Aartsengel Gabriel: De 12:12 Uitlijning

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Aartsengel Gabriel: De 12:12 Uitlijning

Bericht door dolfijntje » 12-12-2011 14:17

Aartsengel Gabriel: De 12:12 Uitlijning
Gechanneld door Shanta Gabriel
4 December, 2011
-------------------------------------------------------

De : Uitlijning op December , zal de Volle Kracht van de Engelen Dimensies in assistentie brengen. Vanuit dit Rijk is er helderheid over de Ziel capacitieit om te ontvangen, zowel als je gereedheid voor de integratie van de hoogste frequenties nu beschikbaar voor verandering op deze planeet.

De 12 stelt een activatie voor van de Goddelijke Liefde binnenin, doorheen en rondom je. Wanneer Goddelijke Liefde de Licht-ge¨¨encodeerde filameten activeert binnenin je wezen, is er een gemeenschap van ontwaken. Het beweegt het lichaam naar het 12-helix systeem en staat de verbinding toe van de DNA strengen. Dit activeert subtiele energie die verenigt met het nieuwe 12-chakra systeem. Licht alleen kan die verbinding niet creeeren, hoewel de Goddelijke Intilligentie daar is binnenin de Licht Kracht. Goddelijke Liefde is nodig voor de codering van je Ziel\s vereniging te ontwaken met de vervollediging inherent in de 12. Dit kan het Licht van Christus genoemd worden.

Door de Kracht van de geassocieerde poorten die opengehouden worden door de Aartsengelen, wordt er een nieuwe kracht van Christus Bewustzijn beschikbaar gemaakt gedurende de 12:12 Uitlijning. De kracht van deze ontwakende energie maakt het mogelijk dat elke persoon de ervaring kan hebben van het Christus Licht op het moment van de 12:12 Codering. Eens ervaren zal je niet terug vallen in oude manieren, omdat het Gouden Christus Licht letterlijk de frequenties uitveegt in je wezen die je niet langer dienen.
Getransformeerd door Licht, ontwaken de cellen aan de codering opgeslagen in je ziel. Deze activatie is opgeschort gehouden totdat het aarde bewustzijn zulk massa ontwaken ondersteunde. Bewustzijn en voorbereiding zijn de sleutels voor de verandering beschikbaar door het Christus Licht. Deze tijd is nu.

Ontvang Vergeving
-----------------------
In de Uitlijning van de 12:12 is Goddelijke Vergeving voorzien met een heling van oude wonden. Jou taak is de heling te ontvangen voor verleden fouten die je gelooft gemaakt te hebben. Sta het Licht toe door te dringen in alle oude structuren die je gebouwd hebt rond het idee van schaamte en onwaardigheid. Vergeef de aanvallen op jezelf voor gefaald te hebben te doen wat ook je dacht dat je zou moeten doen. Dit nieuwe Licht geencodeerd met de Christus energie draagt een frequentie van heling en liefde. het houdt eveneens een uitlijning met jou multi-dimensionele zelven om meer eenheid en heelheid in je wezen te creeeren.

Jullie toegewijde spirituele krijgers zette voet op dit pad sinds je geboren bent. Jullie waren getuige van toewijding in de wereld rondom je aan alles wat je overwoog onwaar te zijn. Je haalde je Zielbanner op van Waarheid, Verlichting en Verbreiding en begonnen te bewegen in richtingen die ontmoet werden met angst en controversie. Dit ken zelfs onenigheid in je familie dynamieken veroorzaakt hebben die verdergaan tot op deze dag. Door dit alles waren jullie toegewijd aan jullie geloof in het Goddelijke Licht en het proces van evolutie - een manier die de heiligheid van alle leven eerde op Aarde.

Een erkenning dat andere dimensies bestaan die samensmelten en samenvallen met oude wijsheid en verlichte Waarheid doordrongen jullie bewustzijn. Jullie waren open de leringen te ontvangen die diep resoneerden binnenin jullie wezen, hoe het ook leek voor anderen. Door de golf van rijzend bewustzijn vroeg het ongelooflijke moed om aan je geloofsovertuigingen vast te houden. Op 12 December, 2011, is de 12:12 Uitlijning een verankering van alles wat je voor waar hield in je ziel.

Goddelijke Eenheid
-------------------------

Door de 12:12 zal er een gevoel zijn van herboren te zijn in eenheid met alle aspecten van jezelf. Groet jezelf met een nieuw niveau van respect en eer je verplichting aan dit leven. Je bereidheid om verder te gaan op het Pad van Licht door uit tijd heeft jullie naar één aspect van vervollediging gebracht van je zielenreis. Jullie taak is nu om deze volheid diep in je wezen te nemen. Laat het Christus Licht elke cel doordringen en creeer een nieuwe helende kracht die je bewustzijn zal doordringen. Als je deze Uitlijning binnenin je integreert, zal het Goddelijke Licht in jullie energie velden zo doordringend zijn dat jullie wereld zal beginnen veranderen rondom je.

Begin deze nieuwe verbinding naar de Licht Kracht van heling te gebruiken en breng het in al je verhalen, al je relaties en alle plaatsen in je leven die nog steeds niet lijken zoals je je verbeeld had. Gebruik dit Licht om jezelf te sterken met ware vergiffenis en compassie. Wat er ook gebeurt, focus op je centrum van je Ware Licht en Goddelijke Liefde om compassie te brengen naar jezelf. Creeer een gewoonte om dit te doen alvorens enige andere reactie kan plaatsvinden en je zal ontdekken dat dit waarlijk een nieuwe tijd is.


Afbeelding

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 12-12-2011 17:44

Nieuwe structuren in het Menselijke Energie Systeem
-------------------------------------------------------------------
Met de 12:12, worden nieuwe structuren gebouwd in het menselijke energie systeem. De uitlijning van de 12-strengen verbinding in de DNA structuur opent de weg voor de creatie van het 12-chakra systeem. Deze paradigma verandering binnenin de ontwikkeling van het gecodeerde menselijke wezen begint een volledig uitgelijnde structuur te creeeren die werkt op de hoogste frequentie van energie die nu beschikbaar is. Dit vernieuwde uitgelijnde energie systeem staat de mens toe om niet alleen deze nieuwe aarde-tijd te navigeren maar eveneens de weg vrij te maken voor anderen om te reageren. De coderingen gezet in het menselijke energie systeem die vuren op verschillende tijden hebben golven van verandering gecreeerd binnenin de structuur gezet in het oude wereld paradigma. Elke persoon zal nu de impuls voelen om over te gaan tot doelgerichte actie, retraite of kiezen om de planeet volledig te verlaten om te wachten op een meer ontwikkelde tijd op Aarde.

Verdere evolutie op het planetaire niveau creeert nieuwe openingen voor zielen om in te stappen. Diegenen wiens Licht gecodeerde DNA heeft toegelaten hun energie frequenties te veranderen, werken nu in een multi-dimensionele aarde en magnetiseren simultaan andere zielen. Een instappen van energie frequenties vloeit voort als je eigen innerlijke code-vuur in overeenstemming meerderen aantrekt die klaar zijn voor het ontwaken. Het is waarlijk een opwindende tijd om te leven en jullie zijn geboren om de creators te zijn van de nieuwe structuren van de aarde. Binnenin deze nieuwe energie, kan je je voelen alsof je eindelijk bent thuisgekomen.

Creeer een krachtige visie om je te dienen als je je energie frequenties verhoogd binnenin de nieuwe licht structuren van de 12:12 codes. Dit zal jullie energie centra in een nieuwe manier activeren. Creeer een diepe vitale verbinding naar een Aarde die wacht op deze tijd van eren. Je hebt ongeziene partners wiens werk jullie evolutie includeert, om te assisteren in de creatie van een volledig functionerende wereld die opereert op een hogere frequentie van Licht en Goddelijke Liefde.

Je bent hiervoor geboren, nu is jullie tijd. Verbeeld de helix van de12 DNA strengen van Licht gecodeerde DNA die diep in de Aarde gaat en boven je hoofd. Dit zal de verbinding bekrachtigen boven, binnenin en onder jullie lichaam. Verzamel met anderen in de 12:12 timings om te assisteren met het vuren van de nieuwe matrix energie codes. Deze zullen de structuren zijn die zullen helpen een nieuwe Aarde te creeeren - eentje waar de geest binnenin alle dingen geeerd wordt, en schoonheid en harmonie heilig is.

Als je dit leest, ben je uitgelijnd met de Christus energie die nieuw leven bekrachtigd op de gecodeerde tijd van 12:12 op deze 12 December 2011. Het is een waar begin van een paradigma verandering die zal verdergaan doorheen 2012. Alles zal veranderen. Verbind naar de gratievolle evolutie en begin deze nieuwe structuren te bouwen binnenin je wezen, zodat diegenen in de wereld de blauwdruk kunnen volgen.
Jullie zijn altijd diegenen geweest die de weg vrijmaakten, en dit gaat nog steeds voort. De uitlijning van de 12:12 energie is wat genaamd is de "Tweede Komst". Misbegrepen voor eeuwen, deze verbinding naar het Christus bewustzijn is binnenin je, en het is niet het aankomen van een verlicht wezen in de wereld. Het ontwaken van de volle evolutionaire spirituele energie is beschikbaar binnenin alle wezens, als zij het kiezen, en bereid zijn de evolutionaire verandering in bewustzijn te brengen die de Aarde verwacht. Het is jouw tijd om te kiezen.


Hier is een gebed voor de activatie:

Goddelijke Aanwezigheid:
Gedurende deze 12:12 Uitlijning, breng met alsjeblieft het Gouden Licht en Goddelijke Liefde van het Christusbewustzijn doorheen mijn wezen en anker het op Aarde. Als het in mijn hoogste goed is, mag Ik dan de verbinding naar de 12-strengen van DNA binnein mij ontwaken en de volledige helix van Licht creeeren die mijn 12-chakra systeem activeren. Ik vraag voor mijn Ziel\s Uitlijning aan alle Goddelijke Liefde en Licht dat Ik kan ontvangen voor het goede van mijn evolutie en de evolutie van de Aarde op dit moment. Ik nodig de assistentie van mijn beschermengel en al de wezens van Licht uit die werken voor mijn ontwaken om bij mij te zijn in dit proces.

Moge alle wezens hun Goddelijk Potentieel ontwaken en de aanwezigheid brengen van Goddelijke Liefde en meer Gratie op deze planeet. Moge de Aarde geeerd worden in een nieuwe manier die onze mooie planeet toestaat te gedijen.Moge elk hart de giften voelen van deze liefdevolle Aanwezigheid binnenin hen zodat Vrede mag heersen op Aarde. Dank u God voor deze en al onze zegeningen.

En zo is het.


Afbeelding

Plaats reactie