spirituele vraagbaak en kleur jezelf vrij

Plaats reactie
Klankenkleur
Berichten: 85
Lid geworden op: 30-10-2010 16:51

spirituele vraagbaak en kleur jezelf vrij

Bericht door Klankenkleur » 19-03-2011 10:30

Daar ik gisteren in nederland zat en mn laptop niet bij me had kon ik jullie niet laten weten dat ik de uitzending had. Elisabeth was me niet vergeten daarvoor mijn dank.

Nu heb ik de meditatie en de spirituele vraagbaak op mijn website geplaatst.
ik ben bezig te trachten een in een kolom rechts van mijn site deze tweewekelijks te plaatsen om na te luisteren. Het vraagt even technische kennis om dat voor elkaar te krijgen en is me al deels gelukt. Gezien dat de spirituele vraagbaak op een andere website staat kreeg ik een waarschuwing dat ik muziek van derden gebruik. die heb ik nu dus weggelaten. Delen schijnt voor velen nog een moeilijk item te zijn.
http://snd.sc/hNvB3M krijg je deze nu te horen. Kleur jezelf vrij is enkel de meditatie te beluisteren via mijn site. Mocht je je initiatie willen ontvangen via mp3 dan graag een bericht naar request@colorsound-balancing.com o.v.v. initiatie en je nicknaam die je gebruikt op de chat. De kosten hiervan bedragen 10 euro, deze worden dan gebruikt om mijn website te onderhouden en om een professionele webbouwer te financieren. Hoewel ik veel zelf doe zijn er dingen die ik zelf nog niet ken of begrijp.

vandaar dat ik inkomsten vraag om zo alles te kunnen financieren.
Maar let wel geniet heerlijk van mijn meditatie deze zijn live gemaakt via internetradio findingvoicesradio.
much love into light

een kleurrijke groet

Johan

Plaats reactie