Jennifer Hoffman: De energien van September

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Jennifer Hoffman: De energien van September

Bericht door dolfijntje » 05-09-2011 13:42

De Energien van September
--------------------------

Als ik dit schrijf kan ik niet geloven dat het reeds September is en dit jaar bijna voorbij is. Sommigen van ons kijken met een bepaalde graad van angst naar het volgende jaar, afvragend wat er gaat gebeuren in 2012. Gaat de aarde eindigen? Zullen al onze sociale en economische systemen falen? Zullen we vernietigd worden door rampzalige aardse veranderingen? Laat angst niet de dominerende factor zijn in je leven de komende vier maanden omdat we wel de mogelijkheid hebben om alles te veranderen, inclusief het potentieel voor 2012. En in September beginnen we voorwaarts te stappen en het thema van de maand te integreren.

Het is een zwaar jaar geweest, welke een doorgaand thema heeft voor deze eeuw. De belofte van deze eeuw is dat alles zal veranderen en verandering brengt altijd een bepaald niveau van chaos. We kunnen onze psychische en mentale kasten niet legen zonder er alles uit te nemen om zo elk stuk te onderzoeken en beslissen of we dat in ons leven willen. Ik maakte dit weekend alle laden leeg van de slaapkamer en voor even was de kamer een chaos, met hopen van kleding overal. Maar het gaf me de kans om te doorzoeken wat ik niet langer nodig had en wat ik wilde houden. Iemand anders zal vreugde vinden en waarde in wat ik beslist heb om weg te geven omdat het niet langer juist is voor mij.

Wanneer we in het proces van verandering zijn is onze focus gericht op geaard zijn en gebalanceerd, proberen iets zinvol te halen uit wat er aan het gebeuren is en het vinden van ons centrum. Maar dit niveau van verandering, verandert eveneens ons centrum, welke ons niet geaard doet voelen. we kunnen geen troost vinden in het bekende omdat alles ervan verandert is en we vergeten dat we een nieuw centrum moeten creeeren en we de nieuwe energien moeten integreren.
En dat is wat we zullen doen in September, integreren wat we geleerd hebben zodat we voorwaarts gaan in nieuwe manieren, nieuwe manieren van zijn creeeren om te vervangen wat we niet langer nodig hebben of wat ons niet langer nodig heeft.

Er zijn enkele prachtige aspecten en energien voor integratie deze maand, met een nadruk op vragen zoals "Is het de juiste tijd voor mij?" en "Is er iets beter?" Waar we op focussen is wat we creeeren, dus zal onze intentie belangrijk zijn, zoals onze mogelijkheid om voorbij de "wat" te zien en naar de "waarom" kijken als het betrekking heeft op ons levenspad. We zijn verantwoordelijk voor ons leven, onze groei en onze ascentie: niemand kan of wil dit voor ons doen. September zal ons toestaan vanuit de asse van ons verleden op te rijzen en te leven in het huidig moment, waar we ons leven bewust creeeren zoals we willen en onszelf herinneren dat we co-creators zijn. Deze maand is het nodig dat we onze spirituele helpers gebruiken, herverbinden met onze goddelijkheid en kracht en starten te geloven dat ons leven een vreugdevol en vreugde gevuld avontuur is. Start met het jouwe te creeeren vandaag door te integreren wat je geleerd hebt, laat los wat je niet langer nodig hebt, aanvaard wat jou niet langer nodig heeft en heb een fantastische maand!


Plaats reactie