Jennifer Hoffman: Veranderen van de regels van het spel

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Jennifer Hoffman: Veranderen van de regels van het spel

Bericht door dolfijntje » 23-01-2012 17:50

Veranderen van de Regels van het Spel
---------------------------------------------------------



--
Het is een volledig Nieuw Jaar en een heel nieuw paradigma zonder regels, procedures, processen of richtlijnen. We krijgen ze zelf te maken en we hebben ondervonden dat zoveel kracht, potentieel en mogelijkheden hebben in onze handen een beetje meer dan overweldigend is. En we zijn bang dat we niet het juiste doen, dat we anders en moeten denken en doen, meer spiritueel moeten zijn of zelfs heilig in deze geascendeerde plaats en stoppen met menselijk zijn omdat dat in de eerste plaats de bron was van al onze problemen. Niet verwonderlijk dat we ons verloren voelen en de vreugde die we hoopten te vinden rond deze tijd is vervangen door verwarring en onzekerheid. We spelen een nieuw spel en we zijn niet zeker van de regels.



Ik denk dat we de verwachting hadden dat eens we 2012 bereikten en een hogere dimensie al onze problemen zouden opgelost zijn. En in een manier is dat zo omdat we nu weten dat we de gereedschappen, energie en informatie hebben om ze op te lossen en ze te gebruiken. Maar terwijl we bestaan in een hogere dimensie energetisch, moeten we die energie op Aarde neerbrengen en ze gebruiken om de nieuwe realiteit hier te creeëren; Dit is het proces van de hemel naar de aarde brengen.



De regels van het spel zijn veranderd omdat we een groter bewustzijn hebben van onszelf als goddelijke, krachtvolle spirituele wezens, de sluier van angst en scheiding is nu zo dun als niet-bestaand en we zijn meer verbonden als een menselijke familie dan ooit tevoren. Maar energie en kracht zijn van geen nut voor ons tenzij we ze in actie brengen, door onze gedachten, geloofssystemen, woorden en handelingen. Er is geen magische stok die het Universum gaat gebruiken om onze problemen op te lossen maar het gaat door ons werken, sneller dan ooit tevoren, om de realiteit te manifesteren die we kiezen.



Voor het meeste in mijn leven, voelde ik dat wanneer zij de menselijke gids uitreikten Ik besliste de les over te slaan die dag omdat ik dacht dat anderen veel beter waren in hun leven navigeren dan Ik was. Maar nu realiseer Ik mij dat Ik probeerde een 3D leven te leiden vanuit een hoger perspectief. Wanneer ik stopte dat te doen, voelde Ik dat mijn leven in kontrole was eerder dan het kontrole had over mij. Mijn keuzes en acties kunnen dan geen zin hebben voor anderen maar dat is niet mijn zaak. We moeten ons allemaal realiseren dat het spel verandert is en dat we in totale kontrole zijn van de regels, de uitkomst, het potentieel en de ontvouwende realiteit. Maak je eigen regels op en gebruik ze dan om een vreugdevol, vervullend, overvloedig en succesvol leven te creeêren dat op jou wacht in dit jaar en daar voorbij.



Jennifer Hoffman



vertaald door dolfijntje


Plaats reactie