Richard Presser: Volle Maan Bericht Februari 2011

Plaats reactie
dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Richard Presser: Volle Maan Bericht Februari 2011

Bericht door dolfijntje » 15-02-2011 17:46

Richard Presser schrijft voor deze Volle Maan Februari 2011
----------------------------------

De energiën die komen met deze Volle Maan zijn ongeëvenaard in hun richting, intentie en kracht. Er zijn vele gebeurtenissen geweest waar er energiën gekomen zijn om het verjongingsproces te ondersteunen en ik heb ze vele keren besproken: hoewel,wat deze keer gebeurt is ongeëvenaard - het is niet besproken of getelegrafeerd, hoewel de energiën die nu beginnen terwijl we spreken omdat dit de 14de is en in alle ernst morgen beginnen op de 15de, zijn zo dat ze geen open gat laten voor het komende proces van verjonging. Hierbij bedoel ik dat elke verstoring die overbleef van welke aard ook volledig zal geëlimineerd worden door deze energiën en deze energiën zullen het proces van verjonging naar voor brengen dat al zolang uitgesteld werd en mee bemoeid werd.

Deze energiën zijn compromisloos en op een manier beginnen zij met die energiën die op dit moment onderweg zijn naar onze planeet vanaf de zonnevlek die een M-Class Flare stuurde in jullie richting, en deze energiën zullen op Aarde arriveren op de 15de, deze energiën zijn onweerstaanbaar.


Afbeelding

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 25-02-2011 17:31

Fweetje


18 februari was volle maan
in navolging van wat richard presser schrijft kon ik voor mezelf voelen
dat de energiën die dag niet te evenaren waren, als nooit tevoren
wat klachten betreft

ik merk op dat heel veel mensen deze dag, een hele moeilijke dag hebben gehad en ook nog naweeën voelen
in persoonlijke kring heb ik zo eens navraag gedaan en allemaal hadden zij diezelfde dag het heel zwaar, sommigen nog


liefs

Plaats reactie