Gabriel: Afstemmen van de vele aspecten van jezelf

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Gabriel: Afstemmen van de vele aspecten van jezelf

Bericht door dolfijntje » 14-08-2011 15:33

Aartsengel Gabriel: Afstemmen van de vele Aspecten van Jezelf - Je Bewustzijn & Compassie Gebruiken
Ontvangen door Shana Gabriel 7 Aug,2011
----------------------------------------

Geliefden,

In zovele manieren dat jullie je leven leiden hebben zij onafscheidelijke verbonden patronen van energie die fragmenten zijn van andere delen van jezelf. Zoals je weet, zijn jullie zoveel meer dan de fysieke, mentale en emotionele componenten waar de mensen zich het meest van de tijd op focussen. Jullie zijn ook veel meer dan de spirituele aspecten die jullie inspireren en jullie alternatieven bieden in jullie 3D-wereld.

De opmaak van wat je volste wezens is voorbij conceptie,doch een kleine glimmer van bewustzijn kan je naar grotere vreugde, gezondheid en interne afstemming brengen. Deze verbreidende vibraties zijn enige van de grotere aspecten van jezelf. Tegelijkertijd zijn jullie meer gecontracteerde velden eveneens belangrijke elementen van jullie wezen. Zij houden eigenlijk jullie vitaliteit en gegronde verbinding met de aarde zodat jullie mogelijk zijn om de jullie verhoogde mogelijkheden te geven om dat te manifesteren wat je het meeste wil in je leven.

Het zijn deze, misschien beschouwd als, de minst aantrekkelijke aspecten van jullie zelf die roepen voor compassie en bewustzijn in deze tijd. Jullie kleinste kind zelf en jullie soms rebelse, adolescente zelf, participeren nog steeds in jullie volwassen leven. Dikwijls vertegenwoordigen zij de emotionele turbulentie die jullie niet begrijpen en
die jullie verkiezen te negeren. Doch deze zijn aspecten van hele zelf die jullie wereld aantasten. Er zijn vele boeken geschreven en brilliante therapisten die opluchting kunnen brengen wanneer je assistentie nodig hebt in het klaren van reactieve aspecten van je meest gecontracteerde en dikwijls "needy" zelf. Jullie bereidheid, echter, om compassie en begrip te brengen naar deze gebieden van jullie leven kan een deel van de pijn en verwarring die deze delen van jezelf kan veroorzaken verlichten.

Geef jezelf een vastendag van Negatieve Gedachten Over Jou.

Elk deel van jullie heeft een gift, en verdient je onvoorwaardelijke liefde en respect. Wanneer je bereid bent om alle delen van jezelf te includeren in je volste zelf, kan je beginnen openen voor de inzichten en bewustzijn dat zal helpen de eenheid te vinden die jullie zoeken. Dikwijls het verzachten van de oordelen die jullie deze delen van jezelf geven kunnen een sleutel bieden. Als kritiek en oordeel je verlichting gebracht hebben, zouden velen genieten van die staat van bewustzijn. Aan de andere kant, als je je zou verbeelden hoe je behandeld wil worden door anderen en denkt aan de liefde die je zoekt te ontvangen, zou de eerste plaats om te zoeken binnenin zijn.

Merk hoe je weerstand biedt aan je gevoelens, en mindere aspecten van jezelf die jullie ontoereikend achtten of niet spiritueel. Soms zijn diegenen die het meest vlijtig op hun ascentiepad zijn het meest meedogenloos wanneer het gaat over de eigenschappen die zij als minder aantrekkelijk beschouwen in hun essentiele natuur. Wat jullie het snelste pad kan bieden naar meer klaarheid en richting is het eren van je gevoelens en groter respect te brengen naar hoe je denkt over jezelf.

Diegenen die zoeken voor een partner zouden er goed aan doen om henzelf de liefde en compagnonschap te bieden die zij zoeken. Wees de meest liefdevolle vriend die je ooit had. Geef jezelf het respect, de gift van luisteren en compagnonschap die je het meeste wilt ontvangen. Geef jezelf het volste licht van God\s Goddelijke Liefde en vul je wezen op met deze zoetheid elke dag. Jullie zijn bekwaam om in een diepe liefdevolle en toegewijde manier lief te hebben. Hoeveel rijker zou jullie leven zijn als jullie je toewijdden aan liefde, ondersteuning en respect voor jezelf en om compassie aan te bieden en het licht van jullie bewustzijn aan alle aspecten van jullie zelf die voor je komen die liefde en heling nodig hebben.

Er gebeuren grote veranderingen binnenin ieders leven als de Aarde verhoogt in haar frequentie. Wanneer dacht je dat je jezelf liefhebben het meeste zou odig hebben? Deze energie werkt als een centrifuge die alles wat niet afgestemd is met Goddelijke Liefde ronddraait in jullie bewustzijn. Je rug keren naar deze aspecten zal enkel veroorzaken dat ze terugkeren met grotere kracht en meer erge concequenties totdat je ze aanvaardt, en handelt met de giften die je gegeven zijn om mee te werken. het is gezegd dat je het met een veertje kan krijgen, een hamer of een mokerslag; maar weet dat je ziel je vraagt te groeien en te evolueren. Het proces kan meer gratievol zijn als je volledig de delen van jezelf verbindt zodat zij volledig kunnen afstemmen met het hogere doel in je leven.

De Engel van Compassie Verwacht Je

Verbeeld je nooit dat je alleen bent in deze donkere momenten. Je wordt gevraagd je licht van bewustzijn te schijnen in deze interieure hoeken. Welke kwaliteit van bewustzijn je ook nodig hebt in je leven heeft een engel die assistentie biedt. De Engel van compassie kan je een eeuwige kwaliteit brengen van zulke pure liefde en zorg dat je het niet kan helpen om binnenin te verzachten. Wanneer je jezelf kan toestaan om te openen en een groter niveau te ontvangen van deze soort liefde, wordt het een catalist in je leven. De grenzien die je optrok binnenin beginnen af te brokkelen en alle manieren van assitentie, gezien en ongezien zullen daar zijn voor je.

Jullie ziel weet wat jullie nodig hebben. Dikwijls heb je een zeurende rusteloosheid gevoeld, of een herkomende gedachte of gevoel, dat aangeeft dat je hoogste zelf je aandacht roept. Het is belangirjk al je innerlijke bronnen te engageren met intentie en gebed zodat deze meer verbreidde aspecten van jezelf kunnen helpen om in afstemming te komen met je zieledoel. Jullie grootste doel in het leven is om in Volle Eenheid te komen met God en deze verbinding te hebben binnenin elk gebied van je wezen, zonder afscheiding.

Een Gebed - Suggestie

God, Godin, Alles dat Is

Ik roep mijn meest Goddelijke, Universele Zelf om Liefde te ontvangen en Ijsheid van de Bron van Alle Leven en deze giften in mijn Wezen te brengen.
Ik vraag hulp te ontvangen wat mij geboden wordt, in een veel diepere manier dan ooit tevoren. Ik vraag om elke barriere en obstakel die Ik mogelijk geplaatst heb om mij te beschermen op een andere tijd, om verwijdert te worden op een gezonde en gratievelloe manier. Ik vraag om te openen om te weten wat alle aspecten van mezelf nodig hebben om heel te zijn en afgestemd met mijn zielen doel. Ik vraag om getoond te worden hoeveel ik geliefd ben en voor gezorgd elke stap van de weg. Ik inviteer een nieuw niveau van Geloof om te werken in mijn wezen zodat Ik weet dat Ik Geleid wordt en Beschermd, als ik toesta voor mijn leven om te veranderen en te evolueren op elk niveau met Gratie en Gemak. Ik ben dankbaar voor het nieuwe Bewustzijn dat binnenin Mij werkt. Ik weet dat Ik op het Verlichte Pad wandel die een Gratievolle Stroom toestaat van het Goddelijke Licht van Liefde en Leiding om Mij de weg te tonen in elk moment. Voor deze en alle giften in mijn leven, zeg Ik Dank U God en moge het zo zijn.

Wees in vrede, Klein Lam, omdat je verder gezet bent op een pad dat de wereld zal veranderen zoals je die kent en grotere harmonie brengt in elk gebied van je leven. Ontvang de zegeningen van deze tijd, en weet dat je geliefd bent





Afbeelding

Plaats reactie