Volle Maan Meditatie van 19 maart - Meester Morya

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Volle Maan Meditatie van 19 maart - Meester Morya

Bericht door Liana » 17-03-2011 20:12

Boodschap voor de volle maan van 19 maart 2011


Afbeelding

Te beluisteren
http://www.morya.org/geluid/2011/2011-03-VM.mp3


Meester Morya,
Het kan zijn dat je in de schaduw leeft van andere mensen en denkt:
‘ik kan niet met datgene naar voren komen wat ik in mijn hart draag.’ Maar daar hoef je niet bang voor te zijn om dingen te stellen
en daarbij te blijven.
Ook al gaat het misschien tijdelijk tegen anderen in, probeer als het enigszins kan jezelf te zijn.
En denk niet: ‘ik moet opkijken naar die of neerkijken op anderen.’
Neen, je moet kunnen kijken op een manier dat je voelt dat ook anderen in hun leven gewaardeerd mogen worden, maar dat ook jij je eigen normen kan hanteren en ook gewaardeerd kan worden om wie jij bent.


Wees niet lastig voor jezelf, stel jezelf niet achter.
Wees blij met wat je kan en weet dat elk mens een ziel heeft die zonder begin en zonder einde is, dat jij in jouw zelf de diepste kracht van het Goddelijke kan kennen en dat het mogelijk is om vanuit jezelf te weten wat je wil.


Innerlijk zal het zijn dat je in je vertrouwen komt wanneer je een keer een aantal kleine stappen zal leren zetten, in dat vertrouwen van:
‘ik ben goed bezig en mijn leven is goed.’
Ook al kan het lastig zijn rond bepaalde punten,
geef niet af en denk niet: ‘ik kan het niet aan.’
Neen, weet dat je een goed mens bent en dat belangrijke dingen kunnen en mogen gebeuren in jouw leven.
Breek jezelf niet af met gevoelens en gedachten die niet bij jou passen,
die je links of rechts hebt opgeraapt,
waarvan je niet weet waar ze vandaan komen, maar die maken dat je jezelf als het ware in de schaduw plaatst, dit is niet nodig.


Sta in het licht, wees blij, wees moedig en weet dat jouw hart vurig kan zijn wanneer je in de gevoeligheid van je hart bepaalde besluiten neemt om inderdaad je eigen leven te leven op een goede en belangrijke manier. Er kunnen zaken zijn die de ene keer in deze richting evolueren, dan weer in die, daar moet je niet te veel mee bezig zijn. Wat belangrijk is, komt in jouw leven. Meester Morya.

© Geert Crevits, www.morya.org.

Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Gem
Berichten: 395
Lid geworden op: 05-03-2011 00:17

Bericht door Gem » 19-03-2011 20:47

Thanks :wink:
~I Believe in God, only I spell it Nature~

Plaats reactie