Dagelijkse Meditatie Neale Donald Walsh

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 31-01-2012 13:23

Afbeelding

Op deze dag in je leven, geloof Ik, dat God wil dat je het volgende weet...



Dat al wat het Leven vraagt is dat je door het Leven beweegt met een respect voor Leven.
Doch dit respect Leven moet weergegeven worden in alle dingen. Zelfs in de kleinste dingen. Misschien speciaal die zelfs. Neem bijvoorbeeld, als je kiest om dieren te eten, beperk je dan je aankoop van vlees tot diegene die dieren menselijk behandelen?
Weet je zelfs wie die leveranciers zijn? Is het belangrijk voor je? Hoe je andere Levensvormen behandelt is belangrijk. Het zegt iets over hoe Jij wilt dat het Leven zou moeten zijn. Zie je, we creeëren dit allemaal. Alles



Liefs, Je Vriend,...





Je bent goedheid, genade, medeleven en begrip. Je bent vrede, vreugde en Licht. Je bent vergiffenis en geduld, kracht en moed, een hulp in tijden van nood, een trooster in tijden van verdriet, een genezer in tijden van verwonding, een leraar in tijden van verwarring. p.88 uit Een Ongewoon Gesprek Met God, ontleend aan Van Dag tot Dag (p.39)

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 01-02-2012 10:26

Afbeelding

Op deze dag in je leven, geloof Ik, dat God wil dat je het volgende weet....

Dat kunst je smeekt om het op te merken.

Waarom? Omdat kunst God\s manier is om hallo te zeggen. Dus geef aandacht aan poëzie. Geef aandacht aan muziek. Geef aandacht aan schilderijen en sculpturen en foto galerijen en ballet voorstellingen en toneelstukken.

Jou wereld schreeuwt het uit naar je en onthult iets intrensiek glorieus over zichzelf. Luister aandachtig, Hou van kunst zoals kunst van het Leven houdt.

Liefs, Je Vriend....



God is de energie die jij verbeelding noemt. God is schepping. God is de eerste gedachte. En God is de laatste ervaring. En God is alles daar tussenin. p.190 uit Een Ongewoon gesprek met God, ontleend aan Van Dag tot Dag (p.40)

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 03-02-2012 13:11

Afbeelding

Op deze dag in je leven, geloof ik, dat God wil dat je het volgende weet...


Dat uitstekende leiders uit hun weg gaan om het zelfvertrouwen van hun personeel te stimuleren. Als mensen geloven in zichzelf is het verbazingwekkend wat ze kunnen bereiken.

Sam Walton zei dat en hij had gelijk. Als je de activiteiten van anderen dirigeert, heb je ze een kompliment gegeven vandaag? Heb je ze verteld hoe waardevol ze zijn?

Als ze niet waardevol zijn, waarom werken ze dan voor je? Als ze het wel zijn, waarom zou je ze het dan niet vertellen? Niet één keer per jaar bij evaluatietijd. Op dit moment. Vandaag. En dikwijls.



Liefs, Je Vriend





Je eerste natuur is onvoorwaardelijk lief te hebben.
p. 81 uit Een Ongewoon Gesprek met God, ontleend aan Van Dag tot Dag (p.42)

dolfijntje
Berichten: 1436
Lid geworden op: 25-10-2010 18:04

Bericht door dolfijntje » 09-03-2012 09:33

Afbeelding

Op deze dag in je leven, geloof Ik dat God wil dat je het volgende weet....

Dat er een familie reunie in afwachting is en je zal meer verheugd zijn dan dat je je nu kan beginnen voorstellen

Op de dag dat je je lichaam verlaat -- wat Ik graag Vervolg Dag noem-- zal je gegroet worden door iedereen die je ooit liefhad op een bepaalde manier of voor enige reden... en als je vooraan de groep staat, elke persoon die je lief was. Het zal een grote glorieuze reunie zijn, met vreugde en gelach en pure vervulling van elke ziel en hart!

Dit is eveneens ervaren door iedereen die hier ooit wegging-- al diegenen die je voor gingen -- natuurlijk. Dus rouw niet voor hen. Zij zijn zo blij! Ik ben niet zeker waarom je bedoeld bent om dit te horen op deze specifieke dag.... maar Ik denk dat jij het wel bent...

Liefs, Je Vriend...



Relaties zijn constant uitdagend. ze roepen je voortdurend op creatief te zijn, steeds hogere aspecten van jezelf - steeds verhevener visies en schitterender versies van jezelf - tot uitdrukking te brengen en te ervaren. p.120 uit Een Ongewoon Gesprek met God, ontleend aan Van Dag tot Dag (p.77)

Plaats reactie