Openbaringen van Maria, Jezus en Maria Magdalena

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Openbaringen van Maria, Jezus en Maria Magdalena

Bericht door Liana » 10-12-2010 15:57

Afbeelding

Maria Magdalena, Jezus en Maria over het ervaren van geluk‏

Afbeelding



Openbaring aan Gabriela

Doorgeving van Maria Magdalena, Jezus en Maria
over het ervaren van geluk


Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Lieve mensen, wij willen het graag met jullie over het onderwerp ‘Geluk’ hebben. Geluk is een bewustzijnstoestand die te maken heeft met het openen van het hart. In het bijzonder vormen de kwaliteiten van zelfacceptatie en het omarmen van je Goddelijkheid als mens op Aarde de bron van geluk in je leven is. Wanneer je jezelf volledig accepteert zoals je bent en bereid bent om al je zogenaamde imperfecties in je hart te nemen zul je open staan voor het ervaren van geluk."


Afbeelding

Maria Magdalena, Jezus en Maria: "Geluk is een ‘besmettelijke’ staat van zijn. Anderen merken het meteen als je een gelukkig mens bent. Je straalt het uit. Mensen voelen een niveau van tevredenheid en rust, van blijheid en liefde, van acceptatie en onbevangenheid in jullie waar ze zelf naar verlangen. Geluk is een manifestatie van het openen van het hart waar iedereen, bewust of onbewust naar op zoek is. Wanneer anderen deze hartskwaliteit bij jullie bemerken, voelen ze zich geïnspireerd om dit ook in zichzelf te doen ontwaken. De spiegel die jullie hen onbewust voorhouden laat hun hart resoneren met de frequentie van onvoorwaardelijke liefde. En dit zet bewust of onbewust een proces op gang waarmee ze dieper in contact kunnen komen met wie ze werkelijk zijn.”

Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Jullie mogen er vanuit gaan dat alle ontmoetingen in je leven begeleid worden door het Hogere Zelf van de betrokkenen. Als iemand door het eigen Hogere Zelf naar jullie toegetrokken wordt, betekent dit dat deze persoon er aan toe is om in contact te komen met zijn of haar Goddelijkheid en dat zij of hij verlangt om onvoorwaardelijk van zichzelf te gaan houden. Het vertrouwen in deze interactie helpt processen ontvouwen waardoor zowel jullie als de anderen een dieper contact met zichzelf en met elkaar kunnen ervaren.”

Afbeelding


Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Het openen van het hart is daarbij een weg van ‘no return’. Het is een beslissing die jullie op een diep niveau hebben genomen om bewust je Goddelijkheid op Aarde te ervaren. En, zoals eerder besproken, speelt zelfacceptatie hierin een essentiële rol. Het omarmen van de mechanismen die maken dat jij je ongelukkig voelt en het contact maken met de bijhorende subpersoonlijkheden of aspecten van jezelf die voor dit ‘ongeluk’ zorgen, brengen je terug in je hart en stellen je in staat, door ze te accepteren, om onvoorwaardelijk van jezelf te houden. Het in je hart brengen van je zelfveroordeling en het helen van de mechanismen die daarbij betrokken zijn, staan hierbij centraal.”

Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Geluk is een ervaring die verbonden is met de vier Aardse lichamen, de fysieke, energetische, emotionele en psychische lichamen. Het is gekoppeld aan het herverbinden van deze lichamen of bewustzijnsniveaus met eenheidsbewustzijn. Via deze vier bewustzijnslichamen zijn jullie in staat om de Aardse dualiteit te doorleven en vanuit dualiteit te interacteren met je omgeving. Door dit mee te maken voel jij je een individu, afgescheiden van de rest. Dit gevoel kan een bepaalde mate van spanning met zich mee brengen. Je krijgt de behoefte om je weer te verbinden met anderen en met de wereld om je heen. De momenten waarop je die verbinding weer voelt, ontstaat geluk.”

Afbeelding


Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Jullie hebben dertien bewustzijnslichamen of niveaus van bewustzijn. Van deze dertien functioneren de laatste vier, je Aardse bewustzijnslichamen zoals eerder genoemd, vanuit dualiteit. Ze kunnen functioneren binnen de Aardse tegenstellingen van bijvoorbeeld arm versus rijk, machtig versus onmachtig, koud versus warm, goed versus slecht, enzovoorts. De daaropvolgende drie, die je Ziel vormen, functioneren weliswaar vanuit eenheid, maar wel in relatie tot de Aardse afgescheidenheid. En de zes ‘hogere’ lichamen werken direct vanuit het eenheidsbewustzijn.
In het proces van terugkomen naar eenheid wordt door de vier Aardse lichamen geluk ervaren als er contact ontstaat met jezelf en met de omgeving. Vanuit de daaropvolgende drie Zielelichamen, zoals ze worden beschreven in De Maria Magdalena Code, wordt er ‘gelukzaligheid’ ervaren wanneer het beleven van eenheid met jezelf en het Universum sterker wordt. Gelukzaligheid appelleert aan het ervaren van versmelting met het geheel. Deze ervaring is een resultaat van de stroom van onvoorwaardelijke liefde die zich manifesteert als de verbindende factor tussen alle aspecten van de schepping. Deze vorm van liefde vorm ook de essentie van het Goddelijke.”

Maria Magdalena, Jezus en Maria: “Voor jullie mensen op Aarde is onvoorwaardelijk van jezelf houden de basis voor het ervaren van geluk. Het is ook de weg naar de bewustwording van je Goddelijkheid als mens. Wij, Maria Magdalena, Jezus en Maria zijn te allen tijde voor jullie beschikbaar om jullie hierin te begeleiden. In liefde en eenheid, Maria Magdalena, Jezus en Maria.”
bron: Openbaringen.com
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 20-12-2010 21:34

Afbeelding


Jezus over zijn geboorte op Aarde en zijn voorbereiding daarop

Jezus: “Lieve mensen, voor mij was het heel bijzonder om zo’n tweeduizend jaar geleden als mens op Aarde geboren te mogen worden. En zoals mijn geliefde Maria Magdalena het reeds beschrijft in ‘De Maria Magdalena Code’, er is een heel traject aan vooraf gegaan. Ik heb een intense voorbereiding genoten vóórdat ik als Jezus van Nazareth geboren mocht worden. Vanaf het Absolute niveau van God heb ik mijzelf geschapen op basis van het principe van ‘eenwording’ met de intentie om een mens te worden en om mijn Goddelijkheid met gebruikmaking van de dualiteit van de materiële dimensie te herontdekken.”

Tot Moeder Aarde aangetrokken voelen

Jezus: “Overigens is mijn eerste contact met een dualistische dimensie niet op Aarde geweest, maar op een andere planeet, namelijk die bij het principe van ‘eenwording’ hoort. Mijn geliefde tweelingziel, Maria Magdalena, en ik voelden ons, na een relatief korte ervaring op de betreffende planeet, sterk door de Aarde aangetrokken. Het was liefde op het eerste gezicht. We wilden allebei naar de Aarde toekomen om ons daar geheel toe te wijden aan het proces van het ontwikkelen van onvoorwaardelijke liefde, het scheppingsprincipe dat bij de Aarde hoort. In het kader van het ontwikkelen van onvoorwaardelijke liefde heb ik meerdere incarnaties op Aarde gehad, totdat ik er aan toe was om de Christusenergie in mijn hart volledig te doen ontwaken. Dit laatste is pas mogelijk vanuit een complete betrokkenheid met de materiële dimensie als gevolg waarvan het hart zich in zijn geheel kan openen. Vóór deze incarnatie als Jezus Christus heb ik een leven van afzondering en reiniging geleid. Een leven waarin ik door woestijnen en bergen wandelde, veel mediteerde, medicinale planten gebruikte en reinigingskuren deed. In dat leven vóór mijn geboorte als Jezus heb ik contact gemaakt met verschillende spirituele tradities die diep met de Aarde verbonden waren. Ik heb toen geleerd om naar de Aarde te luisteren en haar geheimen te ontrafelen. Ik heb de Aarde liefgehad en Zij heeft me beschermd en gekoesterd. Dit was nodig om mij met haar af te stemmen om vervolgens als Jezus Christus een kanaal te mogen zijn voor het activeren van de Christusenergie, de onvoorwaardelijke liefde, zowel bij de mensheid als bij de Aarde zelf. Moeder Aarde heeft deze activatie in Zichzelf bewaard, levendig voor jullie gehouden en verder doorgegeven.
Tijdens mijn leven dat aan Jezus voorafging heb ik mijn geliefde niet in fysieke vorm gezien. Ik heb weliswaar altijd een hartscontact met haar gehouden, maar ik diende mij toen primair te verdiepen in mijn eigen bewustzijn om in mijn volgende leven als Jezus in staat te kunnen zijn om als kanaal te fungeren voor het activeren van de Christusenergie op Aarde.”


Afbeelding


Een eerder leven met weinig intermenselijke contacten

Jezus: “Het belangrijkste proces dat ik in dat leven onderging was het openen van mijn hart naar mijzelf toe. Ik had volledige zelfacceptatie nodig om mijn hart geheel te kunnen openen. Een van de belangrijkste incarnaties van mijzelf en mijn geliefde op Aarde heeft overigens tijdens de Atlantis-periode plaatsgevonden. Tijdens deze fase hebben zich ingrijpende processen tussen mensen onderling en met de spirituele dimensie afgespeeld. Processen waar wij vaak deel vanuit maakten. Deze gebeurtenissen en de interactie die deze fase met zich meebrachten hebben ons gestimuleerd om verder op Aarde te incarneren en om de relatie tussen het Aardse en het Spirituele op een dieper niveau in ons psycho-emotionele bewustzijnsontwikkeling te brengen. Echter ik had ook zelf, na de val van Atlantis, nog wat te verwerken in mijn eigen bewustzijn en in de relatie met mijzelf. Ik had namelijk aan mijn ervaringen in Atlantis een bepaalde mate van zelfverwijt overgehouden. Dit leek een belemmering te zijn voor het openen van het hart, maar het was in wezen juist een mogelijkheid om dieper mijn hart in te gaan en om mijn zelfverwijt tot eenheid te laten komen. In mijn zelfverwijt was de liefdevolle intentie om eenwording te bevorderen verpakt in een stukje onmacht en verstrikt in zelfveroordeling. Dit ‘pakketje’ heb ik in mijn leven vóór Jezus geopend en in het reine gebracht door het in de liefde van mijn hart te doen versmelten. Het is een leven geweest met weinig intermenselijke contacten, maar met juist veel contact met mijzelf. Ik heb me toen verbonden met hogere niveaus van mijn bewustzijn en tevens met Moeder Aarde. Beide contacten hebben me later in mijn leven als Jezus gediend om de taak waarvoor ik me beschikbaar had gesteld te volbrengen.”

Ik werd in alle liefde verwekt, gedragen en gebaard

Jezus: “Na afloop van dat vorige leven was ik vol vreugde en klaar om als Jezus, bij mijn liefdevolle ouders, Jozef en Maria, geboren te worden. Mijn conceptie, zwangerschapsperiode en geboorte, net zoals later mijn kindertijd en jeugd, zijn zeer vreugdevolle periodes geweest. Ik werd in alle liefde verwekt, gedragen en gebaard. En ik werd geëerd door oude wijzen en door allerlei mensen, kinderen en dieren. En deze erkenning gaat door, zodat ik ook nu nog door jullie geëerd en geliefd wordt. Wat kan een ziel nog meer wensen dan in zo veel liefde opgevangen te worden. Door mij te eren, eren jullie in wezen jezelf, met name het kind in jezelf. Jullie eren je onbevangenheid en puurheid, jullie intentie om je hart te openen en liefde te ervaren en te delen, en jullie wens om je eigen Goddelijkheid bewust als mens te ervaren. Laat jezelf ook vanuit de onvoorwaardelijke liefde van je hart herboren worden en je Goddelijkheid bejubelen. Geniet uitbundig van de prachtige mens die je bent en deel dit met anderen. Geniet van elkaar en van de mogelijkheden die het leven op Aarde biedt, een planeet waar de schoonheid van het Goddelijke uitgebreid ervaren kan worden.”

Alles wat jullie zoeken is terug te vinden is in de liefde van je hart

Jezus: “Net zoals jullie mij elk jaar in de kerstperiode opnieuw in liefde ontvangen, sta ik, samen met Maria Magdalena, Maria en Jozef voor jullie klaar om ook jullie vanuit de liefde van ons spirituele hart te begeleiden en thuis in je hart te helpen komen. Jullie ontdekken langzamerhand dat alles wat jullie in de wereld zoeken uiteindelijk terug te vinden is in de liefde van je hart. Geniet van het thuiskomen in jezelf! Vanuit liefde en verbroedering, Jezus, ook namens Maria Magdalena, Jozef en Maria.”



Afbeelding


Zegening van Jezus

Jezus: ”Lieve mensen, het is fijn dat jullie jaarlijks mijn geboorte vieren. Jullie vieren dan ook de geboorte van de Christusenergie, de onvoorwaardelijke liefde in je hart.


Afbeelding


Ik zegen jullie: - zodat de Christus in je hart wakker mag worden[/img]

* Ik zegen jullie: - om onvoorwaardelijke van jezelf te houden in alle aspecten van je Zijn en om je manifestatie als mens op Aarde

* Ik zegen jullie: - om jezelf te vergeven als je ooit eens niet aan je eigen verwachtingen hebt voldaan

* Ik zegen jullie: - om jezelf te bewonderen en je te realiseren dat je perfect bent zoals je bent

* Ik zegen jullie: - om jezelf te verkennen om te ontdekken dat alle aspecten van God in jou aanwezig zijn

* Ik zegen jullie: - om van je Aardse Goddelijkheid te genieten en samen met anderen de stroom van onvoorwaardelijke liefde van je hart te delen

- Ik zegen jullie: - om je Aardse Goddelijkheid te omarmen wetende dat alles in je leven als mens een manifestatie is van je eigen Goddelijkheid.”
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 25-05-2011 21:39

Afbeelding


Afbeelding

Je persoonlijke wederopstanding door het verhogen van je trilling





De volgende openbaring ontvingen Gabriela en Reint
voor de Paasviering 2011 op Goede Vrijdagavond 22 april
.

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Lieve mensen, bij vele paasvieringen hebben we samen
met jullie veel aandacht gegeven aan verschillende aspecten
van de kruisiging van Jezus.
Deze viering staat meer in het teken van de wederopstanding
en wel als reflectie van de transformatie die jullie in de huidige tijd
met jezelf, met elkaar en met je leven op Aarde ondergaan.
Nadat Jezus van zijn kruis afstapte, zoals jullie hebben kunnen lezen
in De Goddelijkheid van de mens Deel III,
werd een stap gezet in de richting van het doen oplossen
van de slachtoffer/dader-principes en het aanvaarden
van jullie rol als Scheppers.
Dit is een essentiële en onmisbare keuze om je Goddelijkheid
als mens bewust te kunnen ervaren.

Naar aanleiding van het recente indalen van je eerste Zielelichaam
van Hoge Energie, dat zich met je Persoonlijkheid integreert,
zijn veel processen in jullie leven in gang gezet.
Al deze processen zijn erop gericht om je Persoonlijkheid
voor te bereiden op het verhogen van de trilling van je Aardse vorm.
Jullie hebben daar al veel voorbereidend werk, zowel in dit leven
als in vorige levens, voor gedaan.
Dit is echter het moment in je menselijke evolutie
waarop vele aspecten van je Persoonlijkheid tot volle wasdom komen
om de integratie met hogere niveaus van je bewustzijn
mogelijk te maken.
Dit markeert een cruciaal punt in je evolutie als mens.

Op collectief niveau en in je relatie met Moeder Aarde zijn
er veranderingen gaande die deze transformaties bevorderen.
Het huidige functioneren van de samenleving
en jullie relatie met de Aarde hebben op dit moment een vorm
die nog niet in staat is om jullie Goddelijkheid
en die van de Schepping volledig te reflecteren.
Veel van de huidige maatschappelijke vormen en menselijke creaties
dragen de ontkenning van de Goddelijkheid van de Mens nog in zich.
En ze zijn daarom aan een aanpassing toe die hun trilling verhoogt.
Wij geven nu aandacht aan de vier verschillende niveaus
waarop dit ontwikkelingsproces zich afspeelt.”

Het psychisch niveau

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Het collectieve functioneren als mensheid wordt bepaald door vele nationale en internationale belangen. Deze belangen hebben een economisch, etnisch, religieus, cultureel en moreel karakter. Zij zijn grotendeels gebaseerd op een visie op de mens en op de mensheid die de Goddelijkheid van en de eenheid tussen alle mensen niet of niet volledig onderkend. Veel van deze belangen staan niet ten dienste van de gehele mensheid, maar zijn er slechts ten behoeve van de voordelen van een deel van de mensheid. Jullie zijn je echter nog niet voldoende bewust geworden dat diverse onderdelen van de samenleving niet tot volledige bloei en ontwikkeling kunnen komen wanneer andere delen deze ontplooiing door de bestaande belangenverdeling bij voorbaat al niet kunnen bereiken.

Ontwikkeling is het meest effectief wanneer de bewustzijnsgroei van de individuele mens en van het betreffende volk ook ten goede aan anderen en aan het geheel komt. In de huidige fase van de menselijke geschiedenis op Aarde zijn jullie hiervoor volop in ontplooiing. Gebeurtenissen in jou en buiten jou bevorderen dit proces.
Het stapsgewijs in elkaar storten van de huidige maatschappelijke structuren maakt dat jullie je zekerheden van buiten naar binnen dienen verplaatsten en dat jullie bovendien de verbinding met anderen dienen aan te gaan om een nieuwe wereld op te kunnen bouwen. Er ontstaat een beweging van ongelijkwaardig naar gelijkwaardig. Bestaande machtsverhoudingen lossen op en worden vervangen door samenwerking en eenwording. Je hart opent zich om de gehele mensheid als je eigen familie te beschouwen. De keuzes en beslissingen die jullie op basis van dit uitgangspunt nemen is vele malen doortastender en doelgerichter dan de huidige stand van zaken in de nationale en internationale relaties.

Op individueel niveau betekent dit proces dat je bereid bent om jezelf als volkomen gelijkwaardig aan andere mensen te beschouwen en anderen als gelijkwaardig aan jou. Dit ontluikende gezichtspunt wordt ondersteund door je verdere groei in je hartcyclus in de richting van het ontwaken van de dertien hartskwaliteiten en wel in de mate dat je hieraan toe bent en daarvoor kiest.


Het aanvaarden van de gelijkwaardigheid van alle mensen impliceert het oplossen van de lading aan je zelfveroordeling, het uitbreiden van je zelfvertrouwen en het herontdekken van de eenheid tussen jezelf en anderen op een diep niveau. Je bent in staat om op die manier voor je Goddelijkheid op te komen en wel in alles wat je schept, klein of groot, privé of zakelijk. De kracht van je hart begeleidt je bij het verleggen van de grenzen van je creaties, levenscreaties die in harmonie zijn met jezelf en met het grote geheel. Je gaat voor je eigen Godzijn en voor het Godzijn van alle mensen staan.”

Het emotionele niveau

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Op het niveau van de emoties is een grote heling gaande binnen de grote familie van de mensheid en in wezen in elk mens. Het gaat om het helen van het vrouwelijke en ook van het mannelijke principe. Beide principes komen in harmonie met elkaar. Dit proces zal uiteindelijk rust brengen, zowel in jezelf als tussen mensen onderling. Het aanvaarden van het bestaansrecht van alle mensen en van jezelf vormt de basis voor het ervaren van eenheid. Wanneer er echter keuzes worden gemaakt en handelingen worden verricht op basis van het ontkennen van jezelf en/of anderen, dan zijn deze creaties echter nog eerder een reflectie van pijn dan een reflectie van je Goddelijkheid.
Het helen van het vrouwelijke principe, dat individueel en collectief al een aantal jaren bij jullie gaande is, draagt bij aan het definitieve omarmen van het Zijn van de mens als God. Dit vrouwelijke principe vormt de basis voor de bewuste verbinding van de mens met de eigen Goddelijke bron en voor het helen van het mannelijke principe, dat zich dan met het hart kan verbinden.

Het helen van het mannelijke principe neemt nu dan ook een grotere vaart. Het is noodzakelijk voor het scheppen van randvoorwaarden voor het indalen van hogere niveaus van bewustzijn in je leven op Aarde. Wanneer het mannelijke in harmonie met de kracht van je hart komt, is het in staat om een wereld te bouwen die de Goddelijkheid van de mens reflecteert.

Afbeelding

Het mannelijk principe wordt
daarbij door een harmonieus vrouwelijk principe gevoed,
ondersteund en geïnspireerd.
Het contact met het vrouwelijke helpt het mannelijke
om een richting te vinden voor zijn bouwkracht.
Samen zullen ze zo een nieuwe wereldorde stichten.


Een wereld waarin er respect is voor iedereen en waar grenzen ten dienste staan van het openen van het hart en de bloei van elk individu.

Op individueel niveau speelt de verhoging van de trilling van je Emotionele Aardse lichaam zich binnen je relatie met jezelf en anderen af. De volledige acceptatie van jezelf en het loslaten van de verwachtingen die je van anderen hebt, brengen de rust die je nodig hebt om je eigen Zijn en het Zijn van andere mensen zonder lading te kunnen aanschouwen. Op basis van deze innerlijke rust zul je de nodige grenzen stellen opdat liefde in jouw leven kan stromen. Mogen beide principes, het vrouwelijke en mannelijke, in jouw hart in balans komen, zodat jij het hart verder kunt openen naar je totale Zijn.”

Het energetisch niveau

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Door de groeiende integratie van het Lichaam van Hoge Energie met je Persoonlijkheid word je je door middel van je Energetisch Lichaam steeds bewuster van je verbinding met de dimensie van energie. Dit brengt je verder in je denken, voelen en handelen en wel op basis van een nieuw referentiekader van waaruit jij de wereld waarneemt en vervolgens weer vormgeeft. De dimensie van energie functioneert volgens andere natuurwetten dan de fysieke dimensie. Door je deelname aan de indalende fase van de Tweede Incarnatiecyclus van de mensheid op Aarde ben je door vele levens heen gewend geraakt om volgens een mechanisch model naar jezelf en naar de wereld om je heen te kijken en je daarmee te verhouden. Dit heeft je geholpen om de fysieke dimensie te verkennen en je met de basis van Moeder Aarde te verbinden. Echter, om contact te kunnen maken met je spirituele identiteit, dien je dit mechanische referentiekader uit te breiden naar een meer holistisch kader. Binnen een holistisch kader word je je bewust dat alles met elkaar verbonden is en elkaar beïnvloed. Je leert niet-rationele wegen te bewandelen en op subtiele aspecten van jezelf te vertrouwen. Jij komt in contact met de onsterfelijkheid van je niet-fysieke lagen van bewustzijn. Deze opening geef je toegang tot een bredere vorm van interactie met jezelf en met de wereld. Deze interactie is niet op overleven gebaseerd.

Wat betreft jullie relatie met energie zijn jullie er aan toe om een sprong te maken ten aanzien van Aardse energiebronnen en het gebruik ervan. Naarmate de kracht van je hart de leiding neemt van jullie collectieve en individuele leven, gaan nieuwe vormen van subtiele energie zich aan jullie manifesteren. Jullie krijgen dan toegang krijgen tot deze nieuwe energievormen en wel door een diepere verkenning van je eigen energetisch en fysiek lichaam.

Tot nu toe ervaren de meeste mensen een kloof tussen enerzijds het psychisch-emotioneel en anderzijds het energetisch-fysiek niveau. Er zijn nog weinig mensen die in staat zijn om bewust een directe communicatie met het eigen fysieke en energetische lichaam te creëren. Dit gaat de komende tijd veranderen. Jullie gaan je hiervoor steeds meer openen. Door je groei in holistisch denken, voelen en waarnemen en handelen zullen jullie met behulp van deze nieuwe bronnen een nieuwe wereld opbouwen.

De meest ingrijpende verandering in de komende tijd zal echter het transformeren van jullie zelfbeeld als mens zijn. En wel van een kwetsbaar door de tijd aan de dood verbonden wezen naar een Goddelijke in de kern onsterfelijke spirituele kracht die verankerd is in de Aardse dimensie. Van een imperfect naar een volmaakt zelfbeeld. Het resultaat zal veel meer rust en zelfvertrouwen geven, op basis waarvan jij met liefde aan je leven vorm kunt geven.

Deze transformatie in je zelfbeeld wordt op gang gebracht door het aanvaarden van je scheppingskracht en het verantwoordelijkheid willen nemen voor je creaties. Zelf als je niet bewust bent van hoe en waarvoor je iets schept, kun je naar jezelf en naar alle aspecten van je leven kijken vanuit het perspectief van de Schepper die naar de eigen creatie kijkt en die op die manier zijn of haar creatie evalueert. Dit zal je helpen ontdekken hoe en waarom je allerlei ervaringen in je leven schept en hebt geschapen. Het aanvaarden van je scheppingskracht brengt ruimte, rust en vrijheid in je bewustzijn en in je leven teweeg. Dit proces zal het vernieuwen van je zelfbeeld op gang houden.

Er zullen op vele gebieden de nodige veranderingen optreden, zoals in geneeskunde, onderwijs, sport, cultuur, politiek, spiritualiteit. In wezen zal jullie gehele functioneren op Aarde verandering ondergaan. In wezen past alles zich aan je vernieuwde zelfbeeld aan. Op die manier geef je vanuit je Goddelijkheid vorm aan je leven als mens.”

Het fysieke niveau

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “In de laatste eeuwen is je relatie met het fysieke niveau van je bestaan gekoppeld aan een groot leerproces. Jij hebt je ingezet om de fysieke dimensie te kunnen beheersen. Dit als een weg naar het onderhouden van je leven en het manifesteren van je individualiteit. Angst, onzekerheid en zelfveroordeling hebben een belangrijke rol in deze relatie gespeeld. De manier waarop jij je relatie met Moeder Aarde hebt opgebouwd, was gebaseerd op het ontkennen van je Goddelijkheid. Dit heeft een essentiële rol in je evolutie gespeeld. Het heeft je ook verder gebracht en wel tot de mens die je nu bent. Echter, de manier waarop komt tot een einde. De transformatie van je zelfbeeld door de rol van Schepper te aanvaarden leidt tot het omarmen van je Aardse Goddelijkheid. Met andere woorden, de verbinding van je hart met de fysieke dimensie en het omarmen van je keuze om een mens te zijn. Door de eeuwen heen hebben vele van jullie jezelf verweten dat je ooit de keuze hebt gemaakt om de weg van de mens te bewandelen. Nu zijn jullie er aan toe om deze keuze te omarmen en je fysieke bestaan met je hart te verbinden. Je zijn van Schepper geeft je toegang geven tot het liefhebben van je Aarde manifestatie. En daardoor zullen de natuurwetten van de fysieke dimensie zich aan jou openbaren.

Tijdens de indalende fase van de Tweede Incarnatiecyclus van de mens op Aarde hebben jullie een beperkt inzicht mogen krijgen in de manier waarop de fysieke dimensie functioneert en van de relatie van de materie met subtiele niveaus van je bewustzijn. Jullie waarneming en inzicht van deze verbinding zal jullie relatie met de materie ten goede komen. En een langer en gezonder leven, beter gebruik van de materiële en energetische bronnen, gezonde voeding en een meer holistische levensstijl met minder consumptie zullen hier het gevolg van zijn.

Dit proces kan versneld worden door energetische en fysieke veranderingen in de conditie van het leven op Aarde. Radioactieve besmetting van water, lucht en voedsel, veranderingen in de energetische trilling van bepaalde gebieden en onzekerheden omtrent de beschikbaarheid van jullie vertrouwde voedsel, water en energiebronnen zullen jullie bewustwording hieromtrent stimuleren. Deze veranderingen fungeren als een spiegel van jullie huidige relatie met je Aardse conditie en nodigen jullie uit om op een andere manier vorm aan je leven te geven.

Deze zoektocht zal jullie naar een gezondere en bewustere levensstijl leiden, een levensstijl die een hogere trilling van je fysieke, energetische, emotionele en psychische lichamen met zich meebrengt. Als jullie je eigen trilling hebben verhoogd, zijn jullie in staat om de Aarde te helpen helen en het evenwicht in jullie relatie met de natuur te herstellen.

In de context van Pasen kunnen jullie deze transformatie als een persoonlijke vorm van wederopstandig beschouwen. Deze transformatie zal op den duur de gehele wereld bereiken en een bijdrage leveren aan het scheppen van een hoogontwikkelde beschaving, een beschaving van mensen die bewust op Aarde hun Goddelijkheid ervaren.

Wij, Maria en Jozef, Maria Magdalena en Jezus, zijn er aan toe om jullie bij alle facetten van dit bijzondere en inspirerende proces te ondersteunen. Met liefde en toewijding, Maria en Jozef, Maria Magdalena en Jezus.”


Afbeelding
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

belangwekkende doorgeving

Bericht door Elisabeth » 28-06-2011 14:07

Afbeelding

Afbeelding




Openbaring over het intensiveren van de relatie met Moeder Aarde


Gabriela heeft in mei 2011 deze belangwekkende doorgeving
van de spirituele meesters ontvangen.

Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Lieve mensen, we richten ons tot jullie om aandacht te geven aan je relatie
met Moeder Aarde. Toen jullie, vanuit het Absolute niveau van God,
besloten om jezelf als mens te scheppen, hebben jullie je gecreëerd
volgens één van de dertien Scheppingsprincipes die ten grondslag liggen
aan het Manifeste Universum.
Elk van de dertien principes draagt de mogelijkheid in zich
om een leven in de materiële dimensie van dualiteit te creëren.
Dit houdt in dat je een fysieke vorm aan mag nemen om het Goddelijke
daarin te verkennen. God, in de vorm van een mens,
duikt de dualiteit in, vergeet wie hij of zij is,
gaat zichzelf weer zoeken en verkent daarbij de dimensie van dualiteit.
Na vele levenservaringen te hebben opgedaan,
vindt de mens zichzelf weer terug en ontwaakt in het volledige besef
van de eigen Goddelijkheid.
Hierdoor vindt een essentiële activatie binnen het bewustzijn van God plaats.
Jullie mensen, als een manifestatie van God,
hebben deze activatie op je genomen in de vorm van je oermissie.
Om deze oermissie te vervullen hebben jullie gekozen om de dualiteit in te duiken
en daarin je ware identiteit te hervinden.
Het op deze manier in de dualiteit gaan, kan zich alleen voltrekken door middel
van een fysieke incarnatie op een planeet die hiervoor geschikt is.
Voor elk van de dertien scheppingsprincipes is er één planeet beschikbaar
waarop dit principe, met de ondersteuning van de natuur,
volledig geactiveerd kan worden door de mensen en mensachtige wezens
die erop woonachtig zijn.”



Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“De Aarde is één van deze dertien planeten.
Zij hoort bij het scheppingsprincipe ‘Onvoorwaardelijke Liefde’.
De manier waarop zij jullie in contact brengt met Onvoorwaardelijke Liefde
is door middel van de totale overgave die het leven in de materiële dimensie van jullie vraagt
. Al jullie cycli van bewustzijnsontwikkeling worden gekenmerkt door deze overgave.
Het je aanpassen aan de natuurwetten van de materie zorgt
voor een verfijning in je bewustzijn die je nodig hebt om je hart te openen
en je Goddelijkheid bewust te ervaren.
Wanneer jij je aan de dynamiek van het leven op Aarde totaal overgeeft,
ben je in staat om hogere niveaus van je bewustzijn in de materiële dimensie
te laten incarneren.
Op die manier draag je bij aan de versmelting van de materiële
en de spirituele dimensies, aan het verhogen van de trilling van Moeder Aarde,
die via jullie ook hogere niveaus van haar bewustzijn kan laten incarneren,
en aan het activeren van God in een materiële en manifeste vorm.
Wanneer jij je volledig overgeeft aan het omarmen van deze dimensie,
ben je in staat om je ‘oermissie’ te vervullen."


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Jullie zijn inmiddels erg vertrouwd geraakt met je mooie planeet.
Echter, er is ooit een moment geweest waarop jullie voor het eerst op Aarde
zijn geïncarneerd.
Voordat je toestemming kreeg om ruimte op Aarde in te mogen nemen
en deel uit te mogen maken van de familie van de mensheid,
diende je een belofte af te leggen.
Deze ‘oorspronkelijke belofte’ hield in dat jij je incarnaties als mens zou doorzetten
totdat je in staat zou zijn om Moeder Aarde volledig te eren
voor wie ze is en voor de functie die ze voor jou vervult.
Het eren van Moeder Aarde brengt je uiteindelijk naar het eren van jezelf
en van je creatie als mens.
Kennis maken met de verschillende elementen op Aarde,
respect voor het milieu, een bewuste relatie met voeding en een goede verzorging
van je lichaam zijn aspecten van het vervullen van je belofte.
Moeder Aarde heeft jou, op haar beurt, ook een belofte gedaan.
Zij heeft beloofd dat ze jou zal dragen, baren en voeden, leven na leven,
totdat je in staat zult zijn om je eigen belofte te vervullen.”



Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Eten, drinken en ademen zijn duidelijke manieren
waarmee Moeder Aarde je voedt en ondersteunt.
Verder wordt door haar veel energetisch afstemmingswerk voor jullie verricht,
bijvoorbeeld tussen kosmische en materiële energieën
die met elkaar een integratie zoeken en vele individuele en collectieve processen
die op Aarde een uitwerking krijgen.
Moeder Aarde ondersteunt jullie in jullie Hartcyclus,
Bloedcyclus en Incarnatiecycli.
Tijdens de indalende fasen van deze bewustzijnscycli
waarin je een individu wordt, zijn jullie geneigd om je,
tegelijkertijd met jullie vervreemding van je Goddelijke bron,
van Moeder Aarde te vervreemden.
Na het omkeerpunt in de cyclus beleven jullie een spirituele opening
die maakt dat je je verbinding met de Aarde ook in je hart kunt laten ontwaken.
De daarmee gepaard gaande liefde en bewondering voor je materiële bestaan
en voor Moeder Aarde wordt dan een uiting van het openen
van je hart en van het bewust ervaren van je Goddelijkheid.
Je kunt dit proces ondersteunen door bewust aandacht aan je relatie met de Aarde te geven.
De intentie om meer inzicht te krijgen in je relatie met de vijf elementen,
het bewust met voeding en met het milieu omgaan, en een goed onderhoud
van je lichaam en van je omgeving brengen je verder brengen
in het vervullen van je ‘oorspronkelijke belofte’,
daarbij wetende dat je Aardse Moeder haar belofte ook doorgaans nakomt.”


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Wij, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef,
zijn trouwe bewonderaars van onze Aardse Moeder.
Tijdens onze Aardse levens hebben we haar geëerd en geliefd.
Zij heeft ons beschermd en gevoed, en, als we zo ver waren, ook teruggenomen,
zodat we in staat waren om ons te gaan verbinden met hogere niveaus van ons bewustzijn.
Onze contact met deze grote Moeder verloopt nu op een ander niveau.
Toch blijven we ons verwonderen over haar toewijding bij het uitvoeren van haar missie.
Met veel dankbaarheid omarmen we de verschillende fasen van onze relatie met de Moeder.
Wij zegenen jullie, zodat jullie ook je hart mogen openen
naar deze bijzondere relatie die ten grondslag ligt aan jullie bestaan als mens.
Met onvoorwaardelijke liefde, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef.”



.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Openbaring over de oermissie en de bewustzijnscycli van de

Bericht door Liana » 24-08-2011 20:59

Afbeelding
Afbeelding




Openbaring over de oermissie en de bewustzijnscycli van de mens





Maria Magdalena: “Lieve mensen, ontwikkelingen in bewustzijn hebben de eigenschap dat ze zich in een cyclische vorm manifesteren.
De eerste cyclus begint bij God zelf. God, als allesomvattend bewustzijn,
is in essentie ‘Absoluut’van karakter.
Door het verlangen om de liefde voor zichzelf tot verdieping en uitbreiding te laten komen, neemt God uiteindelijk een Manifeste vorm aan om zichzelf te onderzoeken en lief te hebben.
God geeft daartoe vorm aan de cyclus van de Schepping.
In dit cyclische proces vinden het Absolute en het Manifeste niveau van God elkaar, ze verkennen elkaar en hebben elkaar lief.

Afbeelding
Maria Magdalena nabij de kapel van Rennes-le-Chateau


Deze relatie van God met zichzelf maakt deel uit van een Goddelijke cyclus.
Jullie mensen worden geacht om nog geen bewust contact met deze cyclus te maken.
Jullie zijn er weliswaar een deel van, als God,
maar het bewustzijn van de mens is er nog niet aan toe dat het zich daar een beeld van kan vormen of inzicht in kan krijgen.
Het hoort nog niet tot jullie taak als mens om je daar mee bezig te houden.
Tijdens toekomstige ontwikkelingen, als jullie er aan toe zijn,
worden jullie je er wel bewuster van.”

De Scheppingscyclus heeft het verhogen van de liefdestrilling van God als doel


Maria Magdalena: “Jullie bewustzijn verbindt zich nu met de huidige cyclus van de Schepping.
Binnen deze cyclus hebben jullie een specifieke rol uitgekozen binnen het geheel.
De cyclus van de Schepping heeft als doel het verhogen van de liefdestrilling van God
door zich in de vorm te manifesteren.
Aan de basis van deze manifestatie bevindt zich de Drie-eenheid van ‘de Schepper, de Geschapene en het Proces van Scheppen’,
die uiteindelijk de gehele Schepping vorm doet krijgen.
In jullie huidige fase van ontwikkeling zijn jullie nog volop in contact
met de rol en de essentie van ‘Geschapene’.
Het je bewust worden van de betekenis van de begrippen ‘Schepper’
en ‘Proces van Scheppen’ is bij jullie nog in volle groei.
Als gevolg van deze bewustzijnsontwikkeling mogen jullie in de toekomst nog veel voldoening ervaren.
Hoe meer inzicht jullie krijgen in de veelomvattende betekenis van de Drie-eenheid als geheel, des te meer worden jullie je bewust van je eigen Goddelijke essentie en van die van de Schepping.”



In elke creatie in het dagelijks leven herhalen jullie het proces van de ‘Big Bang’


Maria Magdalena: “De manifestatie van God in een materiële vorm activeert de kwaliteit van het Zijn van God,
het Zijn waar de liefde mee verbonden is.
Liefde dient zich in het bijzonder aan wanneer de spirituele en de materiële vormen van bewustzijn elkaars Goddelijkheid herkennen en als gevolg van hun interactie hun Goddelijke essentie
zich verwezenlijkt.
Liefde is een Zijnskwaliteit die in trilling wordt verhoogd
wanneer God een vorm aanneemt en zichzelf opnieuw binnen deze vorm herkent.
Hier sluit de door jullie op je genomen ‘oermissie’ bij aan.
Jullie mensen zijn het deel van God dat gekozen heeft om de trilling van de liefde te verhogen door de eigen Goddelijkheid te vergeten en die vervolgens door middel van je leven op Aarde opnieuw te ontdekken.
Dit proces voltrekt zich binnen je leven als mens.
Om dit te bewerkstelligen is het nodig dat er individueel bewustzijn ontstaat.
Wanneer een wezen zich ‘individu’ binnen het grote geheel gaat voelen,
kan hij of zij de eigen scheppingskracht om microniveau gaan toepassen.
God in het groot verplaatst zich naar God in het klein,
die dezelfde principes die in de macrokosmos worden gebruikt ook in de microkosmos van zijn of haar leven als mens gaat integreren.
In elke creatie van jullie dagelijks leven herhalen jullie in wezen het proces van de ‘Big Bang’.
Het vanuit het niets iets in het leven roepen is inherent aan jullie Zijn van God, aan jullie zijn van Schepper, en ongeacht het feit of jullie levenscreaties zich nu wel of niet als een opzienbarend verschijnsel aandienen,toch scheppen jullie voortdurend tijdens jullie talloze levens op Aarde.”

Jullie openen een weg in bewustzijn voor andere wezens


Maria Magdalena: “Niet alle soorten wezens in het Universum realiseren
en ervaren tegelijkertijd individueel bewustzijn.
Daar is voorwerk voor nodig.
Jullie hebben als mensen deze taak op je genomen.
Je ‘individu’ voelen betekent dat jij je afgescheiden
dient te voelen van het grote geheel om je scheppingskracht in het klein te kunnen toepassen vanuit een eigen wil.
Als jij je niet afgescheiden van God en van de rest van de Schepping voelt,
stem jij je scheppingskracht continu af op universele natuurwetten
en blijf je op die manier met je bewustzijn verbonden met God in het groot.
Het je in bewustzijn van God afgescheiden voelen, stelt je echter in staat
om door de inwijding van de dualiteit van de Aardse materie heen te gaan
en daarin je eigen Goddelijkheid te herontdekken.
Deze inwijding maakt dat jij je Goddelijkheid eerst in jezelf dient te herontdekken, voordat jij je bewust kunt gaan verbinden met God in het groot.
Jullie hebben je bereid getoond om,
samen met de mensachtige wezens van de andere twaalf planeten waarop dualiteit kan worden ervaren, als pioniers door deze inwijding heen te gaan.
Daardoor openen jullie een weg in bewustzijn voor andere wezens en bewustzijnsvormen in het Universum zodat die door de weg van individualiteit heen te gaan om zo van binnenuit hun Goddelijkheid te herontdekken.
Niet alle wezens en bewustzijnsvormen kiezen echter deze weg.
Sommigen kiezen voor een verkorte activering
door middel van bewustzijnsoverdracht
en wel door andere wezens die wel door de weg van individualisering heen zijn gegaan.”

Alle cycli ondersteunen jullie bij het vervullen van jullie oermissie

Maria Magdalena: “Deze weg om individu te worden,
zowel gedeeltelijk of volledig, brengt een cyclus met zich mee.
Binnen deze cyclus wordt in een eerste fase het individualisatieproces
in gang gezet door volledig een vorm aan te nemen,
een vorm die zich ogenschijnlijk losmaakt van het grote geheel.
Vervolgens ontstaat er een omkeerpunt.
Want nadat er een maximum aan individualisatie is bereikt,
keert het proces zich om en wel op de weg terug naar eenheid en verbinding.
Deze dynamiek is aanwezig binnen de cyclus van de Schepping,
de drie collectieve incarnatiecycli van de mensheid en de twee individuele cycli van de mens, de Bloedcyclus en de Hartcyclus.
Al deze cycli ondersteunen jullie bij het vervullen van jullie ‘oermissie’,
bij het doen ontwaken van God, die je ook zelf bent,
op een hoger trillingsniveau van liefde.
En als gevolg daarvan komt de essentie van het Zijn ook
op een hoger niveau te staan.
Het gehele Universum trilt dan ook met jullie mee.
Jullie ontwikkelingen en inzichten resoneren door de gehele Schepping.
Daar is de Schepping jullie dankbaar voor.

Moge jullie liefdevolle toewijding jullie uiteindelijk leiden naar het openen
van je hart en naar het bewust ervaren van je Goddelijkheid als mens.
Daar zegen ik, Maria Magdalena, samen met mijn geliefde Jezus, jullie voor.
Uit liefde en verbondenheid, Maria Magdalena, ook namens Jezus.”


Afbeelding
Maria Magdalena en Jezus in de Saint Martin te Limoux



=======================================



Quote van Maria Magdalena, Jezus en Maria over het ervaren van geluk




Maria Magdalena, Jezus en Maria:
“Lieve mensen, geluk is een bewustzijnstoestand die te maken heeft met het openen van het hart.
In het bijzonder vormen de kwaliteiten van zelfacceptatie en het omarmen van je Goddelijkheid als mens op Aarde de bron van geluk in je leven is.
Wanneer je jezelf volledig accepteert zoals je bent en bereid bent om al je zogenaamde imperfecties in je hart te nemen zul je open staan voor het ervaren van geluk.

Afbeelding


Geluk is een ‘besmettelijke’ staat van zijn.
Anderen merken het meteen als je een gelukkig mens bent.
Je straalt het uit.
Mensen voelen een niveau van tevredenheid en rust,
van blijheid en liefde, van acceptatie en onbevangenheid in jullie waar ze zelf naar verlangen.
Geluk is een manifestatie van het openen van het hart waar iedereen,
bewust of onbewust naar op zoek is.
Wanneer anderen deze hartskwaliteit bij jullie bemerken,
voelen ze zich geïnspireerd om dit ook in zichzelf te doen ontwaken.
De spiegel die jullie hen onbewust voorhouden laat hun hart resoneren
met de frequentie van onvoorwaardelijke liefde.
En dit zet bewust of onbewust een proces op gang waarmee ze dieper in contact kunnen komen met wie ze werkelijk zijn.”



Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Openbaring van Jezus over het openen van het hart

Bericht door Elisabeth » 07-09-2011 21:08

Afbeelding
Afbeelding



Openbaring van Jezus over het openen van het hart




Jezus: “Lieve mensen, met liefde, respect en blijdschap kijk ik toe hoe jullie in deze tijd de leringen van mijn geliefde Maria Magdalena omarmen. Onze liefde voor elkaar kent geen grenzen en is een weerspiegeling van onvoorwaardelijke liefde als essentie van het Goddelijke. We kunnen samen steeds meer optreden, zoals bijvoorbeeld in onze interactie met jullie. Hoewel onze liefde het karakter heeft van een uitwisseling tussen het mannelijke en het vrouwelijke, is het ook een reflectie van universele liefde. In een relatie tussen man en vrouw speelt gelijkwaardigheid een centrale rol. Alleen door elkaar als gelijkwaardig te beschouwen kan een relatie werkelijk tot bloei komen en kunnen jullie elkaar dienen bij het openen van het hart. Dezelfde gelijkwaardigheid vinden jullie terug in en aan de basis van elke intermenselijke interactie. Jullie zijn gelijkwaardig aan elkaar omdat jullie allemaal Schepper zijn.


Hartopening versterkt door het aanvaarden
van andermans scheppingskracht



Jezus: “Omdat de persoonlijkheid erop gericht is om vanuit dualiteit op Aarde te functioneren, neigt ze er naar om, bij een kleine of grote disbalans, vanuit het slachtoffer- of daderpatroon te gaan opereren. Het aanvaarden van de eigen scheppingskracht is een proces van grote toewijding waarin vertrouwen en overgave centraal staan. Het is een weg die meerdere facetten kent waarop mijn geliefde Maria Magdalena de komende tijd nog dieper op in zal gaan bij het verder in de wereld neerzetten van haar leer in De Maria Magdalena Code. Deze bewustwording van je zijn van Schepper gaat gepaard met het openen van je hart. Deze hartopening wordt versterkt door het aanvaarden van de scheppingskracht van anderen. Wanneer je bereid bent om de Goddelijkheid van een ander te bewonderen, zal deze bereidheid als een spiegel fungeren waarin je je eigen Goddelijkheid kan bewonderen. Aandacht hebben voor de processen van andere mensen vanuit het perspectief dat ze ook Goddelijk zijn en dat wat ze meemaken een creatie daarvan is, maakt dat jullie je met een niveau van eenheidsbewustzijn verbinden van waaruit jullie ook jezelf als Goddelijk kunnen ervaren. Het met liefde naar de ervaringen van anderen kijken brengt ook jullie in contact met vele eigen ervaringen uit dit leven en mogelijk ook uit andere levens. Ervaringen die jullie op een onbewust niveau nog aan het verwerken zijn.



Afbeelding



Alle levenservaringen die jullie vanuit de Aardse dualiteit en afgescheidenheid gecreëerd en meegemaakt hebben dienen in jullie ontwikkeling uiteindelijk tot eenheid gebracht te worden. Dat kan soms heel snel gaan, voor een deel ook op onbewust niveau, met name wanneer jullie bewust contact maken met jullie scheppingskracht en met jullie deelname aan het veld van eenheidsbewustzijn, wat in essentie God is. Bepaalde inzichten die jullie dan krijgen zetten met terugwerkende kracht een proces in gang waarmee allerlei, aan dit of andere levens gerelateerde, ervaringen opnieuw in jullie bewustzijn tot eenheid worden gebracht.”


Op je levensweg is de liefde van je hart
je enige houvast



Jezus: “Veel van jullie verwerkingsprocessen op de weg naar het openen van het hart en het bewust ervaren van je eigen Goddelijkheid ontstaan in de uitwisseling met andere mensen, en in het bijzonder in jullie relaties. Relaties worden door middel van communicatie opgebouwd. Het wel of niet aanvaarden van je eigen scheppingskracht en van de scheppingskracht van een ander spelen een belangrijke rol in de manier van communiceren die je met deze persoon kunt creëren. Op die manier is het communiceren vanuit scheppingskracht een essentieel instrument om je eigen Goddelijkheid bewust te ervaren en de bewustwording van een ander te bevorderen. Communiceren vanuit scheppingskracht betekent dat je bereid ben om je eigen scheppingskracht te aanvaarden, ook in moeilijke situaties, en dat je ook bereid ben om zo naar een ander te kijken. Zodoende zul je ongetwijfeld ook geconfronteerd worden met de rol van pijn en frustratie in je eigen ontwikkeling en in die van andere mensen."


Een weg die verder gaat dan logica



Jezus: “De keuze voor onvoorwaardelijke liefde en mededogen is de enige keuze die je, als een lichtend baken, over deze weg heen kan leiden. Het is de weg naar het uitstijgen boven goed en kwaad, het ontwikkelen van mededogen en het openen van het hart. In de praktijk betekent dit dat je bereid bent om op een neutrale manier en zonder oordeel naar onplezierige en vaak pijnlijke eigenschappen van jezelf en van anderen te kijken. Hetzelfde geldt voor je kijk op situaties in je leven en in het leven van anderen. Door op die manier je hart te openen, ga je je realiseren dat elke ervaring of elk aspect van jezelf, hoe vervelend dan ook, een eigen bedoeling en functie heeft of heeft gehad in je bewustzijnsontwikkeling, nu en door de eeuwen heen. Als je dit aanvaardt, open jij je hart naar diepere niveaus van liefde en mededogen.
Dit is de weg waarmee Maria Magdalena en ik, maar ook Maria en Jozef, geconfronteerd zijn geweest tijdens mijn kruisiging. Deze weg gaat verder dan de logica, omdat logica op basis van dualiteit functioneert. Op je levensweg is de liefde van je hart je enige houvast en in het verlengde daarvan ook het vertrouwen dat het deze liefde is waar je bestaan in wezen over gaat.”




De onvoorwaardelijke liefdeskracht die je bent




Jezus: “Op een gegeven moment ben je er aan toe om de rol van pijn en frustratie in je eigen ontwikkeling te zien en deze met liefde te omarmen. Jij voelt je dan ook geroepen om jezelf voor elke vorm van zelfverwijt te vergeven. Dan zul je open gaan staan om je Goddelijkheid te aanvaarden en je hart te openen naar de onvoorwaardelijke liefdeskracht die je bent. Wanneer je er aan toe bent om de rol van pijn en frustratie in de ontwikkeling van anderen vanuit liefde te bezien, ga je vrijheid en gelijkwaardigheid met alle mensen ervaren. De eenheid die zich in deze beide ervaringen manifesteert is een reflectie van jullie God zijn.
Meer eerbied voor de Goddelijkheid van jullie menszijn en jullie open hart stel ik me, samen met Maria Magdalena en Maria, beschikbaar voor jullie en jullie bewustwordingsprocessen. Roep ons op door een spontaan gebed en laat je door onze liefdeskracht dragen elk moment waarop je daar behoefte aan hebt. Jullie spirituele broer, Jezus.”


Afbeelding

Maria Magdalena en Jezus in de Saint Martin te Limoux
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Naar aanleiding van de herdenking van 11-9-2001 op 11-9-2011

Bericht door Liana » 23-09-2011 16:57

Afbeelding
Afbeelding



Naar aanleiding van de herdenking van 11-9-2001 op 11-9-2011



Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Lieve mensen, met vreugde zijn we bij jullie aanwezig tijdens deze bijeenkomst ter ere van jullie Goddelijkheid. Deze bijeenkomst en de intenties waarmee jullie bij elkaar komen verhoogt de trilling en aanwezigheid van Goddelijke liefde op de gehele Schepping en het draagt bij aan het activeren van Goddelijke bewustzijn op Absoluut niveau. Bedankt dat jullie bereid zijn om je hart te openen om je Goddelijkheid te omarmen en het op Aarde te manifesteren.



Nawee van de Millenniumwisseling

De huidige datum van 11-09-11 is op de gebeurtenissen van 11-09-2001 afgestemd. Tien jaar geleden, als een nawee van de Millenniumwisseling, heeft de mensheid een grote confrontatie ondergaan. Een onderliggend patroon van agressie, zelfontkenning en zelfdestructie is toen opnieuw manifest gemaakt, aan de oppervlakte gekomen. Dit was niet de eerste keer dat jullie met zijn allen met een dergelijke uiting contact hebben gemaakt. De vele oorlogen uit jullie verleden, met een hoogtepunt tijdens de Tweede Wereldoorlog, zijn hier voorbeelden van. Deze grote oorlog heeft als een collectief omkeerpunt voor de mensheid gefungeerd.

Er zijn echter nog belangrijke agressiekernen in jullie Collectieve bewustzijn die nog niet volledig uitgewerkt zijn. Er zijn nog talloze groepen mensen die de onderlinge strijd als een weg beschouwen om hun eigen bestaansrecht op te zoeken. Ze realiseren zich niet dat, aangezien alle mensen één met elkaar zijn, het niet mogelijk is om het eigen bestaansrecht te claimen ten koste van het bestaansrecht van anderen.


Inkeer en bewustwording

De gebeurtenissen van 11-09-01 hebben deze overtuigingen en patronen zichtbaar en voelbaar gemaakt en wel op een manier dat niemand daar meer om heen kon. Bewust en onbewust hebben ze jullie in contact gebracht met het ontkennen van je Goddelijkheid. Hoe verschrikkelijk en schadelijk en hoe intensief het ook voor jullie geweest is, het heeft jullie onmiskenbaar tot zelfreflectie gebracht. Diep onderdrukte angsten en emoties werden geopenbaard.

Na een eerste fase van terug strijden en sterkere polarisatie zijn jullie nu verder tot inkeer en bewustwording gekomen. Deze ingrijpende ervaring heeft jullie tot een herziening van jullie onderlinge relatie en van je relatie met Moeder Aarde gebracht. Allerlei vormen van ontkenning en geweld, zowel gericht tegen de natuur als tegen andere mensen, werden duidelijk in je bewustzijn.

De ervaring van 11-09-01 heeft als een grens gefungeerd voor een levensstijl waarin de relatie tussen innerlijk en uiterlijk leven uit balans was geraakt. De vele overledenen hebben, door het beschikbaar stellen van hun menselijk leven, aan deze transformatie bijgedragen. Door het verscherpen van de ervaring van dualiteit is er meer ruimte geschapen voor het groeien naar eenheidsbewustzijn.

Wereldraad van wijze mensen

Na tien jaar zijn jullie er aan toe om een nieuwe fase in dit proces aan te gaan, een fase die jullie leidt tot het openen van je hart en het bewust ervaren van je Goddelijkheid. In deze fase zullen hogere waarden en normen worden geschapen voor het omgaan met mens en natuur. Er zullen duidelijke afspraken worden gemaakt om de gelijkwaardigheid en bestaansrecht van alle levende wezens te waarborgen. De mens als soort bereikt hiermee zijn volwassenheid en neemt zijn verantwoordelijkheid als de leidende soort op Aarde.

Wanneer jullie vanuit broeder- en zusterschap, respect en onvoorwaardelijke liefde met elkaar en met de Aarde omgaan, worden alle basisbehoeften vervuld. De samenwerking tussen mens en natuur opent de weg naar een dieper inzicht van de natuurwetten die voor energie en overige voorzieningen zorgen. De huidige politieke en economische leiding gaat over in een Wereldraad van wijze en bekwame mensen die in staat zijn om vanuit eenheidsbewustzijn aan de wereld leiding te geven.


Macht gedecentraliseerd

Het is echter een kenmerk van deze nieuwe tijd dat de macht gedecentraliseerd wordt en elk individu en elke kleine gemeenschap in staat is om aan zichzelf leiding te geven. Met andere woorden, jullie gaan een proces in van persoonlijk leiderschap, waardoor je in staat bent om zowel in je relatie met jezelf, in je dagelijks leven als in je Aardse creaties eenheidsbewustzijn te integreren. Dit proces van persoonlijk leiderschap verloopt volgens de hartcyclus, zoals in het Tweede deel van de Maria Magdalena Code beschreven wordt. In elk leven doorloopt ieder mens een hartcyclus waarin één van de dertien hartskwaliteiten geactiveerd wordt. Door middel van deze cycli komen tijdens vele levens de dertien hartskwaliteiten tot ontwaken. Als deze dertien kwaliteiten weer geactiveerd zijn, wordt het Christusbewustzijn in je hart wakker. Dit gaat gepaard met het bewust ervaren van je Goddelijkheid als mens en met een sterke integratie tussen je spirituele en je Aardse bewustzijn. Dit draagt bij aan de integratie tussen het Absolute en het Manifeste niveau van God.


Afbeelding


Wij, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef, voelen ons vereerd om jullie in deze essentiële processen ten dienst te staan. Wanneer jullie een appèl op ons doen, worden hogere niveaus van jullie bewustzijn geactiveerd. Wij mogen ons dan met jullie, via deze hogere niveaus, verbinden om jullie in je ontwikkelingen te ondersteunen. We fungeren als brug tussen je Persoonlijkheid en je hogere bewustzijnslichamen om de onderlinge integratie te bevorderen. Met alle liefde stellen we ons voor deze functie beschikbaar. Vanuit liefde en eenheid, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 08-11-2011 19:58

Afbeelding
Afbeelding



Openbaring over onze relatie met Dolfijnen


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef:
“Lieve mensen, jullie zijn bij elkaar gekomen
om verdieping te zoeken in je relatie met dolfijnen.
Deze prachtige dieren zijn een uitdrukking van een speciale vorm
van liefde en ze weerspiegelen de relatie van de mens
met hogere niveaus van je bewustzijn.
Jullie hebben al contact met dolfijnen vanaf het begin van jullie huidige Incarnatiecyclus.
In de tijd van Atlantis hadden de dolfijnen
een bewuste en telepathische communicatie met de mens.
Zij fungeerden als orakel en ze gaven advies aan degenen die daarom vroegen.
Daarbij was het wel een voorwaarde dat de persoon
die om hun advies vroeg, dit verzoek vanuit zijn of haar hart deed.
Dan pas konden de dolfijnen deze persoon helpen om af te stemmen
met zijn of haar Hogere Zelf en het pad van de Ziel.
Dolfijnen werden geraadpleegd wanneer mensen helderheid over
de richting in hun leven nodig hadden of wanneer ze zich in een crisis bevonden.”



Dolfijnen verankeren de onbevangenheid van je Innerlijke Kind in je geaardheid als volwassene


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “De dolfijnen zijn samen met jullie op Aarde gekomen aan het begin van jullie Tweede Incarnatiecyclus. Zij hebben op spiritueel niveau de functie op zich genomen om jullie tijdens het leven als mens in jullie verbinding met hogere niveaus van bewustzijn te ondersteunen. De dolfijnen doen dit via het contact met jullie Innerlijke Kind, het deel van jullie bewustzijn dat verbonden is met jullie ervaringen en creaties van je kindertijd. Dolfijnen bieden heling voor je Innerlijke Kind door hem of haar weer te helpen verbinden met je Goddelijke bron. Dolfijnen helpen jou dan om de onbevangenheid van je Innerlijke Kind te verankeren in je geaardheid als volwassene. Op die manier helpen ze jullie om je hart met je tweede en zevende chakra te harmoniseren, op basis waarvan al je andere energiecentra ook in balans komen


Dolfijnen helpen mensen met een verstandelijke beperking in de verbinding met het Aardse



Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “De verbinding met je onbevangenheid opent je hart naar eenheidsbewustzijn en naar het contact met je Goddelijke bron, waardoor je de kracht van je kindertijd met de onafhankelijkheid van je volwassenheid kunt verbinden. Kinderen die zich door dolfijnen geïnspireerd voelen, kunnen hun tijdens hun groei naar volwassenheid in contact met hun Goddelijke bron blijven. Zij blijven op hun eigen manier bewust van hun Goddelijkheid, terwijl ze zich toch met de dualiteit van het Aardse leven verbinden. Kinderen of volwassenen met een verstandelijke beperking worden door dolfijnen geholpen in de verbinding met het Aardse. Dit in tegenstelling tot mensen met een grotere verstandelijke ontwikkeling die door de interactie met de dolfijnen juist meer in het contact met het spirituele ondersteund worden.”



Dolfijnen bereiden het Aardse energieveld voor op het bewust omarmen van onze Goddelijkheid



Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Jullie communicatie met dolfijnen hoeft niet altijd op fysiek niveau plaats te vinden. Jullie kunnen op spiritueel en energetisch niveau contact met ze maken voor inspiratie en ondersteuning, Bijvoorbeeld voor het helen van je innerlijk kind, maar ook voor andere zaken die met het integreren van hogere niveaus van bewustzijn in je Aardse leven te maken hebben. Dolfijnen zijn ook in het bijzonder verbonden met Moeder Aarde. Zij helpen de stroom van kosmische energie naar en door de Aarde heen onbelemmerd te laten stromen. Zij kunnen jullie ondersteunen bij het ontwikkelen van nieuwe vormen van energie en bij het helen van beladen plekken in de wereld. Hun aanwezigheid is als van nature energetiserend en hartopenend. Dolfijnen bereiden het energieveld van de Aarde voor op het bewust omarmen van de Goddelijkheid van de mens en van de natuur. Zij openen kanalen voor het ervaren van eenheidsbewustzijn, onvoorwaardelijke liefde en het aanvaarden van de scheppingskracht voor alle levende wezens en in het bijzonder van de mens. Op die manier dragen ze bij aan het leggen van een brug tussen het leven op Aarde en de hogere bewustzijnsdimensies. Dolfijnen helpen ook Moeder Aarde bij het verwerken van de dualiteit van de materiële dimensie met hogere niveaus van haar eigen bewustzijn. Deze integratie speelt een steeds belangrijker rol in de overgang naar de nieuwe tijd. Sommige volkeren en bepaalde mensen in het bijzonder zijn zich in deze tijd zeer bewust van de rol de dolfijnen bij het verhogen van het Aardse en het menselijke bewustzijn. Zij koesteren hun relatie met dolfijnen als een weg om zich beter met Moeder Aarde en met hun eigen Goddelijkheid te verbinden. Dolfijnen helpen de mens om eenheidsbewustzijn in hun leven te integreren en in het bijzonder in de relatie met de natuur. Er zijn ook volkeren die weerstand voelen tegen dolfijnen en walvissen. En wel omdat deze dieren hen in contact brengen met aspecten van henzelf waarmee ze zich nog niet goed kunnen verbinden; ze voelen zich dan geneigd om op hen te jagen en hen te doden. Echter, ze zullen voor hun ontwikkeling de relatie met dolfijnen dienen te helen, voordat ze hun relatie met Moeder Aarde in hun hart kunnen omarmen. Gezien het feit dat de mens een Aardse schepsel is, is deze heling een onmisbare stap bij het omarmen van jullie Goddelijkheid als mensen.”


Dolfijnen zijn een inspiratie om je met souplesse aan je transformatie over te geven


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “In de huidige tijd, waarin jullie bewust je eerste Zielelichaam van Hoge Energie met je Persoonlijkheid aan het integreren zijn, is jullie relatie met dolfijnen van grote waarde. Zij kunnen jullie ondersteunen bij het loslaten van het oude en in het scheppen van het nieuwe. Zij zijn een inspiratie om je met souplesse over te geven aan dit diepgaande transformatieproces. Dolfijnen zijn op spiritueel niveau puur bewustzijn dat in het Universum op een speelse manier orde schept. Naarmate jullie verder doorgroeien in de opstijgende fase van jullie Tweede Incarnatiecyclus zal je relatie met dolfijnen bewuster en liefdevoller worden. Zij gaan hun stem weer op hun eigen wijze manier gebruiken, naarmate jullie meer in staat zijn om daar naar te luisteren.”


Afbeelding


In Atlantis hebben wij een liefdevolle relatie met de dolfijnen opgebouwd


Wij, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef hebben een persoonlijke relatie met dolfijnen tijdens ons leven als mensen opgebouwd. In tijden van vrede in Atlantis hebben wij een liefdevolle en bewuste relatie met ze opgebouwd. Later tijdens ons leven in Palestina hebben dolfijnen ons wel eens direct tijdens persoonlijke ontmoetingen een speelse en dierbare ondersteuning gegeven. Later, na de kruisiging van Jezus, hebben dolfijnen Maria Magdalena begeleid op haar reis naar Zuid-Frankrijk en daarnaast Maria en Jozef getroost voor het verlies van hun zoon. Wij zijn ze zeer dankbaar voor hun bijdrage aan onze bewustzijnsontwikkeling en voor de samenwerking waarbij we samen mogen optreden in onze gemeenschappelijke taak voor het ondersteunen van de mensheid bij het bewust ervaren van hun eigen Goddelijkheid. Zoals jullie van ons kennen, zijn we te allen tijde voor jullie beschikbaar in de mate dat jullie ons daarom vragen. In liefde en eenheid, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef.”
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 24-11-2011 19:50

Afbeelding
Afbeelding


Openbaring over de energetische activatie van de mens op 11-11-11


Afbeelding


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Lieve mensen, jullie zijn als geïncarneerde groep zielen op jullie Aardse reis aanbeland bij het magische getal 11-11-11. Deze datumaanduiding is uit het getal ‘1’ opgebouwd. 1 staat voor het manifesteren van eenheidsbewustzijn op een dieper niveau in je leven als mens. Vandaag is er sprake van 6 x 1 en dat maakt dat de Drie-eenheid van de Schepper, de Geschapene en het Proces van Schepper in wezen 2 x aanwezig zijn. Deze spiegeling van 2 x 3 geeft jullie de mogelijkheid om over je scheppingskracht en je zijn van God met jezelf te reflecteren. Jij kunt je gemakkelijker bewust worden van wat je schept, de manier waarop je schept en het resultaat van je creaties. Deze zelfreflectie helpt jou om je te realiseren of je levenscreaties in overeenstemming zijn met je huidige hartcyclus en in het bijzonder met het doen ontwaken van je centrale hartskwaliteit in je leven. En dit draagt bij aan het waarderen van je unieke pad als mens en om je duidelijk
te focussen op het vinden van een antwoord op je incarnatievraag en het vervullen van je ‘oermissie’.”


Deze overgangsperiode eindigt op 13-13-13


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Vanaf de millenniumwisseling in 2000 zijn jullie al bezig met de opstijgende fase van het integreren van je Lichaam van Hoge Energie in je Aardse Persoonlijkheid. Tot nu toe hebben jullie al tien hartskwaliteiten gemobiliseerd om een basis te geven aan deze cruciale overgangsfase. Het integreren van het Lichaam van Hoge Energie in jullie Persoonlijkheid creëert een opening in het beleven van eenheid in je leven als mens. En dit markeert het begin van jullie ontwaken naar het ervaren van je Goddelijkheid als mens. Wanneer dit ontwaken aan het einde van het Tweede Incarnatiecyclus voltooid is, raken jullie deze bewustzijnstoestand niet meer kwijt.
De periode van 26 Aardse jaren die deze overgang omvat, eindigt op 13-13-13. Een datum die buiten jullie Aardse jaartelling valt. Toch geven wij jullie aan hoe jullie in jullie bewustzijn contact met dit moment kunnen maken. Deze periode van 26 jaar, vanaf 1987 tot 2013, geeft een impuls aan het integreren van het Lichaam van Hoge Energie met je vier Aardse lichamen. Deze integratie brengt je gehele leven op Aarde op een hoger plan. De trilling van je vier Aardse lichamen wordt dan verhoogd naar een niveau dat je in staat stelt om met je Hogere Zelf te communiceren.
Om je bewustzijnslichaam van Hoge Energie in je Persoonlijkheid te integreren, dien je bereid te zijn om verantwoordelijkheid te nemen voor je scheppingskracht. Hierdoor ga je in toenemende mate aandacht besteden aan het aanvaarden van wat je schept, aan het willen begrijpen hoe je dit doet en aan hoe bewuster te leren met je creaties om te gaan.”


‘Spelend creëren’ geeft jullie kracht met deze ontwikkeling om te gaan


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Op 11-11-11 wordt de integratie van je Lichaam van Hoge Energie geactiveerd vanuit de hartskwaliteit ‘Baren’. Dit is een vrouwelijke hartskwaliteit die jullie in contact brengt met het ‘Bewust scheppen vanuit het Zijn’. Om dit te realiseren hebben jullie de persoonlijke aspecten nodig van: ‘onbevangen zijn’, ‘kunnen ontvangen’, ‘je aan een proces over kunnen geven’, ‘in het hier en nu kunnen functioneren’ en ‘het resultaat los kunnen laten en tegelijkertijd aandacht aan de richting van het proces blijven geven’. Onder de begeleiding van je Ziel en je Hogere Zelf worden jullie naar levenservaringen en situaties geleid die jullie helpen eerdergenoemde vaardigheden te ontwikkelen. Zelf heb je de keuze om dit proces te ondersteunen of er weerstand aan te bieden. In de praktijk betekent dit dat je vaak met situaties wordt geconfronteerd waar je geen vastigheid meer aan kunt ontlenen, dat je je zekerheden dient los te laten en dat je in een nogal nieuw kader dient te leren functioneren, vaak zonder een duidelijk gevoel waar dit proces je precies naar toe leidt.
Het verlangen naar ‘Spelend creëren’ geeft jullie de kracht om speels met deze ontwikkeling om te gaan. In de fase die geactiveerd wordt op 11-11-11 zijn jullie dan ook bezig om procesmatig in plaats van doelgericht te leren functioneren. Dit brengt jullie naar een opening voor het ervaren van overgave en vertrouwen die jullie nodig hebben om te leren omgaan met de spirituele dimensies waarin eenheid bewust kan worden ervaren.”



Afname van individualiteit komt ten goede aan het openen van je hart


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef : “Het integreren van hogere niveaus van bewustzijn in je dagelijks leven impliceert het loslaten van vele Aardse zekerheden en het je afstemmen met een universele orde. Het omarmen hiervan brengt in wezen een afname van je individualiteit teweeg die ten goede komt aan het openen van je hart. De manier waarop en het aspect van je leven waarin zich dit het meest voor jou voltrekt is heel persoonlijk. Ofschoon het voor iedereen in essentie een vergelijkbaar proces is, zijn er toch verschillen die te maken hebben met je incarnatievraag en met de hartskwaliteit waar je in je huidige leven mee bezig bent.
Baren is een hartskwaliteit die je in staat stelt om te creëren op een manier die afgestemd is met een groot geheel en die rekening houdt met de creatie zelf. Het is een proces waarin jij je als het ware gelijkwaardig aan je schepping opstelt. Dit komt omdat jij je met je creatie op het niveau van het Zijn verbonden voelt. Je schept vanuit verwondering en neemt waar hoe je creatie vanuit het Zijn tot leven komt.
De overgave die Baren met zich meebrengt, versterkt je in je beleven en omarmen van het Zijn. Dit maakt het mogelijk dat jullie volgend jaar, op 12-12-12, vanuit het Zijn, het Doen van de hartskwaliteit ‘Bouwen’ op een onthechte manier kunnen omarmen.”


Dit jaar heeft een scharnierfunctie in jullie bewustzijnsontwikkeling


Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef: “Sta open om je te laten verrassen, geef je over aan je creativiteit terwijl je verantwoordelijkheid neemt voor wat en hoe je schept. Dit jaar heeft een scharnierfunctie in jullie bewustzijnsontwikkeling. Het komende jaar stimuleert jullie om een nieuwe levenshouding te ontwikkelen, eenhouding van een Goddelijk mens die de eigen Goddelijkheid omarmt en in de wereld neerzet.
Wij, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef staan te allen tijde klaar om jullie bij deze bijzondere bewustzijnsontwikkeling te ondersteunen. We zegenen jullie om je hart te openen en je Lichaam van Hoge Energie volledig in je Aardse Persoonlijkheid te integreren en te omarmen. Mogen jullie het vertrouwen ontwikkelen om dit proces volledig in je bewustzijn toe te laten. Vanuit liefde en broeder- en zusterschap, Maria Magdalena en Jezus, Maria en Jozef



.
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie