Gewoon even van me afschrijven

Plaats reactie
Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Gewoon even van me afschrijven

Bericht door Gem » 21-04-2011 15:15

Heb hier al eens laten van vallen dat ik op het ogenblik ergens in het genezingsproces van een burn out zit.
Heb diep gezeten en heb momenten gehad dat ik het echt even niet meer zag zitten....hoe kom ik hier uit.
Inmiddels begin ik weer langzaam omhoog te krabbelen....krijg weer zin om dingen te doen en heb het gevoel dat het leven me weer toe begint te lachen.
En dan krijg je opeens zo\n keiharde trap weer naar beneden dat je het gevoel hebt weer helemaal terug bij af te zijn.

Die trap kreeg ik afgelopen dinsdag...was echt een schok voor me...alhoewel mijn intuitie me al had gewaarschuwd maar ik eigenwijs wilde er niet...wilde het niet geloven.
In de nacht van dinsdag op woensdag heb ik vrijwel niet geslapen....het bleef maar malen in mijn hoofd.
Afgelopen nacht heb ik gelukkig wel goed geslapen en ik voel me al een heel stuk beter weer.
Eerst was ik op de bank in slaap gevallen met de tv aan....heb ik bewust gedaan.
In bed wilden de gedachten weer door mijn hoofd gaan malen, maar ik heb ze geen kans gegeven door letterlijk te denken....en ik citeer mezelf nu even, sorry voor het taalgebruik....

"Stomme klootzak, jij verdient het niet dat ik nu weer niet slaap en er van alles door me hoofd spookt....opdonderen."

En dat heeft geholpen want ik ben daarna vrij snel in slaap gevallen en werd pas in de ochtend weer wakker.

Natuurlijk zal ik nog wel rot momenten hebben en natuurlijk zullen er weer tranen zijn als ik er met iemand over praat.
Maar stukje bij beetje zal dat ook weer slijten en kom ik weer uit het gat waar ik zo genadeloos ingetrapt ben.

~I Believe in God, only I spell it Nature~

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 26-06-2011 23:51

We zijn inmiddels twee maanden verder en ik kan zeggen dat het wat dit betreft heel goed met me gaat.
Zijn er nog gedachten aan hem die mijn koppie binnen sluipen dan weet ik ze snel de deur te wijzen....hij komt mijn leven niet meer in.
Ook de reis naar therapie in Spijkenisse gaat nu goed....hij woont daar tegenover....en ik kan nu daar komen zonder me echt ziek of ook maar rot te voelen.
Laatst zag ik hem zitten op zijn balkon...en ik weet dat hij mij ook heeft gezien....en ik ben stug doorgelopen en deed net of ik hem niet zag.
Dinsdag moet ik weer naar Spijkenisse en als ik hem dan zie zitten....misschien ga ik dan wel zwaaien, kijken hoe hij reageert hahaha.
~I Believe in God, only I spell it Nature~

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 27-06-2011 11:29

;)



Afbeelding
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 27-06-2011 11:49

Afbeelding
~I Believe in God, only I spell it Nature~

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 08-07-2011 21:49

En inmiddels gaan we verder bij...Zo maar -->
http://iederestapisvre.forum2go.nl/zo-maar-t2117.html
Want dit gedeelte is afgesloten, boek is dicht met een slot erop en de sleutel heb ik weggegooid hihi
~I Believe in God, only I spell it Nature~

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 08-07-2011 22:59

Toppieeeeeeeeeeeeeee !!

Plaats reactie