Engelen Bericht Vandaag

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Engelen Bericht Vandaag

Bericht door dolfijntje » 10-01-2012 12:35

Engelen Bericht Vandaag
------------------------------------------

Mijn geliefde vrienden, we houden zoveel van jullie.

Onze wens voor elk van jullie in het nieuwe jaar is dat jullie jezelf koesteren en jullie in elk gegeven moment zien, of in elke omstandigheid als niets minder dan de liefde van God duidelijk gemakkt in deze wereld. jullie zijn allemaal verdienstelijk voor liefde. We vragen je dit jaar om liefdevol te zijn voor jezelf. Jullie verdienen allemaal vriendelijkheid, dus kies om vriendelijk te zijn voor jezelf. Jullie zijn allemaal waardig om mirakels te ontvangen, dus geloof erin wanneer je helemaal niet weet hoe ze tevoorschijn kunnen komen. En jullie weten allemaal, diep van binnen dat het veel beter voelt en meer eerlijk met jezelf om meer liefdevol te zijn, wat de wereld ook aan je presenteerd.

Boosheid, ontzet zijn, frustratie enz. zijn allemaal menselijk emoties, en wanneer zij gebeuren, laat ze stromen en laat ze gaan, maar dan lieve vrienden, zoals je spieren aan het bouwen bent dit jaar, kies opnieuw liefde. Kies vriendelijkheid. Kies om anderen toe te staan hun perspectieven te hebben zonder te voelen dat hun waarheid een bedreiging is voor hun eigen. je kan elkaar erkennen en niet akkoord gaan met iets. Je kan zeggen, ah ja ik zie je punt. ik zie waarom je je voelt zoals je je voelt maar ik voel het anders en dat is ok! We zijn uniek. We moeten niet altijd akkoord zijn of gaan.

Maar wat als iemand ons verkeerd aandoet zeg je? We beantwoorden de vraag met een simpel voorbeeld. veronderstel dat iemand je geld heeft genomen. Wel dan lieve vrienden, heb je een keuze. Je hebt een juridisch systeem dat kan dienen en je hebt eveneens God. Je kan zeggen, je hebt van mij gestolen en Ik zal je naar de rechtbank nemen maar Ik zal het met liefde doen. ik zal niet in angst of boosheid vallen. Een ouder die een kind bijstuurt met liefde is veel meer effectief dan een kind bijsturen met boosheid. Als alternatief kan je zeggen: Ok je stal van mij maar het zorgt voor teveel problemen om je naar de rechtbank te nemen dus Ik wandel weg. Houdt het geld dat je nam van mij en zegen je. Ik laat je los en ga verder met mijn leven met liefde. god zal me meer geven. Geen van de keuzes is heiliger dan dan de andere geliefden - wie je bent binnenin is altijd belangrijker dan wat je doet aan de buitenkant.

En dus dit jaar, streef ernaar om liefde te brengen in al je keuzes, in al je situaties, in al je relaties. Dit betekend niet dat het leven altijd gemakkelijk zal zijn, noch betekend het dat mensen je altijd lje iefde en vriendelijkheid terug geven. Maar je zal je als jezelf voelen. Je zal je beter voelen. En als je de liefde voor de buitenwereld niet kan opbrengen wees dan minstens liefdevol voor jezelf.

het vraagt zoveel energie om vast te houden aan ontzet zijn, wrok, onvergeeflijkheid enz. Je wil deze dingen niet meeslepen in 2012, geliefde vrienden, omdat wat je ook havent aan de binnenkant zal zich aan de buitenkant manifesteren met in een grotere manier dit jaar dan ooit tevoren. Zegen degenen die je verongelijkt hebben omdat zij inderdaad je leraars zijn. Creeër een vriendelijkere realiteit voor jezelf dit jaar, niet zoveel door je zorgen te maken over welke keuzes te maken, maar door alle keuzes te maken met liefde. Liefde is een catalyst voor verandering lieve vrienden, en elk van jullie zoekt een betere, blijere, meer geuite, vreugdevolle en overvloedige realiteit.

Liefde is de sleutel in 2012!

God zegent je! we houden zoveel van jullie.
De Engelen
Ann Albers





Afbeelding

Plaats reactie