Miracle Nieuws - Je Kristallijnen Spirit

Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Miracle Nieuws - Je Kristallijnen Spirit

Bericht door Elisabeth » 05-11-2010 23:48

Je Kristallijnen Spirit





Heb jij ook wel eens het gevoel/idee dat je Spirit iets anders wil dan je Zelf?
Dat die twee het niet altijd met elkaar eens zijn? Â…Â…Â…
Steeds meer komen we in contact met het verlangen van onze Spirit, van onze Kristallijnen Ziel.
Het is een diep verlangen (in het Engels hebben ze er een mooi woord voor: yearning),
een eigenlijk onbestemde behoefte om iets te doen, iets te ervaren.
Maar die behoefte is zo ver weggestopt dat we er eigenlijk alleen
maar in meditaties bij kunnen komen.
Herken je dit?
Deze tijd is steeds meer een tijd om in je Licht-Kracht te komen staan.
Om zowel vanuit je Licht, vanuit je Ziel te leven.
Maar ook vanuit de kracht van je ego.
En nu komt het mooie: je ego wacht erop tot je ziel je aangeeft welke kant het op wil.
En gaat dat dan ook doen! Je moet het voor jezelf alleen helder zien te krijgen.
De herfst is een goede tijd om naar binnen te keren.
Om te gaan voelen of je nog wel de kant op wilt die je op gaat.
Vooral de afgelopen twee weken zijn in dit opzicht nogal stevig geweest.
Ik heb ook allerlei uitdagingen op mijn pad gehad waarbij ik iedere keer weer uitgedaagd werd
om in mijn kracht te blijven staan – o.a. in mijn relatie.
Ik heb gehoord dat ik 1 januari uit het huis moet zijn waar ik nu woon.
Gelukkig heeft mijn ego het gewoon overgenomen van mijn ziel en is nu vlijtig
op zoek naar een nieuw onderkomen – tuintje, rondom Haarlem en zo.


Veel liefs,
Tetsiea






Spirit quartz – begeleider van je transformatie

Ik hoef hier denk ik niet meer te vertellen dat we met zÂ’n allen al sinds de millenniumwissel
in een enorm transformatieproces zitten.
We maken momenteel in één jaar ongeveer mee en door waar we in vorige levens
ongeveer een heel leven voor nodig hadden.
We zijn natuurlijk grote stappen aan het zetten.
Maar niet alleen wij maken grote stappen, ook de kristallen ontwikkelen zich in snel tempo.
Zo zijn er sinds 10 jaar een aantal nieuwe kristallen ontdekt.
Dit proces gaat trouwens nog steeds door, want steeds meer kristallen komen
naar het aardoppervlak om hier ontdekt te worden.
Zodat ze ons kunnen ondersteunen in ons proces.
Onderschat dit niet!
Een van de belangrijke kristallen in dit proces is de zgn. Spirit quartz.
Een paar jaar geleden kwamen deze heerlijke kristallen op mijn pad.
Ze schitteren echt als je in de buurt komt.
Het voelde gelijk al als een oude maar ook nieuwe kennismaking!
Deze kristallen worden spirit quartz maar ook cactus quartz genoemd.
Het zijn mijn grote vriendjes, waar ik nooit genoeg van kan krijgen.
Als ik visualiseer dat ik in een kristallen bed lig, lig ik in deze soort kristallen. :)
Deze kristallen zijn de ultieme nieuwetijdskristallen.
Ze staan voor samen zijn, samenwerking en samen mogelijk maken.
Vanuit de nieuwe energie.
Dit kristal laat zich pas sinds de millenniumwisseling vinden.
Het is dan ook een kristal dat op ons en ons ontwikkelingsniveau is afgestemd.
Spirit quartz is vaak een combinatie van bergkristal, amethist, rookkwarts en citrien.
Het healt je blauwdruk en laat je karmische relaties verwerken.
Het is een belangrijke recordkeeper die de wijsheid van Moeder Aarde in zich draagt.
Je kunt het programmeren voor healing van je familiekarma.
Het werkt graag met groepen.

“Lieve mensen, wij spirit quartz hebben ons inderdaad op jullie afgestemd
om je op je pad naar transformatie te begeleiden.
We hebben alle kracht van de belangrijkste quartzen in ons verenigd.
Die samenwerking tussen ons willen wij ook tussen jullie als lichtwerkers en transformatiewerkers promoten.
Je weet dat je zoveel sterker staat als groep dan wanneer je de kracht
van de individuele deelnemers optelt.
Zo werkt ook onze kracht.
We willen graag met je samenwerken, vanuit de eenheid die er tussen ons
en jullie maar ook tussen jullie als mensen bestaat.
Vaak denk je misschien dat anderen die je pad kruisen niet zover zijn als jij en jou niet begrijpen.
Maar vanuit de eenheid heeft iedereen toegang tot deze universele kennis.
En zul jij door je open vizier ook de bewustwording van anderen openen.
Wij helpen jou ermee – ook als je het er zwaar mee hebt…. :) “.

Deze kristallen werken met je in het Kristallijnen Veld. Het is een van de beste kristallen om je veld helemaal uit te zuiveren en in lijn met de Goddelijke Bestemming te brengen.
lees hier verder:
http://www.lichtwerkcentrum.nl/hogevibr ... tallen.htm
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Liana
Site Admin
Berichten: 2595
Lid geworden op: 03-10-2010 22:51

Tijd voor verandering

Bericht door Liana » 12-12-2010 19:26

Tijd voor verandering


Heb je al gemerkt dat de puzzelstukjes op zÂ’n plaats beginnen te vallen? Â…Â….
Dat dat wat vorige maand losgeschud is, nu allemaal zÂ’n nieuwe plek krijgt? Â…Â…
Dat de alignment die we nodig hebben op 21 december, nu redelijk stevig staat? Â…Â….
Je zou kunnen denken: ja, maar ik dan met mijn leven? Wel, je kunt op twee manieren kijken naar je leven (en deze heb je vast al honderd keer gehoord): je kunt kijken naar wat je nog niet hebt. En je kunt kijken naar wat je al wel hebt. Aan jou de keus. En misschien zie je dan dat me meer leeft in gemis dan in genietenÂ…..
Nou, dat is een lekkere binnenkomer, toch?

Sorry, ben ik toch helemaal vergeten om de nieuwsbrief gisteren te sturen.....!
Ik ben namelijk gisteren bijna de hele dag bezig geweest met het vinden van een huis. En het is gelukt!!! Als alles goed gaat, krijg ik volgende week de sleutel van mijn nieuwe woning (mijn partner gaat apart wonen). Het is gewoon perfect: heeft een terras van 40m2, is perfect onderhouden, ligt dichtbij bos, strand en stad en in de beste buurt van de stad. Dus dat puzzelstukje ligt op zijn plaats voor mij.
Daarnaast voelde ik dat in volgend jaar iets nieuws moet doen. Nu blijkt mijn grote coaching/training opdracht tóch door te gaan. Heerlijk. Dit werk dat ik breng gaat iets compleets nieuws in dit bedrijf zetten!

Heb je je al aangemeld voor mijn workshop Gouden Stralen op 18 december? Het gaat volgens mij een geweldige dag worden. Er hebben zich tot nu toe maar liefst 32 mensen aangemeld. ZoÂ’n grote groep heb ik nog nooit gehad. Ik zal je een klein geheimpje vertellenÂ….. ik heb nog geen locatie!!!! De groep groeide en groeide maar, iedereen wil erbij zijn. De locaties die ik had, wist en waar ruimte was, daar past deze groep mensen niet in. Maar ik weet ook dat het allemaal goed komt en dat we in de perfecte ruimte kunnen gaan werken en een geweldige dag gaan hebben. Je kunt nog deelnemen, als je wilt. Alles erover hier beneden.

En ik sluit af met een verhaal van één van jullie lezers. Ik vind het altijd zo bijzonder als mensen hun persoonlijke ervaring met me delen. Carla vond het goed dat ik het hier plaats. Het heeft (nog) geen happy end, maar het is wel een zeer bewust verhaal van hoe alles doorwerkt op je leven. Carla, succes!

Oh en we beginnen deze week met een oproep van Kiesha Crowther, Little Grandmother, om kristallen te dragen. Helaas heb ik geen vertaling hiervan, dus ik plaats het alleen in het Engels. Ik vind het opmerkelijk dat zij deze oproep nu plaatst. Het Kristallijnen Veld wordt dus meer en meer geopend....

Wees gewaarschuwd :-): ik ga maandag weer naar de Golden Healer Lemurische Zaadkristallen..... Miscchien willen die twee hele grote wel mee naar huis. Één lezeres heeft al aangegeven misschien interesse te hebben in die hele grote......

Ik wens je nog een hele fijne week vol met kleine wondertjes – ga er maar naar op zoek. Ze liggen voor je voeten….. :)

Veel liefs,
Tetsiea


Kiesha - Little Grandmothers Urgent Advice - to use QUARTZ - Crystals NOW:
Mother Earth is awakening.. much is being done in the coming days.. and we Must unite each other in love and to Gaia Beloved Mother.. this is important dear family and i will write extensively on this very soon.. but please.. gather yourselves a piece of quartz crystal and wear it around your neck.. IT is time to reconnect ourselves to Mother..
A small piece of quartz crystal on a simple leather twine or another natural necklace.. it doesn\t have to be big.. it can be small.. place it around your neck.. place them on your children.. on your loved ones.. The energy of Mother is being reclaimed by the loving human being and her crystals, her heart and her link to our own energy is being renewed... this is more important than i can express here.. but do this my family.. and wear it day and night.. There will be more explained at a later date.. but it is time for us to do this now not later.. gather together yourselves and wear once again the crystals that unite us with the Mother Energy of our planet..
Before you place them around your neck hold the crystal in your hands and pray with all of your heart.. all of your goodness all of your Great I AM to connect us the human race in love to the crystals of Mother Earth and Her love, her intentions and Her consciousness! In love wear a bit of sacred mother around your neck.. so that as the crystals are awoken on planet earth this energy will link to you... and we become united as we once were during the days of Atlantis when Mother Earth and Her children were ONE!
Please spread this info to those you love.. Let every member of the Tribe of Many Colors here my words and connect to one another and Mother with a small piece of quartz...
just also to clarify Kiesha just posted this on her page the type of quartz ?

"A clear quartz crystal.. just clear quartz... and yes please share this info.. the children of men will once again remember who they are and stand... to defend their mother and themselves threw love... we are the ones we have been waiting for and the time is upon us to unite with Mother Gaia again.. let our hearts beat as one.. Clear quartz is what is needed!!l

Kiesha Crowther - Little Grandmother - December 9, 2010
Geniet vandaag zodat je de herinning van vandaag -- morgen -- kan herinneren

Plaats reactie