expected the unexpected

radio- of tv zenders die
interessant en belagrijke programmas uitzenden - algemeen -
Plaats reactie
Klankenkleur
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-10-2010 16:51

expected the unexpected

Bericht door Klankenkleur » 18-08-2011 20:53

Afbeelding
omdat wij nog niet voldoende programmamakers hebben, hebben we het programma expected the unexpected (verwacht het onverwachte) op plaatsen waar wij in onze agenda nog niets hebben staan doen we bv audioboeken enz. en na een audioboek gaan we daarover praten via de chat en radio. Zoals nu we bezig zijn met het eerste deel van Neil Walsh een ongewoon gesprek met God. en sinds vandaag kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief via de website http://tvnr.nl daar zie je links boven net onder de banner. Er staat onze eigen email nu, maar het is de bedoeling dat jij je aanmeld met jouw e-mail. aanstaande weekend komt namelijk onze tweede nieuwsbrief uit.
Wil je bv ook een logo op onze nieuwsbrief? Voor maar 50 euro per jaar kunnen we je logo plaatsen met daaraan uiteraard een link gekoppeld. dus meld je aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief met Boordevol informatie wat de komende maand gaat komen. We hadden verwacht dat we deze maand al in spiegelbeeld te staan, maar door mis comunicatie is dit helaas niet gebeurd. Dit wordt dus verschoven naar de volgende maand. Daarom ook hebben we bepaalde interviews ook verschoven naar de volgende maand. Kijk hiervoor aanstaande weekend naar onze agenda. we zullen dan de aanpassingen definitief gemaakt hebben.


een kleurrijke groet

JohanAfbeelding
much love into light

een kleurrijke groet

Johan

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 18-08-2011 21:15

:D geniet van je muziek
die nieuwsbrief ontvang ik graag
dus ingeschreven heb ik me ook al

nog een kleine vraag,
zou het mogelijk zijn m ook op het forum te plaatsen

liefs.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Klankenkleur
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-10-2010 16:51

nieuwsbrief is online

Bericht door Klankenkleur » 20-08-2011 15:33

Afbeelding
Hoi Elisabeth
wat mij betreft mag je de nieuwsbrief in het forum plaatsen

onze nieuwsbrief url is

http://us2.campaign-archive2.com/?u=b66 ... 2c1a7ff&e=

geniet er maar lekker van, wat er zijn vele updates die komen gaan.

We hadden verwacht dat spiegelbeeld ons zouden plaatsen in het nu pas uitgezonden spiegelbeeld, maar door technische omstandigheden bij de drukker is dit helaas niet gebeurd

daardoor zullen enkele aangekondigde programma\s (interviews) verschoven worden, later meer hierover!!!
much love into light

een kleurrijke groet

Johan

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 20-08-2011 16:04

vind het Top jouw radio !
luister geregeld en voor de nieuwsbrief ben uiteraard al aangemeld :)

bedankt, liefs

Plaats reactie