De energie van Aartsengel Sandalfon

Plaats reactie
Yves
Berichten: 586
Lid geworden op: 27-10-2010 19:21

De energie van Aartsengel Sandalfon

Bericht door Yves » 17-05-2011 17:50

De energie van Aartsengel Sandalfon

Aartsengel Sandalfon verbindt de tere, zachte kant van de ziel met de moed en de kracht van de mannelijke kant. ZIjn energie is van een onbeschrijfelijke diepte en tederheid. Zij maakt romantische gevoelens in ons wakker en leidt ons naar droomdimensies waar onze diepste verlangens weerspiegeld worden. Zijn energie maakt het zeker mogelijk dat dromen, verlangens en wensen werkelijkheid worden. Op een speelse manier, die wij in de regel alleen maar gedurende onze kindertijd hebben ervaren, verwerkelijkt de energie van aartsengel Sandalfon datgene waarnaar wij altijd hebben verlangd. ZOdra wij ons voor zijn energie openstellen, maakt hij het mogelijk om naar de sterren te grijpen en rozen van de hemel te plukken. Deze energie is pure, waarachtige liefde en heeft een immense macht dingen te verwezenlijken, te bewerkstelligen en te veranderen.

Velen verlangen vooral naar de verbinding met hun tweelingziel en zijn vaak al heel lang tevergeefs op zoek naar dit wezen.

Dat komt enerzijds doordat wij onze schaduw nog niet volledig hebben opgelost en steeds weer karmische partners aantrekken, zodat wij aan de donkere delen van ons wezen kunnen werken.

Anderzijds kan de oorzaak van het nog niet samenkomen van tweelingzielen te maken hebben met het doven van de energie in ons, die ons daadwerkelijk in staat stelt lief te hebben, in onze dromen te geloven en levensvreugde te ervaren.

Aartsengel Sandalfon heelt ons gewonde hart, opdat wij ons weer kunnen verheugen over de schoonheid van de wereld, over de kleine dingetjes, over muziek, kleuren, kunst en alles wat de goddelijke schoonheid op aarde openbaart.

ZIjn energie is een uitnodiging om de donkere schuilplaats van de treurnis te verlaten en ons te openen voor de liefde.

Na de donkere nacht gloort een nieuwe dag.

Het geheim ligt in het besef dat het de nacht was die de dag gebaard heeft.

Wij moesten het duister aanschouwen om ook het licht van de dag te kunnen zien.

Aartsengel Sandalfon verzoent ons met pijnlijke belevenissen, omdat hij ons het inzicht schenkt dat het duister bij het licht hoort, zoals ook pijn bij vreugde.

Met zijn energie ondersteunt aartsengel Sandalfon alle geboorteprocessen; geestelijke en lichamelijke en in het bijzonder de geboorte van de godin in ons en de kosmische versmelting met haar mannelijke component.

Sandalfon kondigt een toestand van voltooing aan. 8)

Beide polen verenigen zich en door de verbinding van god en godin in onszelf wordt de graal gevonden, die lange tijd verloren leek te zijn.

In deze toestand is alles mogelijk, omdat de scheiding van licht en schaduw opgeheven is.

De schaduwen worden niet langer verdrongen, de scheppende geest in ons ontwaakt voor een nieuw leven.

Vanuit deze bewustzijnstoestand scheppen wij in een kosmisch geboorteproces een nieuw universum, een wedergeboren zelf.

Yves
Berichten: 586
Lid geworden op: 27-10-2010 19:21

Bericht door Yves » 17-05-2011 18:00

gisteren ben ik opgenomen geweest in de dagkliniek voor een extractie van een kies en enkele vullingen.

op de plaatsen van de vlam van de kaars uiters links en rechts kleefde men een diode , \dit is voor je hart\ zei ze.


Afbeelding


daarna,tijdens het verlaten van het hospitaal kreeg ik een eigenaardig prikkend,branderig gevoel in me linkerhand die in me jaszak zat bij me gsm.
(denk er spontaan aan wanneer ik kijk naar de handen van de aartsengel)


yaya...yupla...

Yves
Berichten: 586
Lid geworden op: 27-10-2010 19:21

Bericht door Yves » 17-05-2011 18:08

die diodes voor hartmeting waren nodig omdat het onder narcose was....

op een moment werd ik echt heel intens bang,kon zelfs niet meer antwoorden
toen men vroeg \\gaat het?\\.

ik lag op een heel smalle platte werktafel (net breed genoeg om op te liggen)
met me hoofd in een kuiltje. men begon me\in te pakken\ en vast te maken zodat ik er niet ging af vallen. ik zag nergens tandarts gereedschap. toen hield men een maskertje op enige afstand van me mond en zei \dit is zuursof\
terwijl ik begon te duizelen en geen adem meer kreeg.. \diep inademen!\ riep men. toen legde ik mijn lot in Gods handen en verloor het bewustzijn...

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 17-05-2011 19:48

ja yupla.. daar lig je dan

meestal is het zo als je de angst loslaat en het overlaat
aan een hogere macht, je overgeeft, je een rust zal ervaren

angstig.........haal het eens terug, was die angst er al die tijd
of alleen toen jij ging denken?

Ken iets dergelijks, maar de angst was bij mij toen ik ging denken, vond het eigenlijk vreemd dat ik niet bang was op het moment zelf

liefs..
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie