Isis Roept op om Seth te Helen

Plaats reactie
Famke
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-11-2010 17:08

Isis Roept op om Seth te Helen

Bericht door Famke » 01-03-2011 11:03

..



Isis Roept op om Seth te Helen





Afbeelding




Isis Roept op om Seth te Helen

We zijn ons allen gewaar van het oproer in Egypte en andere landen die onderdrukkende dictators hebben. Dit is het begin van het ontwaken van de kracht van Isis. Zij roept ons op via deze gechannelde boodschap om actie te ondernemen. We moeten licht naar Egypte sturen. Velen van ons hebben in de tempels gebeden in dit leven en in de antieke tijd. Velen van ons zijn er bezoekers geweest en zijn gezegend door de kracht van deze mystieke sterkte. Of je er nu wel of niet bent geweest, je hebt wel de kracht voelen ontwaken en dat heeft je intens beroert. Jullie zijn verbonden met de antieke mysteries van Egypte.

We worden nu tot actie opgeroepen.

We hebben inwijdingen ondergaan. Nu moeten we in die macht gaan staan om de kracht van licht in het Heilige Land van Egypte te versterken. Wij die er bezoekers zijn geweest, we zijn gezegend geworden door de sterkte van deze mystieke kracht. Ga er diep in en tap uit de kracht waar Isis over sprak in deze boodschap en focus het licht in je hart. Hier is haar boodschap, zend het door naar mensen overal. De tijd is gekomen om het GESCHENK te bekrachtigen en om deel te nemen aan het licht om de transformatie te brengen. Hier zijn de woorden van Isis.





ISIS

“Ik ben Isis, mijn sluier gaat omhoog. Egypte is het Heilige Land en het Lichaam van Osiris is Egypte. Ik zoek de stukken van mijn geliefde Osiris. Dat wat door Seth werd afgesneden moet geheeld worden.

Osiris, jij bent de hongerige kinderen van Egypte. Jij bent het onderdrukte volk. Ik zal niet rusten totdat de kinderen van Egypte opgetild worden in het licht. Hoor mijn stem als ik spreek door degenen die lijden: “Dit is de revolutie van het volk dat hongerig is, dit is de revolutie van het volk dat geen geld heeft tegen degenen met heel veel geld.”

Dat wat in Egypte begint zal zich over de Aarde verspreiden. Ik ben Isis, ik doe ontwaken, mijn hart zal niet langer de onderdrukking van mijn volk dragen. Ik roep het licht van de Kosmische Isis. Ik roep de oude kracht op van de Onsterfelijken, jullie die in de tempels hebben gebeden. Jullie zijn ingewijd geworden door de ouden, ingewijd met mijn licht en met de kracht die terug aan het komen is. Het zal door jouw hart gaan dat de verandering zal komen. Jullie zijn nu degenen die de mensen vrijmaken zoals Mozes eens deed. De roep gaat nu uit, zend het licht van je hart naar mijn volk. Ze hebben het licht nodig dat ik door jullie heen zend. Geef hen liefde en mededogen. Geef hen het voedsel van de onsterfelijken die hun zielen versterken. Ze zullen in het licht omhoog gaan en het duister transformeren dat het volk heeft geregeerd.

IK BEN Isis, ik roep je om mij te channelen, om mijn licht te channelen tot heil van mijn volk. De tijd om Osiris te herstellen is nabij. Ik roep je nu op mijn lichaam te zijn, mijn hart te zijn. Deze liefde zal Egypte helen.”

Zij gezegend, wij zijn het licht en de tijd is gekomen voor dit licht om de wereld te helen


© 2011 - Judith K. Moore & Sean Sands
Vertaling: winnyd@stralendetoekomst.nl.
bron. Runningfox.nl.

Plaats reactie