Miracle Nieuws - (Lichtwerkerscentrum)

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Miracle Nieuws -De ziel verlangt...../ Twinsouls

Bericht door Liana » 19-11-2010 23:45


Afbeelding



De ziel verlangt......

Hoe ben je gevaren de afgelopen week? Heb je ook het gevoel gehad dat je moest opschieten? Â…Â…Â…Â….
Dat klopt. We zitten midden in de eindspurt naar het einde van het jaar. Het kan zijn dat je je wel ontspannen gevoeld hebt, maar toch zal er iets knagen over wat nog gedaan moet worden. En dat kunnen kleine dingen zijn, maar ook grote belangrijke dingen.
Heb je ook het gevoel dat je ziel meer verlangt dan je lichaam aan kan? Nou, dat is natuurlijk ook niet zo gek. Ik schrijf al weken over het verlangen van je ziel om te groeien. Om de beste plek in te nemen in het grote geheel, in het Kristallijnen Veld. Iedereen komt op dit moment op de perfecte plek te staan.
Zo ook bij mij. Vorige week schreef ik jullie al over de Golden Healer Lemurische zaadkristallen. Die zijn op zoek naar hun plek om hier hun werk te doen – één heeft al een nieuw thuis. Maar ik moest ook die plek opzoeken om ze voor jullie mee te nemen.
En dan een heel persoonlijk iets: mijn partner en ik gaan uit elkaar na bijna acht jaar. Okee okee, ik weet het, het zat eraan te komen. Hij wil niet meer, ik wil apart wonen. Mijn gevoeligheid staat al tijden tussen ons in en ik blijf maar zwak als ik met hem samenwoon. Ik heb voor mezelf gekozen en ben nu dus (opnieuw) op zoek naar een huisje in Haarlem. Hoewel (of misschien doordat?) we twinsouls zijn, kunnen we gewoon niet samen leven – hebben beiden teveel ruimte nodig. Hier onder vertel ik je er een wel heel bijzonder verhaal over – hoe kristallen mij een boodschap hebben gegeven over mijn relatie, dus hoe ze samenwerken met mensen.
Het voelt voor mij dat ook ik op de juiste plek word gezet – zodat ik mijn commitment verder kan vervullen om de mensheid bewuster te maken….
Nou is dat gedoe met mijn relatie natuurlijk niet leuk voor mij, maar het opent me ook mijn ogen voor nieuwe mogelijkheden in mijn leven. Zo heb ik via Twitter contact gekregen met Astrid Kessler van ThermenWellbeing. Een bijzondere vrouw met een bijzonder commitment. Ik wil haar graag aan jullie voorstellen - met een bijzonder aanbod voor de kristallen. Je leest hier alles over beneden.
Ik wens je een goede week. Het wordt koud, maar dit is dé gelegenheid om heerlijk in je schulp te kruipen en te cocoonen. Dat hoort bij deze tijd van het jaar. Steek een kaarsje aan, maar zoek ook de frisse buitenlucht op. Zuurstof doet goed en waait door.
Ik wens je een hele fijne week!

Veel liefs,
Tetsiea





Twinsouls

Zoals ik je hier boven al vertelde, eindigde mijn relatie na bijna acht jaar. Mijn partner had veel moeite met mijn gevoeligheid en alles daar omheen – de rust en ruimte die ik nodig heb, soms niet mee kunnen naar een afspraak, moeite met groepen mensen. Je kent het denk ik wel. We waren al wel apart gaan wonen in Haarlem, maar waren toch weer samen gaan wonen – voor tijdelijk. Maar nu is dat het einde daar, hij wil niet meer. En ik vind het goed. Onze liefde is een tweelingziel liefde die gaat over twee tweelingzielen die op een ander moment in hun ontwikkeling bij elkaar komen. Als je nog niet beiden op hetzelfde punt bent, dan moet de één een groeispurt inzetten om de ander bij te kunnen benen. Anders is er geen toekomst voor zo’n relatie. Dat is er dus bij ons gebeurd. Nou, dan doen we dat een volgende keer denk ik gewoon over. Zo maak je nog eens wat mee…. :)
Ik heb al een aantal jaren het gevoel dat ik voor meer bestemd ben dan ik op dit moment doe. Ik blijf visioenen hebben van grote groepen mensen waar ik voor sta. Velen hebben het al voor me bevestigd. Maar ik voelde ook dat ik dit nooit zou gaan doen als ik in deze relatie bleef. Dan zou de relatie veel te veel energie kosten en zou er te weinig overblijven voor mijn passie, mijn commitment om een bijdrage te zijn aan de wereld op het niveau waarvoor ik op deze aarde ben. Ik weet, ik draag al heel veel bij, maar er wordt door boven op me gewacht om ‘het grote werk’ te gaan doen. Geen idee wat nog, trouwens. Maar dat komt wel.
En nu voor jou: waar heb jij het gevoel dat je niet luistert naar je roeping? Waar doe je niet dat wat de bedoeling is omdat je het comfortabele leven niet kwijt wilt? Â…..
Maar goed even terug naar de afgelopen week. En nu wordt het leuk!!! Nu halen we de kristallen erbij. Afgelopen week heb ik de bestelling gekregen van een tweelingziel stel voor het grote twinsoul candle quartz kristal dat ik op de website had staan. Één van de grootste en mooiste kristallen die ik had. Ik heb hem extra goed ingepakt terwijl ik weet dat de kristallen altijd goed aankomen. Ik geloof dat ik in zo’n 1000 verstuurde pakjes één keer een kapot kristal teruggekregen heb.
Maar goed: toen kreeg ik dus een dag later een mailtje van ze ….. dat het kristal doormidden was gebroken! De beide punten waren van elkaar gescheiden! Wat vreselijk!!! Toen ik hem hierover aan de telefoon sprak, werd me opeens duidelijk en schoot ik in de lach. Dit was gewoon een boodschap van boven en van de kristallen om me aan te geven dat de keuze die ik had gemaakt in mijn relatie, goed was. Dat dit de bedoeling was! Vreselijk jammer van dat fantastische kristal natuurlijk, maar de boodschap moest even ‘loud and clear’ overgebracht worden. Dat is gelukt!
Gelukkig heeft dit tweelingziel stel een ander geweldig kristal uitgekozen dat ze persoonlijk ditmaal gebracht gaat worden. En het kapotte kristal geven we weer terug aan de aarde, zoals het hoort.

Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 26-11-2010 08:15


Afbeelding


De uitdaging

Deze Miracle News gaat grotendeels over mensen die uitdagingen in het leven aangaan. Ik verkondig al tijden dat het nu tijd is dat iedereen in het Kristallijnen Veld zijn plek mag innemen. En ik merk en hoor steeds meer dat mensen dat ook inderdaad gaan doen. Ik dacht ik laat je lezen waar andere Lichtwerkers mee bezig zijn zodat je misschien een steuntje in de rug ervaart.
Deze tijd is een tijd van nieuwe uitdagingen. En de uitdaging is Â…. om in je kracht te staanÂ…Â…Â…. Kijk maar eens terug naar de afgelopen maanden waar jij door wie uitgedaagd bent. Het kan zijn in je relatie (die ken ik ookÂ…), of op je werk bv dat je eindelijk een keer je mond opendoet. Sananda is de laatste tijd stevig bij ons om met zijn Gele Straal dit proces te begeleiden. Dus mocht je hier moeite mee hebben, roep Sananda dan in je meditatie aan om je te helpen. En je zult merken dat het gemakkelijker gaat.
We doen dit op dit moment om de energie op te bouwen voor 21 december. Ik weet nog niet wat we dan gaan doen of wat er dan gaat gebeuren, maar er komt weer iets groots. Ik ‘moet’ dan ook op 18 december een dag geven met Sananda, alleen weet ik nog niet waarover…. Dus als je overweegt deel te nemen, blok die dag dan in je agenda. Op deze dag gaan we flink veel werk verzetten voor onszelf en de mensheid. Het wordt een grote stap naar….. En tegelijkertijd het einde van een tijdperk, een era. Volgende week meer….
Hoe is het met mij? Goed. Mijn partner en ik zijn overeengekomen dat we vanaf nu een lat relatie gaan hebben. Toch nog. En we zijn beiden op zoek naar een huis. Het voelt voor mij dat ik door deze uitdaging heen ben, zodat ik klaar ben om ‘het grote werk’ te gaan doen.
De afgelopen week was voor mij vol met kristallen – heerlijk! Hoogtepunt was toen een kristalliefhebster die al heel veel van mijn kristallen thuis heeft, gisteren contact maakte met één van de twee grote Golden Healer Lemurische zaadkristallen. Toen ik haar de boodschap van het kristal vertelde, ervoer zij haar eigen priesteressenschap op Lemurië weer en hoe ze toen met de kristallen verbonden was. Tranen kwamen in haar ogen van ontroering. Ik ga haar vragen of ze haar verhaal voor de volgende nieuwsbrief wil opschrijven. Het zal waarschijnlijk bij meer lezers iets losmaken.
Wel heb ik van een paar andere lezers hun ervaringen met kristallen en met energie hier beneden voor je. Ter inspiratie.
En hoera hoera, ik heb weer een paar Star Crystals uitgepakt – It Blesses everything it Touches!!! En ik geef ze weg al cadeautje. Lees maar hier beneden.
Ik wens je een hele vervullende week.

Veel liefs,
Tetsiea



Afbeelding



Je passie leven op Kreta



Het volgende mailtje kreeg ik laatst toegestuurd. Het inspireerde me zo enorm dat ik Mijntje gevraagd heb of ik het hier mocht publiceren. Dat mocht. Bij deze:
“Hallo Tetsiea,
Ja, het (energetische veranderingen) is heel herkenbaar. Mijn richting is op dit moment Kreta. In juni werd ik 65 en in juli huurde ik een huisje bij de zee. Voor 3 maanden of langer. Het is hier vol vibraties en heldere aura\s. En de temperatuur is nu al meer dan een week ongeveer 23 graden. In de winter zijn hier geen toeristen.
Er zijn geen directe vluchten meer. De meeste winkels en restaurants zijn gesloten. De zee spoelt aan in deze verworven stilte. Gisteren toerde ik in de bergen op de scooter ,die ik voor 3 maanden huur.
Adembenemend uitzicht over de baaien vanaf deze hoogte. Wat een inspiratiebron en de ziel herkent en de herinneringen leven op. Dit wil ik even met je/jullie delen.
Het is hier ook met kerst 21 graden en daarna worden de dagen weer langer en nemen de zonneuren toe. Wat een wendingen biedt het leven ons als we wakker zijn.
Warmte en Licht wens ik ons allen en Liefde voor onsZelf en ons kunnen handelen in verbinding.
Yassou Mijntje.”
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 22-01-2011 22:33

Afbeelding




Het Gouden Jaar 2011



Proces van aanpassing aan de Gouden Tijd 2011

Afbeelding

“Lieve mensen, dit is Sananda.
Ik kom vandaag tot jullie om je uit te leggen wat je de afgelopen tijd gevoeld,
ervaren, beleefd en gezien hebt.
De Golven van Licht, van Gouden Licht waarin jullie als het ware drijven op dit moment,
brengen veel teweeg in je leven.
We weten het, we blijven dit zeggen maar het is waar.
Deze golven komen en gaan, en nu zijn ze er.
En hoe!
De gouden Golven van Licht die sinds december naar de aarde gekomen zijn,
hebben hun hoogtepunt bereikt met jullie Volle Maan eerder deze week.
Je zou het kunnen zien dat de hele aarde, alle mensen, dieren, planten etc.,
alles doordrenkt zijn met deze Gouden Golven.
Of eigenlijk specifieker gezegd: het Kristallijnen Raster,
de lijnen van het Kristallijnen Veld,
hebben zich de laatste tijd gevuld met deze Gouden Golven van Licht.
Je kunt dit de laatste tijd merken aan het feit
dat mensen meer naar elkaar toe trekken, elkaar opzoeken.
De verbinding op het hoogste gebied is gelegd.
De Gouden Schakel is tot stand gebracht.
De Gouden Schakel, het lemniscaat dat de mensen automatisch op hartsniveau met elkaar verbindt.
Degenen onder jullie die laatst onze Gouden Stralen workshop hebben gevolgd
die wij samen met Tetsiea hebben gegeven, zullen grote verschuivingen in hun lichaam,
maar ook in hun relaties hebben ervaren.
Je zult een ‘zware’ tijd hebben ervaren,
dit kwam doordat je direct de Gouden Straal hebt geïntegreerd.
Hierdoor ben je een voorloper op de rest van de mensen,
jij bent één van de Dragers van het Gouden Licht.
Je zult merken dat je door je aanwezigheid alleen de mensen laat ontwaken.
Je bent een baken, een anker in het Kristallijnen Veld,
waarop wij de Gouden Golven naar binnen konden sturen.
De inwijding en healing met de Gouden Straal die je op deze dag van ons geleerd hebt,
kun je vanaf nu dan ook vrij gebruiken.
Het is zaak voor iedereen om te mediteren met de Gouden Straal,
om je voor te stellen dat de Gouden Straal via het Kristallijnen Veld bij je naar binnen komt.
Dit maakt je overgang naar de Vijfde Dimensie die nu volledig aanwezig is,
gemakkelijker.
Je zult merken dat je steeds sneller naar het ‘niets’ komt in je meditaties.
En als je je ogen dicht doet, zul je de Gouden Golven van Licht ervaren.
Baad je in het Licht.
Het beschermt je en heelt je.
De komende tijd is een tijd van integratie van de nieuwe energie,
van het ankeren van de Gouden Golven van Licht op en in de aarde.
Van te leren hoe deze te gebruiken.
We zullen er voor je zijn om je te onderwijzen, te begeleiden in dit proces.
Wij hebben je lief en zijn trots op je.
Dit is Sananda

© Lichtwerkcentrum

-/-[/size]
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 05-02-2011 14:41

Afbeelding


Wat een hevigheid zeg!
Zowel in het weer, als ook in het leven zelf.
Het is net alsof je momenteel met alles wordt geconfronteerd
wat er niet werkt in je leven.
Alles wat je los moet laten, komt gelijk op je bordje.
Maar aan de andere kant komen er ook een heel aantal
onverwachte positieve ontwikkelingen op je pad.
Ik heb Maria Magdalena (ze meldde zich vorige week al bij mij)
gevraagd wat er nou aan de hand is.
Het antwoord was overduidelijk!!!

Veel liefs,
Tetsiea


Afbeelding


Maria Magdalena over mannen en vrouwen in het Kristallijnen Veld

"Dit is Maria Magdalena.
Wat ervaren jullie toch een hevigheid in je levens zeg!
Zo hevig als het van binnen is, zo hevig is het momenteel ook met jullie weer.
De storm is een uiterlijke uitdrukking van de stormen die in jullie heersen.
Bij sommigen van jullie komt deze storm er momenteel wel uit,
anderen houden hem nog binnen.
Je zult misschien gemerkt hebben dat er allerlei verschuivingen plaatsvinden
in je ervaring van het leven en van alles waar jij op vertrouwde.
Het is net of de aarde onder je voeten aan het schuiven is.
Wel, dat is ergens ook zo.

Afbeelding

Momenteel vinden veel verschuivingen binnen het Kristallijnen Veld
en door de Gouden Stralen plaats.
Als je een vrouw bent, zul je de laatste tijd wel de ervaring gehad hebben
dat je uitgedaagd werd.
Wel, dat is maar goed ook.
Ik ben namelijk sinds kort weer in jullie midden
om jullie vooruit te helpen in jullie proces van gelijk-zijn, van harmonie tussen man en vrouw.
Dit betekent niet dat het één beter is dan het andere,
het betekent dat het mannelijke en het vrouwelijke beiden zijn/haar kwaliteit heeft.
En dat beiden geëerd dienen te worden.
Mijn vlam is niet voor niet al sinds 2003 op de aarde –
ik help jullie namelijk terug naar de balans tussen man en vrouw,
tussen yin en yang, tussen Â….. het matriarchaat en het patriarchaat.
Ik ben hier aar de aarde gekomen om het matriarchaat terug te brengen op de aarde.
Om dit op de stralen van de Gouden Stralen te verankeren
in het bewustzijn van de mensen.
Realiseer je je wel hoe groots deze enorme onderneming is
die op dit moment aan het gebeuren is?
En waar jij een belangrijke rol in aan het spelen bent? Â…Â…Â…
Als je teruggaat naar Lemurïe, kom je mijn energie, mijn essentie tegen.
Mijn pure, krachtige vrouwelijke dominantie,
de priesteres uit de tempel die goed deed in de tempel en naar wie de mensen luisterdenÂ…..
Deze energie komt op dit moment weer voor de mensheid beschikbaar.
En dit is dan ook de reden waarom de energie zo heftig aanvoelt:
de mannen voelen onbewust aan dat er veel aan het verschuiven is.
Ze verzetten zich ertegen, omdat ze weten dat dit hun heilige huisjes ineen laat storten.
Die proces gebeurt niet bewust, maar onbewust.
Laten we dat duidelijk maken.
Als vrouw zul je de komende tijd dan ook fijne verschuivingen in je energie bemerken.
Vrouwelijke energie, interesses worden weer wakker.
Vrouwen gaan elkaar weer opzoeken in plaats van elkaar te beconcurreren.
Het wordt tijd om samen sterk te staan
en de ‘vrouwelijke wereld’ weer tot stand te brengen.
Ook voor mannen verandert er veel in hun bewustzijn:
de mannen krijgen steeds meer contact met hun ‘binnenkant’.
Het zal in het begin nog wel een strijd worden met hun ‘mannelijke’ buitenkant,
toch en mannelijke kant het willen te laten uitvechten.
Willen gaan voor uiterlijkheden, voor schijn, voor oude patronen.
Maar steeds meer zullen de mannen gaan aanvoelen dat dit slechts uiterlijkheden zijn.
Dat de echte waarde van hun leven zit in hun kern.
En die vind je niet in de buitenwereld.
Deze realisatie kan toch een flinke schok teweegbrengen in het bewustzijn van de mensheid.
Maar weet dat dit een collectief bewustzijn is,
en dat iedereen samen gedragen wordt door het kristallijnen netwerk.
En dat als aan de ene kant van de aarde een man zich dit realiseert,
dat over de hele aarde het bewustzijn van de man verhoogd is.
Dus als man kun je beginnen en zo transformeer je de gehele mensheid.
Wat vraagt dit van jou en van alle andere mannen en vrouwen op deze aarde?
Dit is natuurlijk een hele moeilijke,
omdat veel mannen en vrouwen zich niet bewust zijn van deze energie.
Maar wat jij zelf kunt doen, is je bewust te zijn van de uitwisseling.
En de veranderingen die er plaats vinden, te verwelkomen.
Je hoeft je eigenlijk niet anders te gedragen,
wat het verschil maakt is het het in het massabewustzijn van de mensheid geankerd gaat worden.
Des te meer mensen zich bewust worden, des te sneller het proces gaat.
Ik heb je al wel vaker verteld, dat dit proces aan het gebeuren is.
Dit zal nog tientallen jaren duren voordat er echt vooruitgang geboekt is.
Het enige wat je hoeft te doen, is te leven! Jullie zijn de pioniers op dit vlak,
jullie bereiden de weg voor de volgende generatie(s) voor.
Weet dat je geliefd en Goddelijk geleid bent
en dat je je rol speelt in het groter geheel dat zich op dit moment aan het volstrekken is.
Ik heb je lief.
Ik ben Maria Magdalena."

©Lichtwerkcentrum 2011
[/size]
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 22-02-2011 22:09

Afbeelding




Vrouwelijke Kracht in de Gouden Straal

Lieve lezer

Wat is het heerlijk weer!
Ik geniet zo als de zon weer terugkomt!
Het is ook net of de zon nu weer terugkomt na een tijd van hard energetisch werken,
veel doorbraken en inzichten, naar echt het donker in onszelf.
Dat we nu weer de volgende stappen richting 2012 mogen maken,
perfect in lijn zijn met de energie en de ontwikkelingen.
In de Gouden Straal, volgens het perfecte plan.
De laatste weken ben ik na de workshop Gouden Healers veel bezig met de Nieuwe Vrouwelijke energie.
Na de opening hiervan op die zondag verschijnt het overal in mijn leven.
Ik neurie de hele dagen mantraÂ’s (Goddelijke Vrouwelijke Heilige liederen) en verbind me meer met vrouwen.
De energie die Maria Magdalena een paar weken geleden aan me doorgegeven heeft
(ik plaats het hier onder nog een keer),
is zich aan het openbaren
. Het is een langzaam, maar aanhoudend en momenteel aanzwellend proces
van balans tussen mannelijk en vrouwelijk.
We hebben nu 1000 jaar geleefd in de mannelijke energie.
De poort van 2012 is de poort naar de integratie van het Goddelijke Vrouwelijke.
En daar zijn we nu met zÂ’n allen naar onderweg.
En nu, terwijl ik dit typ, begrijp ik dit.
Dit proces waar we nu allemaal mee bezig zijn is hét proces waar we in zitten.
Nu begrijp ik ook waarom ik me zo aangetrokken voelde laatst om met een groep vrouwen (allemaal vrijwillig) een groot evenement op te zetten,
waarin we zoÂ’n 500 vrouwen bij elkaar gaan brengen.
Het was het juiste ding te doen in de juiste tijd.
We hebben binnen een maand met zoÂ’n 15 vrouwen deze dag georganiseerd
in het kader van de viering van de 100e internationale Vrouwendag.
Maar niet vanuit de Vrouwenbeweging of zo, maar vanuit ons nieuwe Vrouw-Zijn.
Deze dag vindt op 8 maart plaats in Maarssen.
Ik wens je een fijne, zonnige week.
Ga lekker veel naar buiten en laat de nieuwe natuur en de nieuwe energie binnen!

Veel liefs,
Tetsiea


======================


De Moola mantra
De mantra die ik momenteel beluister, neurie,
die in mijn hoofd en hart blijft hangen en die een stukje
van mezelf aan het worden is Â…Â…. is de Moola mantra.
De Moola-Mantra is zeer krachtig,
omdat er een zeer krachtige en spirituele intentie in besloten zit.
De mantra is bedoeld om verschillende aspecten
van het goddelijke en van de hoogste dimensie aan te roepen.
Moola Mantra - Oneness
http://www.4shared.com/audio/RVOCVm9f/8 ... Mantra.htm



==========================


Maria Magdalena over mannen en vrouwen in het Kristallijnen Veld

Afbeelding

"Dit is Maria Magdalena.
Wat ervaren jullie toch een hevigheid in je levens zeg!
Zo hevig als het van binnen is, zo hevig is het momenteel ook met jullie weer.
De storm is een uiterlijke uitdrukking van de stormen die in jullie heersen.
Bij sommigen van jullie komt deze storm er momenteel wel uit,
anderen houden hem nog binnen.
Je zult misschien gemerkt hebben
dat er allerlei verschuivingen plaatsvinden in je ervaring
van het leven en van alles waar jij op vertrouwde.
Het is net of de aarde onder je voeten aan het schuiven is.
Wel, dat is ergens ook zo.
Momenteel vinden veel verschuivingen binnen het Kristallijnen Veld
en door de Gouden Stralen plaats.
Als je een vrouw bent, zul je de laatste tijd wel de ervaring gehad hebben
dat je uitgedaagd werd.
Wel, dat is maar goed ook.
Ik ben namelijk sinds kort weer in jullie midden
om jullie vooruit te helpen in jullie proces van gelijk-zijn, van harmonie tussen man en vrouw.
Dit betekent niet dat het één beter is dan het andere, het betekent
dat het mannelijke en het vrouwelijke beiden zijn/haar kwaliteit heeft.
En dat beiden geëerd dienen te worden.
Mijn vlam is niet voor niet al sinds 2003 op de aarde – ik help jullie namelijk terug naar de balans tussen man en vrouw, tussen yin en yang, tussen ….. het matriarchaat en het patriarchaat.
Ik ben hier aar de aarde gekomen om het matriarchaat terug te brengen op de aarde.
Om dit op de stralen van de Gouden Stralen te verankeren in het bewustzijn van de mensen. Realiseer je je wel hoe groots deze enorme onderneming is die op dit moment aan het gebeuren is? En waar jij een belangrijke rol in aan het spelen bent? Â…Â…Â…
Als je teruggaat naar Lemurïe, kom je mijn energie, mijn essentie tegen.
Mijn pure, krachtige vrouwelijke dominantie, de priesteres uit de tempel die goed deed
in de tempel en naar wie de mensen luisterdenÂ…..
Deze energie komt op dit moment weer voor de mensheid beschikbaar.
En dit is dan ook de reden waarom de energie zo heftig aanvoelt:
de mannen voelen onbewust aan dat er veel aan het verschuiven is.
Ze verzetten zich ertegen, omdat ze weten dat dit hun heilige huisjes ineen laat storten.
Die proces gebeurt niet bewust, maar onbewust.
Laten we dat duidelijk maken.
Als vrouw zul je de komende tijd dan ook fijne verschuivingen in je energie bemerken.
Vrouwelijke energie, interesses worden weer wakker.
Vrouwen gaan elkaar weer opzoeken in plaats van elkaar te beconcurreren.
Het wordt tijd om samen sterk te staan en de ‘vrouwelijke wereld’ weer tot stand te brengen.
Ook voor mannen verandert er veel in hun bewustzijn:
de mannen krijgen steeds meer contact met hun ‘binnenkant’.
Het zal in het begin nog wel een strijd worden met hun ‘mannelijke’ buitenkant,
toch en mannelijke kant het willen te laten uitvechten.
Willen gaan voor uiterlijkheden, voor schijn, voor oude patronen.
Maar steeds meer zullen de mannen gaan aanvoelen dat dit slechts uiterlijkheden zijn.
Dat de echte waarde van hun leven zit in hun kern.
En die vind je niet in de buitenwereld.
Deze realisatie kan toch een flinke schok teweegbrengen
in het bewustzijn van de mensheid.
Maar weet dat dit een collectief bewustzijn is,
en dat iedereen samen gedragen wordt
door het kristallijnen netwerk.
En dat als aan de ene kant van de aarde een man zich dit realiseert,
dat over de hele aarde het bewustzijn van de man verhoogd is.
Dus als man kun je beginnen en zo transformeer je de gehele mensheid.
Wat vraagt dit van jou en van alle andere mannen en vrouwen op deze aarde?
Dit is natuurlijk een hele moeilijke, omdat veel mannen en vrouwen zich niet bewust zijn van deze energie. Maar wat jij zelf kunt doen, is je bewust te zijn van de uitwisseling.
En de veranderingen die er plaats vinden, te verwelkomen.
Je hoeft je eigenlijk niet anders te gedragen, wat het verschil
maakt is het het in het massabewustzijn van de mensheid geankerd gaat worden.
Des te meer mensen zich bewust worden, des te sneller het proces gaat.
Ik heb je al wel vaker verteld, dat dit proces aan het gebeuren is.
Dit zal nog tientallen jaren duren voordat er echt vooruitgang geboekt is.
Het enige wat je hoeft te doen, is te leven! Jullie zijn de pioniers op dit vlak,
jullie bereiden de weg voor de volgende generatie(s) voor.
Weet dat je geliefd en Goddelijk geleid bent en dat je je rol speelt
in het groter geheel dat zich op dit moment aan het volstrekken is.
Ik heb je lief. Ik ben Maria Magdalena."

©Tetsiea Blijham, Lichtwerkcentrum 2011

Moola Mantra in Rar/Zip


http://www.4shared.com/file/zTjyBEbL/_2 ... the_mo.htm[/size]
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 10-03-2011 02:09

Afbeelding


Nou, dacht je dat het niet meer erger konÂ….. wel dus! Zo, wat een binnenkomer, nietwaar?
De energie is zich stevig aan het roeren in alle lagen. Het Kristallijnen Veld staat zowat te schudden op zijn grondvesten. Rustig is het zeer zeker niet. Je zou het kunnen zien dat de lijnen van het raster worden hersteld op het moment en dat dat de uitwerkingen heeft die wij op dit moment aan het ervaren zijn. En die zijn hevig!
Ik hoor aan alle kanten dat mensen ziek worden – zo heeft een vriendin van mij net een knobbel in de borst ontdekt, is een andere opeens plotseling heel snel aan het afscheid nemen van haar moeder etc. etc. Er vinden veel snelle verschuivingen plaats door die versnelling van de ‘reparatie’ van het netwerk en zijn uitwerking op ons. Zo is mijn broer plotseling gaan werken in Noord-Ierland. En ga ik zelf komend weekend onverwacht naar Londen om de ‘rechterhand’ van de Landmark trainer te zijn. Net besloten, ik ga morgen al. Dat is echt niks voor mij, maar het moet toch gebeuren.
Dat is wegga is wel nodig. Ik ben de laatste weken vooral bezig geweest met rouwen rondom het verlies van mijn relatie na 9 jaar. Het ging en gaat behoorlijk diep – huilen, weinig eten, geen levenslust. Ik laat het maar toe, wegstoppen helpt toch niet. Gelukkig krabbel ik nu weer op, vandaar dat deze nieuwsbrief zo lang op zich heeft laten wachten. Ik ben zo lang met mijn tweelingziel samen geweest wat soms helemaal geweldig maar vaak ook zeker geen pretje was. Veel ruzie en dingen naar elkaar toe uitwerken….. Maar dat krijg je met tweelingzielen. Het is óf helemaal geweldig en liefdevol en ondersteunend. Óf je moet je ego tegen de ander uitspelen om je eigen ‘zelf’ te kunnen behouden, anders verlies je jezelf in de symbiose. Het werd een ‘toxische’ relatie waar we beiden niet meer uit kwamen. Gelukkig hebben we nu beiden onze vrijheid terug. Mijn pad gaat vanaf nu vrij de wereld in. Ik ga dit jaar veel reizen en neem mijn ervaring mee in mijn workshops. Zo ga ik in mei naar Sai Maa, waarover ik al eerder schreef. En ga ik in juli naar Deva Premal op Corfu om daar een week mantra’s te zingen. Hierover volgende week meer.


Veel liefs,
Tetsiea


.[/size]
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Bericht door Elisabeth » 17-03-2011 20:51

Afbeelding




Het Verlangen van de Ziel


Lieve

Alweer een week voorbij.
Wat is er de afgelopen week toch enorm veel gebeurd!
Kijk in de wereld, kijk naar Japan.
Maar kijk ook dichtbij, bij jezelf en de mensen om je heen.
De ontwikkelingen buitelen over elkaar heen.
De onderste steen komt boven.
De Negende Golf waar ik vorige week over schreef,
is stevig zijn werk aan het doen zeg!


Ik ben zelf dus afgelopen weekend naar Londen geweest en aanschouwde en nam deel aan de grootste transformatieprocessen
die ik ken die in één weekend kunnen gebeuren.
Als je het hebt over grote stukken karma opruimen:
dat heb ik gezien.
Aan de lopende band.
Om kippenvel van te krijgen af en toe, zo mooi en diepgaand.
Ook ik zelf heb flinke karmische stukken opgeruimd,
vooral over mijn relatie die net voorbij is na negen jaar.
En ik heb weer ervaren hoeveel impact ik op de wereld
kan en wil hebben.
Het rouwproces waar ik vorige week over schreef, is voorbij.
Mijn toekomst en mijn Licht liggen weer open.


Het één en ander van mijn proces en van de afgelopen week
werd me weer duidelijk toen ik zonet de boodschap hieronder
van St. Germain doorgaf over het verlangen van de ziel.
Ik begin er zo gelijk maar deze nieuwsbrief mee.
Ik zou zeggen: lees hem 100 keer, hang hem op je koelkast. :-)
Want er zullen tijden zijn dat je zeker zult weten ....
dat het anders is dan dit.


Heb een goede week in de rollercoaster van het leven!

Veel liefs,
Tetsiea





St. Germain over het verlangen van je ziel

"Gegroet, lieve vrienden.
Dit is St. Germain met een boodschap van vreugde en verwachting. Vandaag verbind ik je met het Consciousness Grid,
het bewustzijnsnetwerk in het Kristallijnen Veld.
Je kunt dit in meditatie zien als paarse lijnen waarin alle informatie opgeslagen ligt over jouw missie, je doel, je middelen, je weg en de bedoeling van je ziel.
Hier ligt mijn begeleiding opgeslagen die voor je geopend kan worden in de juiste tijd, als je er aan toe bent.
Het Consciousness Grid is sinds de negende Golf
van vorige week geopend voor de mensheid!
Deze volgende download, activatie komt vanuit het Hoogste Licht naar de Lichtwerkers van deze tijd en voor allen die deze boodschap bereikt.
Dus: als je deze boodschap leest, moet dit zo zijn.
Of je jezelf nu ziet als Lichtwerker of niet. :)
Het Consciousness Grid is eeuwen lang niet tot jullie beschikking geweest omdat jullie het destijds voor manipulatie gebruikt hebben en er negativiteit opgeslagen hebben.
Maar alles is nu geschoond en in het Licht gezet.
En jullie als mensheid zijn nu ook zoveel naar het Licht gegroeid dat jullie vanaf nu het Grid weer mogen gaan gebruiken.
Eerder moesten jullie naar de Akasha Kroniek reizen
om beschikking te hebben over deze informatie,
nu is het direct voor je beschikbaar.
Let wel: je krijgt pas deze informatie als je er genoeg voor open staat.
En hoe sta je hier nu voor open, zul je misschien vragen?
Wel, de weg naar opening is de weg van bewustwording
en van het opruimen van oude patronen,
blokkades en zelfopgelegde beperkingen.
Alle workshops, opleidingen en boeken op het gebied van persoonlijke ontwikkeling zowel als therapie brengen je terug naar je eigen Licht.
Het haalt als het ware alle donkere wolken in je energieveld,
je Kristallijnen Veld weg.
Dit is het padÂ…Â….
Realiseer je dat je ego het hier lang niet altijd mee eens is.
Je ego, dat je opgebouwd hebt door overtuigingen uit het verleden,
wil alles zo laten als het nu is.
Je ego houdt van controle, van alledaagse dingen,
van niet verder kijken dan je neus lang is, van routine.
Het heeft je ook de gronding gebracht die je nodig hebt,
dus je ego is ook goed voor je.
Alleen Â… je zult wel gemerkt hebben dat er de laatste tijd (en bij sommigen al jaaaarenÂ…) iets knaagt.
Iets dat voorbij wil kijken aan het alledaagse.
Het is een vonk, een lichtflits, een droom.
Het is je ziel die zich roert en die in het Licht gezet wil worden.
Het is je ziel, je oneindige Kristallijnen Essentie,
die zich wil openbaren en die eigenlijk het leven samen
met je ego wil leiden.
Die de richting wil gaan bepalen.
Het is je ziel die het Hogere van dit leven zoekt en verlangt,
die je midden op de dag laat dagdromen.
Die je ontevreden laat zijn met ‘oude’ ervaringen in het leven,
die je ego steeds weer wil uitleven.
Het is je ziel die verlangt naar rust en ruimte, naar natuur, n
aar lichamelijkheid en naar aanraking.
Aanraking is ziele-contactÂ…Â…
Vrijen kan zowel vanuit je ego komen (bedenk deze zelf maar :) ),
maar kan ook komen vanuit verbinding en echt ziele-contact.
Dit is dan de Hogere Verbinding waar je altijd naar streeft maar die je vaak niet ervaart doordat het ego nog zo sterk regeert.
Ziekte komt meestal doordat je ziel geen richting kan krijgen,
of doordat het de ziele-verbinding niet meer ervaart.
Doordat je teveel voorbijgaat aan dat wat écht voor jou het belangrijkste is in het leven…… Ik wil je vragen hier even op te mediteren………. Terugkeer naar gezondheid is terugkeer naar het vervullen van het verlangen van je ziel. Dat wat jou het diepste drijft en roept wil en mag uitgedrukt gaan worden.
Voor de meeste mensen zal deze zoektocht een leven lang duren, en zul je nooit het idee hebben dat je het écht bereikt hebt. Je zult je hele leven blijven zoeken – of het ergens opgeven en weer een doorsnee leven gaan leiden.
Maar weet: het gaat niet om het doel, het gaat om het pad.
Op je pad leer je je lessen waardoor je je karmische stukken en oude patronen kunt doorbreken.
Dat is waar het in dit leven om gaat.
En des te meer karmische stukken je opruimt,
des te meer je in je eigen Licht komt te staan
en des te meer je een baken bent voor andere mensen
die hetzelfde pad (gaan) bewandelen.
Door de activatie van het Consciousness Grid zul je de komende tijd versneld groeien naar het contact met je ziele-verlangen.
Er is helaas niets tegen te doen.
Je oude patronen zullen alleen nog maar tegen je gaan werken,
omdat je zo sterk met het Grid verbonden zult zijn.
Je loopt als het ware letterlijk tegen een muur aan.
Het verlangen dat eeuwig en oneindig is,
zal langzaamaan de overhand gaan nemen.
Let op je dromen en verlangens,
op dat wat het diepste als jouw waarheid voelt.
Stroom mee met het leven, hou je niet vast.
Geef je over.
SurrenderÂ…Â…
Ik ben St. Germain en dit is mijn boodschap voor jou als Lichtwerker
in deze bijzondere tijd in de ascensie-ontwikkeling.Â’

© 2011 Tetsiea Blijham voor het Lichtwerkcentrum
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 07-04-2011 23:12

Afbeelding

Maria Magdalena & Sananda over de Goddelijke Energieën

"Lieve mensen, dit is een gezamenlijke boodschap van Maria Magdalena en Sananda. Wij verschijnen hier gezamenlijk voor jullie omdat wij als mannelijke en vrouwelijke tweelingvlam volledig elkaars complement, toevoeging zijn. En tegelijkertijd zijn wij één in onszelf. Onze gecombineerde energie is de perfecte Goddelijke Vrouwelijke en Goddelijke Mannelijke energie. Je kunt onze energieën zien als wervelende oranje-roze en gouden energieën die volledig om elkaar heen, maar die tegelijkertijd volledig zelfstandig ‘samen-zijn’.
En waarom verschijnen wij hier voor jou? Maria Magdalena: ‘Lieve mensen, en vooral lieve vrouwen, jullie hebben de laatste tijd zoveel werk verzet om mijn vlam, om het Goddelijke Vrouwelijke weer terug te brengen naar de aarde. Hierdoor hebben wij met z’n allen een grote inhaalslag kunnen maken. Door de opening van het Kristallijnen Veld zijn de rasters weer hersteld die destijds in Atlantis vernietigd waren…….. Mijn vlam is weer terug in de harten en in het Hogere Hart van de mensen. Dit merk je doordat mensen zachter, opener op elkaar beginnen te reageren. Kijk naar de regering in de VS – dacht je dat dit 20 jaar geleden mogelijk was geweest? Ik dacht het niet! Hier is echt mijn vlam aan het werk, in de vorm die op dit moment goed is voor dit volk.
Ik wil je vragen om een rustige plek op te zoeken, nu kort je ogen te sluiten en je te focussen op het Geopende Hart van de Mensheid. Dit ziet er voor elk van jullie anders uit, dus ik kan het hier niet beschrijven. Zie/voel dit hart kloppen. Zie/voel ook hoe al deze harten zich aan het openen zijn in het Kristallijnen Veld. Het hart klopt oranje-roze en alle harten zijn verbonden in en door het Kristallijnen Veld. De harten openen zich meer en meer, het is een soort domino-effect. Dit is de opening van het Goddelijke Vrouwelijke / Goddelijke Mannelijke in de harten van de mensen. Ik heb al eerder een boodschap doorgegeven dat dit aan het gebeuren is, en kijk hierÂ…Â… Je ziet het effect.
Maar ik ben hier vandaag tot je gekomen met de mededeling dat ik de opening van het Goddelijke Vrouwelijke aan het voleinden ben. Natuurlijk blijft het een belangrijke stroom voor de bewustwording naar heel-heid en één-heid van de mens, en de terugkeer naar de Goddelijkheid van de mens. Maar er is een momenteel veel grotere stroom aan het gebeuren, waarvan bij deze deze heuglijke boodschap. En dat is: doordat zoveel vrouwen mijn straal hebben geankerd in de aarde en daardoor de harten geopend hebben…….. is zich op dit moment het Goddelijke Mannelijke aan het openbaren! Deze terugkeer naar heel-heid, naar één-heid van de man is een proces dat als een soort onderstroom aan het plaatsvinden is. Natuurlijk laten de mannen dit niet zien, maar kijk maar in het Kristallijnen Veld, het is een soort trage lava stroom. De verschuivingen bij de mannen gaan voorzichtig. Zoveel mannen hebben zich van de Stroom afgesloten sinds de val van Atlantis. Zoveel mannen hebben destijds energie en voelen gebruikt om te manipuleren, dat ze dat pad voor zichzelf in hun toekomstige incarnaties afgesloten hebben. Maar toch bracht hun pad ze terug naar hun hart, in deze Goddelijk geleide tijd, net voor 2012. De terugkeer naar geheel-zijn is de terugkeer naar de balans tussen mind & gevoel. Steeds meer mannen realiseren zich dit. Dames, kijk maar naar de processen die zich op dit moment bij je man en bij mannen aan het gebeuren zijn……"
Sananda over het Goddelijke Mannelijke: "Het Goddelijke Mannelijke heeft alleen maar kunnen ontstaan doordat de Magdalenavlam naar de aarde gekomen is. Wij hebben hier gezamenlijk hieraan meegewerkt. De Vlam heeft natuurlijk ook alle mannen aangeraakt, in hun diepste ziel en hun diepste verlangen. Alle karmische beperkingen en blokkades die nog in de Akasha Kroniek van de mannen aanwezig was door de ondergang van Atlantis, is inmiddels door ons Lichtwezens schoongemaakt. Weet dat je als man nu vrij bent om te denken èn te voelen. Op het voelen zit geen karma meer!!!! Bewust zal je dit als man misschien niet veel zeggen, maar onbewust verschuift hierdoor natuurlijk heel veel……. Voel maar! Het kan zijn dat er zelfs emotie naar boven komt. En voor de vrouwen: kijk in het Kristallijnen Veld wat er gebeurt als je je op dit mooie proces focust.
Dit is natuurlijk een fantastische gebeurtenis, maar dit gaat de komende tijd ook veel veranderingen teweegbrengen. Alles waarop de mannen millennia lang vertrouwd hebben, gaat op zijn grondvesten schudden. Maar weet dat het ene niet ten koste van het andere zal gaan. Het is meer de toevoeging van het gevoel, bovenop het werken vanuit de rationele mind! De bankmanager zal opeens gaan voelen hoe hij zaken moet doen, de electricien voelt of er iets met zijn kinderen is. Maar het belangrijkste van dit alles is: het is een terugkeer naar heel-heid, van één-heid van de mensheid, van verbinding tussen man en vrouw. Het proces is onomkeerbaar.
Hoe kunnen de vrouwen nu omgaan met dit proces? Wel, begin eens met compassie te hebben voor de man die zichzelf 2000 jaar heeft onderdrukt door zijn gevoelens niet te mogen/kunnen ervarenÂ…Â….. (hahaha) Probeer niet te sturen, maar laat het proces het proces. Als je merkt dat je partner in dit spirituele proces komt, probeer het niet te sturen of te leiden of het beter te weten. Ja vrouwen, jullie weten hoe dit moet. Maar een deel van het proces van de man is Â…Â…Â….. dat hij dit zelf gaat uitvinden! Alleen hij zelf kan terugkeren naar zijn eigen eigen-heid, naar zijn Goddelijke Mannelijke Zelf. Jullie zullen gezamenlijk maar toch ook weer apart in een spiritueel ontwikkelingspad komen. Belangrijk hierbij is dat je beiden je eigen pad hebt, en regelmatig samenkomt. In het contact met de ander ligt je groei, niet in jouw samensmelting met de ander. Dit wordt jullie laatste eindspurt onderweg naar 2012. Geniet van je reis! Dit is Sananda, en dit was onze gezamenlijke boodschap."
© 2011 Tetsiea Blijham voor het Lichtwerkcentrum
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Licht-werk en donker

Bericht door Elisabeth » 08-06-2011 20:20

Afbeelding



Licht-werk en donker




Welkom bij deze nieuwsbrief.
Als je in gedachten eens teruggaat naar dinsdag een week geleden, dan zul je waarschijnlijk merken dat er heel veel gebeurd is....
De kosmos is je aan alle kanten signalen aan het geven over keuzes die je mag maken, paden die je (niet meer) mag gaan,
of dingen nog kloppen enzovoort.
Heb je ook gemerkt dat je constant ‘toevallig’ mensen tegenkomt
van wie je weet dat je ze moet spreken?
Of juist niet meer moet spreken?
Of dat mensen opeens na vele jaren weer contact met je op gaan nemen?
Door de versnelling in de energie van zoÂ’n 20x gaan
onze ervaringen ook zoÂ’n 20x zo snel.
Daarom volgen de ervaringen zich in rap tempo op.
Het is geen tijd meer om heel lang over je keuzes na te denken,
alles gebeurt nu.
De juiste signalen komen door, de juiste mensen worden samengebracht,
de juiste keuzes gemaakt.
Just go with the flowÂ…..


Veel liefs,
Tetsiea






Laatste boodschap van de vier priesters en priesteressen van Atlantis,

doorgegeven door het grote Atlantische scepterkristal:


"Welkom mijn lieve vrienden.
Eigenlijk moeten we zeggen:
welkom mijn lieve collega priesters en priesteressen van Atlantis.
Want degenen die deze boodschap op dit moment lezen, zijn dit allemaal geweest.
We vertellen dit aan jullie zodat je je oorsprong en je kennis weer herinnert.
Jij hebt destijds met hoge energie gewerkt,
die nu ook weer tot je beschikking staat.
Deze hoge energie was de energie die jullie nu weer sinds kort kennen
als de Kristallijnen Energie.
Door deze energie konden jullie destijds reizen door ruimte en tijd.
Alleen destijds was je hierin verder ontwikkeld dan nu,
omdat je je hierop volledig kon focussen.
Nu is er veel ruis door een groot aantal zielen met een lagere vibratie dan de jouwe.
In die tijd waren je chakraÂ’s dan ook van een veel hogere vibratie dan nu.
Iedere chakra resoneerde een ‘octaaf’ hoger dan hoe je het nu kent,
je gehele systeem had een veel fijnere afstemming.
Als je in gedachten, met je ogen dicht, teruggaat naar deze tijd, voel je het weer.
Het licht, de trilling die jou zo bekend is en die je zo af en toe misschien geopenbaard wordt tijdens je meditaties.
Toen kon je de hele dagen werken in deze energie
en in dit veld je healingwerk doen. het werken met de kristallen en met het licht ging als vanzelf, je was hierin ingewijd en hierop voorbereid. Door je nabijheid bij de natuur kon je je geheel wijden aan het belangrijke werk dat je deed.
Vandaag de dag zul je wel een verlangen naar deze tijd hebben,
dit kan niet anders.
Want de energie was er toen zo zuiver en hoog dat het bijna hemels is.
Maar in deze tijd zul je ook energetische aanvallen van wezens
met lagere energie gehad hebben.
Dat was toen geen probleem, je kon je erop voorbereiden en het blokkeren.
Maar vandaag de dag gaat dat moeilijker voor jullie.
En hierover willen we het graag met jullie hebben.
Er zijn altijd mensen bij jullie in de buurt met veel lagere energie dan die van jou.
Hoe komen mensen zo?
Vaak zijn dit nog niet zo ver ontwikkelde zielen,
die nog moeten groeien.
Maar ook mensen die veel negatief denken, hebben een lagere trilling.
En wat vooral een lage, negatieve trilling geeft is als je verslaafd bent aan drugs,
alcohol, gokken etc.
Naast het feit dat dit het Kristallijnen Veld van de gebruikers kapot maakt,
trekken ze door het gebruik ook lagere energieën en entiteiten aan….
Meestal weet je hier goed mee om te gaan, je hiervoor af te schermen,
op tijd weer bij te tanken.
Maar het wordt anders als iemand met een veel lagere energie dan die van jou Â… je partner is. Door de wet van de communicerende vaten gaat
dit contact vaak ten koste van jouw energie.
Realiseer je dit.
Soms zie je dan dat de partner zich persoonlijk gaat ontwikkelen
waardoor de verschillen minder gaan worden, maar vaak ook niet.
Mensen die verslaafd zijn, willen zich niet ontwikkelen.
Ze willen hun verslaving houden, vaak ten koste van alles.
Hun relatie met hun verslaving is vaak belangrijker dan hun verslaving met jou,
hun partner.
Ze trekken, vaak onbewust in hun slaap, jouw chakraÂ’s leeg.
Vooral je derde oog en je zonnevlecht.
Dit moet je niet onderschatten, het kan je vaak veel energie kosten.
Wat kun je hiertegen doen? jij kunt natuurlijk allereerst kijken
wat je in je relatie tolereert.
Waar knijp je een oogje dicht?
Wat zou je hierin kunnen veranderen?
Is hier überhaupt iets in te veranderen?
Of wordt het tijd om die stap te zetten waarvan je al zo lang weet
dat je die moet en wilt maken?
Kun je je afschermen voor de energie en voor het energie trekken van je partner?
Heel erg moeilijk, omdat dit meestal gebeurt terwijl je slaapt.
Maar realiseer je dat als je dit merkt, je al een heel aantal tekenen dat dit aan de hand was genegeerd hebtÂ…Â….
Kristallen helpen niet, die maken je als je ze in je slaapkamer zet,
alleen maar gevoeliger en nog opener.
Wat je wel kunt doen, is in ieder geval je Kristallijnen Raster weer herstellen
en iedere dag in meditatie opladen.
Maar het belangrijkste werk moet je toch in het Hier en Nu doen.
En vergeet niet dat je partner in je leven is om je lessen te leren,
zodat jij volledig in je kracht en in je licht kunt gaan staan.
Dit vraagt vaak alles van je.
Ook is je partner bij je om karma met je uit te werken
en er op dit perfecte moment zo kort voor het jaar 2012 voor te zorgen
dat jij nu volledig je Ziel gaat openen.
Hoe dan ook.
Dus zie de ander als ondersteuning om dat te gaan
doen hier waartoe je je geroepen voelt!"

© 2011 Tetsiea Blijham voor het Lichtwerkcentrum
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Bericht door Liana » 09-07-2011 12:59

Afbeelding


Wauw, voel je de energie shiften waarin we leven?
We worden als het ware stevig naar de aarde getrokken,
terwijl we nog steeds boven goed verankerd blijven.
De groei is momenteel niet naar boven toe – dat kennen we al zo lang zo goed
. Maar naar beneden toe.
We groeien de aarde in en worden uitgedaagd onze onderste twee chakraÂ’s te openen.
Dit gaat vaak met veel tegenzin en weerstand.
Maar als je eenmaal door dit proces heen bent,
zul je merken dat je ook steviger aan de Grote Centrale Zon vast zit.
Dit proces kan gepaard gaan met hevige ruzies, huilbuien, fysieke klachten etc.
Alles wat nog op deze twee chakraÂ’s vast zit, wordt nu als het ware losgerammeld.
Verder in deze nieuwsbrief: het heerlijke Lied van de ziel.


Afbeelding

Boodschappen voor de Ziel
– werken met Saint Germain


Onze Ziel is ons oneindige weten, ons diepste verlangen, onze Bron,
onze reden van bestaan.
Onze Ziel is overgelukkig dat wij in dit magische jaar 2011 leven,
wachtend en smachtend naar transformatie, naar Licht,
naar betekenis van ons bestaan, van het vervullen van onze Heilige Missie.
Naar waarvoor we ook alweer op deze aardkloot zijn.
We leven in een tijd met sterke Kosmische invloeden
waardoor we momenteel in sneltreinvaart onze perfecte plek
aan het innemen zijn binnen het Goddelijk Plan.
We gaan we ons verbinden met onze ziel,
met onze zielefamilies, met ons hoogste Licht.
De Verheven Meester Saint Germain leidt en begeleidt ons in dit proces.
Vanuit het hoogste punt in de Kosmos krijg je helder
waar je pad naartoe mag gaan en vind je je eigen antwoorden
voor de te maken keuzes in je leven.
We werken met de vier energieën van je Ziel,
die verbonden zijn met de vier windstreken – je Visionair, je Werker,
je Dichter en je Wijze.
Wat kun je verwachten:
- Je krijgt contact met je Zielefamilie
- je ervaart heldere leiding van Saint Germain en antwoorden
op je actuele keuzes in je leven
- Je balanceert de vier energieën van je Ziel
- Je krijgt training en ervaring in het ontvangen
en doorgeven van boodschappen, reading
- Je bedenkt het Perfecte Plan van je leven


Jan Kortie
http://www.youtube.com/watch?v=dZKRyCY65PA&NR=1

Het Lied van de Ziel - de cd Van Ohm en Amen - Jan Kortie
http://www.youtube.com/watch?v=yzXzxm8Nnwc
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Plaats reactie