Polaris: Het Tromgeroffel Van Je Hart

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Polaris: Het Tromgeroffel Van Je Hart

Bericht door dolfijntje » 09-12-2011 19:14

Polaris: December 2011 Het Tromgeroffel van
Je Hart - Gechanneld door Tayyaa Liera - 1 December
-----------------------------------------------------------------------

Deze maand -December 2011- gaat helemaal over handelen vanuit je hartslag, vanuit de roes van het leven binnenin je eigen lichaam, en van het dromen van je wilde dromen. Wat roept je aan deze maand? Wat spreekt naar je met verdieping en een versnelling? Wat verbindt je adem naar de adem van een miljoen kelen? Wat licht je op?

Dit is wat je zal onderzoeken en ontvouwen deze maand: jou verhaal. De diepte van Wie Je bent. En speciaal hoe je het de wereld laat weten. Hoe zal je je giften brengen-- jouw reden om in dit lichaam te zijn op deze planeet op dit moment - aan de wereld. En je doet dit nu omdat als het tromgeroffel van je hart versneld, je er binnenin de voetstappen hoort die je zal nemen om je te brengen naar waar je vervolgens gaat. Je bent zeker nu over het pad dat je brengt naar waar je dromen zullen ontvouwen. Je weet Wie Je bent en waar je naartoe gaat.

Waar, van waar je staat en licht ademt op dit moment, zie je mogelijk het afwikkelen van het pad nog niet van jou naar je wildste droom. Je kan mogelijk nog niet denken de stappen te weten die je nodig moet nemen om actie te brengen in de dromen die je zo mooi creeerde vorige maand. Dat is omdat het je nog altijd aan één essentieel ingredient ontbreekt, eentje dat zo gemakkelijk verkregen is omdat het reeds in jou bestaat. Het is zo gemakkelijk! Alles wat je hoeft te doen -ALLES wat je moet doen- om dit ene essentiele ingredient te nemen en het het jouwe te maken.... is simpel Ademen. Adem in en uit, en opnieuw. Adem en de wereld is de jouwe. Adem en je activeert het wilde tromgeroffel binnenin je, het tromgeroffel van je hartzang die binnenin je fluistert, klaar nu om de roep te worden dat je neemt naar de wereld om te zeggen, Ik Ben Hier, Ik Ben Belangrijk.

Adem en laat je hart binnenin je slaan. Wat volgt wordt je elke dag, jou Wat Vervolgens Komt.

Oh ja, het kan werkelijk zo simpel zijn!

Als je het toelaat.

Adem. In en uit. Herhaal. Val in je hartslag, de grote expansieve ruite ruimte diep binnenin je, de ruimte die je ware lied kent. Voel het. Voel het diepe lied binnenin je, de oude slag van duizend trommels, levenlopen van trommels, levenslopen van dromen. Voel de roes doorheen je lichaam, die elke cel voedt, elk klein deel van je wezen, die je infuseert met het diepe krachtvolle lied dat diep binnenin je ligt. Voel je het? Voel je de kracht? Voel je het rijzen, het golven, het zwellen van je lied? Dit is wat je verteld welke stappen je moet nemen deze maand, het pad dat jou en jou alleen toebehoort, het pad dat je in het open veld leid, de waarheid bezit van wie je bent en waarom je hier bent. Deze maand. Nu.

Dat is allemaal goed en wel zeg je, maar wat DOE IK? Dit klinkt verdacht zoals \vertrouwen\ en \Overgave\. Ik ben niet zeker of één van de twee al kan doen. Het leven ziet er niet zo goed uit van hier. Ik heb rekeningen te betalen, boodschappen te kopen. Soms ben Ik bang. Soms kan Ik niet slapen. Ik vraag me af waar het in mijn leven over gaat. Ik vraag me af of ik ooit mijn wildste droom zal zijn. Hoe stap Ik op mijn pad naar ontzagwekkend wanneer ik niet de liefde voel?

Start met je mentaal een knuffel te geven. Je bent menselijk. Zo mooi menselijk. En dat is niet je zwakheid - het is je kracht. Je menselijkheid is wat de brug zal plaatsen tussen jou Nu en wat vervolgens Komt. Dit is hoe:

Met het risico in herhaling te vallen...adem. Nee, echt. Adem. Geef je lichaam leven. Eer het leven binnenin je. Laat alle verleidingen los en laat jezelf pijnlijk menselijk zijn deze maand. Adem. Beweeg. Dans. Huil. Lach. Bedrijf de liefde. Wees zo menselijk als je durft te zijn. Dat is jouw pad. Dat is hoe je je hartelied vind, je innerlijke tromgeroffel, de Manier van Wat Vervolgens Komt. Wees menselijk, elke dag meer dan de dag ervoor, en sta je liefde toe om het menselijke deel van jezelf te laten groeien, te ontvouwen, om je te dragen op een heerlijke golf van je wildste dromen.

Persoonlijk
-------------
Dit is het laatste wat je wil horen op dit moment, maar deze maand kan voelen alsof alles los komt voor je. Alles tuimelt uit elkaar en je vraagt je af waar de stukjes van je zijn. Als dat gebeurt, als dat je ervaring is, herinner dan te ademen. Eet iets heerlijk dat je zintuigen verheerlijkt. Rust. Kijk naar de hemel. Val in je diepste herinneringen, diegene die voor jou kwamen en voor je eerste adem in dit lichaam en laat ze over je heen komen, je voeden en je terug in vervollediging brengen. Herinner dat je nog steeds bestaat. Je bent niet in stukjes. Je bent kompleet en heel en mooi en oh zo pijnlijk menselijk. Hou van dat deel van jou zoals je ervan in anderen houdt.

Affirmatie: IK BEN gevuld met alles wat Ik nodig heb.

Relaties
------------
Terwijl de boodschap voor jou op een persoonlijk niveau deze maand \roller coaster\ lijkt te schreeuwen, interessant genoeg, relaties - diegene die je gaat houden - voelen heel solide deze maand. Vaster dan ooit. Dieper en diepen in intimiteit. En waarom zouden ze dat niet doen. Jezelf uiteen laten vallen en terug heel worden in de aanwezigheid van elkaar is ongelooflijk intiem. Waarom zou je dat niet willen delen met degenen die het dichtste bij je staan? Oh, en vergeet niet dat wat ook je voelt deze maand, de mensen die je liefhebt het waarschijnlijk ook voelen. Hou van hun menselijke kanten ook, ja ?

Affirmatie: IK BEN verliefd op de mensheid die Ik rondom mij zie.

Gemeenschappen
-------------------------
Gemeenschappen gaan verder met herkaderen en aanpassen van de veranderende getijden op een persoonlijk niveau. Velen van jullie voelen zich als buitenstaanders zoekend naar hun stammen. Rust in de gedachte dat je stam inderdaad aanwezig is. Wachtend op jou en je giften. Geef het tijd. Je stam kan er niet uitzien zoals je denkt. Adem deze maand en oefen menselijkheid en je zal vinden dat je stam \Jou\ vind.

Gevestigde gemeenschappen zullen groeipijnen voelen, de pijnen van verandering en aanpassing. Gekwetste gevoelens in overvloed. Dingen worden uitvergroot als mensen klauteren om verbonden en uitgelijnd te voelen. Macht spelletjes, met deuren slaan zal niet ongewoon zijn. Rijdt het uit (raadde je al) door te ademen en het voelen van je hartslag. Een beetje tromgeroffel zou ook geen kwaad kunnen.

Affirmatie: IK BEN de bellichaming van de gemeenschap stam die Ik zoek.


dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 09-12-2011 19:32

Globale Spirituele Veranderingen
-----------------------------------------
Voel je je in de steek gelaten sinds 11.11.11.? Al dat opbouwen- waar ben je nu? Achter een bureau, terug in het Echte Leven. Ja? Je stapte wel degelijk in een Wat Vervolgens Komt op 11.11.11? maar wat aan de andere kant ligt van de deurweg lijk verdacht veel zoals het oude, is het niet?

Heb nooit angst. Je deed wat nodig was te doen. de deurweg was daar, je stapte erdoor en nu, is het tijd om terug opnieuw neer te komen in je lichaam, om lief te hebben en je lichamelijkheid te eren die je onderhoudt en om te oefenen menselijk te zijn.

Als je een spirituele teleurstelling voelt, laat het er zijn. Het zal voorbij gaan. Als je een opvrolijking voelt, dan yehaaa! Laat het er zijn. Het zal voorbij gaan. Adem. Je bent veel sterker dan je je realiseert. Adem en je zal al de verandering creeeren die je nodig hebt.

Affirmatie: Ik Ben de ziel van de wereld.

Plaats reactie