Miracle Nieuws - (Lichtwerkerscentrum)

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Sananda over leven in het Licht

Bericht door Elisabeth » 13-08-2011 21:11

Afbeelding


Sananda over leven in het Licht



Afbeelding

"Lieve mensen, hier is Sananda met een boodschap die jullie hopelijk veel ruimte
en begrip gaat geven voor jullie proces op dit perfecte moment in deze perfecte tijd.
WantÂ….. perfect is het namelijk.
Alles wat aan het gebeuren is, is Goddelijk geleid zoals je weet.
Dat is soms moeilijk voor jullie te begrijpen, omdat je er middenin zit.
Maar het is belangrijk dat je je realiseert dat we met zÂ’n allen vooruit lopen
op de planning van ons gezamenlijke transformatieproces
en dat jullie het geheel allemaal daardoor als zo zwaar ervaren.
Dat is het ook – omdat jullie zelf deze versnelling hebben gewild.
Weet dat je er met z’n allen aan toe was – jullie zijn momenteel in staat
zoveel meer Licht te dragen dan een aantal jaren geleden,
dat wij hierdoor samen met jullie besloten hebben het proces wat te bespoedigen.
Dus eer jezelf voor het werk dat we gezamenlijk hier uitvoeren – jullie in 3D
en wij hier boven als jullie begeleiders.
Rust uit en vertrouw erop dat alles, maar dan ook echt alles goed gaat komen.
We weten dat het soms moeilijk is om je vertrouwen te houden,
maar in dat geval wil ik je het volgende vragen: ga zitten in meditatie.

Doe je ogen dicht enÂ….. vraag om het Licht.
En je zult letterlijk zien of voelen dat er Licht achter je ogen is!
Laat dit Licht je helemaal vullen.
Dit brengt je vertrouwen in het proces weer terug.
Dat brengt mij bij de overtuigingen en beperkingen
die jullie als Kristallijnen Licht in 3D allemaal met je mee dragen.
Het is belangrijk je te realiseren dat je deze overtuigingen al vóór je incarnatie bedacht hebt.
Je hebt ze bedacht zodat je hierdoor doorbraken in je leven kon hebben,
grote stukken karma kon gaan opruimen.
Vele van deze overtuigingen komen natuurlijk niet uit jezelf,
maar heb je als familiekarma meegekregen van je familie.
Nou zeggen we niet dat je je hele familie aan de kant moet schuiven – alsjeblieft niet.
Maar neem aan dat een aantal van je overtuigingen
en jezelf opgelegde regels niet noodzakelijkerwijs zo zijn!
Je kunt jezelf wel blijven vertellen dat je niet goed genoeg bent om een praktijk te beginnen
of weer aan het werk te gaan.
Maar dat is natuurlijk oud en belemmerend, en aan de andere kant ook wel handigÂ…..
Dan hoef je het niet te doenÂ…Â….
De reden waarom jullie je proces op dit moment als zo zwaar ervaren,
komt doordat deze belemmerende overtuigingen nu in je Kristallijnen Veld worden opgeruimd.
Maar dit werk gebeurt niet alleen daar, maar natuurlijk ook in je leven.
Je wordt steeds weer getest en uitgedaagd om oude overtuigingen,
regels en blokkades steeds weer weg te halen, op te ruimen.
Vaak heb je weerstand om te veranderen.
Maar goed, weerstand tegen wat?
Tegen de stroom, de flow?
Als je je realiseert dat alles waar je op dit moment tegenaan loopt,
met opzet door jezelf en door ons hier geplaatst is om je te laten groeienÂ…Â…..
waarom is dat dan, denk je?
Wat wordt er voor jou mogelijk aan het andere einde,
na de doorbraak, na je transformatie?........
Aan alle kanten word je momenteel uitgedaagd om dat wat oud is,
dat wat niet meer goed voor je is, dat wat al klaar isÂ….. te laten gaan.
We hebben er momenteel veel plezier in om je nieuwe wegen te laten ontdekkenÂ…..
Misschien heb je al gemerkt dat je anders gaat kijken naar wat mag of hoort,
en wat mag of hoort niet?
Leuk toch?
Allerlei patronen en overtuigingen die je als kind meegekregen hebt
en die nog steeds in je cellen en je denken zitten – die zetten we op de helling.
Alle braafheid en burgerlijkheid die nog uit de tijd van je grootouders stamt,
maar die jij nog met je mee zeultÂ…Â… daar zijn we mee aan het werk.
Heb je het al gemerkt?
Je wordt door ons op dit moment uitgedaagd om op nieuwe manieren te reageren,
keuzes te maken, om te gaan met je leven.
Hetzelfde natuurlijk met gewoontes.
Oude gewoontjes werken gewoon niet meer, je merkt dat het klaar is
en dat je op nieuwe manieren in het leven mag staan.
Dit vraagt meestal iets van je maar als je het aangaat,
krijg je zo ongelofelijk veel vreugde in je leven!
En waarom voelt dit dan zo zwaar?
Dit komt natuurlijk doordat je ego het met al deze veranderingen
en uitdagingen gewoon niet eens is.
Je ego houdt alles graag hetzelfde als het altijd geweest is.
Het verzet zich tegen verandering.
Maar bedenk wel dat dit de taak van je ego is – je ego helpt je om je in het dagelijks leven staande te houden.
Het is ervoor om je stevigheid en veiligheid in 3D te geven.
Hiermee kun je ook compassie hebben en je ego bedanken
voor dat het zorgt dat je je veilig voelt.
Je kunt misschien zo af en toe je ego even geruststellend toesprekenÂ….
Rest mij nog te zeggen dat we zien dat jullie enorm aan het groeien zijn
en dat wij het heerlijk vinden om dit proces samen met jullie te doorlopen.
We houden van jullie en zijn trots op jullie. "

© 2011 Tetsiea Blijham voor het Lichtwerkcentrum

Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 07-09-2011 17:05

Afbeelding


Sananda over de Gouden en de Platina Straal

"Lieve mensen, hier is Sananda weer.
Je hebt al gemerkt dat ik de laatste tijd steeds vaker bij jullie ben.
Dat komt doordat jullie als Lichtwerkers dit jaar versterkt met de Gouden Straal aan het werken
en integreren zijn.
Ik kom als het ware mee op deze straal.
Deze straal maakt jullie op dit moment in de tijd open en ontvankelijk voor de Infusies van Licht
die aan het gebeuren zijn.
Dit betekent dat jullie in het Kristallijnen Veld direct de gouden stralen aan het ontvangen zijn.
Als jullie healing geven, geef je ookÂ…..
Gouden energie!
De vibratie van dit Goud is alles in jullie leven aan het doordringen.
Dat gaat niet zonder slag of stoot in jullie levenÂ…Â…
we hebben het al een aantal weken of zelfs maanden over de hevigheid waar dit mee gepaard gaat.
Een paar weken geleden heb ik je nog verteld hoe de stralen op dit moment oude patronen in je leven losmaken.
Hoe je oude structuren om je weg vallen.
We kunnen ons voorstellen dat het je misschien een beetje in de war maakt!
Dat is niet zo gek, wantÂ…Â…
Het is niet één stroom met energie die momenteel je kant op komt, maar twee!!!!
En ze zijn beiden nog tegengesteld ook.
Het voelt momenteel alsof je heen en weer wordt geslingerd,
heen en weer gegooid tussen de ene kant en de andere kant.
Herken je dit? Ik zal je hier even uitleggen hoe dat komt.
De ene stroom is natuurlijk de Gouden Straal.
De Gouden Straal roept je op dit moment op om naar binnen te gaan,
om dat wat oud en klaar is los te laten.
Een paar weken geleden heb ik hier uitgebreid over verteld, hoe dit proces aan het gebeuren is.
Door de heling en genezing van de Gouden Straal durf je nu elke cel in je lichaam te vullen
met de Gouden energie waardoor dat wat laag en oud is, vanzelf loslaat.
Hierdoor laten oude relaties los, oude patronen, oude werkzaamheden – alles wordt nieuw.
Dit is een grotendeels innerlijk proces.
Dit betekent dan ook dat je oude, vastzittende banden mag loslaten of losmaken.
Hierdoor krijg je je vrijheid weer terug en ga je in je licht staan.
Maar aan de andere kant is natuurlijk de Platina Straal werkzaam.
Deze roept je op om nu in je kracht te staan, te manifesteren wat jij het liefste in de wereld doet.
Deze naar buiten gerichte kracht laat je dat wat je door de Gouden Straal ziet, uitvoeren in 3D.
Het laat je je mannelijke kant gebruiken.
En dat is natuurlijk een hele andere energie en een hele andere stroom dan die van de Gouden Straal.
De Platina Straal helpt je om alles wat je ziel nog stopt om zich volledig te ontwikkelen,
weg te halen zodat je ziel weer helemaal kan gaan stralen.
Je begrijpt dat beide stromen een beetje tegen elkaar in kunnen gaan werken.
Daarom heb je momenteel het gevoel dat je niet stevig aan de aarde vast zit,
dat je niet kunt gronden en geen keuzes kunt maken.
Weet dat deze ervaring een tijdelijke is.
En daarnaast kun je ook ervoor kiezen om eerst de ene en dan de andere straal uit te werken.
Gewoon de boodschap even naar mij doorgeven.
En het blijft belangrijk dat je je realiseert dat jij als Lichtwerker samen met alle andere Lichtwerkers
op deze planeet het Licht draagt waardoor wij ons belangrijke werk
op dit moment kunnen doen.
Zodat jullie planeet ontwaakt en als massa in het Licht komt te staan!
Dit is Sananda en dit was mijn boodschap. "
© Lichtwerkcentrum 2011
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Het Goddelijk Vrouwelijke en de kwetsbaarheid

Bericht door Elisabeth » 07-10-2011 22:08

Afbeelding


Het Goddelijk Vrouwelijke en de kwetsbaarheid
"Lieve mensen, hier weer Maria Magdalena. Mijn boodschap deze week is er één die dichtbij mijn hart ligt. En dat is de boodschap over kwetsbaarheid. Kwetsbaarheid is als een vlinder, zacht en fijn van stof of energie. Kwetsbaarheid is moeilijk te vatten, en vervliegt zo weer. Maar als je als mens kwetsbaar durft te zijn, is dat zooooo oneindig waardevol voor je!
In jullie wereld is het bijna onmogelijk om je kwetsbaar op te (durven) stellen. Bang dat je afgekeurd wordt, aangevallen wordt, niet serieus genomen, ze vinden je een watje etc etc. In de door de mannelijke energie aangevoerde maatschappij laat je het wel uit je hoofd om kwetsbaar te durven zijn. Je moet sterk zijn, dominant, de beste, aanwezig etc. Maar realiseer je dat dit de energie van de vorige eeuw is! Dit is precies de trilling waar iedereen zo lang op gedreven heeft, waardoor jullie je maatschappij op deze manier hebben opgebouwd. En dit heeft je natuurlijk beperkt om je vrij en authentiek uit te durven drukken. Authenticiteit, liefde, compassie, kwetsbaarheid – het zijn allemaal uitdrukkingen van de Godin, van het Goddelijke Vrouwelijke! Dit is door de kerk en de heersende klasse natuurlijk eeuwen lang bewust onderdrukt. Omdat ze bang waren voor de pure kracht van deze energie! Het wordt soms zelfs als gevaarlijk gezien als je je kwetsbaar opstelt! Het vraagt dus alles van je om in je kwetsbare Vrouwelijke Kracht te gaan staan.
Hoe ervaar je je kwetsbaarheid? Wat is ervoor nodig? Om kwetsbaar te durven zijn, moet je heel dicht bij jezelf durven staan. Contact hebben met je gevoel, met wat jou drijft, wat voor jou belangrijk is. Wat zegt je gevoel over bepaalde situaties? Als jij jouw waarheid spreekt, zonder je negatief over de ander uit te laten of negatief over de ander te denken – dan word je transparant. Je zegt gewoon waar het op staat. Je spreekt jouw waarheid. Zonder oordeel (dit is voor jullie nou juist het allermoeilijkste….). Je hebt dan het gevoel of mensen dwars door je heen kunnen kijken. Dat ze alles van je mogen zien, dat je dat gewoon durft. Als je kwetsbaar durft te zijn, durf je je ook te laten raken door de ander. En zelfs dat mag er dan ook zijn. Je mag van jezelf gekwetst durven zijn. Omdat je het aangegaan bent. En je weet dat de pijn weer verdwijnt en plaats maakt voor een nieuwe ruimte…… En je weet dat je alleen zo wilt leven……
Door je kwetsbaar op te stellen, geef je niet alleen jezelf licht, maar geef je ook licht aan de aarde en aan de mensheid. Je bent een soort leraar van hoe het ook kan, hoe je ook kunt omgaan met het donker, met het negatieve. Je brengt een soort nieuwe stroom energie op gang, je zorgt ervoor dat mensen zich steeds meer bewust worden dat ze ook op een andere manier met elkaar om kunnen gaan. Dit is zoÂ’n wonderschoon proces van Licht in de wereld brengen! Probeer het uit, ga het aan. Vraag in je meditaties om steun en begeleiding in dit proces!
En weet dat wij je lief hebben en trots op je zijn! "
© Lichtwerkcentrum 2011
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

De Poort naar Nieuwe Tijden

Bericht door Elisabeth » 03-11-2011 20:18

Afbeelding

De Poort naar Nieuwe Tijden



Word jij momenteel ook zo gegrepen door het leven?
Alle aspecten van het leven komen in snel tempo voorbij.
Het is net alsof we steeds sterker staan in alles wat er met ons gebeurt.
Alsof we transparant worden,
dat de emoties er even mogen zijnÂ….
En dan wegvloeien.
We zijn een soort tol – we tollen
snel in het rondte maar blijven in ons centrum.
Dat vraagt af en toe veel, want we worden er wel wat duizelig van.
Klachten als nekpijn, stijfheid, moeÂ….. je kunt het wel uittekenen,
we kennen ze allemaal van de laatste jaren.
We weten dat het bij het proces hoort.
De afgelopen weken zijn we weer heerlijk (nouÂ….. heerlijk!) in de versnelling geweest.
Alles en iedereen komt versneld voorbij,
we moeten keuzes maken.
Hebben geen tijd meer om na te denken –
we moeten wel mee met de flow.
En tegelijkertijd erop vertrouwen dat we daar komen
wat de bedoeling isÂ….
Ik ga natuurlijk mee in dit proces, in deze flow.
Ik moet ook mijn keuzes maken.
Ik wens je veel leesplezier en een goede week!





Afbeelding



Saint Germain en in het leven stappen
Vorige keer heb ik een boodschap van Saint Germain doorgegeven over de Transformatiepoort.
Bij deze een paar stukjes uit deze boodschap die volgens mij belangrijk zijn:
Jouw pad - en hiermee wil ik ook benadrukken: het pad van ieder op de aarde
op dit moment – is om uiteindelijk weer in die Goddelijkheid te gaan staan,
te leven, te zijn. Het is belangrijk voor je om je dit te realiseren.
Een ieder die op dit moment op aarde leeft, bevindt zich op dit pad!!!!! Â….
De nieuwe poort die zich vanuit de Grote Centrale Zon aan het openen is,
is namelijk een zogenaamde transformatie-poort.
Deze poort roept namelijk het transformationele proces in veel mensen wakker.
Deze poort staat onder mijn supervisie en wordt naar de aarde gebracht door mijn straal,
de Paarse straal. Â…..
Je zult gaan merken dat de mensen om je heen,
ook mensen die zich nog niet voor het Licht geopend hadden,
zich steeds meer bewuster gaan zijn van hun handelen,
hun patronen, hun blokkades. Â….
De nieuwe manier isÂ….. van buiten naar binnen.
Oftewel: je gaat je lessen leren voornamelijk door de ervaringen die je gaat krijgen.
Wij gaan ons niet meer als zodanig focussen op je innerlijke wereld, want die ken je al.
Maar het gaat erom dat je om je heen gaat kijken om te leren, te groeien, te ervarenÂ…
Wij zijn ‘boven’ sterk aan het werk om dit mooie werk mogelijk te maken.
Maar hiervoor hebben wij jullie hulp als Lichtwerkers enorm nodig.
Wij vragen jullie dan ook om gezamenlijk ons werk mogelijk te maken.
Om je in de geest of fysiek te verbinden om deze poort te openen
en de transformatie-stralen door middel van de Paarse Straal samen
met de Violette Vlam binnen te halen. Om het netwerk te creëren
en open te houden om deze Goddelijke Kracht overal op de aarde te verspreiden.

Copyright (C) 2008 Lichtwerkcentrum
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

de 11.11.11 poort

Bericht door Liana » 09-11-2011 23:15

Afbeelding



Halleluja! Zo, die moest even gezegd! Wat een Licht is er weer aan het binnenkomen!! En dat allemaal ter voorbereiding op de 11.11.11 poort! Het hele weekend, en vooral afgelopen week was de energie erg zwaar. Het schijnt ook iets te maken te hebben met de stand van Mars en Neptunus, die sinds vandaag wat rustiger is. Maar we zijn echt aan het opbouwen naar vrijdag!
Misschien overbodig om te vermelden dat mijn lijf, en dat van veel gevoelige mensen om mij heen, weer erg zwaar aanvoelt. Nekpijn, stijve spierenÂ….. Vul zelf maar in, je kent het onderhand. Dit 3D lijf is natuurlijk al die infusies van Licht niet gewend.
Soms moet je momenteel echt tegen de energie aan ‘duwen’, echt je wil gebruiken om iets gedaan te krijgen. Zo heb ik afgelopen maandag een trance dans gedaan. In de trance kon ik deze ‘dikke’ energie echt voelen. Tijdens het dansen ervoer ik opeens een vortex naar boven. Ik moest hierin gaan dansen. Opeens merkte ik dat mijn ziel mee naar boven werd meegenomen. Ik nog zeggen ‘ik krijg hem toch wel weer terug hè?’. De boodschap was dat ik hem aan het eind van de dans in geupdate vorm weer terug zou krijgen. In de dans danste ik met de tijgerin en met allerlei energieën die ik me niet herinner. Aan het eind kreeg ik dan weer mijn ziel terug, met de boodschap op Licht in de zakelijke wereld te gaan brengen. Nou, dat kan natuurlijk. Het was een welkom weerzien met mijn essentie en met mijn ‘oude’ passie.


Boodschap van de Lemurische Priesteressen over de Lemurische Golden Healers
"Lieve mensen, welkom in ons midden. Wij, de hogepriesters en – priesteressen van Lemurië hebben ons in je midden geroepen voor een bepaald doel. En dat is: ……….. we willen je in ons midden roepen. …………… We willen je in ons midden roepen zodat je je kunt laven aan de Gouden Stralen die wij uitstralen door deze bijzondere kristallen en die er voor jou ook zijn. Deze Gouden Stralen maken in jou jouw verlangen weer wakker om de Verbinding weer te leggen. De Verbinding met jouw Authentieke Zelf, met jouw eigen Gouden Straal. Want je moet of mag je realiseren dat ook jij bent ingewijd in de Gouden Straal. Ook jij bent priester(es) in de tempels op Lemurië geweest. (Beginnen je tranen van herkenning al te stromen? ). Ook jij hebt destijds gewerkt met de Gouden Straal van healing en genezing voor de planeet. Denk je serieus dat jij dit niet bent geweest? Waarom trekken dit soort boodschappen je anders aan? Waarom lees je nu dit bericht (in meditatie) terwijl je nu ook tv zou kunnen kijken?
Â…Â…
Precies, ja. Jij bent één van ons. Daarom ben je nu op deze aarde, om volgens het Goddelijk Plan je manifestatie neer te zetten die je meegekregen hebt uit je levens in de tempel. Ik wil je nu vragen om in de kring van ons priesters en priesteressen te komen staan. en de Gouden Stralen volledig door je lichaam te laten gaan. Door al je cellen, door je DNA en door ieder stukje van je lichaam en je aura. De beelden die ontstaan zijn beelden van toen. Dit licht maakt de hogepriester(-es) weer in je wakker, laat je kennis van kristallen en van het gebruiken van de Gouden Straal weer ontwaken. Het laat je weer herinneren wie je bent en waarom je ook alweer in dit leven bent in deze perfecte tijd, net voor het jaar 2012.
Realiseer je dat 2011 het cruciale jaar is ter voorbereiding op het Grote Evenement. Alles en iedereen wordt in stelling hiervoor gebracht. Denk je serieus nog dat de problemen die je ondervindt, nog problemen zijn? Ik dacht het nietÂ…Â…. Alles en iedereen is op de perfecte plek. Je hoeft niets meer te doen, je mag je alleen verwonderen over het wonder dat door de Gouden Straal de komende tijd naar de aarde komt.
Ook is door Tetsiea de nieuwe komst van de Verheven Meester Sananda aangekondigd. Zijn directe aanwezigheid zal de Gouden Straal waar hij mee werkt meer focus geven. Het gehele proces komt onder zijn supervisie te staan. Wij roepen je ook hier op om met zijn aanwezigheid te werken in je meditaties. Hij zal je leiden in het transformatieproces dat hij met de andere Meesters de laatste tijd voorbereid heeft en dat een grote positieve impact zal hebben op de wereld. De stromen van Gouden energie zullen op de aarde neerdalen en het bewustzijn van de mensen naar een ongekend niveau brengen. Jullie zullen hiervoor als bruggenhoofden fungeren en zullen vanuit het Kristallijnen Veld de energie dragen. Overdag, door je gewone handelen. En Â’s nachts, in je slaap."
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 19-11-2011 18:53

Afbeelding




Kristallijnen Harten
Om deze boodschap te maken, ben ik in het Lemurische ijskristal gereisd om hierdoor duidelijk te krijgen wat er bij ons op dit moment aan het gebeuren is:


Afbeelding

Als ik in het kristal reis, kom ik gelijk in de vroegste Lemurische tijd, de tijd waarin alles en iedereen nog Kristallijn was, alleen maar ziel, vonk, aanwezigheid. De Lemurische priesteressen komen gelijk om me heen staan en leiden me in het Heiligste des Heiligste, het binnenste van de tempel. Hier ‘zie’’ ik een grote, zeer heldere kristallen bol die schitterende, deels onbekende kleuren uitstraalt. Deze bol laat ons het karma en het proces van de wereld zien. De priesteressen komen er omheen staan en vertellen me het verhaal achter de actuele ontwikkelingen:

"Lieve mensen, voor jullie was deze poort een gedeeltelijk hevige ervaringen. Dat kunnen we ons ook wel voorstellen. Wat er op deze datum gebeurd is, is eigenlijk amper te beschrijven. Je zou het kunnen vergelijken met een complete nieuwe bedrading van je computer, geheel nieuwe programma’s, een complete update en upgrade. Op deze dag, en de dagen ervoor vooral, zijn de kristallijnen rasters geüpgrade, dus de beschikbare informatie voor jullie als Lichtwerkers geheel vernieuwd.

Misschien heb je al gemerkt dat de energie momenteel veel ‘fijner’ voelt, veel zachter. Dat komt doordat de lijnen van het netwerk deze geheel nieuwe trilling, deze nieuwe energie ontvangen hebben. De download aan energie is….. de energie die je zo bekend is uit onze tijd, uit de tijd dat we allemaal nog niet in de vorm leefden, maar alleen als vonk, als Kristallijnen Essentie. Het voelt als een warme, zachte denken, als je je erop afstemt. Het voelt als ‘thuis’. Het doordringt alles en iedereen, en laadt iedereen op tot zijn eigen Kristallijnen essentie. Velen van jullie voelen zich ontheemd, hebben heimwee naar huis. Dat komt hier vandaan.


Afbeelding

De Kristallijnen Poort die zich op 11.11.11 geopend heeft (want dat is het uiteindelijk….), luidt een nieuw tijdperk in. Wat jullie de afgelopen jaren in jullie Lichtwerk gedaan hebben, is alles voorbereiden om de opening van de Kristallijnen Poort mogelijk te maken. Deze is nu door jullie op de aarde geïnstalleerd. En ….. en hier komt de belangrijke informatie…… dit is jullie taak tot nu toe in je leven geweest!!!! Door dit te doen, bewust of onbewust, is je taak van dit leven vervuld! Je kunt het zo zien, dat jullie als Lichtwerkers je in het Veld verzameld hebt, jarenlang, en het werk gezamenlijk uitgevoerd hebt. Je voelde je verbonden met andere Lichtwerkers vanwege dit werk. Maar nu dit werk af is, ben je je verbinding, je doel, je richting kwijt. Dat waarvoor je kwam, en de mensen met wie je dit zou doen….. het is allemaal weg! Het is natuurlijk niet weg, maar er is een soort context van je leven nu weg. Je ziel is eigenlijk een beetje doelloos aan het rondzwerven. Herken je dit? Deep down?

Maar hier komt de blije boodschap: natuurlijk laten we je niet ronddobberen. Is het Lichtwerk klaar? In principe wel, maar iedereen kan er nog zo lang mee doorgaan als je wilt. Wat er wel op dit moment aan het gebeuren is, is het volgende: De Magdalena energie is al eerder in het Kristallijnen Veld geplaatst en is nu sterk aan het werk. De Goddelijke Vrouwelijke energie is nu vol aan het werk. Richt je maar eens op je hartchakra. Je zult zien of voelen dat dit een lotus geworden is, met stralende blaadjes. Je hartchakra is zich in de hogere dimensies aan het openen voor de hogere trilling. Op de 8e dimensie (neem het gewoon aan, dit is voor jullie niet te bevatten) verbindt deze trilling jullie nu met elkaar. Je hartchakra opent zich zachtjes, oude patronen en beperkingen verdwijnen. Ja, soms met tranen, maar je weet dat je aan het opruimen bent. De durft je hart weer te openen voor de mensen en voor de liefde. Let er maar op dat je tranen de komende tijd tranen van vreugde, tranen van herkenning zullen gaan zijn. Deze energie, deze pure liefde stroomt met grote golven uit jullie harten en stroomt het Kristallijnen Netwerk in om hier vandaan alle harten op de aarde te raken.

Is dit het Grote Werk voor jullie als Lichtwerkers voor de komende jaren? Nou, nee. Maar wel voor de komende tijd. Jullie bereiden de weg voor voor de volgende stappen. Zo heb je weer een doel, draag je met ons de energie, opent samen de poorten en stapt in de Nieuwe Werkelijkheid die we gezamenlijk aan het scheppen zijn.
We zijn jullie dankbaar voor het gezamenlijke werk dat we met jullie mogen doen."

Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie