Opoe Eindhoven.

Plaats reactie
Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Opoe Eindhoven.

Bericht door Gem » 22-07-2011 23:49

Mijn ouders waren vandaag aan hier en gezellig gezeten aan de keukentafel kwam het gesprek op mijn "opoe Eindhoven"....vraag me niet hoe we er op kwamen want dat weet ik niet meer.
Voor zover ik weet heb ik haar 1x in mijn leven gezien...ik moet toen een jaar of 5 geweest zijn....en het beeld van dat moment staat me nu sinds kort weer haarscherp voor de ogen.....sinds een maand of 3 komt ze zo af en toe op die manier in mijn gedachten.
Vandaag kwam ik erachter dat ze in spirit bij me is.....want dat lieve kleine vrouwtje die ook een heel pittige dame was, heeft het ook alleen moeten rooien, net als ik.....en op deze manier laat ze weten dat ze er voor me is en me steun.

Ben gewoon diep, heel diep, onder de indruk.

~I Believe in God, only I spell it Nature~

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 23-07-2011 09:52

Afbeelding

liefs

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 23-07-2011 10:41

Dank je wel Sanne.

Het lieve vrouwtje is er al jaren niet meer....zoals begrijpelijk is....maar dat nu te weten, voelen en ervaren vind ik zo bijzonder.

Niet dat ik niet weet wat gidsen zijn en wat ze doen...want ik weet er zo wie zo al 5 die vaak bij me zijn......maar dat juist zij nu bij m is en me steunt en het verhaal erachter geeft het een bijzonder gevoel.

Knufffffffffffffffff
~I Believe in God, only I spell it Nature~

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 23-07-2011 12:32

graag gedaan :)
is ook bijzonder en prachtig dat haar energie bij je is

voor mij is het tweede jaar op rij dat ik op mijn verjaardag zit te huilen hahahaha en herinner me dat het vroeger mijn vader was die altijd huilde op mijn verjaardag - dat werd me ook altijd zo gezegd want had er eigenlijk niet zoveel kontakt mee, alleen zijn laatste twee jaren...
bij de geboorte van mijn eerste kind kwam hij vragen zijn kleinzoon te mogen zien en ben ik daar op in gegaan...

dit jaar was het een vriendin uit mijn jeugd die me vond en die deed me herinneren aan iets met mijn vader waarvan ik dacht het het al zolang verwerkt was.... niet dus, het gebeurde ten tijde dat ik met dat meisje optrok en ook schuin over mijn vader woonde
was iest heel stom eigenlijk hoor maar als tiener raakte het me diep toen

ik wilde gewoon gedag zeggen tegen mijn vader en belde daar aan. Mijn vader kwam uit de raam hangen bovenaan de woning en zag me staan
ik had een mooie ruime salopetbroek aan en mijn vader zei toen - amai die is tegen de groei gekocht zeker :) en dat nam ik toch zoooooo persoonlijk....

en dat kwam boven, heb er een potje om gehuild, denk ik sakkerd zolang geleden zeg
aan de andere kant hoop ik dat het nu geheeld is, losgelaten om nooit meer weer te keren

en euuuhhhh, ondetussen alweer helemaal opgebeurd hoor :)

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 23-07-2011 13:15

Afbeelding
~I Believe in God, only I spell it Nature~

Plaats reactie