Polaris: Juli 2011 - Het Vuur Binnenin

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Polaris: Juli 2011 - Het Vuur Binnenin

Bericht door dolfijntje » 06-07-2011 15:58

Polaris: Juli 2011 - Het Vuur Binnenin
Gechanneld door Karen Murphy
---------------------------------------

Het hele jaar ben je aan het voorbereiden geweest voor wat deze maand vanuit diep vanbinnen gaat verschijnen. Dit is de maand die je verbind met de Ware Jij, het vuur diep binnenin, de bron van kracht en sterkte die in jou is en altijd geweest is. Dit is de maand dat je je Ware Zelf begint te manifesteren, jezelf en de wereld je schoonheid toont, je perfectie, de explesiete imperfecte mensheid die je bent.
Dit is de maand dat je meer van jezelf wordt dan ooit tevoren. Dit is de maand dat je trekt op de kracht van het Vuur Binnenin.

Wat is het Vuur Binnenin? In elk van ons is de kern, de bron, het zaad dat het potentieel is dat we bezitten om onze heilige bestemming
te worden. het vuur binnenin is de bron van onbegrensde kracht die dat zaad ontsteekt naar wording., het leven geeft en het doordrenkt met de oneindige energie en passie. Het vuur binnenin is ons persoonlijk
werktuig voor ontwaken, het worden van ons levenspotentieel. Het ontsteken, starten van het vuur binnenin maakt ons sterker. Meer
zelfbewust. Gezonder in onze lichamen. Meer hart gecenterd. Meer verbonden met alle leven en met het oneindige universum.

Ga daar nu. Zit stilletjes en ga diep in jezelf, naar de plaats die je zo bekend is, zoveel een deel van je is, zo mooi. Ga naar die plaats binnenin jezelf en rust. Voel hoe het je nu doordrenkt, je hoop geeft, je doet
huilen van verlangen, je vult met energie en het weten dat jij alles kan bereiken waarvoor je hier in dit leven kwam om te doen.
Vul jezelf met dat gevoel, verbreid het nu in je wezen en weet dat dit de tijd is om uit je cocon te verschijnen en de mooie vlinder te
worden die je altijd geweten hebt die je bent. Ontsteek het Vuur Binnenin je en zie het openbloeien. laat het je opliften, verbreiden en inspireren. Adem je vuur door je hart, je buik. Adem het diep in de Aarde en naar de sterrenhemel. Adem je vuur en zie hoe je cellen sprankelen, levend worden en dansen. Adem je vuur naar degenen van wie je houdt, in altijd verbreidende cirkels, om uiteindelijk de aarde en al zijn inwoners te
omvatten. Adem je vuur diep in je ziel.

Wat te verwachten deze maand?

Persoonlijk
Juist zoals je zou verwachten door je innerlijk vuur te ontsteken zal deze maand voor velen waarschijnlijk quantum sprongen brengen op een persoonlijk vlak. nu is de tijd om te onderzoeken en te identificeren
wat het is dat je wil. Welk deel van jezelf, de Ware Jij, verschijnt deze maand? Je kan kiezen. Welke manier van Ongelooflijk verlang
je om naar voor te brengen in het licht gegoten door het vuur binnenin. Spendeer wat tijd nu om te bepalen welk deel van Jezelf dat zal verschijnen om aangestoken te worden en geliefd deze maand.
Vuur brandt helder. gebruik deze energie om je passie te ontsteken. Wat licht je op?

Gebruik deze tijd om aan je hartsverlangen te

werken en je Heilige Bestemming te openen.Herinner de dingen die je blij maken en doe ze. Is het een ijsje? Verwen jezelf. Is het bewuste beweging? Dans dan. Hou je van gedichten, kunst, archeologie. Spendeer tijd deze maand aan deze dingen, dingen die je blij maken. Te falen dit te doen is om stagnatie te krijgen, repressie en een inwaarts branden eerder dan een uitwaarts oplichten. Je overgeven aan je verlangens
brengt je dichter verbinding met je Heilige Bestemming.

Dromen zijn ook belangrijk deze maand omdat zij je zoveel te vertellen hebben. Als je het niet doet, overweeg dan een droom dagboek te
maken. Gebruik de volle maan tijd eveneens om te dromen terwijl je wakker bent, de intentie zettend en je pad visualiseren van daar uit.
Affirmatie: IK BEN de kracht van mijn hartsverlangen.

Relaties
--------
Met al het leren, groeien en evolueren dat plaatsvind op een persoonlijk level deze maand kunnen relaties lijden van een shake-up. Begrijp dat deze tendens tijdelijk is voor de meesten. Ruimte laten voor verandering binnen relaties is gezond en leidt naar verder interpersoonlijke groei en begrip. Diep in je hart gaan en het het vuur binnenin ontsteken en erin stappen zal een totaal positief effect hebben op de relaties in je leven, als je meer van jezelf naar buiten brengt om te spelen. Herinneren dat iedereen waarmee je in kontakt bent door een gelijkaardig proces gaan zal je helpen te ontwikkelen en een bepaald gevoel van empathie en begrip te behouden. In andere woorden, het gaat waarschijnlijk niet om jou. Maar als dat het is, ga dan verder met naar binnen kijken en opnieuw focussen op je hart, je Heilige Bestemming, je innerlijke vuur.

Relaties doorgesneden gedurende deze tijd zullen neigen naar een natuurlijk beindiging.Relaties die nu beginnen zullen een grotere kans op lang leven hebben. Familie- of origine relaties hebben de neiging meer glad te verlopen, met oude patronen die beginnen op te lossen of loslaten. Sta toe dat alles wat niet nodig is weg te laten zweven met de asse van ons persoonlijk vuur binnenin.

Affirmatie: IK BEN mijn hart aan het onderdompelen in al mijn relaties en voel de rijkdom die resulteert.

Gemeenschappen
--------------
Gemeenshappen beginnen een nieuwe focus deze maand. Als ieders individuele passie ontsteekt, zo ook het collectieve bewustzijn, die de glimmerende nieuwe beginnen brengen van de nieuwe manier van omgaan als gemeenschap. Hoewel het tijd vraagt dit te zien op een individueel level, weet dat alle acties die nu genomen worden nu in de gemeenschap belangrijk zijn in het ontwikkelen van deze algehele veranderende dynamiek, welke meer hart gecenterd is en meer gefocusd op gezamelijke doelen en aspiraties dan in het verleden. Je kan jezelf gemeenschappen zien verlaten die niet langer bij de ware jij passen en nieuwe zoeken die je een diepere verbinding geven en een meer hart gecenterde benadering. Er is een groot deel magnetisme in deze evoluerende gemeenschappen en het is hulpzaam om open te zijn naar de mogelijkheid dat je de gemeenschap zal vinden die jou nodig heeft en jou nodig heeft.

Affirmatie: IK BEN bereid in de gemeenschaprol te stappen die mijn Innerlijk Vuur ondersteunt.

Globale Politiek
----------------
In de politiek wordt intern werk naar de achterbank geschoven deze maand, maar dat betekend niet dat er niet veel aan het gebeuren is onder de oppervlakte. Achterdeur deals , machtsverschuivingen, in de rug steken, uitschelden zullen de meest visuele tekens zijn van verandering die meer opmerkelijk zullen uitbreken in de toekomst.

Interessant is dat tegelijkertijd de politiek als een geheel een grote stap neemt naar een meer hart gecenterde benadering deze maand--in sterk kontrast naar de uiterlijke tekenen hierboven beschreven, onwaarschijnlijk kunnen er partnerschappen gevormd worden deze maand die leiden naar verhoogde harmonieuze omgang tussen eerder onvriendelijke landen.

Affirmatie: IK BEN de hartslag van een nieuw politiek paradigma

Aarde veranderingen
-------------------
Paralel aan de opkomst van het Vuur Binnenin van diep binnenin ons eigen wezen zal de opkomst van diepe vuren binnenin de planeet komen. Kijk voor de rommelingen en zuchten als de aardbeving activiteit manifesteerd
(potentieel Nieuw Zeeland, Chili en aan de Noordwest kusten van Alaska en Brits Columbia) en vulkanische activiteit (Hawai,de Cascades, Peru)
De tanende vuurhaarden nu aan de oppervlakte van de planeet maken weg voor de manifestatie voor de heilige bestemming van de planeet, waarvan je groot deel uitmaakt. Gebruik deze tijd voor het visualiseren van de planeet van je dromen. Verbindt met de hartslag van Gaia en vraag haar over haar verlangen. Gebruik deze tijd om kracht te lenen aan het globale visualisatieproces dat nu plaatsvind.

Affirmatie: IK BEN in staat om bergen te verzetten.

Globale Spirituele Veranderingen
--------------------------------

Meer diep verbinden met je eigen vuur binnenin helpt het ontsteken van passies van diegenen rondom je, verspreiden zoals een lopend vuur van immer uitbreidende cirkels rondom je. Je persoonlijke werk doen, helpt je ruimte te maken voor het uitbreiden van globaal bewustzijn, groei en evolueren. Globaal vinden er deze maand vele veranderingen plaats inclusief spontaan ontwaken of verlichten van een groot deel individu\s. Dit is veroorzaakt door het verhogen van de persoonlijke vibratie die resulteert van een diepere verbinding met je bron, het vuur binnenin en heilige bestemming. Dringende berichten van verschillende bronnen sugereren dat actie nodig is voor de verdere spirituele evolutie van de planeet, maar ik geloof dat onze grootste verandering resulteert van onze attentie en aanvaarding van WIE WE ZIJN, dus de kracht inviteren van onze WARE Zelf.

Affirmatie: IK BEN bereid om mijn Innerlijk Vuur te laten ontwaken.

Plaats reactie