meditatie

radio- of tv zenders die
interessant en belagrijke programmas uitzenden - algemeen -
Plaats reactie
Klankenkleur
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-10-2010 16:51

meditatie

Bericht door Klankenkleur » 24-09-2011 08:45

de meditatie van gisterenavond bij kleur jezelf vrij staat online in http://www.tvnr.nl/archief luister en geniet van deze heerlijke meditatie.
wordt lid als je nog geen lid bent. wens je geen lid te worden, maar wil je wel inschrijven dat kan hoor, geen probleem. Je krijgt wel de gebruikte emails waarin je gevraagd wordt 10 euro te betalen. Uiteraard hebben we liever dat je lid wordt. Er zijn verschillende redenen.
# op die manier ondersteunt je ons en kunnen we blijven uitzenden!
# er zijn voordelen aan bv kortingen bij workshops en vrijkaartjes die we afgeven bij beurs bezoeken.

als je ingeschreven staat en wil je geen lid worden, wil je dan een meeltje sturen waarin je dat bevestigt. Op die manier kan ik de database goed bijhouden
Eenmaal ingeschreven kun je bijvoorbeeld je inschrijven voor een bepaald programma bijvoorbeeld kleur jezelf Vrij is een programma waarin ieder een persoonlijke kleur advies en initiatie krijgt.
De initiatie komen niet in het archief te staan vanwege het persoonlijk karakter.
Wil je je persoonlijk initiatie ontvangen zijn hier 2.50 kosten aan verbonden die worden gebruikt om de server van tvnr te ondersteunen.
much love into light

een kleurrijke groet

Johan

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 24-09-2011 14:48

Dank je Johan, sorry dat ik er niet bij kon zijn
was even te laat.. door omstandigheden


Maar ik geniet op deze manier ook, hoewl ik mijn kleurtje mis


liefs.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie