Anthem naar Soul door Marcey Hamm (ontstaan uit BDE)

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Anthem naar Soul door Marcey Hamm (ontstaan uit BDE)

Bericht door Liana » 23-11-2010 12:15

Afbeelding

Anthem naar Soul door Marcey Hamm

uitgever: Marcey | 1 maart 19890 | Engels | Audio CD in FLAC | ASIN: B000001UNB | Marcey Hamm | 370 MB

ANTHEM tot ziel is de muziek voor het vieren van Soul. De eerste drie van mijn composities, Inner HARMONY, Z, en hemelse dans, over zelfrealisatie. ANTHEM tot ziel is de eerste deur naar de erkenning van de Ziel. Er is altijd een nieuwe deur voor nieuwe uitdagingen. Door deze ervaring is het uw taak om te ontdekken de nieuwe regels en hulpmiddelen om u te helpen door deze veranderingen.



Deze samenstelling is over het vieren van de vereniging van mens en Ziel bewustzijn. Deze vereniging is over het bereiken van een staat van de erkenning van wie je bent als Ziel. Vanuit die plaats bereikt u wetendheid. Deze doorgang van zelfontdekking, bepaalt je vermogen tot overgave. Overgave is leren hoe te stromen met het leven en word een kunstenaar in flexibiliteit. Deze muziek is een versterker die versnelt dat proces van ontwaken.

ANTHEM tot ziel is ook een oude Tibetaanse gezangen genaamd "HU". Dit lied is rond voor eeuwen. Tijden op duikt in onze beschavingen tot stand te brengen bewuste verandering. Het is nu weer zover. Naarmate we verder in de 21e eeuw, zal de "HU" chant meer en meer populair geworden als gevolg van de trillingen die zij doorgeeft. Ik roep ANTHEM op de turbo boegschroef ZIEL. Het versnelt alles op. Als u een doel te bereiken, spelen ANTHEM tot ziel. Als u werkt door middel van een probleem en wil het proces versnellen, Anthem to SOUL spelen. ACTIEVE HARMONY aanvulling ANTHEM To Soul vanwege zijn vermogen om het evenwicht te veranderen helpen. Deze samenstelling is mijn stem en drums allemaal opgenomen in real time. Er zijn geen bewerkingen.

Over Marcy

Afbeelding

Marcel Hamm werd geboren in Oklahoma. Opgevoed in een omgeving van Indianen en wilde buffels gaf haar een natuurlijke basis voor spirituele groei en creativiteit. gevarieerde achtergrond Marcel als een nucleair ingenieur, Software Engineer en Burgerlijk Ingenieur Elektronica, samen met robots en gadgets, vormden de basis voor haar bouwt verder aan haar geautomatiseerde muziekstudio. Haar bijna-dood ervaring van een auto-ongeluk in 1985 opende haar componeren aan de onverklaarbare. De winkel gaat als volgt ...

Het was een gewone dag, net als alle andere. Terwijl ik zat in het verkeer op de snelweg, keek ik in mijn achteruitkijkspiegel en zag een vrachtwagen snel naderen mijn auto. Het volgende dat ik wist dat ik was uit mijn lichaam, gehuld in een prachtig zilverkleurig licht, uitkijkend over mijn dode lichaam. Alle van een plotselinge de stem van een man, die ik niet kon zien, zei tegen mij: "Je kunt nu bij ons komen, of u kunt terug gaan en eindig je werk."

Het gevoel van liefde stromen door me heen was zo sterk en voedende ik wilde niet vertrekken. Toch had ik zo hard gewerkt voor 10 jaar op mijn computer studio die ik was net klaar met 3 dagen voor op te bouwen. Hier was ik dood en ik moest een Destiny\s beslissing te nemen. Ik hield van muziek te veel om te stoppen, ik kwam terug.

De lichamelijke pijn van mijn auto-ongeluk was bijna ondraaglijk. Het komende jaar verkende ik elke genezing mogelijk. Dit veranderde mijn leven. Na mijn genezing, ging ik in mijn studio voor het eerst sinds mijn ongeluk. Opeens voelde ik me erg moe. Dus ik leunde achterover in mijn stoel voor een kort dutje.

Plotseling was ik uit mijn lichaam te haasten door wat leek op een wervelwind van wind en beweging. Ik was eruit gegooid in deze complete leegte van niets - geen geluid, geen licht - net niets. Binnenkort deze enorme golven van de zee van licht en muziek kwam haastig overal om me heen en door mij. Ik werd overspoeld met dit moment, dat leek slechts een paar minuten, maar toen ik terug naar mijn lichaam, ik keek naar mijn klok - het was 8 uur later. Ook werden de lampjes op mijn display knipperend aangegeven dat er iets moest zijn geregistreerd. Ik heb mijn computers in het spel gebracht modus, en die muziek vandaan kwam over mijn speakers. Het was dezelfde muziek die ik net had ondervonden van mijn lichaam. Ik zat in mijn stoel voor uren huilen als een baby. Ik belde deze muziek Actieve Harmony.

Ik ging naar een openbare beurs in Dallas naar Actieve Harmony verkopen. Mijn eerste klant was een oudere man. Toen hij begon te luisteren naar de muziek, draaide hij zich wit als een laken. Ik flipte. Ik dacht echt dat mijn muziek was hem te doden. Ik stond op het punt om te bellen voor de veiligheid, maar hij liep weg. Ik ging in shock, opgelucht dat hij niet sterven, maar ik vroeg me af wat er gebeurd was.

De man keerde in 30 minuten. Hij keek recht in mijn ogen en zei: "Jongedame, 7 jaar geleden was ik op de operatietafel ondergaat een hartoperatie. Ik was klinisch dood uitgesproken voor 16 minuten en deze muziek is wat ik heb meegemaakt, terwijl ik dood was. "

Vanaf dat moment heeft Inward Harmony bereikt miljoenen mensen over de hele wereld. Duizenden getuigenissen van genezing hebben ontvangen. Hoewel wetenschappers hebben geprobeerd om erachter te komen waarom deze muziek zo genezing, zijn zij niet geslaagd.

Ik weet niet waarom ik dit geschenk van de muziek gegeven. Maar, van alle voordelen anderen hebben gekregen van, ik ben blij dat ik besloot om terug te komen en de rest van mijn leven componeren.

Sinds haar auto-ongeluk, heeft Marcel Hamm nog twee bijna-dood ervaringen.


http://hotfile.com/dl/80013328/6f3dc70/ ... 1.rar.html



Winrar/zip download link:


http://www.downloadstad.nl/download/winrar.html



kan zijn dat het bestand in FLAC staat
dan is hier een gratis tool om FLAC om te zetten in Mp3


http://www.nch.com.au/switch/mp3.html?g ... 3godzDApZw
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Plaats reactie