Miracle Nieuws - Boodschap van Maria Magdalena

Plaats reactie
Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Miracle Nieuws - Boodschap van Maria Magdalena

Bericht door Liana » 29-10-2010 20:15

29 oktober 2010

Boodschap van Maria Magdalena


Wat leven we toch in een bijzondere tijd! Stel je even voor dat je een eeuw geleden had geleefdÂ… Toen hadden we lang niet het bewustzijn wat we nu wel hebben. Het leven was toen meer overleven. Nu leven we in een tijd waarin bewustwording voorop staan. Anders zou je toch nu op dit moment ook niet dit bericht lezen?
De afgelopen week heb ik de nieuwe kristallen uit Zuid-Afrika binnengekregen. 100 kilo puur kristallijnen genot. Het heeft me bijna de hele week gekost om ze uit te pakken, te prijzen, uit te zoeken, in te voelen, af te stemmen, een plekje te geven. Vooral de Magdalena kristallen waren duidelijk aanwezig (trouwens de spirit quartz ook, maar daar komt later nog wel een boodschap over..). Ik wist dat ik vandaag een boodschap van Maria Magdalena voor jullie door zou mogen geven en dat ik even moest wachten tot het weekend voordat deze boodschap jullie zou gaan bereiken. Ik vind het, teruglezend, een belangrijke boodschap voor onze bewustwording. De hele tekst staat hier onder.
En morgen is de Open Dag van mijn nieuwe kantoortje in Haarlem! Alles hierover beneden. En mis de Kristalmeditatie om 15 uur morgen niet!
En natuurlijk alles over de nieuwe kristallen hier beneden.
Geniet van je weekend en van alle zegeningen die je hebt in je leven.

Veel liefs,
Tetsiea






Maria Magdalena in het Kristallijnen Veld
“Welkom, lieve mensen. Dit is Maria Magdalena met een geupdate boodschap over kristallen en vooral over mijn Magdalena kristallen. Ik gebruik hier met opzet het woord ‘geupdate’ omdat er de laatste tijd in onze regionen veel veranderd en verschoven is, wat ook zijn weerslag heeft gehad op de kristallen en op het gebruik van kristallen. Niet alleen bij jullie is het Kristallijnen Veld onlangs opnieuw geïnstalleerd, ook bij ons. Of meer preciezer gezegd: ook in de lagen waar wij werken aan jullie ascensieproces. Daar waar wij met en voor jullie werken, hebben wij eeuwen lang niet de beschikking gehad over het Kristallijnen Veld. Hierdoor konden wij vaak alleen versluierd met jullie werken, en vaak alleen door mensen werken die al zover hun innerlijk licht geopend hadden, dat ze onze boodschappen konden ontvangen. Jullie noemen deze mensen channels. Maar nu zijn de lijnen weer hersteld en kunnen we meer boodschappen naar jullie door gaan geven!
Sinds het Kristallijnen Veld afgelopen zomer opnieuw in jullie gebieden is geïnstalleerd, kunnen wij ook weer veel directer met en door jullie werken …… ditmaal samen met en door de kristallen! Wij gebruiken sinds de nieuwe installatie van het Kristallijnen Veld de fysieke aanwezigheid en de afstemming van de kristallen op het Kristallijnen Veld om zo rechtstreeks met jullie te werken. Je kon dat al zien aan de Hilarion Stone, die jullie door de Verheven Meester via Tetsiea vorige maand is geopenbaard. Velen van jullie hebben op deze manier de aanwezigheid van Meester Hilarion in hun huis gehaald, waardoor hij direct door het kristal met jullie en hierdoor met en voor anderen kan werken.
Je merkt, de sluiers worden minder sinds het Kristallijnen Veld is geïnstalleerd. Onze aanwezigheid wordt op de aarde de laatste tijd veel meer ervaren, vooral door nieuw ontwaakte zielen. Velen van jullie zijn de laatste tijd wat vergeten dat wij er ook nog zijn, om met en voor jullie te werken. Vergeet niet dat wij het pad gegaan zijn dat jullie op dit moment als Lichtweker aan het lopen zijn. Je kunt ons aanroepen wanneer je dat wilt, en we zijn er voor je. We weten wat je meemaakt, omdat we dit zelf ook hebben ervaren. Want ons doel is om je ascensie- of transformatieproces zo voorspoedig mogelijk te laten lopen, zodat je in dit leven zoveel mogelijk groeit.
Ik Maria Magdalena ben vooral sinds het jaar 2003 bij jullie aanwezig, vanaf het moment dat ik de Magdalenavlam op de aarde geïnstalleerd heb. Hierdoor heeft de mensheid in korte tijd grote sprongen kunnen maken op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. De mensheid is over het algemeen zachter, vrouwelijker geworden. Dit was mijn bedoeling. Jullie weten allemaal wel dat de mensheid een overvloed van mannelijke energie heeft door de eeuwenlange dominantie van het mannelijke aspect. Hierdoor is de wereld geworden zoals het nu is. Mijn vlam is naar de aarde gestuurd om mannelijk en vrouwelijk weer in balans te brengen. Dit is de toegang voor jou tot het leven vanuit balans, vanuit geluk, vanuit vervulling. Als deze beide aspecten in balans zijn, zul je een evenwicht ervaren tussen binnen en buiten, boven en onder, voor en achter (sorry, klein grapje :)). Bij velen is deze balans ver te zoeken omdat het mannelijke aspect nog steeds zo overheersend aanwezig is. Maar de laatste tijd is het stevig aan het veranderen. Overal sijpelt het zachte, de compassie, het verzorgende door. Zelfs bij de grote bedrijven en in de politiek. Maar tegelijkertijd wordt het dan ook duidelijker als er zwart tegenover wit staat, negatief tegenover positief. Het bewustzijn van de mensheid hierin is waar de echte transformatie aan het gebeuren is!
Een aantal jaren geleden heb ik jullie al mijn Magdalena kristallen gegeven, doorgegeven door Tetsiea. Mijn energie en mijn stroom stroomt door dit kristal. maar mijn boodschap over mijn kristallen vandaag is een hele bijzondere nieuwe. Natuurlijk hebben deze kristallen altijd al gewerkt vanuit het Kristallijnen Veld, maar sinds deze zomer hebben ze een nieuwe extra taak gekregen. Ze werken namelijk in het Kristallijnen Veld als een generator van de Goddelijke Vrouwelijke energie. Als je je ogen dichtdoet en je het Veld voorstelt, zul je zien dat de draden van deze kristallen dan ook zacht roze-oranje alle mensen en vooral alle vrouwen op de aarde verbinden. Deze zusterschap is belangrijk om samen de nieuwe kosmos te dragen en de nieuwe aarde gestalte te geven vanuit de nieuwe openingen in het Kosmisch Dek. Deze kristallen dragen namelijk in het Kristallijnen Veld de bewustwording van de mensheid van het belang van het Goddelijke Vrouwelijke. Na twee eeuwen mannelijke overheersing, is het aan het begin van het nieuwe millennium weer tijd voor de balans met het vrouwelijke.
Dacht je serieus nog steeds dat je op dit moment ‘toevallig’ op de aarde bent? Ik dacht het niet zeg! Jij hebt een belangrijke taak te vervullen in deze hele bijzondere tijd, dat mag niet genoeg gezegd worden. Je taak is de bewustwording te bewerkstelligen van het Goddelijke Vrouwelijke in de maatschappij. Dat heeft voor iedereen een andere vorm. Belangrijk ook is dat je weet dat je je leven lang al bezig bent geweest je taak te vervullen. Je ziel weet wat de bedoeling is, en is er al je leven lang mee bezig. Denk niet dat je nog niet bezig bent – alleen al het feit dat je deze lange tekst leest, geeft aan dat je je bewust bent wat de bedoeling is….
Deze kristallen, de Magdalena kristallen, zullen je helpen je schone taak te vervullen. En realiseer je tegelijkertijd dat je het werk nooit in alleen dit leven gedaan zult hebben. Dat gaat ons met z’n allen niet lukken. Dus neem ook je rust om even niets te hoeven – heerlijke Goddelijke vrouwelijke eigenschap.
Dank je wel voor het samenwerken in het vervullen van het transformatieproces voor deze mensheid op deze Aarde. Ik ben trots op jou. Ik heb je lief. Ik ben Maria Magdalena
bron: lichtwerkcentrum.nl
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Plaats reactie