Lieve Lichtstralen Houden we het nog vol?

Plaats reactie
lumeria
Berichten: 5
Lid geworden op: 23-04-2011 21:29

Lieve Lichtstralen Houden we het nog vol?

Bericht door lumeria » 12-06-2011 00:51

Houden we het nog vol?


Lieve aardbewoners, hoe gaat het met jullie?
Naar hetgeen ik gehoord heb kon het voor jullie wel iets rustiger worden in de energie.
De wereld om ons heen draait heftig door en de energie is goed aan het tollen op de aarde.

Wij mensen merken er op dit moment erg veel van, in ons lichaam, in ons geestelijke welzijn en in ons maatschappelijk welbevinden.
Ik heb natuurlijk in de afgelopen jaren vaker geschreven dat we even door een bepaalde laag heen moeten om weer een trede hoger te komen in de evolutie waar we in zitten.

De lichamelijk en geestelijke verschijnselen heb ik ook vaker over geschreven en die herken ik nu ook weer in de diverse mailtjes en telefoontjes die ik heb gekregen.

En toch ga ik jullie wederom het een en ander uitleggen zodat je niet naar de oudere columns hoeft te zoeken wat ik toen ook al weer vertelde.


De draaiende waterval waar we inzitten

Een aantal jaren gelden maakte ik een column met de deze titel, en de energie die ik toen beschreef lijkt een voorbode van de energie waar we nu in zitten.
Een draaiende waterval, zo noemde onze zoon een draaikolk in een pretpark.
En een pretpark is het gevoel waar we in zitten, het een is nog niet geweest of het andere komt al om de hoek met nog grotere bochten en snellere afdalingen en een mega verassing wanneer je de donkere tunnel lijkt uit te komen.

Lijkt uit te komen,
want we zitten in een geboortekanaal dat nog bezig is om de weg vrij te maken voor een soepele doorgang.
We spelen met de tijd en we dansen om door de emoties en de grote veranderingen heen te komen.
Hebben wij daar alleen hinder van of hebben ook dieren en planten ook daar een nieuwe weg in te vinden?

Alle flora en fauna en alles wat zich op Planeet aarde bevind in onder invloed van de energie van verandering.
Alles en iedereen is betrokken om de grote evolutie waar we in zitten tot een prachtig hoogtepunt van veranderingen te maken.

Vanaf de winterzonnewende 2010 hebben we gemerkt dat onze moeder aarde in beweging is gekomen, ze is wiebelig en ook sinds die tijd is de aarde zeker 7 graden gekanteld.
Dit houdt in dat we hier zeker gevolgen van zien en ervaren, de zon komt noordelijke op en gaat noordelijke naar beneden.
De maan staat nu in de zomer hoger en het is waarschijnlijk dat we 15 juni de maansverduistering goed kunnen waarnemen.
En zijn op 1 juni, 14 juni en op 1 juli en zons/maansverduisteringen en de zomerzonnewende.
Dit is een grote energie die zich op onze planeet voordoet, verbaas je niet over de ingrijpende gebeurtenissen die plaats vinden.
In het groot en het klein.
Tevens zijn er een aantal vulkanen uitgebarsten die hun invloed in de ionosfeer van de dampkring laten voelen en er is een zeer grote Zonne uitbarsting geweest die in aantal alleen maar zullen toenemen, tot het moment dat alle satellieten zullen uitvallen en communicatie niet meer mogelijk is en de wereld echt niet meer zal zijn zoals we hem nu kennen.
Mijn verwachting is dat dit binnen 2 jaar zal plaats vinden.

Ook heeft de winterzonnewende een nieuwe energie rond de aarde gebracht, we merken de gevolgen zoals de vele tornadoÂ’s en de aardbevingen die we op de aarde kunnen waarnemen.
De droogte en de natte gebieden op de aarde.
De veranderingen zien we in de media, en kunnen we waarnemen als we naar buiten kijken.
Steeds meer mensen valt het op dat de maan anders haar licht laat schijnen en dat de sterrenbeelden net even anders aan de hemel staan.
De gewassen reageren op de veranderingen en de dieren merken ook dat moeder aarde aan haar laatste trede van de grote transformatie is begonnen.

In de maya kalender zien we dat heel mooi, de laatste van 9 treden zijn we binnengelopen.
Of we nu willen of niet we moeten nu door, een weg terug is niet meer, want deze is afgesloten.
We moeten voorruit, naar het licht, de tunnel is de 9 ende trede en de weg is hobbelig en verre van stabiel.

We hebben de eerste twee stappen van de 9 stappen die de 9trede bevat voltooid,
Nu zien we dat de weg achter ons donkerder wordt en kunnen bijna niet meer het licht van de ingang van de tunnel zien die de 9 de trede representeert.

Nu is de weg voor ons onze enige houvast en weten we dat er een einde komt maar de weg is nog lang omdat we nog niet het einde kunnen zien.
We voelen ons gevangen en weten niet welke energie nu volgt, de derde stap is een moeilijke stap in al haar voorgaande tredes was de derde stap de stap waarin veel veranderingen noodzakelijk werden, aarde veranderde of er waren oorlogen of een andere grote gebeurtenis viel plaats rond de 3 stap van de trede.
Een stap in de trede wordt voorafgegaan door een dag en gevolgd door een nacht.
Met elk ook een hoogte punt van energie.

Meer lezen over de mayakalender: http://bit.ly/iFb4MK

Op 15 juni beleeft de wereld een bijzondere nacht.
We hebben een volledige maansverduistering en we zijn op het hoogtepunt van de derde nacht.
Zo komen er ook een aantal sterren en planeten op één lijn en heb ik meer bijzondere gebeurtenissen voorbij zien gaan die te ver gaan om ze nu hier te bespreken.

Wat wel te merken is?
Dat alles en iedereen onder invloed is van de veranderingen en de energie.
Mens plant dier en energie van de aarde.





Lichamelijke gevolgen:

Oude nog niet verwerkte lichamelijke ongemakken komen nu bovendrijven om jullie aandacht te vragen.
Soms lijken ze heel kwaadaardig maar brengen ze alleen de boodschap en als die begrepen is dan is de ziekte niet meer nodig.
Ook komen lichamelijke kwalen voort uit het feit dat sommige stukken karma uit vorige levens plotseling de hoek om komen.
Je komt in aanraking met een gebeurtenis uit een vorig leven en je bent door je lichamelijke toestand verplicht hier iets mee te gaan doen.

Bijvoorbeeld tijdens een sessie ruik je de rook van het moment dat je op de brandstapel veroordeeld werd tot de dood, je kwam niet om door het vuur maar door de rook die je letterlijk verstikte.
Hierdoor heb je een hese stem en ben je kortademig,
De emoties zijn nog niet verwerkt en dit stuk is belangrijk om daar even intensief mee bezig te gaan.
Even?

Ja, alles duurt maar even.
De tijd gaat zo snel dat de verwerking van dit soort traumaÂ’s vroeger jaren zou duren nu in een kwartier geheeld kunnen zijn.
Maar lichamelijk moet je nog wel opknappen, je lichaam bevind zich nog in de derde dimensie terwijl je geest al in de 5 dimensie kan vertoeven.

Net als een baby die geboren wordt en beseft dat hij nog geen controle heeft over zijn lichaam, hij moet leren en wennen en zijn lichaam trainen en het geduld hebben dat zijn lichaam aangeeft wanneer het tijd is voor de volgende stap.

Dit geeft automatisch aan dat de groei van een kind met de jaren steeds sneller zal gaan en een kind zeker op 14 jarige leeftijd al een stuk volwassener is dan nu een kind is.
We spreken dan nog wel over een evolutie van een 50 aardse jaren.

Ook ik kom er niet onderuit dat mijn geest al veel sneller wil dan mijn lichaam kan bijbenen, toen ik vorig jaar mijn enkel en kuitbeen brak moest ik verplicht rust nemen, mijn hart sloeg op hol door de emoties die er de afgelopen jaren zijn geweest.

Jullie weten dat ik vaak schrijf over de tijd waarin we leven en dat alles zo snel gaat, mijn gevoel geeft dat ook aan. Ik wil alles doen iedereen helpen en ik voel zoveel dat ik vergeet dat mijn lichaam het ook allemaal maar moet kunnen weergeven.
Want we hebben ons lichaam gekregen om de taal van moeder aarde te kunnen spreken.
En die taal is langzaam, beheerst als ze in balans is en kan een eenheid vormen met de geestelijke wereld.
Nu alles verandert en de geestelijke wereld meer één wordt met de stoffelijke wereld en ze samen gaan transmuteren kunnen we steeds meer voelen horen en zien van de tot nu toe onzichtbare energetische wereld die helemaal om ons heen aanwezig is.

Daarom hebben veel mensen gewichts problemen te zwaar of te licht, het stoffelijke lichaam wat je als buffer hebt of je stoffelijke lichaam niet meer kunnen voelen en “willen dragen”.

Sinds de winterzonnewende 2010 hebben we meer en meer last van de balans te vinden en dit uit zich door duizeligheid, misselijk, veel verkouden zijn tot een goede griep en onzekerheid.

Geestelijke ervaringen

Hmm bij het opschrijven moet ik gelijk denken aan de katholieke “broeders” die hun handen niet konden afhouden van de jongens.
Dit gaat door tot de hoogste gelederen van het Vaticaan.
Alles wat in het duister is komt aan het licht en niet alleen in de K.Kerk maar ook in andere zaken zoals kinderdagverblijf, zwemmeesters en meesters op scholen.

Dit heeft tot gevolg dat soms hele oude wonden open worden en er nieuwe wonden ontstaan maar waar wel hulp voor is om goed doorheen te komen. Karma verwerken.

Verder met geestelijke ervaringen en dan bedoel ik in onze “state of mind”
Zien we onzekerheden, emoties veel huilen en in je eigen ziel kijken naar de openliggende vraagstukken en hoe je hier mee omgaat.
Hoe ga jij met de uitdagingen van het leven om, kom je de uitdagingen tegen en zo ja hoe handel je?

Steeds meer de betekenis gaan zoeken in de levensvraagstukken die je tegen komt.
Oorpijnen, oorsuizingen, hoofdpijn maar niet zoals je dat vroeger had.
En een onovergrensbare vermoeidheid.
Ja, nieuw woord, betekend dat je voelen waar je grenzen zijn en zorgen dat je daar binnen blijft.
Accepteren dat je soms moet schrijven en doen wat je telepathisch door krijgt.

Nee, betekend niet dat je spirituele oor je verteld wat je moet doen en dat je zonder na te denken het doet. Als het gevaar voor jou of een inbreuk doet aan een ander hou je het voor je!
Soms krijg je door dat er iets gaat gebeuren, steeds meer mensen kunnen de boodschappen horen omdat dit inherent aan de ontwikkelingen.

Maar je draagt een grote verantwoordelijkheid met je mee op het moment dat je de boodschappen naar buiten brengt.
De verantwoordelijkheid ligt ook bij diegene die luistert en het als waarheid tot zich kan nemen.
Wie oren heeft die horeÂ….
Maar luisterenÂ…is moeilijker.


Maatschappelijke ervaringen.

Nou we moeten in Nederland bezuinigen, komt niet helemaal goed zoals ze het nu doen en daarover een andere keer.
We kunnen ook onze kop in het zand steken zoals in de USA en maar dollars bij blijven printen want tja dat elektronische geld dat voel je toch niet.

We zien de mensen die in vrijheid willen leven, de onrusten in de diverse landen maar met name in het midden oosten.

De natuurrampen en de geplande ziektes die de kop op steken.
Neem de EHEC duidelijk in een lab gemaakt.

Word wel duidelijk dat er misschien teveel geteeld wordt.
Er komen meer en meer ziektes die ze niet meer met antibiotica kunnen behandelen maar we hebben zeer goede natuurlijke middelen.

Steeds meer regels zullen hiervoor komen en wij als alternatieve kunstenaars kunnen niet altijd meer in veiligheid ons vak uitoefenen.

En rond ons huis?
Gistermorgen vloog er een duif recht tegen ons raam, we wonen niet op de ruimte, klein straatje, geen grote ramen.
En toch vloog de arme duif met een klap tegen het ruit.
Kreeg een mail vandaag dat het iemand opviel dat er zo regelmatig de laatste tijd een vogel vaak ook duiven tegen de auto aan zullen vliegen maar op het laatste nippertje toch nog wegkomen.
En zo meer van dit soort verhalen over de “dolende”vogels.
Al opgevallen hoeveel vogels er doodgereden worden?
In de film “the Core” wordt het duidelijk uitgelegd.
Verandering in het magnetische veld waardoor vogels niet meer op hun innerlijke kompas kunnen vertrouwen.

Met name de laatste dagen was het dus heel erg.

Wat ook opviel was het aantal ongelukken, de afgelopen week vele waardoor wegen afgesloten waren, ook bij ons in de buurt bizarre ongevallen.

En verder?

Heb ik advies voor je?
Ja!

Doe het rustig aan, wees open voor de transformatie,
Neem een pas op de plaats want de energie zal tot einde van het jaar alleen maar heftiger worden met nog meer gebeurtenissen die zomaar uit het niets komen.
Ben jij voorbereid op het uitvallen van electra?
http://www.noodpakket.punt.nl

Ga eens een mooie plek opzoeken waar je de aanwezigheid van moeder aarde en vader hemel kunt voelen en waarnemen.
Steeds meer kunnen we de sterren bewonderen, steeds meer sterren verschijnen er in de als maar helder wordende hemel.
Het licht schijnt lichter, feller en is ook bezig te veranderen.
Soms verwamrt ze ons maar ze kan ook verblinden en verbranden.
Wees voorzichtig daarmee en bescherm je goed.
De licht wezens strooien flitsen van transformatie de lucht in en als je goed kijkt kun je ze zien, al deze lichtflitsen bevatten de codes die jij nodig bent om de nieuwe wereld te betreden.

De nieuwe wereld die alleen maar een dimensie verder is en al om ons heen voelbaar is, we zijn bezig met de geboorte van onze nieuwe aarde en onze nieuwe ziel en zaligheid hier op aarde.

Wees rustig, wees behulpzaam wees een goed mens en behandel mensen zoals zij ook behandeld wilt worden en wees dan een voorbeeld voor de maatschappij.
Want de maatschappij is als een kind dat leren moet en leert van de voorbeelden die er gegeven worden.

Welk voorbeeld ga jij geven?

Pinksteren


Weet je nog waarom we Pinksteren vieren?

Nadat Meester Jezus naar huis was
gegaan had hij nog een cadeau een nieuw werktuig voor de apostelen.
Namelijk de heilige geest.
Dit kregen ze en dit werd gevierd met het feest van Pinksteren.

De apostelen konden in tongen spreken, wil zeggen ze spraken de taal van de mensen die bij hen waren.
Waar ook ter wereld de mensen begrepen de taal waarmee gesproken werd.
Het heilige vuur de passie om te spreken over de liefde en de levenswijsheden die meester Jezus hun geschonken had.
En dit was hun opdracht om de mensen van de wereld te vertellen over de voortdurende liefde en de onuitputtelijke helende en genezende energie die ieder mens bezit.

Alle mensen mogen de energie ervaren, niemand uitgezonderd en we mogen allemaal ervaren dat God/Allah ons kosmische plan openbaart.

Nu zijn wij mensen in een fase gekomen dat we allen deze energie begrijpen en kunnen gebruiken als ware werktuigen van liefde en energie.
De tijd van Atlantis en Lemurië mag terug keren en we mogen weer één zijn met onze kosmische vrienden.

Ben jij klaar om de heilige geest te ontvangen?
Kun jij de energie dragen van de grote kosmische veranderingen?
Je mag het stapje voor stapje toelaten en de heilige geest zal een eenheid met jouw ziel vormen om jouw het gereedschap te geven wat jij als ziel op aarde nodig bent om de aarde en de mensheid te helpen.


Your wish is my command

Maak ook jouw wensen bekend en ga werken aan jouw hemel op aarde,
Jouw toekomst omdat jouw toekomst ook de mijne is.

Amen

In liefde
Lumeria 12-06-2011

Plaats reactie