Uriëls bericht -- Maternale Energetische Emotionele Imprint

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Uriëls bericht -- Maternale Energetische Emotionele Imprint

Bericht door dolfijntje » 12-03-2011 19:20

Laten we het hebben over de Maternale energetische Emotionele Imprint omdat dit een nieuw revolutionair concept is dat letterlijk je leven en relaties kan veranderen.

De maternale emotionele imprint, die onze emotionele en relationele paradigma creeëren die begint vanaf het moment van conceptie. Verbeeld je dat 9 maanden, terwijl je lichaam gevormd werd je ook alle emotionele energiën ontving die je moeder ervaarde op dat moment.

Als dit een positieve en belovende tijd was in haar leven zal je gezegend zijn met wonderbaarlijke, positieve gedachten die het leven bevestigen.
Maar als dit een angstige, bange, schaamtevolle of uitdagende tijd was voor haar belichaamde je al deze emoties.

Nu ben ik zeker dat je moeder geen idee had dat haar emoties naar jou doorgegeven werden en dat zij een imprint creeërden die de fundatie werden van hoe jij je voelt over jezelf, je partnerschappen, liefde en relaties.

Nu dat je dit weet, hoe denk je dat deze maternale energetische imprint impact heeft op je leven?

Heb je problemen met intimitei? Ervaar je verlatenheid en verraad door je partners? Is schuld of schaamte een onderdeel van je relatie ervaringen?
Heb je problemen om iemand te vinden die zich wil verbinden met jou?

Hoe uit zich jou relatie-ervaring spiegel die van je moeder\s emoties gedurende haar zwangerschap?

Ik deelde een ander aspect van deze imprint in de klas, degene die ik ontving van mijn moeder. Ik was geboren eind jaren 50, een tijd waar sex voor het huwelijk schaamtevol werd gevonden. Iedereen telde de maanden tussen het huwelijk en de datum van geboorte van het eerste kind.

Ik was een eerste kind, geboren exact 9 maanden en 7 dagen na mijn ouders hun huwelijk. Wanneer ik hierover mijn moeder bevroeg vertelde ze dat ze hoopte dat ze me niet vroeger kreeg omdat ze niet wilde dat de mensen zouden denken dat ze met mijn vader was voor het huwelijk. In die tijd, was dit heel belangrijk en het was belangrijk voor mijn moeder omdat ze niet als schaamtevol wilde gezien worden.

Eén van haar boodschappen aan mij toen ik in de baarmoeder zat was wachten. In de koers van mijn leven had ik een probleem met wachten. Ik hield niet van wachten en omgekeerd heb ik geworsteld met weten wanneer het tijd was voor mij om tot aktie over te gaan zonder anderen te benadelen.

Wanneer ik de informatie ontving over mijn maternale energetische emotionele imprint plaatste ik de puzzel samen --
mijn moeders boodschap aan mij was om geen ongemak te zijn voor haar om mij ingang in de wereld te timen zodat ze niet beschaamd zou zijn, om mijn schema aan te passen aan haar en geen bron van schaamte te zijn

Het is iets waar ik zwaar mee geworsteld heb gedurende mijn leven omdat ik ook het geloof creeërde dat als ik voor de juiste tijd in actie kwam ik schaamtevol of de ron van schaamte zou zijn.

Ik heb een meditatie gecreeërd om je te helpen deze emoties te ontluiken, je te verbinden met je moeder\s hoger zelf en deze energiën samen met haar los te laten. dit wordt gedaan op een energetisch level dus als je moeder overleden is of als je geen relatie hebt met haar, kan je je nog steeds verbinden met haar om dit helend werk te doen.

In deze meditatie zal je haar vragen over de emoties van haarzelf, haar partner, de relatie, haar gevoelens over haar zwangerschap en andere relevante vragen. Dan zul de de emoties loslaten en ze vernieuwen met nieuwe energiën.

Dit is één stap die je kan nemen om de energiën los te laten die een belangrijk deel van je relaties kunnen zijn en ze zelfs creeëren voor je, waardoor het veroorzaakt dat je je afvraagt waarom dit deel van je leven uitdagend is en waarom het zo moeilijk is om het te veranderen.

Deze energie loslaten is een stap naar liefde creeëren in je leven, de vervullende energerende, ziel-volle liefde die je wil in je leven.

De Chakra Clearing Meditatie welke alle 7 chakra\s klaart en die oude energetische handtekeningen verwijdert kan je hier vinden MP3 (wel na aankoop)

http://www.urielheals.com/Books.html#meditation




Afbeelding

Plaats reactie