Utopia Radio - Een greep uit de programma's deze week

radio- of tv zenders die
interessant en belagrijke programmas uitzenden - algemeen -
Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Utopia Radio - Een greep uit de programmas deze week

Bericht door Liana » 14-03-2011 19:25

Afbeelding



Kijk naar Utopiaradio TV <<<
Luister naar Utopiaradio
Log in op de chat


Tune in op www.utopiaradio.com en luister naar de programmaÂ’s,
neem tot je, wat met je resoneert, deel en stel je vragen in de chat room.
Utopia Radio bouwt aan een wereldwijde gemeenschap.
De luisteraars zijn onze gemeenschap.
Wij verbinden elkaar in de chat room en waar we ook maar kiezen elkaar
te ontmoeten en met elkaar te spreken.


In Unity we Are / in Eenheid Zijn Wij
Het Team van Utopia Radio





Een greep uit de programma\s deze week


Maandag avond vanaf 19:30u "Return to Yourself" met Koos Nijholt


Vanavond gaat Koos in gesprek met Surajit Das

Surajit Das is geboren in (calcutta) India in een traditionele spirituele "Vaishnav" familie.

Het doel van Surajit Das is de Yoga in zijn authentieke vorm te onderwijzen.
Surajit Das heeft zelf les gehad van Indiase traditionele yoga leraren. De yoga training die hij eveneens vanaf de leeftijd van 9 jaar beoefend, vormde tevens de basis voor zijn Indiase klassieke muziek training. Surajit Das heeft meer dan 40 jaar yoga ervaring. Hij is de enige pionier in Nederland die yoga combineert met muziek. Surajit Das verzorgd zowel in binnenland als in het buitenland Nada yoga Workshops.
Voor meer info: http://www.surajit.nl



En daarna om 21:00u "Vinyl Met Een Ziel" met Ferdinand

Vinyl Met Een Ziel is een radioprogramma gepresenteerd door Ferdinand Hulzing.
In de 30 jaar dat ik als DJ werk heb ik veel bekende artiesten en titels voorbij zien komen met al dan niet een spirituele inslag of alternatieve boodschap
Er is zelf een periode geweest 1998 - 2002 waarbij het onder bekende muziekartiesten een hype werd om muziek met een boodschap te maken.

Vinyl Met Een Ziel biedt ruimte voor muziek en discussie over uiteenlopende onderwerpen.





Dinsdag avond vanaf 20:00u "BuitensteBinnen" met Sjoerd Hidma


Sjoerd gaat d.m.v. Psychometrie, net zoals tijdens de openbare avonden, maar nu via de radio een antwoord geven op jullie vragen.
Hij zal zich n.a.v. je vraag afstemmen op jou persoon en je vraag beantwoorden.

De vragen mag je stellen tijdens de uitzending via de chat bij Utopia Radio.











Woensdag avond vanaf 20:00u "Journey in the New World" met Wilhelmina McKittrick en Koos Nijholt


Programma met Wilhelmina McKittrick en Koos Nijholt waarin de essentie en haar invloeden worden besproken (waar zijn we nu, wat voelen/ervaren we, wat komt er hierna), te samen met het onderwerp zelf bewustwording
Over hoe we dichter bij onze ware zelf komen, ervaringen worden gedeeld en "tools" verkregen via spirit en hogere zelf. Live programma waarbij vragen kunnen worden gesteld via de chat. Het onderwerp van elke avond wordt bepaald door de aanwezigen in de chatroom en door de begeleiders waarmee ze in verbinding staan. Voor meer info: www.xsist.org, www.wilhelminacreations.com

Journey in the New World is er vanaf nu iedere eerste Woensdag van de maand in het Nederlands en iedere derde Woensdag van de maand in het Engels



En om 21:00u "De belevenissen van Marja" met Marja Hoefsmit


Elke woensdag ga ik ervaringen uit de doeken doen die ik meemaak. Ervaringen, leermomenten en delen zullen een thema zijn van het programma en ik zal vanuit mijn eigen vrijheid de ruimte innemen om te kunnen delen vanuit mijn hart, vanuit geraakt zijn!

Mijn programma inhoud zal staan op http://utopiaradio.web-log.nl/
Dit wil ik mensen al wat van te voren laten weten, zodat ze een beetje weten welke themaÂ’s de revue passeren


Ik ben in de chat aanwezig als MarjaToBe
Wil je meepraten maar je kan niet in chat komen, dan kan je tijdens de uitzending reageren via ayourtha@gmail.com







Donderdag avond vanaf 21:00u "Rond het Vuur" met Joke de Vries



De rode draad in Rond het Vuur is “delen”.
Net als bij een echt kampvuur komen we samen rond een spreekwoordelijk vuur waarbij verhalen, gedichten, “Oude kennis” en ervaringen gedeeld worden. Eigenlijk alles wat er rond een kampvuur gebeurd kan je in Rond het Vuur verwachten. Er kunnen kaartjes getrokken worden voor de luisteraars en een andere keer kun je meedoen in een meditatie. Dit alles omlijst met lekkere muziek en een warme sfeer.
Joke schrijft regelmatig Energieberichten waarin dieper wordt ingegaan op de huidige stand van zaken met betrekking tot de tijd waarin we nu leven en wat belangrijk is in de komende tijd. Tijdens Rond het Vuur deelt ze deze Energieberichten op haar eigen wijze met de luisteraars.
Wil je reageren op een uitzending of direct de Energieberichten in je mailbox ontvangen, mail dan naar dedroomcirkel@gmail.com
Wie mee wil kletsen is van harte welkom op de chat.




Vrijdag avond vanaf 20:00u "Gedichtentijd" met Koos en Janny


Janny is geboren in het plaatsje Franeker en woont nu in Emmeloord.
Gedichten schrijven doet ze graag en heeft een weblog die sterrenstof heet.
Meer en deels heeft ze het gevoel dat ze de gedichten mag ontvangen, en daarom plaatst op haar weblog.
De gedichten zijn psychologisch en spiritueel, Janny hoopt dat jullie mogen genieten van de gedichten die Koos voor gaat lezen.

Heb je zelf ook gedichten geschreven of heb je gedichten van anderen die je graag (met toestemming van de auteur) voorgedragen zou willen hebben in deze 2 uur durende uitzending, stuur dan je mail naar: gedichten@utopiaradio.nl
Wil je jou eigen gedicht anoniem voorgedragen hebben of met een speciale reden, zet het er dan even bij









Zaterdag avond vanaf 21:00u "Yeha Noha" met Koos



In dit uur Real Native American Music, afgewisseld met Native verhalen / legenden








Zaterdag avond vanaf 22:00u "Kaartjes trekken" met Koos

Als er voldoende interesse is trekt Koos op een gezellige manier kaartjes voor de luisteraar die op de chat aanwezig zijn


Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Plaats reactie