Hier is jouw affirmatie voor de maand juni 2011:

Plaats reactie
Elisabeth
Site Admin
Berichten: 6960
Lid geworden op: 03-10-2010 22:14

Hier is jouw affirmatie voor de maand juni 2011:

Bericht door Elisabeth » 14-06-2011 19:56




Hier is jouw affirmatie voor de maand juni 2011:


Ik durf de volgende stap in mijn leven te zetten.



Extra affirmatie, in combinatie met bovenstaande


Ik geef nu de hoogste prioriteit aan dat wat ik wil bereiken. Ondanks dat ik angst voel, ben ik in staat mijn leven op een hoger plan te tillen



Korte uitleg van deze affirmaties: de Affirmatie van de Maand is deze maand twee weken te laat - mijn excuses daarvoor.
Natuurlijk heeft dat te maken met de ziekte die ik onder de leden heb, maar dat is niet de belangrijkste reden.
De belangrijkste reden is dat ik bang was.




Het enige...
Al jaren is er iets dat ik heel graag wil. Ik affirmeer er over, ik zie voor me dat het gebeurt. En inderdaad, er ontstaan allerlei situaties in mijn leven die me de mogelijkheid geven om het ook daadwerkelijk te doen. Het is alsof het leven zich volledig geopend heeft voor mijn wens, en ik alleen nog maar die ene stap hoef te nemen.

Het enige dat mij nu nog tegenhoudt, is mijn eigen angst.

De poort is open
De angst voor het onbekende, de angst om de grote stap te wagen, de angst om mijn nek uit te steken, de angst voor de veranderingen die het teweeg zal brengen. Gewoon angst. Verlammende angst. Heb jij dat wel eens meegemaakt?


Het is net alsof het leven een "window of opportunity" geopend heeft, een poort naar de mogelijkheid om mijn droom uit te laten komen. En het voelt niet alsof die poort altijd geopend blijft. Het voelt alsof ik nú mijn kans moet grijpen, omdat de volgende keer dat die poort weer opengaat misschien nog wel eens heel ver weg zou kunnen liggen.

Heb jij een stap die je maar niet durft te zetten? Heb jij een droom die je maar geen prioriteit geeft? Voel jij angst, wanneer je denkt aan wat je zou moeten doen om dat wat je wilt, te bereiken?



Uitvluchten
Misschien is het die ene vrouw mee uit vragen, of je overgewicht kwijtraken, solliciteren op die leuke baan, je eigen huis kopen, stoppen met roken, je collega aanspreken op haar slechte gedrag, dat boek schrijven... Wat het ook is, laten we ophouden met het verzinnen van excuses en uitvluchten waardoor we niet gaan voor wat we eigenlijk willen.

Ik schreef bovenstaande affirmaties om mijzelf net dat zetje in de rug te geven dat ik nodig had om die laatste stap te zetten. Om mij niet te laten leiden door mijn angst. Om nu daadwerkelijk te doen wat ik al jaren uitstel: workshops geven over hoe de kracht van affirmaties mijn leven volkomen heeft getransformeerd, en hoe het dat ook voor jou kan doen.


Visualisatie bij deze affirmaties: Zie voor je dat je al aan het doen bent, wat je graag wilt doen, of dat je bereikt hebt, wat je graag wilt bereiken. Voel hoe het zou voelen, wanneer dit daadwerkelijk gebeurde. Adem in voordat je de affirmatie uitspreekt, voel jezelf ontspannen en spreek de affirmatie uit terwijl je uitademt.


Tot volgende maand,


Edith Hagenaar
www.affirmatie.nl.

Het leven begint op het moment
waarop je je niets meer aantrekt
van wat anderen over je denken.

Plaats reactie