De Grootmoeders spreken voor 7 generaties

Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

De Grootmoeders spreken voor 7 generaties

Bericht door Elisabeth » 30-10-2010 13:35

Afbeelding

Een dringend bericht van de Grootmoeders

"Roep de vrouwen ," zeggen de Grootmoeders.
"Vertel hen dat wij hier zijn, dat de Grote Raad van de Grootmoeders is gekomen.
Wij zijn voor allen gekomen maar op dit moment
zijn wij vooral gekomen om vrouwen te machtigen.
Uw wereld is nu in groot gevaar.
Ze is in onevenwicht.
Alle leven op aarde wordt bedreigd,
en daarom zijn wij gekomen.
Velen van u zoeken een leider,
zoeken een weg, en hopen op bevrijding
van de vreselijke nood in uw wereld. "

"En dus zijn wij gekomen.
Wij roepen vrouwen naar ons toe,
in het bijzonder vrouwen, hoewel mannen ook welkom zijn voor dit werk.
Vrouwen, wij vertellen u dat u de energie van yin in zich draagt;
ze bestaat binnenin uw lichaam/gedachte.
De staat van yin is natuurlijk voor u.
Nochtans, na eeuwen en eeuwen van onderdrukking,
is de energie van het grote vrouwelijke uitgeput geraakt.
Op dit moment, bezitten zowel u als de aarde niet genoeg yin.
Zelfs de atmosfeer van de planeet is zwak geworden.

"Wij zijn gekomen om de energie van yin te herstellen,
om de macht van het grote vrouwelijke op aarde te reactiveren, zodat het leven op aarde kan helen en in harmonie kan stromen.
Wij zijn de GROOT MOEDERS en wij komen de terugkeer van de Grote Moeder inluiden.
De wereld heeft bemoedering nodig, en omdat de individuele vrouwen de natuurlijke reservoirs van yin zijn voor deze planeet, hebben zij een job te doen.
U draagt de vonk van yin binnenin u en wij zijn gekomen om die vonk
aan te wakkeren tot een volledige vlam.
Wij zullen u begeleiden, vasthouden en met vreugde en vrede vullen.
U verdient het om in een staat van vreugde en vrede te leven;
het is uw geboorterecht en het is nu tijd.
U moet niets doen om te verdienen wat wij komen geven.
Als u wilt wat wij komen geven, verdient u het.

"Vele jaren hebben wij door Sharon gesproken en nu,
terwijl ons bericht zich verspreidt,
spreken wij eveneens door anderen.
Wij zullen onze bekrachtiging in de energie van yin aan u geven als u er om vraagt.
Wij zullen het alleen aan u geven of in een eenvoudige ceremonie, die door de vrouwen met wie wij werken wordt uitgevoerd.
U kunt dan de bekrachtiging doorzenden naar uw zusters.
U kunt de mantel van comfort aan uw broers doorgeven.
Aangezien de energie van yin op aarde is uitgeput,
lijden de mannen ook vreselijk.
Zij hebben evenveel nood aan de troostende aanwezigheid
van yin als de vrouwen.
Yin en yang is in onevenwicht en dat is over duizenden jaren
meer en meer zo gegroeid.
In uw tijd heeft deze disharmonie crisisproporties bereikt.

"Wij herhalen, dit is waarom wij zijn gekomen.
Wij zijn hier om de energie van de Grote Moeder te herstellen
en yin en yang opnieuw in harmonie te brengen.
Wij vragen u om ons uit te nodigen, om naar ons toe te komen.
Wij zijn hier voor u en wij zijn voor allen gekomen.

"Wij erkennen dat u niet gemakkelijk vertrouwt en wij begrijpen waarom.
In het verleden, hebben velen geprobeerd om u te controleren,
u dingen en ideeën te verkopen.
Maar u moet geen vrees hebben voor ons.
Wij vragen niets van u; er is niets dat wij van u vereisen.
Wij zullen werken om de energie van yin terug in de aarde te gieten
ongeacht u al dan niet verkiest om met ons te werken.
Hiervoor zijn wij gekomen en wij zullen het doen.
Maar als u met ons samenwerkt, zult u de vreugde ervaren
om met ons mee te rijden.
Wij vertellen u, dit is de kans van uw leven;
u bent nu nodig. Bij het samenwerken met ons zult u veel goeds
voor uzelf en voor velen doen.
U zal een wandelende zegen op aarde worden.

Kom naar ons.
Wij wachten op uw oproep."

De Grootmoeders zullen uw leven zegenen.
Om meer over de Grootmoeders te leren, ontvang hun bekrachtiging
en luister naar hun bericht,

http://www.grandmothersspeak.com/
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

De Grootmoeders spreken voor 7 generaties

Bericht door Elisabeth » 30-10-2010 13:36

Toespraak van de Hopi oudsten

Je hebt de mensen verteld dat dit het Elfde Uur is.
Nu moet je teruggaan en vertellen dat dit Het Uur is.
Hier zijn de dingen die overwogen moeten worden:
Waar leef je?
Wat doe je?
Wat zijn je relaties?
Waar is je water?
Ken je tuin.
Het is tijd om jouw Waarheid te spreken.
Creëer je gemeenschap.
Wees goed naar elkaar.
En zoek niet buiten jezelf naar de leider.
Dit kan een goede tijd zijn!
Er is een rivier die nu erg snel stroomt.
Deze is zo groot en snel dat er mensen zijn die bang zullen zijn.
Zij zullen proberen om aan de wal vast te houden.
Zij zullen zich voelen alsof ze uit elkaar getrokken worden, en ze zullen enorm lijden.
Weet dat de rivier zijn bestemming heeft.
De oudsten zeggen dat we de wal los moeten laten, en af moeten zetten naar het midden van de
rivier, onze ogen open moeten houden, en onze hoofden boven water.
Kijk wie daar met jou is en vier feest.
In deze tijd in de geschiedenis, moeten we niks persoonlijk nemen, onszelf allerminst!
Want op het moment dat we dit doen, komt onze spirituele groei en reis tot stilstand.
De tijd van de eenzame wolf is over.
Verzamel jullie!
Verban het woord worstelen uit je houding en woordenschat.
Alles dat we nu doen moet op een heilige manier gedaan en gevierd worden.
Wij zijn degenen waar we op gewacht hebben.

De Oudsten
Oraibi, Arizona
Hopi Natie


http://www.youtube.com/watch?v=KrPDQeNo52M
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

De Grootmoeders spreken voor 7 generaties

Bericht door Elisabeth » 30-10-2010 13:43

Afbeelding


Nieuwste bericht -Boodschap van de Grootmoeders


Afbeelding



Boodschap van de Grootmoeders: "Werk met het Water en met de Lucht"

Na de Oproep tot Kracht in Ierland zijn we op vakantie gegaan in het zuiden van Italië. De energie was daar zeer verschillend van datgene wat we in Ierland ervaren hadden. Na de lichtinfusie in Cork ervoer ik Italië als dicht en gesloten. Dit maakte dat ik me ongemakkelijk voelde ... Nu, meer dan ooit, was ik me bewust van de alomtegenwoordige aanwezigheid van het Net van Licht, maar terwijl we ten zuiden van Rome reisden, voelde er iets niet goed. "Grootmoeders", riep ik. "Help!"
De Grootmoeders verschenen onmiddelijk."De vreugde die je ervoer terwijl je met de geesten werkte in Ierland, is niet aanwezig in dit deel van de wereld," zeiden ze. "Niet nu. De heilige plaatsen hier en op vele plaatsen in de wereld," zeiden ze, al wijzend naar Zuid-Europa en het Midden Oosten "zijn afgedekt."
Hun woorden waren schokkend, maar ik kon de waarheid erin voelen. Ik merkte dat het steeds moeilijker werd om met het Net van Licht te werken. Toen we de volgende dag naar een oude Moeder-vereringsplaats reden merkte ik op hoe beklemd deze was. Kracht scheen zich onmogelijk buiten de grenzen van de plaats te kunnen begeven. En terwijl ik de geesten van die plaats opriep voelde ik verdriet en verlangen i.p.v. vreugde en verheffing. "Vreemd," mompelde ik, "het werk is hier niet moeiteloos. Wat kan er daaraan gedaan worden, Grootmoeders?" vroeg ik, mijn lichaam voelde nu het onderliggend verdriet van deze plaats.
"De aarde is heilig," antwoordden de Grootmoeders. "De energie van de aarde is bedoeld om te stromen ter ondersteuning van het leven. Dieren, mensen, planten en mineralen worden samengehouden in een heilige verbintenis. Jullie voorlopers wisten dit en leefden in harmonie met de aarde en met elkaar.
"De tijd is gekomen om deze heilige verbintenis opnieuw te vormen. Lang geleden nam angst plaats achter het stuur van de mensheid." Ze lachten grimmig bij deze gedachte. "Toen dat gebeurde, uit onwetendheid, begonnen de \krachten die zijn\ de heilige plaatsen op aarde te dempen en verstikken. Ze waren bang en in hun angst wilden ze kracht grijpen voor zichzelf. Ze geloofden dat ze veilig zouden zijn als ze de controle hadden over het leven, de middelen (bronnen), alles en iedereen. En ze zouden die controle niet hebben als iemand toegang had tot de goddelijke verbintenis.
"Op bepaalde plaatsen op aarde vind je deze afgedekte krachtplaatsen," legden ze uit. "In sommige gevallen zijn ze \hard-afgedekt\ om het haast onmogelijk te maken toegang te krijgen tot hun levensgevende kracht. Maar wanhoop niet," zeiden ze, hun hoofd schuddend. "De tijd is gekomen voor deze plaatsen om te ontwaken, en ontwaken zullen ze.

http://www.youtube.com/watch?v=FEmWlxMf ... re=related


"Je bent getuige geweest van het tot leven komen van gelijkaardige plaatsen in Ierland--hun Schoonheid/Kracht stortend in het Net van Licht dat de aarde omvat. Roep deze Ierse plaatsen op om je te helpen. Dat zullen ze doen. We vragen jullie om het Net van Licht te blijven uitwerpen en zijn aanwezigheid overal te versterken. Blijf het stabiel houden. Als je echter weinig reactie op het Net vind, terwijl je op bepaalde plaatsen werkt, weet dan dat er daar een afdekking van kracht is gebeurd. In zulke plaatsen kun je anders te werk gaan," zeiden ze, en lachten wetend. "Werk binnen het water en de lucht.
"Het aarde-element is gebondener dan dat van water of lucht. Het wordt daardoor meer beïnvloed door pogingen om zijn energiestroom te verhinderen. Lucht en water kunnen, door hun structuur, niet op dezelfde manier gecontroleerd worden. Zij kunnen niet afgedekt worden," ze lachten en schudden hun hoofden. "Denk daarom aan het vergroten van de aanwezigheid van het Net van Licht, binnen de lucht en het water die deze oude krachtbronnen aanraken.
"Werk binnen de zeeën, rivieren en meren van de planeet", zeiden ze. "Werk met regen, mist, nevel en sneeuw. Werk met de winden die over het land waaien. Doe een beroep op de aanwezigheid van het Net van Licht in het water en de lucht om deze afgesneden plaatsen te zegenen en te verzachten. Het Net van Licht zal alle verharde plekken op aarde afslijten.
De kracht van jullie gerichte gedachten is veel groten dan jullie beseffen. We beloven jullie dat, als jullie deze methode gebruiken, jullie de heiligheid van de aarde beetje bij beetje zullen herwinnen. Enkel de mensheid kan dit werk doen en we danken jullie om nu voorwaarts te stappen om dit werk te doen. We zegenen jullie."

Afbeelding
Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie