Aartsengel Gabriel: Het Leven Leven in Dankbaarheid

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Aartsengel Gabriel: Het Leven Leven in Dankbaarheid

Bericht door dolfijntje » 25-11-2011 18:13

Aartsengel Gabriel: Het Leven Leven in Dankbaarheid
Ontvangen door Shanta Gabriel
November 21
-----------------------------------------------------------------------

Dankbaarheid is een attitude die je bewustzijn diep kan

veranderen. Wanneer je je leven leeft in dankzegging kan

het invloed hebben op je biologische niveau; je gedachten

trainen en je lichaam in een hogere staat van gezondheid en

welzijn doen leven.

De creatie van nieuwe houdingen van dankbaarheid in je

leven trekken nieuwe stromen van licht-gevulde energie om

alles dat geerd is te zegenen op deze manier. Wanneer een

zegening of dankzegging gemaakt is in eni moment, verleent

licht-gevulde Goddelijke energie op de persoon die het

zendt, zowel als op de situatie die gezegend wordt.
In uitdagende tijden kan het moeilijk lijken om iets te vinden

om dankbaar voor te zijn. Ondanks deze moeilijkheid, is één

manier om een positieve verandering te creeeren in je leven

om dank te geven voor wat je nu hebt. Je kan zelfs dank

geven op voorhand voor wat je wil creeeren. Dit staat een

verandering toe in je bewustzijn zodat je kan beginnen

nieuwe voordelige energie aan te trekken in je leven.

Wanneer je niets anders vind, kan je dank zeggen enkel al

omdat je leeft zodat je ziel kan evolueren. Het is een gift om

in een menselijk lichaam te zijn en je lichaam is een

mirakuleus instrument. Overweeg het feit dat je een hart

binnenin je hebt dat geen bewuste assistentie nodig heeft om

verder te slaan. Herinner dat je je spijsvertering niet hoeft te

vertellen zijn werk te doen.

Al deze lichaamsdelen functioneren in een wonderlijk

Goddelijk plan van perfectie. Wanneer je je attentie naar

deze systemen in je lichaam keert, wanneer je dank begint te

geven voor het ongelooflijke proces die gebeuren 24u per

dag binnenin je, zullen ze functioneren op een hoger niveau.

Je focus van attentie met dankbaarheid en zegeningen

zullen meer licht en kracht brengen in je vitale organen. Voor

extra energie, overweeg om deze organan te vullen met een

helende kleur zoals roze of groen, welke ze verheldert met

Goddelijk Licht. Voor het plezier kan je dan een glimlach op

een lichaamsdeel verbeelden zoals op je lever of je hart. Dit

zal niet enkel je organen zegenen, het zal je gedachten

verlichten.

Je Lichaam en Wetenschap

Dr. Emoto bewees dat mooie kristallijne structuren

gecreeerd werden wanneer woorden van vrede en liefde

geplaatsd waren op een glas gevuld met water. Verbeeld wat

dankbare gedachten en woorden van vriendelijkheid kunnen

doen met je lichaam met zijn hoge percentage van water

inhoud. Wetenschap heeft eveneens bewezen dat de cellen

van het lichaam gezonder kunnen worden wanneer men

gedachten en geloofsovertuigingen heeft die positief zijn. De

onbewuste gedachten horen al de woorden die je zegt tegen

jezelf en interpreteeerd ze als waarheid.

Atleten hebben creatieve visualisatie gebruikt als belangrijke

aanwinst in hun respectievelijke sporten. Studies hebben

getoond dat de gedachten heel weinig differenriatie tonen

tussen de daad van fysieke oefening en de mentale

visualisatie van een hoog getrainde atleet. Het is extreem

waardevol om dit te herinneren en dit toe te passen op je

eigen lichaam. De daad van dank geven voor je wonderlijke,

gezonde, sterke en flexibel lichaam kan ertoe leiden dat het

reageert in positieve manieren die assiteren in het creeeren

van nieuwe gezondere cellen. Je lichaam bevat een

Goddelijke Blauwdruk van perfectie die naar voor kan

geroepen worden in de huidge dag ervaring. Het begint met

dank geven voor je lichaam op dit moment, juist de manier

zoals het is en de ideeen toe te voegen van wat je graag wil

creeeren binnenin je.

Wanneer je dank geeft voor je gedachten die helder en sereen zijn, voor je hersenen die functioneren met balans en precisie, en speciaal wanneer je dank geeft voor het Goddelijke Licht dat aangaande je denkproces bekrachtigd, is er een positieve respons binnenin je. Je dankbaarheid zal je gedachten zegenen en het toestaan te werken op een hogere vibratie. Deze simpele acties veranderen niet alleen je gedachten, zij inspireren je emoties om te reageren met verukking. Verbeeld het idee van verukking, en de gedachte hiervan, soms kan een minder vertrouwd gevoel een nieuw niveau van inspiratie in je wezen starten. Je verbeelding is een influentieel werktuig van bekrachtiging en het kan gebruikt worden voor ziekte en goed in je leven.

Dankbaarheid is een houding die je naar je hart zal meenemen.

Overweeg het idee dat je gedachten als gebeden zijn die uireiken in de flow van het leven. Wanneer je je gedachten bewust gebruikt, worden ze gebeden die je perspectief veranderen zodat je het grotere plaatje kan zien van wat er eigenlijk gaande is in je leven. Gebeden van dankbaarheid zijn heel krachtvol en stiuleren een verhoogde flow van spirituele energie in elke situatie. Deze kracht kan misterieuze verandering voor het goede in je leven creeeren.
Het kan een beetje moeite vragen om iets te vinden om dankbaar voor te zijn wanneer je je down voelt, maar gebeden van dankgeving kunnen helpen een wonderbaarlijke verandering te creeeren in je gedachten wanneer je het doet.

Het is van vitaal belang voor je toekomst om kopassie te voeden voor jezelf, de fouten die je maakte als je over het leven leerde, en vergeving voor de persoon die je was in het verleden. Wees dankbaar voor wat je geleerd hebt en voor alles wat je bent. Deze actie is een goed begin voor een vrede gevulde en blije toekomst. Je kan nieuwe deuren openen voor morgen met je dankbare gedachten vandaag.


Hoe het ook voelt, je bent nooit alleen. Je bent hier op aarde o je verbinding te herinneren aan de Spirituele Aanwezigheid in je leven. Je bent bedoeld om een blij, overvloedig leven te leven met diepe vervulling. In order dit te doen, is het nodig om uit de uitdagingen te stappen die het leven presenteert in de stroo stappen van Goddelijke Liefde, welke je meer creatieve oplossingen zal brengen. Er is één plaats waar je altijd kan gaan o de kracht van Goddelijke Liefde te voelen, en dat is in je hart. Dankbaarheid is een houding die je naar je hart zal brengen. Het is van geen belang als je niets ziet in je leven waar je je dankbaar voor voelt, juist een actie van dank geven opent een deur in je hart o Goddelijke Liefde binnen te laten.

Soms lijkt het alsof gebed moeilijk is of kunnen er negatieve associaties zijn met georganiseerde religie vanuit je kindertijd. Misschien wat suggesties voor gebeden van dank geven kunnen nuttig zijn. Hier zijn enkele mogelijkheden voor gebeden die je kunnen helpen je gedachten ohoog te tillen en je te verbinden naar je hart naar het Ene hart binnenin alle mensen:


Goddelijke Aanwezigheid

Dank u voor de overvloedige aanwezigheid van de shoonheid van de natuur die me inspireert en vele zegeningen aanbiedt aan allen die willen ontvangen. Dank u voor het helpen jou Creatie te eren in elke manier dat ik kan.

Dank u voor deze dag. Help me de zegeningen te zien in mijn leven en de lessen leren die mij gegeven zijn om te leren. Toon me wat ik moet weten in order om te groeien in een meer vriendelijk en liefdevol mens en zorg dragen voor mijn verantwoordelijkheden met gratie en gemak. Help me de giften te delen die je me gegeven hebt in een manier die meer waarde toevoegen aan de wereld.

Dank u voor mijn geest die helder is en expansief. Dank u om te helpen meer open te zijn voor nieuwe ideeen die meer goed kunnen brengen in mijn leven. Dank u voor mijn ongelooflijk lichaam dat sterk en flexibel is, en voor de organen binnenin die perfect functioneren. Zegen elke cel en vezel van mijn wezen zodat het gevuld is met jou Goddelijk Licht.

Dank u voor de vergiffenis die groeit in mijn hart en de kompassie binnenin ij voor de persoon die Ik nu Ben op dit moment. Help me ook om eveneens kompassie te hebben voor anderen als zij hun eigen pad van het leven bewandelen.

Dank uom mij te helpen om mijn leven te leven in vrede en harmonie, en om een stralend licht te zijn van Goddelijke Liefde in de wereld.

Voor deze en al mijn zegeningen, zeg Ik, "Dank U God".

Moge deze tijd van dank geven je harten vullen met een nieuw ontwaken aan de Liefdevolle Aanwezigheid binnenin alle dingen en zegen elk gebied van je leven met pure Dankbaarheid.

Zo is het. Zij het zo. Amen.

Shanta Gabriel

voor Aartsengel Gabriel


Afbeelding

Plaats reactie