Schoolkinderen straks verplicht aan de Ritaline..?

Nieuwtjes op het gebied van Alternatieve geneeswijzen
Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Schoolkinderen straks verplicht aan de Ritaline..?

Bericht door Liana » 05-11-2010 10:45

Schoolkinderen straks verplicht aan de Ritaline..?

“Hoe meer ik erin duik, des te meer ik stuit op verontruste berichten die me de ogen openen voor een meer dan ernstige ontwikkeling, met name in het schoolcircuit. Ik zou oh zo graag een doorbraak willen forceren, met àlle mij ter beschikking staande middelen en in samenwerking met het opgebouwde netwerk om me heen…”

Zo begon de mail die ik gisteren van Ellen ontving; zij is één van de Verontruste Moeders, die 2 jaar geleden elkaar gevonden hebben, toen de overheid de HPV-vaccinaties massaal afkondigde. De banden die Big Pharma heeft met overheden komen steeds méér aan het licht en het is dan ook niet verbazingwekkend dat het gebruik van geneesmiddelen voor ‘preventieve doeleinden’ hand over hand toeneemt.


Afbeelding





Het krankzinnige feit doet zich echter voor dat via een krantenbericht in de Belgische krant De Morgen’, het bericht naar buiten kwam dat autobestuurders die Ritalin of soortgelijke middelen hebben genomen, als ‘cocaïne-gebruikers’ de cel in zouden kunnen gaan…!! Lees verder!

Ellen: “Een familielid van me, werkt bij de EU, afdeling Mensenrechten in Brussel en zij denkt er hard over na om een aanklacht in elkaar te zetten op basis van de ‘Rechten van het Kind’, want wat er om ons heen gebeurt loopt werkelijk de spuigaten uit.

Mede door mijn 9-jarige kleindochter zit ik er hier met mÂ’n neus bovenop en ik schrik van de berichten/geruchten als zouden kinderen vrijwel gedwongen worden (door onderwijzend personeel doorverwezen) om zich onder toezicht van dokter/psycholoog te stellen voor het voorschrijven van medicatie (= Ritalin/Concerta) om vervolgens als een zombie en eenheidsworst weer in het schoolplaatje te passen..!

En of ze zich nu hyperactief gedragen of juist té rustig/té stil zijn in de klas, het maakt niet uit, ze vertonen een afwijkend gedrag ten opzichte van ‘het gemiddelde’…. In het geval dat er een aversie is tegen medicijnen of dat bijv. ouders weigeren zich hieraan te onderwerpen, schijnen deze kinderen het advies te krijgen, of erger, ze kunnen gedwongen worden, naar een ‘speciale school’ te verhuizen.

Ik kom hier zooo tegen in opstand! Daarom heb ik in hierbij een overzichtje gemaakt van hetgeen er de laatste weken voorbijkwam m.b.t. ‘Ritalin’, vooral praktijkvoorbeelden. De Belgische apotheker Fernand Haesbrouck is inmiddels al 7 (!!) jaar bezig om Ritalin-gebruik aan de kaak te stellen en ondanks àlle negatieve berichtgeving over dit middel (drug, amfetamine, familie cocaïne) komt er géén doorbraak op regeringsniveau… We weten inmiddels allemaal waarom..! De medische industrie heeft een verstikkende greep gekregen op onze maatschappij.


Afbeelding



Zouden WIJ voor een ommekeer kunnen zorgen?? Of in ieder geval zoveel mogelijk mensen kunnen waarschuwen, een landelijke dialoog op gang brengen, ‘STOP’ zeggen voor het té laat is.

Het gaat hier om de gezondheid van onze kinderen en kleinkinderen. Laat ouders, desnoods op hardhandige wijze, ervan doordrongen worden dat dit deze middelen gewoon keihard DRUGS zijn..


Stel gewoon de vraag eens aan een moeder of zij vóór of tégen drugsgebruik van haar kind is; dan is het niet moeilijk naar het antwoord te raden. Natuurlijk. Maar waarom is er dan geen of heel weinig opstand tegen Ritalin/Concerta ?

Zou jij willen meewerken en hier iets mee kunnen doen voor WantToKnow, zodat het zich dan als een sneeuwbal mag verspreiden? Ik ben me er bovendien uitermate van bewust dat het van ONZE generatie moet afkomen, een nog vrij gezond-actieve, alerte, maar vooral een nogniethelemaaldoordezeconsumtiemaatschappijbedorven generatie. Naar mijn gevoel zal de volgende generatie de power en het inzicht niet meer hebben om het verschil waar te kunnen makenÂ…

En dan kreeg ik nog een mailtje als antwoord op mijn vraag of er al meer mensen gehoord hadden van de geruchten dat kinderen op school zouden worden geweigerd als ze zich niet aan de voorgeschreven medicatie (willen) houden :”


* * *

http://www.wanttoknow.nl/overige/school ... -ritaline/
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 24-11-2010 12:06

schrijnend en verschrikkelijk
toeval wil dat mijn 7 jarige dochtertje nu pas in het 1e leerjaar zit
testen kreeg bij een zorgcentrum ter ondersteuning lezen, schrijven, rekenen
men heeft het onderzoek zelf niet afgemaakt omwille het moeten verzetten van 2 afspraken want dat paste niet in hun kader
daarbij werd besproken wat men nu al heeft, natuurlijk heeft zij achterstand op sommige vlakken maar verwees men snel naar ADHD
nou, die symptomen vind je bij andere dingen ook he, nog al snel wordt ernaar verwezen dat ze niet lang genoeg kunnen stil zitten dat ze
dan wel adhd hebben
thuis is ze zelfs het rustigste kind, heel harmonisch ingesteld en zal bijna nooit opspelen, nou ja
is wel zo dat ze het supermoeilijk heeft in het 1e leerjaar en veel nog niet begrijpt of meekan, mss gewoon wat snel gaat

gaat men via school nu intilligentietest nemen om te kijken of ze in aanmerking komt voor type 8 , normaal begaafd en trager met de
nodige zorg en ondersteuning op school

tergend allemaal, heb 5 kinderen en het is een mallemolen, ze worden allemaal wel in één of ander typetje geduwd om een bepaald onderwijs te krijgen
voor mij hebben mijn kinderen geen tekorten maar zijn ze wel door een tergende echtscheiding gemoeten
ik ben het meer dan beu, al die onderzoeken en wat ze dan mankeren

hoe zei die dokter het in ander artikel hier, we hebben allemaal een andere mentale leeftijd? we hebben allemaal andere leeftijden

Plaats reactie