke keer dat je geïnspireerd wordt, ontvang je ook verantwoordelijkheid. Met alle zegeningen die jou gegeven worden komt verantwoordelijkheid. Hoe meer jou gegeven wordt, hoe meer jij geven moet en hoe meer er voor jou te geven is.

Voel alsjeblieft verantwoordelijkheid niet als een juk dat je moet dragen. Verantwoordelijkheid is een zegen. Een zegen is als licht dat je deelt. Hoe deel je geen licht?

We spreken niet van verantwoordelijkheid die je op je neemt. We spreken over dat wat natuurlijk is. Natuurlijk is gemakkelijk. Er is zelfs geen gedachte voor nodig. Als je een boot hebt die de rivier oversteekt, neem je - terwijl je ermee bezig bent - anderen met jou mee over de rivier. Er is geen speciale inspanning voor nodig. Het is alleen nodig dat je ziet dat er anderen zijn die ook de rivier willen oversteken. En als je een boot hebt, heb je een hand, en je hebt een hart, en jouw hart draagt anderen de rivier over.

Als je opstaat van waar je ook maar zit, zul je groot staan. Je zult de Aarde bewandelen vanuit de hoogte van liefde. Je zult over de Aarde dansen. Je zult een ballerina van liefde zijn. Je zult een operaster van liefde zijn die naar hartenlust zingt. Er zullen sterren zijn maar geen diva\s. Je zult geen opblazen nodig hebben. Je zult al goddelijk zijn en jouw Goddelijkheid kennen op de manier zoals Ik jouw Goddelijkheid ken. Jij bent een afdruk van God. Ik drukte jou af met Mijn hand. Ik gaf jou Mijn Naam en vroeg je trouw aan jezelf te zijn en dus trouw aan Mij, trouw aan Mijn visie, trouw aan Mijn liefde, trouw aan Mijn Onmetelijkheid, trouw aan de wereld en trouw aan de toestand van jouw hart.

Wat anders is er voor jou te doen dan de Waarheid zijn waartoe Ik jou bestemd heb? Dit is Mijn Wil, en het is de jouwe









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Sta Op! Verhef Je!

Bericht door Elisabeth » 03-08-2011 17:46

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde









Sta Op! Verhef Je!



God zei :


Kalmte komt dicht bij Godsvrucht. Streef ernaar kalm te zijn. Kalmte betekent het leven nemen in je eigen tempo. Wat er zich ook voordoet, blijf doorlopen.

Je hebt geen quotum verwarring nodig. Je kunt zonder. Je bent geen soldaat die met een zwaard door het leven loopt. Je bent er niet klaar voor om vermeende vijanden te overwinnen.

Zoals het staat, zie je beledigingen van je ego. Ik wilde zeggen van jouw eer, maar We kunnen openhartig zijn en ego zeggen. Vanuit jouw oogpunt deed het leven iets verkeerd. Je hebt het gevoel dat als het leven jou met respect zou behandelen, het dit wat het ook was niet gedaan zou hebben.

Als je het gevoel hebt dat het leven jou niet tevreden stelt, dan moet jij jezelf tevreden stellen. Beter nog, trek de behoefte van tevreden stellen niet naar je toe. Heb in de eerste plaats gelijkmoedigheid.

Het leven is niet bedoeld om jou neer te slaan. Het leven is niet bedoeld om onzeker te zijn. Het leven is bedoeld te zijn wat het is.

Hoe jij het leven neemt is een ander verhaal. Soms neem je het leven bij de nek en schudt het heen en weer. Je zegt ertegen: "Hoe kon je? Hoe kon je dit doen? Hoe kon je dit laten gebeuren? Je had het recht niet."

Het leven loopt volgens zijn eigen regels, niet die van jou. Jouw regels zijn protesten. Het is beter je hoed voor het leven af te nemen en door te blijven gaan. Het leven slaat jou niet neer. Jij slaat jezelf neer. Raak niet in vuistgevechten met het leven. Het leven heeft ieder recht het leven te zijn. Het leven vervolgt jou niet. Misschien vervolg jij het leven. Je kunt er links en rechts naar slaan. Je kunt met je voeten stampen tegen het leven. "Hoe kon je mij dit aandoen?"

Het leven doet jou niets aan. Het leven is zoals het leven is. Wees niet strijdlustig tegen het leven. Als liefde de ober is die jou een bord brengt dat je niet zou kiezen, wees dan genadig. Misschien werd er geen fout gemaakt.

Tegelijkertijd, als het leven jou iets lijkt te brengen wat je niet besteld hebt, is er dat aspect waar je het leven naar jezelf toe brengt. Je ging naar een buffettafel en op een of andere manier bediende jij jezelf. Je vulde je eigen bord. Dat zou je niet doen, zeg je. Je zou nooit jezelf opdienen waar je niet van houdt, en toch is het heel goed mogelijk dat je dat deed. Je kunt het niet verklaren, want niemand zou bestellen wat er jou gebeurt en toch is de fout misschien die van jou. Misschien stuurde je een gedachte uit en kwam die als een boemerang naar je terug. Misschien belandde er een vloek die je aan iemand gaf op jou. En toch kan niets hiervan verklaard worden. Je kunt niet altijd de logica van de wereld gebruiken. Je kunt niet altijd wijs uit de kaarten die het leven jou uitdeelt. Jij kunt de kaart gekozen hebben. Dat zou je nooit doen, maar misschien had je, ergens in het verre verleden, die kaart als de jouwe gemerkt.

Of je de bedelingen van het leven wel of niet begrijpt, het is nu aan jou om door te gaan. Je kunt niet doorgaan met op dezelfde plaats te protesteren. Je moet een stap doen. Je moet het loslaten. De enige manier om wat het leven jou lijkt te overhandigen ongedaan te maken, is te blijven doorlopen. Recht je schouders en loop door. Klim een tree. Creëer iets nieuws. Creëer nieuwe gedachten.

Als je wist, diep van binnen wist, dat je Mijn geliefd kind bent, hoe lang zou je dan boos blijven roepen? Hoe lang zou je met je vuist schudden? Hoe lang zou je nodig hebben om dat wat al achter je ligt lief te hebben en door te gaan en verwarring en onzekerheid achter je te laten? We lopen samen. Wat er ook mag gebeuren, We lopen samen. Straf jezelf niet om wat er gebeurd is. De tijd van zelfkastijding is voorbij. Sta op! Verhef je!









Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

In de Fluistering van de Bladeren

Bericht door Elisabeth » 04-08-2011 15:26

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








In de Fluistering van de Bladeren



God zei :


In de Hemel is niets dringend. Denk je eens in in een wereld te leven waar niets dringend is! In tijdloosheid is er geen urgentie. Er zijn geen deadlines. Er is Allesheid, wat hetzelfde is als Eenheid.

Wat zou er in tijdloosheid zijn waarom je zou moeten haasten? Evenzo, wat is er waarvoor je alle tijd van de wereld zou nemen? Je zou niet haasten en je zou niet langzamer gaan. Er zou voor-altijd of Eeuwigheid zijn, maar je zou niet het voor-altijd nemen. Tijdloosheid zou hetzelfde zijn als voor-altijd-heid.

In een wereld van tijdloosheid, wat zou je kunnen doen behalve zijn? Jij, die de essentie van Zijn bent, zou in jouw Zijn rusten en omhoog stijgen.

Stijg nu omhoog. Stijg nu omhoog in jouw bewustzijn. Er is geen hoogte in het land van ruimteloosheid die te hoog voor je is. Je kunt naar de Zon reiken. Inderdaad, er is geen hoogte voor je om naar te reiken, want je bent al op de hoogte van wat Ik perfectie noem. Je bent inderdaad de perfecte jou.

Uit welke hoek je het ook bekijkt, je bent jou. Je bent niet iemand anders. Je kunt de kleding van iemand anders aantrekken. Je kunt een masker dragen, maar je bent achter het masker en in de wanorde waar in rond speelt, onvermijdelijk jou.

Heil aan deze wereld van illusie, maar herinner je de Werkelijke Wereld die er stil achter zit. We zouden kunnen zeggen dat Stilte zich hurkend rondom huidige gebeurtenissen verborgen houdt. Er is geen ontkomen aan Stilte, maar je kunt er steeds van weggaan. Je kunt er zelfs van weghollen, alsof Stilte jou achterna zou zitten en jou zou gaan vangen. Wat is er aan diepe Stilte waarover je twijfelt of rondom bang voor bent?

Stilte zit jou niet achterna. Stilte is wie je bent. Kom voor jezelf op. Neem een pauze van lawaai. Lawaai verbergt Stilte, maar lawaai verwijdert Stilte niet. Wat is het waar je bang voor bent? Wat is het dat je denkt dat je in Stilte zult horen wat teveel voor je zal zijn?

Je zult de mist van liefde horen. Je zult door liefde overmand worden, want Stilte is een staat van liefde. Het is een toestand van niet oordelen. Het is een staat van aanvaarding.

In de wereld ga je vooruit. In Stilte zit je stil. Je bent als het ware in volle lotushouding. Je was onbeweeglijk en je beweegt en de wereld beweegt met jou. Zoals Ik, God, in Stilte zit, beweeg Ik de wereld. De wereld is stil als Ik haar beweeg en toch maken de versnellingen van de wereld lawaai. In ieder geval wordt er lawaai gehoord. En toch onderdrukt lawaai Stilte niet.

De muziek van de sferen is de Stilte van de sferen.

Stilte is alles.

In Stilte stijgt liefde op. In lawaai wordt liefde afgezonderd. In lawaai wordt liefde als het spelen van bak-me-een-taart, bakker. Liefde wordt gereduceerd. Liefde wordt in stukken gedeeld en liefde wordt gebruikt alsof het een stuk gereedschap was. Het is beter gewoon lief te hebben. Het is beter als Boeddha te zitten en gewoon liefde van jou laten uitgaan in altijd grotere kringen van golven. Liefde is als jouw aura. Het is er of je het ziet of niet.

Je kunt denken dat je liefde niet kent, maar je hebt liefde gekend. Je zou niet in leven zijn als je liefde niet gekend had. Zelfs de wreedsten van allemaal hebben liefde gekend en jij bent niet de wreedste van allemaal.

We gaan wreedheid van de wereld wissen. We gaan het bewijs van liefde vergroten. We gaan de Stilte van liefde van de daken zingen. Hoor liefde in de wind. Liefde is naar jou toegekomen. Naar jou die liefde bent, is liefde gekomen in de fluisteringen van de bladeren.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Wees Gods Vervanger Vandaag

Bericht door Elisabeth » 05-08-2011 18:53

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde










Wees Gods Vervanger Vandaag



God zei :



Hallo. Hoi. Hoe gaat het vandaag? Hoe kijk je vandaag tegen de wereld aan? Wat maak je ervan? Jij beïnvloedt de wereld. Jij maakt er iets van.

Je maakt vandaag tot wat het is. Ik weet dat je soms alleen maar kunt denken dat er een dag naar je wordt toegegooid op de manier waarop een clown een taart in zijn gezicht krijgt. Je bent er zeker van dat je onschuldig aan deze dag bent en er niets mee te maken hebt. En toch, heb je er ergens aan bijgedragen of je vroeg erom of koos ervoor.

Aan de andere kant zou het de bestelling van iemand anders geweest kunnen zijn, en toch ontving jij hem.

Het is niet een kwestie van verdienen. Je verdient alleen het allerbeste. Accepteer een slechte dag op dezelfde manier zoals je een fijne dag accepteert. Hij kwam naar je toe. Hij is van jou. En nu doet het ertoe wat jij ermee doet. Het doet ertoe hoe jij je dag behandelt.

Als het een zware dag is, hoef je hem niet te erger te maken. De oplossing is door te gaan met een stap zo licht als je maar kunt. Zelfs met een meest blije dag, hoef je je niet mee te laten meeslepen. Een dag is een dag. Het is maar een dag. Je hebt er duizenden van gehad en waar zijn ze nu?

Waar ben jij, geliefde?

Waar je ook bent, je zit op Mijn stoep. Kom binnen. Ga naast me zitten. Alles is goed.

En het leven is het leven en het leven is wat jij ervan maakt. Deze dag zal zal nooit weer komen. Dit is jouw ene kans om deze dag goed te krijgen. En wat betekent goed? Het betekent licht te lopen en van hier verder te gaan. Een dag leidt tot een andere en iedere dag is als iemand die in een mensenmassa voorbijkomt.

Zelfs als vandaag niet een dag die voor jou bedoeld is kan zijn, kwam hij naar je toe, en dus is hij jouw gast en het is aan jou om gastvrij te zijn. Als dit niet een gunstige dag voor je is, is het nog steeds jouw dag, en het is aan jou om hem correct te behandelen. De dag is gewoon als de postbode die jou de post brengt. Hij heeft zoveel mensen over de hele wereld om post af te leveren. Heb enige consideratie met de postbode.

Vraag hem even te gaan zitten en zijn schoenen uit te doen en te rusten. Behandel deze dag zoals jij behandeld zou willen worden. Het hoeft niet jouw beste dag te zijn en toch kun je nog op je best zijn. Je weet niet wat je best is. Ongeacht de dag, wees vandaag hoger dan je gisteren was. Je bent nog geen roos in volle bloei. Je bent inderdaad een roos.

Je hebt misschien niet iets te zeggen gehad over de dag die naar je toekwam, en toch ben je een roos en je doet wat een roos doet.

Je kunt een symbool van Mij zijn. Waarom niet? Waarom niet voor Mij spreken en voor Mij doen en de wereld namens Mij dienen? Waarom niet Mijn afgezant zijn? Waarom aan de genade van de winden van de dag overgeleverd als je een vertolker van God kunt zijn en jouw leven en de levens van anderen kunt opvrolijken? Waarom kun je dat niet? Waarom doe je het niet? Zul je het doen?

Laat Mij jou het licht van de Zon vandaag zien weerspiegelen. Wees Mijn vervanger vandaag.










Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

In Jezelf Graven naar Goud

Bericht door Elisabeth » 06-08-2011 13:41

Afbeelding



HEAVEN ™, brengt de Aarde dichter bij de Hemel


De Hemel is hier om te bereiken dat elke ziel op aarde weer bewust wordt:


* Onze verbinding met God


* Ons geloof in ons zelf




* Ons bewustzijn van onze gedeelde waardigheid naar God





* Vrede op aarde








In Jezelf Graven naar Goud



God zei :




Als je niet zozeer op waardigheid vertrouwde, zou jouw leven gemakkelijker zijn.

Als je echte waardigheid hebt, hoef je er niet op te vertrouwen. Je hoeft niet bang te zijn dat iemand over jouw waardigheid gaat vallen. Waardigheid is niet iets wat de wereld jou geeft. Het is een vertrouwen in jezelf en het is een vertrouwen in Mij. Sta niet op waardigheid. Waardigheid aan de buitenkant is niet veel.

Waardigheid aan de binnenkant is niet jouw zorg. Lach hartelijk om jezelf. Lachen is beter dan waardigheid.

Waardigheid is vormelijk.

Neem gewoon jezelf en het leven niet zo serieus. Het leven is de achtergrond waarop je in een spel acteert. Denk je in dat je op een repetitie bent. Je kunt ontspannen. Je bent niet echt op het toneel. Er is geen publiek. Er is jij en Ik. Waar gaat de grote drukte om?

Vroeger had je goedkeuring nodig en je hebt die nog steeds nodig, zelfs als het niet langer nodig is. Je bent je behoefte eraan ontgroeid. Nu is het een gewoonte die je hebt gehouden.

Nu is het aan jou anderen goed te keuren en te steunen. De zaken zijn nu omgedraaid.

Je hoeft helemaal niets behalve geven. Jouw leven hangt nu van jou af. Jouw leven hangt af van hoeveel aandacht je van jezelf afhaalt en die op anderen richt. Dit betekent niet jezelf wegcijferen. Het betekent slechts dat je verder dan jezelf komt. Teveel aandacht op jezelf houdt jou terug. Het is als schakelen in een auto. Je kunt niet de hele reis in de eerste versnelling maken.

Ik heb het over het versnellen van jouw evolutie. Brrrrrm.

Er is geen haast en toch wil je je niet inhouden. Er is geen reden voor. Wat je racen zou kunnen noemen is jouw normale snelheid. Dat wil zeggen, dat is jouw evolutie zonder vertraging.

Toch kun je geen tijd besteden aan denken over je evolutie. Het is helemaal niet aan jou erover na te denken. Het is aan jou eenvoudig door te gaan zonder verder oponthoud. En de manier om dat te doen is op te houden over jezelf en je evolutie na te denken. Jouw evolutie is geen product. Het is een bijproduct. Het is een bijproduct van denken over wat je voor anderen doen kunt. Natuurlijk spreek Ik niet over jezelf ondermijnen. Het is meer als in jezelf graven naar het goud dat je van nature bent.

Je richten op je evolutie kan jouw leven overnemen en een zelfzuchtige daad worden. Het is niet jouw pad van evolutie om zelfzuchtig te zijn. Ik zou zeggen van niet. Overmatige aandacht op jezelf is een goede manier om niet te evolueren, zelfs als je stappen neemt voor je grotere evolutie.

Jouw grootste hindernis voor evolutie is aandacht op jezelf.

De Groten gingen aan zichzelf voorbij. Gevestigd in Mij, waren zij dienstbaar. Evolutie is gelijk aan dienstbaar zijn. Je bent niet hier op Aarde alleen voor jezelf. Je bent hier misschien helemaal niet voor jezelf.

Kijk, de Groten aten en sliepen. Zij zorgden voor zichzelf en toch waren zij, zij zelf, niet het hoofdonderwerp van hun leven. Welke waardigheid zocht Boeddha als hij onder de vijgenboom zat en lachte? Maakte hij reclame voor zichzelf? Verhoogde hij zijn tarieven? Zocht hij naar Mij om hem een promotie te geven? Hij accepteerde dat hij al Boeddha was.

We zouden kunnen zeggen dat hij de zaken van zijn Vader aanpakte.

Hij was in de Hemel en de wereld kwam naar hem toe. Hij leefde onder de vijgenboom. Welk symbool kan de vijgenboom hebben? Onder welk symbool leef jij? Hoeveel aandacht geef jij buiten jezelf? Hoeveel egoïsme laat je achter je, en waarom niet?













Vertaald door: Luus
www.heavenletters.org.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie