Jennifer Hofman: Het is Opnieuw Equinox-Tijd

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Jennifer Hofman: Het is Opnieuw Equinox-Tijd

Bericht door dolfijntje » 23-09-2011 13:09

Het Is Opnieuw Equinox-Tijd -- Balans Vinden in Zijn
----------------------------------------------------------------
Het is zo moeilijk om te geloven dat het reeds september is en we een nieuwe energetische fase binnengaan als we het einde van 2011 naderen. Sinds de Lente-Equinox in Maart hebben we zoveel veranderingen ervaren en hebben we grote energie downloads, hoge Zon activiteit, regen, hitte, vloeden, en aardbevingen doorstaan - allemaal terwijl we het einde van de Maya kalender naderen (welke eigenlijk eindigt op 28 oktober, 2011) en 2012, een tijd waarvan velen denken dat het het einde van de wereld inhoudt (dat doet het niet). De Equinox is een herinnering dat balans een deel is van de natuurlijke cyclussen van het leven en het is tijd om onze groei te integreren en onszelf uit te lijnen met wat we geleerd hebben.

De Equinox gebeurt twee keer per jaar en is de dag waar licht en donker in evenwicht zijn. Daarna, voor degenen van ons in de noordelijke hemisfeer, zullen we snel kortere dagen krijgen als de winter nadert, die ons aanroept om naar binnen te keren om opnieuw te beoordelen, heruit te lijnen, opnieuw te overwegen, her-bekijken en te rusten. De Equinox gaat over evenwicht en uitlijning, tijd nemen om te integreren wat we geleerd hebben alvorens we verder gaan naar nieuwe dingen. Als we dat doen zijn we meer voorbereid op de volgende fase van ons leven maar hoe beantwoorden we de roep voor evenwicht wanneer alles rondom ons aan het veranderen is en terwijl we zouden willen gebalanceerd zijn, maar dat heeft een stabiel, vast middelpunt nodig.

Terwijl Ik dit aan het schrijven ben, verbeeld Ik me een spotprent die Ik eens zag, van een circus olifant die ballen jongleert met zijn romp terwijl hij met één poot balanceert op een kleine bal. Dit is hoe deze periode voelt voor mij omdat ons middelpunt, dat wat we weten als waarheid, geleidelijk aan het krimpen is geweest omdat we zoveel van onze leven hebben moeten loslaten. Maar met wat we zullen eindigen is de enige waarheid die we moeten weten, de waarheid welke toestaat om evenwicht te vinden in ons zijn, om vrede te vinden, liefde en vreugde in onszelf en dan in ons leven. Dit is onze IK BEN aanwezigheid, het licht binnenin, de enige plaats van waar evenwicht en het middelpunt van ons wezen.

De dagen worden korter, tijd gaat sneller, onze transformatie roept ons aan en we hebben geen andere keus dan nu te antwoorden. De afleidingen zijn verdwenen, de waarheid is onthuld en het is nu tijd om onze waarheid te vinden, onze IK BEN aanwezigheid, zodat we een leven kunnen leiden dat vreugdevol is. Dit is ons doel, om in vreugde te leven en alles dat in de weg staat daarvan is een energie die zal ophelderen. We kunnen de Aarde dankbaar zijn om ons hieraan te herinneren, in onze drukke en zelf-gefocusde levens, dat het het Zelf is wat belangrijk is, en al onze pijn, angst en twijfel deel zijn van ons onevenwichtigheid die we zullen oplossen wanneer we de tijd gebruiken die we gegeven zijn om evenwicht te vinden in ons wezen, zodat we het leven kunnen leven waarvoor we hier zijn om te leven, welke het leven is dat ons de hemel op aarde reflecteerd.

vertaald door Sandra

Plaats reactie