Maria Magdalena: Ontspannen voorbij Angst

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Maria Magdalena: Ontspannen voorbij Angst

Bericht door dolfijntje » 13-12-2011 20:05

Maria Magdalena: Ontspannen Voorbij de Angst
Door Mercedes Kirkel
12 December 2011
-----------------------------------------------------------------
Dit is Maria Magdalena en Ik ben zo blij om hier opnieuw bij jullie te zijn. Ik ben namens vele hogere wezens gevraagd om te komen en te spreken met jullie, en Ik ben zo blij om dat te doen.

Dit is een mooie tijd en velen van jullie voelen de veranderingen binnenin jullie zelf. Het is waar en je hoeft er niet aan te twijfelen - jullie zijn aan het veranderen. Je kan de veranderingen elke dag zien in de manier dat jullie anders relateren naar jezelf, naar anderen, de wereld. Dit is exact hoe het proces gebeurt, en binnen een tijdje zal je starten te merken dat jullie wereld verandert. Het is niet dat jullie wereld verandert aan de buitenzijde en daar staat en het merkt, zoals naar het nieuws kijken. Dat is niet de manier dat het gebeurt. Het gebeurt omdat jij verandert en zoals jij verandert, verandert je wereld. Ik weet niet hoe Ik het meer duidelijk kan zeggen dan dat, maar wat sommigen van jullie verwachten gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Dat is de derde dimensie kijk van hoe verandering gebeurt aan de buitenkant. Maar niet gebeurt aan de buitenkant. Je zal uiteindelijk vinden dat er niet zoiets is als de buitenkant (lachen). Het is allemaal bewustzijn en jullie creeeren dit allemaal.

Dus jullie zien de veranderingen in jullie zelf. Je kan er naar kijken als je eigen innerlijke kleding, je kleerkast huid naar bewustzijn, en dit is waar je eerst de veranderingen observeert. Dus je kijkt naar jezelf en je zegt, \Oh, is dat niet interessant. Ik was zo niet vorige week. Ik was zo niet vorige maand. Maar het voelt zo natuurlijk nu. Ik ben anders. Meer en meer zal je dit beginnen zien. Je zal starten te zien hoe nieuw en anders je bent. Je zal ervan genieten. Je zal het leuk vinden hoe je bent. Dit is een heel wonderbaarlijke verandering. Het is zoals een verjaardagsfeestje hebben wanneer je een jong kind was. Je zou ballonnen moeten hebben en slingers en van die kleine dingen waar je op blaast (lachen) omdat dit een viering is. Dit is een heel goed ding. En je kan de viering voelen binnenin jezelf. Zelfs als je stil bent, zelfs als je vredevol bent, zelfs als je tegen niemand spreekt hierover of het aan de buitenkant toont kan je het binnenin voelen. En dat is waar de verandering begint.

Als deze verandering groter wordt, dieper, sterker, meer gericht, meer stabiel zal je merken dat je wereld start te veranderen. En het is niet een harde, plotse schokkende verandering. Het is een heel naadloze verandering. Het is alsof je leven een film is en de film begint juist te veranderen - het script verandert, de rollen veranderen, en het is een andere film, heel gradueel, heel naadloos. En in een heel rustgevende manier, en in een heel plezierige manier zal je je wereld zien veranderen. Dat is hoe het zal gebeuren. Je zou kunnen zeggen dat het een \inside job\ is en daar zit grote waarheid in.

Ik ben hier om je te ondersteunen. Ik weet dat jullie allemaal een groot deel leiding en instructie is gegeven. Allen van jullie hebben verschillende delen gehoord. Sommigen van jullie hebben het meeste ervan gehoord. Voor sommigen van jullie zijn verschillende stukken nog steeds nieuw. Ik ben niet exact zeker wat het meest voordelig zou zijn voor jullie op dit moment om te horen dat jullie zou helpen.

Ik wil het concept van ontspanning versterken omdat dit een natuurlijke verandering is. Dit is iets wat je op jezelf kan toepassen en het is heilzaam voor je om het te doen. Doch, het is niet iets waar je nodig voor moet worstelen, met veel moeite voor moet werken of wilskracht voor moet gebruiken. Het is zzn organisch proces dat aan het gebeuren is. In waarheid, je bent hiervoor nog door dit proces gegaan. Je herinnert je het simpelweg niet op dit moment.

Jullie weten allen wat te doen. Jullie zijn, in sommige manieren, meer dan anders aan het loslaten. Het is zoals een boom in de herfst die al zijn bladeren laat vallen. Het kan niet exact weten wat er komt in de winter, maar het hoeft er geen cursus voor te nemen om het uit te vinden (lachen). Het is binnenin de structuur van de boom zelf. Het weet, het staat toe en werkt mee met het proces.In de meeste veranderingen, is de eerste stap loslaten. Dikwijls is dat de hardste stap, speciaal in dit stadium van je ontwikkeling. Loslaten kan heel angstig voelen, en angst is een van de grootste problemen in de derde dimensie waar je mee te maken hebt. Inderdaad, het is een van de grootste dingen die je nodig moet loslaten (lachen). Maar totdat je het doet, kan loslaten als een angstig proces voelen.

Dus deel van je oefening is, voor de mate dat je mogelijk bent, voor zover het authentiek is voor jou, om te ontspannen in het proeces, om te vertrouwen zoveel als je kan. Misschien naar de grens gaan van het niveau dat je mogelijk bent te vertrouwen, meer dan je mogelijk meestal op rust als je standaard staat van vertrouwen. Sta jezelf toe meer te vertrouwen, de manier een boom vertrouwt en zijn bladeren laat vallen, om de bladeren bruin te laten worden wat lijkt op dood, maar geen dood is. De boom sterft niet. Het gaat door verandering, een proces, een verandering die leidt naar wedergeboorte. En zo doe jij dit, op dit moment, zonder twijfel.



Afbeelding

Plaats reactie