Argusoog (internetradio) - Het onderwerp is de tweede ster

radio- of tv zenders die
interessant en belagrijke programmas uitzenden - algemeen -
Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Argusoog (internetradio) - Het onderwerp is de tweede ster

Bericht door Elisabeth » 14-04-2011 18:30

Beste allemaal,

ik wil de geïnteresseerden onder jullie graag attent maken op Argusoog (internetradio) en speciaal wat vananvond betreft; Arend Zeevat heeft vanaf 20.00 uur Johan Oldenkamp, Rene Klever en mijzelf in zijn programma. Het onderwerp is de tweede ster, naar aanleiding van een artikel dat Johan daarover schreef (nadat hij daarover met mij uitgewisseld had!)... Is de tweede ster in aantocht zoals Evert Jan Poorterman beweerd en krijgen we te maken met wereldwijde toestanden zoals onlangs in Japan en meer van dat alles... of valt het allemaal wel reuze mee zoals Johan meent. Hij was onlangs in een EO-programma en zei te verwachten dat we in 2012, na deze fase van onrust, een \Gouden\ tijd binnengaan... Rene Klever ken ik niet en dus ook zijn standpunt niet in deze kwestie. Ik weet van Christa dat hij van de website GoTo2012 is.

Feit is dat ik, op grond van eigen onderzoek, tot de bewering kom dat de \Twaalfde Planeet\, in het echt een rode dwergster waaromheen vier planeten draaien, bestaat en dat over hem veel bekend was in oude tijden. Vele volken kenden hem en in alle culturen duikt hij op. Letterlijk en figuurlijk. Zo beeldden de Egyptenaren een gevleugelde bol af die ze RA noemden, de \stralende\ en de \rode\... RA> in mijn ontdekte oertaal betekent \stralen\ en omgekeerd is het AR< en dat betekent; \rood\. De Indiërs noemen hem Shiva, de grote \vernietiger\ en afgelopen dinsdagavond zag ik op Ketnet/Canvas het programma \Cracking the Maya code\, over de ontcijfering van de Maya-tekens. Daarin werd ook een pictogram getoond die de vertalers de \Zon\ noemden. Ik zag het en verbaasde me, want het betrof een rondovale vorm, met vier inkepingen of vier halve rondjes...

Dat was duidelijk een verwijzing naar de tweede zon, de tweede ster in ons zonnestelsel; Gud of Anu met zijn vier planeten. Onze hoofdzon heeft veel meer planeten dan vier, maar er zijn maar vier inkepingen te zien! Nou zo kan ik nog wel even doorgaan... Zecharia Sitchin heeft in zijn boeken altijd beweerd dat de planeet, die hij aanvannkelijk Mardoek noemde en later Nibiru, tweehonderd jaren voor onze jaartelling voor het laatst is voorbijgekomen. Dat betekent dat hij pas over pakweg 1400 jaren weer terugkeert in ons zonnestelsel. Tot mijn verbazing schrijft hij in zijn boek; \The End of Days\ dat hij de planeet in 2012 verwacht... Ik trok me van Sitchin niks aan. Mijn ijkpunt voor de laatste keer dat hij ons zonnestelsel aandeed was in de tijd van Mozes. De Exodus uit Egypte gebeurde in een tijd van onrust en de \Heer\ die de Rode Zee in tweeën scheidde moet de grote tweede ster zijn.

Dus ging ik zoeken en kwam ik in tal van boeken data tegen met betrekking tot het einde van het Egyptische Middenrijk, jaren van chaos en de oprichting van het Nieuwe Egyptische Rijk. De jaren van chaos zijn de jaren waarin Mozes en het Volk Israëls door de woestijn van Arabië trok, om uiteindelijk in de Sinaï, op vliegveld Kadesh Barneum de tenten op te slaan. Maar Mozes en de Exodus heeft tussen 1440 en 1230 voor de jaartelling plaatsgevonden zeggen de theologen. Nou daar heb ik niet zo veel mee te maken want de naam zegt het al; ze \logen\... In het omstreden Oera Linda Boek schrijven de Friezen dat zij hun stad Attica (het latere Athene) moesten verlaten. Lieden van de kusten van Fenicië namen de stad in. De Friezen kregen wel vrije aftocht, maar toen bedachten de bruten zich en voeren de zee op om de Friezen en hun vette buit alsnog binnen te halen.

Onderweg, op de Middellandse Zee, voegde zich daar nog een Thyrreense vloot bij en samen zetten zij de achtevolging in. De Friezen schrijven dat zij behouden het Zeekanaal invoeren en in de Rode Zee terechtkwamen. Daar doken ook hun achtervolgers op, maar... aardschokken en zeebevingen maakten het water wild en de Fenicische vloot werd verzwolgen door een geweldige vloedgolf. Het was het jaar 1565 voor het \jaar des Heren\... Een jaar later gingen ze kijken en zagen dat het Zeekanaal helemaal dichtgeslibt was. De Friese vloot zette koers naar India. Daar voeren zij de Indus op en vestigden zij zich in de Pangab, waar zij 1212 jaren in vrede leefden totdat de legers van Alexander de Grote aan de oevers van de Indus verscheen. De verschillende data die ik was tegengekomen met betrekking tot het einde van het Egyptische Middenrijk vielen allemaal binnen de data 1588 en 1550 voor de jaartelling.

Het jaartal dat het Oera Linda Boek noemt; 1565, valt geheel binnen deze periode. Dus telde ik 3600 jaren op bij die 1565 en kwam ik uit in 2036. Dat was mijn richtdatum voor de wederkomst van de tweede ster van ons zonnestelsel... maar toen ik in 2006, onderweg van Zutphen naar Brummen, werd ingehaald door een man in een rood jack op een brommer \wist\ ik meteen; deze man is een metafoor voor de 12e planeet. Wat gebeurde er namelijk; ik keek om en meende een wielrenner te zien in een rode trui. Ik maakte met mezelf de afspraak dat deze snelle jongen mijn niet voor de volgende bocht zou inhalen. Ik hou er niet van als ik wordt ingehaald. Ik keek weer om en verdulleme hij kwam steeds dichterbij en snel ook! Ik fietste alsof mijn leven er van afhing en keek nogmaals om; hij nadere mij al. Ik besloot niet meer te kijken en alleen nog maar te fietsen...

Ik had overigens mijn doel; de bocht in de verte, al bijgesteld in de bomenrij daarvoor toen ik plotsklaps door de man op zijn brommer werd ingehaald. En ik wist het meteen. \Hij komt eerder\... Dus ging ik voorzichtig al eens denken aan 2024 misschien of 2018 dat zou ook kunnen... en zag ik de eerste filmpjes op internet (zomer 2010) van \dubbelzonnen\ en zo. Foto\s en filmpjes uit Rusland, China, Canada en de VS... Op de mooiweerzondag 1 augustus, ik zal het nooit vergeten, gebeurde het. Ik werd om 16.00 uur verwacht in Hengelo (Gld) en zou voor het eerst kennismaken met Joleid. Het was een hartelijke ontmoeting en we kenden elkaar al zo lang... gezellig theedrinken, wat hapjes er bij en later een heerlijke maaltijd, met koffie na. Het was inmiddels laat geworden en plots, om 21.17 uur stond ik op en zei; \Ik moet nu echt gaan\... Ik nam afscheid en fietste in de late avondzon naar huis.

Onderweg had ik zicht op de ondergaande Zon. Wat? Ik meende naast de Zon een lichtvlekje te zien. Het was geen vliegtuigspoor, geen lamp of iets dergelijks... en hè wat lastig al die bomen en struiken er voor, dus fietste ik sneller en op een open ruimte zag ik het duidelijk; naast de Zon zag ik een klein stipje en ik werd helemaal vervuld, gloeide warm op en werd behoorlijk emotioneel. Ik oude Anunnaki zag mijn ster naast de Zon! Ik fietste me helemaal suf, want ik wilde op de Nieuwe Brug bij Zutphen (het hoogste punt in de omgeving) het nog beter bekijken. Ik was te laat. Ik ben in de volgende weken met regelmaat iets voor zonsondergang naar de brug gefietst en postte totdat de Zon onderging... elke keer zaten er wolken voor of, zo bleek later (en Barbara maakte me daar attent op) breiden \ze\ de lucht helemaal dicht met chemtrails. Ik bleef kijken en eenmaal op zo\n avondlijke fietstocht zag ik \em nog een keer.

Ik keek nu ook \s morgens, hoewel het zonlicht dan al te sterk is om de komeetster te zien... en constateerde dat \ze\ ook dan al de lucht helemaal dichtbreien, als het KNMI in De Bildt voorspelt dat er geen wolken zijn. Eenmaal keek ik even in het licht van de Zon en kneep meteen mijn ogen dicht... In het nagloeiende beeld zag ik duidelijk een kleiner bolletje en ook nog eens op de goeie plek! Op zondaavond 1 augustus zag ik de stip links van de Zon, dus \s morgens moet\ie dan rechts zitten! En dat was ook het geval. Het nagloeiende beeld toonde me de Zon met rechtsboven de kleinere stip! Inmidels is het rustig aan het front kan ik alleen maar zeggen goed te kijken \s avonds. Dan is de Zon onder en heeft haar licht niet meer de overhand en dan kun je, als er geen wolken of chemtrails zijn, de komeet zien... die zich nu bijna bovenop de Zon bevindt... bijgaande foto laat dat ook zien.

De fotograaf heeft het niet gezien, hij was gefixeerd op de sterren van de Melkweg. Ik ben er blij mee, want dit kan bewijs zijn voor de tweede ster in ons stelsel; GOD. Hij is God en Satan en de Duivel tegelijk. Hij is de Vader (die in de hemelen zijt) en ook de Zoon. Hij is Jezus, het sterrenkind dat in de kribbe in de Orion-Nevel werd geboren, 4,1 miljard jaren geleden. Sinds zijn komst naar hier, blijft hij trouw elke 3600 jaren zijn adoptie-familie bezoeken, maar hij heeft geen rust want hij verlangt ook naar de sterren. Daarom pendelt hij heen-en-weer tussen ons zonnestelsel en de sterren en is zijn naam Anu.
A.NU.> = \water-permanent\, ofwel hij is voor altijd in de (ruimte)wateren. Omgekeerd is het UN.A.<en> lezen en dan zie ik; \hemel-diepebron\, ofwel zijn pendeltocht voert hem naar de Hemel (de astroïdengordel) en de diepe bron, de buitenruimte van ons zonnestelsel.

Draai ik de naam om, krijg ik U.NA.<, wat; \diepebron-gevormd\ betekent. Hij werd in de diepe bron gevormd. Dat klopt. Hij werd geboren in de \kraamkamer van jonge sterren\ in de Orion-Nevel in het Orion sterrenstelsel. Deze ster reist heen-en-weer en daarom beeldden de Egyptenaren hem af met vleugels. Dat deden ook de oude Perzen die hem Ahoera Mazda noemen. Eindelijk zal duidelijk worden dat de \machten\ op deze planeet de kennis van en aan deze ster, deze tweede zon, de bij-Zon ons hebben achtergehouden en dat zij religies hebben gereëerd om ons dom te houden en afhankelijk. Nu worden wij wakker en mogen we zien hoezeer we verbonden zijn met de onmetelijke grootsheid van het HeelAl... de oneindig liefdevolle en oneindig creatieve en scheppende bron van \al wat is\... Wij zijn sterrenzaad en gaan dat eindelijk beseffen. Na meer dan 200.000 jaren van gevangenschap vliegen we naar de sterren waar we vandaankomen.

Wij stijgen op in cirkels en spiralen en lossen op en de etherruimte...

Evert Jan Poorterman
Argusoog Radio, donderdagavond 20.00 uur, programma over de wederkomst danwel aanwezigheid van de tweede ster Nibiru, door Arend Zeevat met zijn gasten; Johan Oldenkamp, Rene Klever en Evert Poorterman...

Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie