Feng Shui Tip Vandaag

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Feng Shui Tip Vandaag

Bericht door dolfijntje » 14-01-2012 16:59

Feng Shui Tip Vandaag
-------------------------------
De energiën van vandaag staan dicht tegen mijn hart en nog dichter aan mijn eigen huis. Het is vandaag \organiseer je huis dag\. Daarom wil Ik wat informatie delen over hoe verschillende soorten rommel je kunnen beïnvloeden.Volgens Feng Shui zijn er 4 categoriën van rommel om te adresseren ten allen tijde.

De eerste is Emotionele rommel en het stelt dingen voor die je niet langer gebruikt of waarvan je niet langer houdt. Wandel vandaag je huis rond en geef 3 dingen weg die je niet langer nodig hebt of gebruikt aan iemand die het wel kan gebruiken. Je zal dan energiën verwijderen die vastzitten die je kunnen weerhouden om een betere morrgen te bouwen.

Het tweede soort van rommel is mentale en bestaat uit alle dingen in de omgeving rondom je ruimte die overwogen worden onordelijk te zijn of niet georganiseerd. Deze soort rommel rammelt met je hersenen. Ruim vandaag een schuif/lade op van eender welke kast en organiseer ze.

Heb je te vele dingen in een kleine plaats? Actuele fysieke rommel kan ook restricties hebben voor je lichaam. Ontdoe jezelf van één ding in een overvolle plaats of kast en zie hoe veel beter je reeds kan ademen!

De laatste categorie is spirituele rommel en wordt voorgesteld door alle uitstaande of onafgewerkte zaken. Stuur één e-mail, tekst of voicemail retour die op je \to do\ lijst staat om de energetische afvoer van je lichaam, geest en gedachten te stoppen.

Dus, hier is je waslijst voor vandaag. Het is niet veel maar meer dan genoeg. Doe juist één van deze dingen of doe ze allemaal. Hoe dan ook, eens je start de rommel op te ruimen zal je je een nieuwe Jij voelen!
Ellen Whitehurst


Plaats reactie