Vakantie

Plaats reactie
Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Vakantie

Bericht door Gem » 04-08-2011 10:43

Afbeelding

Lieve allemaal,

Over een paar uurtjes vertrek ik voor een heerlijke week vakantie in Noordlaren, Groningen.
Ga zo eerst naar mijn ouders en morgen vertrekken we met de trein die kant op.
Volgende week vrijdag kom ik weer thuis.

Ik ben er zo aan toe en ga er met volle teugen van genieten.
Tot volgende week vrijdag.

Knuffffffffffffffffffffffffffffffff

~I Believe in God, only I spell it Nature~

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 04-08-2011 13:37

Veel plezier Gem

Wij hebben al 4 weken een verf en rommel vakantie

en ik kan je verzekeren dat ik daar ook niet echt vrolijk van wordt


We horen je wel weer en dan met een uitgeruste gem met
mooi verhalen

Ga er gewoon vanuit :lol:
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 04-08-2011 15:11

Top Gem, ik wens je een heeeeerlijke vakantie toe...... geniet ervan 8)
hoop dat je het nog kan lezen

mijn 2 weekse rustperiode nu draait ook heel anders uit, maar eigenlijk
vind ik het zoooooooooo erg, kan gebeuren.... en er gebeurt weer heel veel... en dat zal ook wel weer voorbij gaan
mentaal leidde dat weer tot wat minder kunnen vertalen de laatste dagen maar doe in ieder geval wat en lukt al beter :)

heb nu even een rustpauze genomen, na ons uitstapje naar de markt waar ik weeral de benodigde dingen haalde om in te vriezen, bevoorraden met de groenten van het seizoen zeg maar...
nog even de volledige prei fijnsnijden maar gooide bijna net mijn mesje weg met de wortelschillen dus effe tijd om te pauzeren he....

ik leef met je mee eli, heb net die rommel en verfperiode gehad die blijkbaar nu weer even op hold staat om verder te doen met nog tapijt te leggen op de zolderkamer en verwarmingen daar te schilderen (alweer schilderen hahaha) ik laat de tapijt voorlopig rustig klaar liggen in de garage, de tijd zal wel aangeven wanneer hier weer gestart wordt zeker :)

liefsssssss
sannie

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 14-08-2011 10:44

Ben ik weer.

Heb een heerlijke week gehad en ik ben lekker tot rust gekomen.
Helaas hebben we wel elke dag regen gehad, maar in de droge periodes heb ik toch nog kunnen wandelen en fietsen in de nabije omgeving van het huis.

Half oktober ga ik weer een paar dagen....helpen met een herfst arrangement voor kinderen hihi.

Is je verf en rommel vakantie al voorbij lief Bepje of zit je er nog steeds in.

En Sanne....wil het allemaal nog een beetje lukken??
Niet te veel in een keer aanpakken he...gewoon rustug aan doen.
~I Believe in God, only I spell it Nature~

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 14-08-2011 11:48

hoiiiiiiiiiii - fijn je weer hier te zien en zo te zien ondanks het regenweer heb je toch nog een toffe vakantie gehad, heb je gemist hoor :)

ja hoor, gaat ondertussen weer beter, hoewel zo eens een minder daggetje maar dat heeft iedereen wel eens he
lijkt of ik ook op vakantie ben geweest in gevoel dan want ik leek precies in 2007 te zitten en het gekke is dat ik iemand die ik toen heel lang gezocht heb en band mee had dan wel nu plots op mijn pad kwam
heerlijk terugzien eigenlijk en lange babbel maar laat het over aan een andere orde of die nog op mijn pad zal blijven....:) was mss enkel omdat ik nog een aantal dingen in mijn gevoel moest kunnen vertellen en dat het nu afsluit, geen idee....

ook de kids blijven het heel goed doen en de oudste hier heeft plots een paar vriendjes gemaakt waar ze al mee op stap is geweest en zelfs gelogeerd.... alleen het regenweer zit niet mee he, maar beter weer is op komst

goh, als de rommel en verf vakantie voorbij is bij Eli, weet dan dat ik sinds gister weer zelf hiermee terug aanpikte hahahha grappig...
nog een laatste stuk geschilderd van verwarming en metalen omheining van de zolderruimte en nu kan eigenlijk de vloerbekleding erop....
met wie is een andere zaak want dat is een heuse klus om te leggen 8x4 :shock: komt wel goed
weet je, als die kamer klaar is weet ik nog steeds niet de bestemming ervan, ook dat zal zich wel uitwijzen denk ik dan :)

Plaats reactie