David Wilkerson's visioen over toekomst wereldeconomie

Plaats reactie
Famke
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-11-2010 17:08

David Wilkersons visioen over toekomst wereldeconomie

Bericht door Famke » 02-09-2011 15:00

Afbeelding

David Wilkerson\s visioen over toekomst wereldeconomie



De VS zal de crisis overleven en er zal herstel zijn. Toch zal het land nooit meer hetzelfde zijn als vroeger. God zegt: zorg dat uw leven op orde komt, doe uw afgoden weg. Zoek het aangezicht van God in heiligheid, en God zal een muur van vuur om u heen zijn, en Zijn glorie zal in het midden van u zijn.


\Het gaat gebeuren. Zeer spoedig -en ik spreek nu profetisch, ik heb dit absoluut van God doorgekregen- zal er een kompleet Europees, Noord Afrikaans of Oosters land niet meer aan haar financiële verplichtingen kunnen voldoen en failliet gaan. Als dat gebeurt, zal binnen twee weken ook Mexico failliet gaan.




Onhou goed dat u vanaf het moment dat het eerste land omvalt, u twee weken de tijd heeft om uw geld van de bank af te halen.




De VS zal de crisis overleven en er zal herstel zijn. Toch zal het land nooit meer hetzelfde zijn als vroeger. God zegt: zorg dat uw leven op orde komt, doe uw afgoden weg. Zoek het aangezicht van God in heiligheid, en God zal een muur van vuur om u heen zijn, en Zijn glorie zal in het midden van u zijn.


Argentinië of Brazilië zullen waarschijnlijk omvallen. Dat zal ons (de VS) nog niet zo afschrikken, maar twee weken na het failiet van het eerste land zal ook Mexico, met een schuld van $ 100 miljard, het niet meer redden.




Als de volgende dag de banken opengaan, zullen de mensen per uur $ 15 miljard van de Amerikaanse banken halen. De Arabieren, de Latijns Amerikaanse landen - ze zullen naar onze banken toerennen, en voordat de dag voorbij is zullen de banken moeten sluiten.




Dan volgt er een periode van 6 maanden absolute hel, de ergste periode uit de geschiedenis van de VS. Het wordt totale chaos. Zelfs de Nationale Garde zal niet in staat zijn om de oproer te kalmeren. Daarom zal het Amerikaanse leger worden ingezet.




Ik zag in mijn visioen New York, waar mensen verbijsterd over straat liepen omdat ze hun geld niet meer van de bank konden halen.




Mijn dringende advies is om, zodra het eerste land bankroet gaat, ELKE CENT die u heeft van de bank te halen. De banken zullen namelijk gaan sluiten en dan zult u 6 maanden lang niet aan geld kunnen komen. Er komt natuurlijk herstel, maar het zal nooit meer zo worden als voorheen.




Het oordeel staat voor de deur. Mensen zullen nog nooit zo bang zijn geweest. Ze zullen niet meer weten wat te doen en verdwaasd door de straten lopen. Er zal geroofd, gestolen en vernield worden.




En dat is nog maar het begin. Want mensen, het staat allemaal in de bijbel. We zijn keer op keer gewaarschuwd. U kunt nooit kunnen zeggen dat God ons niet gewaarschuwd heeft. Herstel uw gebedsleven, herstel uw dagelijks leven, doe uw afgoden de deur uit, en zoek het aangezicht van God, want anders zult u niet klaar zijn voor wat er zal gaan gebeuren.




God\s waarschuwing is: maak u klaar, en dan zult u niet bevreesd hoeven zijn voor wat er komen zal. U zult u beginnen te verheugen, want uw handen zullen gereinigd zijn. U bent gaan bidden en God heeft vervolgens een beschermende muur rondom u gesteld, om u te bewaren en te beschermen.




Door Xander




Bron: Jan Willem van der Hoeven, directeur International Christian Zionist Center (Christenen voor Israël)




Met dank aan Henk van Munster


Plaats reactie