Medium Joke Damman alias Jomanda -a tsunami in the Nehterlan

Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Medium Joke Damman alias Jomanda -a tsunami in the Nehterlan

Bericht door Elisabeth » 28-06-2011 13:35

Afbeelding



Medium Joke Damman alias Jomanda predicts a tsunami in the Netherland​s in August 2011



Amersfoort aan zee...

duinen zwak in Noord-Holland




Zou kunnen natuurlijk maar daar hoef je niet \paranormaal\ voor te zijn... Bij Petten ligt de Hondsbossezeewering en die is wellicht degelijk maar er is ook een plek in Noord-Holland waar de duinen zwak zijn. Mogelijk is dat inmiddels gerepareerd maar evengoed moet dat nog gebeuren. Een \toename\ vanaf de Noordzee duidt op meteorietinslagen vanaf Groenland en IJsland, precies zoals ik dat al jaren zie... of het moet een aardschok betreffen die een vloedgolf op gang brengt.



Overigens is ook de provincie Friesland in gevaar. Waarschijnlijk komt in die tijd Anu/Gud/Ra in de astroïdengordel en begint het gedonder en het stenensmijten van de toornige God. In elk geval kunnen we aannemen dat de ogenschijnlijke rust binnenkort voorbij is... als de 12e komeet echt bestaat in inmiddels in ons zonnestelsel is gearriveerd. Gisteren mooi weer en toch weer wolken aan de hemel toen de \son de see\ insakte. Allemaal kunstmatige wolkenstrepen door de chemtrails. Ze hebben er nogal wat voor over kennelijk om te voorkomen dat we zien en \weten\ dat er een komeet onderweg is.



Ik sprak onlangs met de \hybride\ die ik op het Frontier Symposium van 2007 heb ontmoet en hij heeft ook gekeken naar de ondergaande Zon, in de week nadat ik door Desirée Röver werd geïnterviewd voor Argusoog Radio... en hij zag weliswaar geen komeet nabij de Zon maarrrrrrrrrrrrrrrrr wel een blauwe ster. Toen de Zon reeds onder was zag hij een blauwe ster en lieve kinderen \ik had het nog even willen bewaren voor later\, maar de naam Nibiru verraadt namelijk dat hij ook blauw van kleur is. In enkele talen zijn de R en de L inwisselbaar. Denk maar aan de Chinezen met hun \Spa lood\.



In het Indonesisch, een taal die nog steeds zeer verwant is aan het oud-Egyptisch vinden we het woord voor meer. Meer in de zin van een plas water; tlaga. Tlaga lijkt heel veel op Lago (Italiaans), Lac (Frans), Loch (Schots) en Lek (Nederlands) en zelfs op het Duitse Log (gat). Er is in Indonesië een heel mooi meer en dat heet Tlaga Biru en dat betekent; \blauw meer\... Hè?! Jaaaaaaaa Biru wordt dan Bilu en als je de i wegdenkt krijg je blue (bloe)... blauw! Het blauwe meer bracht me aan het denken en ik keek eens naar Nibiru, één van de vele namen voor GOD.



Nibiru zou door een Chinees uitgesproken worden als \Nibilu\ en dan zijn we meteen bij de \Nibelungen\... en de \Ring des Nibelungen\. Dat is volgens mij de astroïdengordel, de gesmede armband zoals Zecharia Sitchin dat zo mooi omschrijft in zijn boek; \De Twaalfde Planeet\. Deze roodbruine of roestrode Dwerg, deze kleine en reizende ster gloeit als een kooltje maar is ook roodachtig van het stof en gruis uit de astroïdengordel. Hij ontwikkelt stoom, condens en dampen die van binnenuit komen. Na een lange tijd van afkoeling verhit de warmte van de Zon deze tweede ster en zijn planeten.



Meegebracht ijs ontdooit en smelt en zet zich om als een ioniserende staart, die volgens mij blauwachtig moet zijn. Nibilu is in oertaal NI BI LU> en betekent; \turbulentie-binnenin-dienstbaar\, ofwel de blauwe wolken zijn ondergeschikt aan de turbulentie die ontstaat. NI betekent ook \wolken\ en dan in de zin van blauwgrijze wolken. Dus NI BI LU> betekent eigenlijk \blauwe wolken\. De grote rivier van Afrika; de Nijl, dankt haar naam aan de Griekse naam ervoor; Nylos... en Nylos betekent volgens mij \grijsblauwe klei\. NI-löss = blauwgrijze klei of leem.



Zelf noemden de Egyptenaren hun rivier gewoon ha Pi, ofwel; de rivier. Ha is het lidwoord en PI betekent \snelle stroom\ of rivier. Denk ook even aan \pies en pis\. Je moet, ritst je gulp open, haalt het tuitje eruit en... zalig stroomt de pis uit je lichaam via de boom naar beneden. Je kijkt nog of alles goed gaat, maar het is al weg; snelle stroom (PI IS>). Op het Indiase subcontinent leven talloze mensen en talloze diersoorten, ondanks de dichte bevolking. Men kent er ook de Blackbuck, een antilope-achtige met een zeer donkere vacht en ook de Nylebuck met een \blauwgrijze\ vacht, die ook Bluebuck wordt genoemd. Inderdaad!



De Nijl die uitmondt in Egypte wordt gevormd door de Witte- en de Blauwe Nijl en de uitkomst is een blauwgrijze rivier door de vermenging van blauwgrijze en witachtige klei en zand. Het woordje NI in mijn oertaal betekent blauwachtig, turbulent, bruisend, schuimend, kolkende wolken en dat heeft alles te maken met actie, commotie en dergelijke. Assyriologen noemen Ninki, de vrouw van Enki \biervrouw\, vanwege het schuimen en bruisen. Nou zal de vrouw van één der belangrijkste kolonisten op deze planeet, tijdens een feestje heus wel een bier geserveerd hebben, maar NI in haar naam slaat ergens anders op.



Op een functie van haar of op haarzelf. Ook de vrouw van Enlil, de halfbroer van Enki, wordt Ninlil genoemd en die zal ook wel met bier rondgaan denk ik dan... en zie in gedachten van die heerlijke volle Beierse vrouwen in hun \Dirndels\ met enorme pullen bier rondgaan. Nee volgens mij slaat NI op het bruisen en schuimen van de vrouwen zelf. De Anunnaki moet u weten zijn geile donders en lekker schuimende en bruisende vrouwen zijn helemaal klaar voor de daad en uitermate geschikt voor lekker neuken. En dat doen de amphibische reptielen volgens mij dan ook veel en vaak. Ook buiten de paartijd.



Van Zeus/Jupiter, die dan ook Enki en Ptah is, is bekend dat hij een geile bok was. Deze Klaas, onze Sinterklaas kon er wat van en lustte er wel pap van. Na de zoveelste keer \buiten de pot pissen\ en mogelijk met een bekende van zijn halfbroer Enlil, kregen de broers twist en ruzie. Dat mondde uit in een heftig gevecht waarbij Enki een oog verloor... en mogelijk als sanctie van zijn daad; ook zijn ballen. Sindsdien gaat Sinterklaas als een \kapoen\ door het leven. Als een gecastreerde Haan. Zijn trots gekrenkt en klaar voor een spirituele en innerlijke reis.



De Vader aller mensen, de schepper van Adam, Eva en de rest was uitgeneukt. Hij werd stiller, wijzer en besloot de zoon te worden. De Vader werd de Zoon maar dat is weer een heel ander verhaal... U snapt natuurlijk wel dat als we de grote komeet RA noemen dat ook LA kan zijn. LA> betekent; \aanleggen\ en ook laagje (voor laagje) en dat slaat op leren en het \leerproces\... dat waar te nemen is bij een kind en bij de latere volassene. LA> kan in het eerste geval slaan op een havenkade. Daar legt het schip, de pendelboot of de veerboot even aan. Slechts drie dagen duurt het passagieren en dan vervolgt de veerboot zijn reis.



In Egypte vinden we dan ook afbeeldingen van de godheid Ra, staande op een zijn zeilboot... de pendelboot of veerboot. Als de komeetster ons zonnestelsel weer verlaat zwaait \veerman\ Charon de boot en zijn opvarenden uit en Charon is de begeleider of dubbelplaneet van Pluto. Dit is in principe het verhaal van de rivier de Styx (Melkweg), de veerpont en de Hades. Nibilu steekt de Melkweg over en betreedt de donkere onderwereld ofwel de \buitenruimte\ van ons zonnestelsel. Zo tijd voor een filmpje en na zo\n lang verhaal weet u al niet meer wat de insteek ook weer was... O ja! Nu snapt ook dat Allah dezelfde is als RA en GOD, SATAN en de DUVEL.



Arrah of Harra en ook Halla heeft alles te maken met Walhalla... het oord waar het volgens de Germanen zo goed toeven is. Bier en schuimende maagden waarschijnlijk en in het \Huis der Vaderen\ zijn vele woningen. Er zijn mensen die ditmaal meegaan met de veerboot en eindelijk naar huis gaan. Hun taak op deze prachtige planeet zit er op. Licht overwon het duister en de klojo\s en het tuig van de richel zijn voor duizend jaren geketend en zitten in hun ondergrondse bunkers betere tijden af te wachten. In de Monty Pyton-film; \The mening of Live\ dacht ik kunnen de Graalridders iemand doden door \ni\ uit te spreken. NI!





Filmpje:



http://www.youtube.com/user/ThePredicti ... TF-rLQ-rIo



.

ontvangen van E.J Poorterman
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie